elberto schreef:Die reden moet dan ook zichtbaar zijn voor de persoon die karma gekregen heeft hé.
May seem obvious, but it's not.
SuperCury schreef:elberto schreef:Die reden moet dan ook zichtbaar zijn voor de persoon die karma gekregen heeft hé.
Vind ik wat raar dat je reden geeft, wat moet je dan zeggen? ik vond het grappig?
Kvind het systeem van nu wel goed ze, maar kheb dan ook nooit echt het vorige systeem meegemaakt.
Alhoewel hier op het forum nog zo'n systeem is of vergis ik me?
FFFFFFUUUUUUUu schreef:SuperCury schreef:elberto schreef:Die reden moet dan ook zichtbaar zijn voor de persoon die karma gekregen heeft hé.
Vind ik wat raar dat je reden geeft, wat moet je dan zeggen? ik vond het grappig?
Kvind het systeem van nu wel goed ze, maar kheb dan ook nooit echt het vorige systeem meegemaakt.
nope, iedereen die tussen de 15 en de 30 karma (of zoiets) heeft is "ontslagen" dat was idd ook in de vorige ranks maar heeft te maken met karma, niet met aantal posts
SuperCury schreef:FFFFFFUUUUUUUu schreef:SuperCury schreef:elberto schreef:Die reden moet dan ook zichtbaar zijn voor de persoon die karma gekregen heeft hé.
nope, iedereen die tussen de 15 en de 30 karma (of zoiets) heeft is "ontslagen" dat was idd ook in de vorige ranks maar heeft te maken met karma, niet met aantal posts
Ahzo, en het vorig systeem was dan met aantal posts?
SuperCury schreef:elberto schreef:Die reden moet dan ook zichtbaar zijn voor de persoon die karma gekregen heeft hé.
Kickass schreef:Je mag een post toch waarderen als je het grappig vindt... Komaan man!
Als reden opgeven: 'Ik vond het grappig' ... slaat toch ook nergens op. Hiermee wil ik enkel aantonen dat een reden voor karma te geven absurd is.
Ranks verdomme. Ranks!
Dequal schreef:SuperCury schreef:elberto schreef:Die reden moet dan ook zichtbaar zijn voor de persoon die karma gekregen heeft hé.
hier versta je karma al mis, tis niet omdat iemands comment grappig is dat je daarom karma moet geven. Karma moet je eerder verdienen bij het oplossen van een vraag, een goeie bijdrage in een topic, het maken van een sig, etc.
Sneezy schreef:mayo plz xD
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
Mayo schreef:Sneezy schreef:mayo plz xD
Ja?
Sneezy schreef:Mayo schreef:Sneezy schreef:mayo plz xD
Ja?
ik snap gwn ni wrm er zoveel gezeverd word, die revolutie post enzo? als ge u niks aantrekt van karma negeert het gwn? ik negeer het...
Ge zit toch op deze site voor het forum en de posts? alé ik toch.
Ik begrijp ni wrm er zoveel energie in die anti en pro karma word gestoken.
fatsjie schreef:wat een overdreven gedoe hier toch maar. sommigen hebben blijkbaar echt veeeeeeeeeeeeeeeel teveel tijd en houden zich hier dan met wat onnuttige dingen bezig. ge doet juist allemaal alsof ge naar het front trekt en kunt sterven. het is een gewoon forum, als het u niet aanstaat, kunt ge het nog altijd afbollen! als de mensen die deze site runnen momenteel te weinig tijd hebben om iets te veranderen, so be it. ga liever in het echte leven iets nuttigs doen ipv wat virtueel te grommelen!
ps: ik ben ook geen voorstander van karma, maar overdrijven is hier een echte kunst aan het worden...
Mayo schreef:Ik was een voorstander van karma, en ik krijg graag karma. Maar er wordt gewoon mee gezevert, waardoor ik voor belachelijke redenen negatieve karma krijg. Deze week heb ik 3 keer negatief gekregen omdat ik een grapje maakte. Een funsite waar je geen grappen mag maken, is dat een funsite?
Als ik voor zever negatief krijg, dan heb ik liever geen karma systeem. Op een funsite is het geen goed idee, dat zien we toch wel duidelijk.
Mayo schreef:Ik was een voorstander van karma, en ik krijg graag karma. Maar er wordt gewoon mee gezevert, waardoor ik voor belachelijke redenen negatieve karma krijg. Deze week heb ik 3 keer negatief gekregen omdat ik een grapje maakte. Een funsite waar je geen grappen mag maken, is dat een funsite?
Als ik voor zever negatief krijg, dan heb ik liever geen karma systeem. Op een funsite is het geen goed idee, dat zien we toch wel duidelijk.
