register Paswoord vergeten?

gsm problemen

CPU's, videokaarten, moederborden, etc....

gsm problemen

Berichtdoor timplex op do 04 jul 2013 11:17 pm

enige tijd geleden begon mijn gsm raar te doen,

uitvallen terwijl mijn batterij nog vol is,
lang(een uur of meer) wachten eer ik terug mijn berichten of media terug kon zien,
icoontjes die verdwenen en terug opdaagden.

nu het meest irritante probleem is dat in het begin mijn inbox een capaciteit had van meer dan 120 berichten. dit werd plots gehalveerd naar 60. sinds begin deze week is dit terug gehalveerd naar 20. foto's heb ik amper, video's,spelletjes etc heb ik niet dus mijn geheugenkaart kan onmogelijk vol zitten.

in de winkel konden ze geen antwoord geven op mijn vraag en stelden ze voor om een nieuwe te kopen. maar voordat ik dit doe, zou ik graag hier misschien nog een antwoord willen halen. indien er hier iemand is met een uitgebreide kennis van deze zaken. ik beschik over een sony ericcson txt die nu al een jaar of 4 is.
timplex
Onwetende
Onwetende

Re: gsm problemen

Berichtdoor TheCeet op do 04 jul 2013 11:33 pm

Een factory reset zou ik eens proberen
Afbeelding
TheCeet (oude nickname: ceetje46)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor eclipx op do 04 jul 2013 11:36 pm

Ne keer hard op slaan en als da nie werkt een factory (hard&soft) reset, als dat ook niet gaat koopt ge best een nieuwe! Wie heeft er nu al 4 jaar de zelfde gsm? :lol: Senioren ja!
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op vr 05 jul 2013 3:25 am

eclipx schreef:Ne keer hard op slaan en als da nie werkt een factory (hard&soft) reset, als dat ook niet gaat koopt ge best een nieuwe! Wie heeft er nu al 4 jaar de zelfde gsm? :lol: Senioren ja!

Mensen die werken voor hun geld.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor timplex op vr 05 jul 2013 11:17 am

the-skullkid schreef:
eclipx schreef:Ne keer hard op slaan en als da nie werkt een factory (hard&soft) reset, als dat ook niet gaat koopt ge best een nieuwe! Wie heeft er nu al 4 jaar de zelfde gsm? :lol: Senioren ja!

het enige waar ik mijn gsm voor nodig heb is bellen, smsen en heel af en toe een adres of dergelijke opzoeken op internet. waarom zou ik mij om het jaar een nieuwe gsm kopen als de mijne nog perfect werkt? nuja nu niet meer uiteraard,maar dat is terzijde

P.S. het enige waarvoor een "GSM" nog gebruikt wordt is voor van die onnozel spellekes te spelen en op fb te zitten. kword daar onnozel van,zeker als ge me mensen ergens weg zijt
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheCeet op vr 05 jul 2013 1:32 pm

Probeer dan een factory reset?
Zorg wel dat je een back-up neemt van alles
Afbeelding
TheCeet (oude nickname: ceetje46)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor eclipx op vr 05 jul 2013 7:23 pm

timplex schreef:
the-skullkid schreef:

het enige waar ik mijn gsm voor nodig heb is bellen, smsen en heel af en toe een adres of dergelijke opzoeken op internet. waarom zou ik mij om het jaar een nieuwe gsm kopen als de mijne nog perfect werkt? nuja nu niet meer uiteraard,maar dat is terzijde

P.S. het enige waarvoor een "GSM" nog gebruikt wordt is voor van die onnozel spellekes te spelen en op fb te zitten. kword daar onnozel van,zeker als ge me mensen ergens weg zijt

Das zever, ik gebruik alleen de spellekes van m'n smartphone als ik in de wachtzaal van de dokter zit bv, of in de trein. Dat samen met de ingebouwde mp3. En soms zet ik 3G ik eens aan dan kan ik daarop m'n mails en rss feeds lezen.. Dat is superhandig... Maar gewoon continue op de Facebook app scrollen om te lezen hoeveel men al gegeten heeft nee dat doe ik niet. Gewoon 's avonds ne keer scrollen soms zijn er wel intressante dingen.

Das echt wel handig een smartphone, das gewoon een mobiele computer waarmee je vooral content consumeert..
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor RedDragon op vr 05 jul 2013 7:30 pm

Wat een achterlijke redenering (wat we ondertussen al gewoon zijn), mijn gsm is 5 jaar oud (nog een open klapper) en ik gebruik die alleen voor te sms'en en bellen. En zo lang die nog goed werkt waar om zou ik die weg doen? Deze is nu wel aan vervanging toe de toetsen werken niet goed meer.

Niet iedereen heeft om het jaar in een nieuwe gsm nodig om te kunnen stoefen/ mee te lopen of andere achterlijke reden.
RedDragon (oude nickname: --punk--)
Pastoor
Pastoor

Keer terug naar Hardware