Goede middag, ik heb een probleem!
Ik heb dus twee jaar geleden mezelf een pc in elkaar gestoken, en alles is prima gegaan. Maar nu ben ik op een kot terecht gekomen waar er geen fysieke netwerkkabel is, enkel draadloos netwerk. Het probleem is dat ik destijds geen netwerkkaart (ofzoiets) in mijn pc gestoken heb, en dus kan ik niet verbinden met een draadloos netwerk.
Nu heb ik gisteren in de FNAC dit gekocht: http://www.belkin.com/us/p/P-F7D2102/
Ik heb gewoon gedaan wat gevraagd is: CD insteken, die nest installeren en dan die ontvanger in de USB steken.
Maar het probleem nu is dat ik geen netwerken vind nog steeds niet. Ik krijg da symbooltje met die vier streepjes, maar er staat 'no networks available'. Terwijl er wel degelijk netwerken zijn, en normaal gezien nog sterke verbinding ook, volgens de laptop van kotgenoten.
Nu weet ik niet of jullie mij hiermee gaan kunnen helpen, ma kheb al een hoop websites afgezuimd en ik lijk geen informatie te vinden die met mijn probleem overeenstemt... Niemand lijkt problemen te hebben met da ding behalve ik!
Groeten,
Jo