Sneezy schreef:Mayo schreef:Ik was een voorstander van karma, en ik krijg graag karma. Maar er wordt gewoon mee gezevert, waardoor ik voor belachelijke redenen negatieve karma krijg. Deze week heb ik 3 keer negatief gekregen omdat ik een grapje maakte. Een funsite waar je geen grappen mag maken, is dat een funsite?
Maakt gwn grapkes en geef geen fuck om die negatieve karma.
Hedde in real life zo weinig problemen dat ge uit zoiets klein een scene moet maken?
Mayo schreef:Alsof het mij iets kan schelen of jij respect hebt voor mij.
(Soul is trouwens bezig geweest, hij mocht alles een per een verwijderen lol. Ik heb een of andere bug ontdekt waardoor ik zonder rechten karma kan geven)
Sneezy schreef:Maakt gwn grapkes en geef geen fuck om die negatieve karma.
Hedde in real life zo weinig problemen dat ge uit zoiets klein een scene moet maken?
Mayo schreef:Sneezy schreef:Maakt gwn grapkes en geef geen fuck om die negatieve karma.
Ik heb behoorlijk wat irl problemen voor de moment, maar het is vakantie (en die problemen moeten grotendeels worden opgelost door mijn ouders), dus ik heb een zee van tijd om mij bezig te houden met dit soort zaken.
Denbliecke schreef:Woow, wat een toffe topic om te lezen zeg!![]()
Vergeet niet, jullie zijn achter een computer en jullie zitten achter positieve karma om virtueel eer op te strijken als ik het goed begrijp?..
Spoon3r schreef:Denbliecke schreef:Woow, wat een toffe topic om te lezen zeg!![]()
Vergeet niet, jullie zijn achter een computer en jullie zitten achter positieve karma om virtueel eer op te strijken als ik het goed begrijp?..
da ziede da verkeerd, "maar" 20% van intertet zijn karma whores
ge zou da moeten weten nadat ge dit allemaal gelezen hebt
Re: WEG MET KARMA, WIJ WILLEN DE RANKS TERUG !
door freak-o op di 17 aug 2010 7:36 pm
WEG MET KARMA, WIJ WILLEN DE RANKS TERUG !
Wat loopt er fout ?
-Mensen die aan -20 of meer staan gaan geen moeite meer doen om een degelijke zin te maken of iets normaal te typen
indien ze dat wel doen dan krijgen ze toch sowieso meer negatieve karma
-Mensen die +50 enzo zitten krijgen voor elk half woord bijna een +karma punt. Indien ze 1 negatief hebben komen ze meteen klagen bij jullie op het Karma topic.
-Mensen die elkaar graag hebben gooien met + en - als ze elkaar niet kunnen uitstaan
-Volgens velen heeft het karma systeem geen waarde meer, het heeft geen enkele positieve waarde meer en daarom dat de meesten niet inzien waarom karma zou blijven of er niets anders zou kunnen komen
-De reden waarom de titel van dit topic zo heet is omdat er een Karma afschaffen topic bestaat waar bij heel wat members hun vrije mening over Karma gegeven hebben en geen reacties van mods. Er zijn daar ook denkek voorstellen gedaan maar het leek ofdat geen enkele mod het ooit gelezen heeft omdat er geen reactie opkomt.
- Karma was waarschijnlijk bedoeld als een verbetering voor de site, het niveau wat op te krikken maar jammer genoeg is het meer een kindertuin bedoening geworden.
- Psydo, ik raad u aan om eens de voorstellen te bekijken op Karma afschaffen (of heet het topic nu weer anders don't remember), wie weet kan het helpen.
- Aangezien iedereen karma onnodig begint te vinden vliegen de positieve en negatieve punten in het rond en komt iedereen van het minste janken
-Ik zou graag het volledige karma systeem zien verwijderen want blijkbaar werkt het niet, de oude ranks lijken mij het beste maar er zijn nog voorstellen dus succes met het vinden van oplossing
Hopelijk is het een beetje duidelijk nu ?
Denbliecke schreef:Woow, wat een toffe topic om te lezen zeg!![]()
Kevin_Phillippe schreef:Denbliecke schreef:Woow, wat een toffe topic om te lezen zeg!![]()
Ge kunt niet ontkennen dat de virtuele wereld tegenwoordig een niet onbelangrijk stukje van onze cultuur is geworden.
Voor mij zijn er drie werelden, die dan wel best gescheiden moeten blijven,
nl. IRL, werk en de virtual world.
En net zoals we in de IRL world, RL met vrienden en familie omgaan,
@ the job met promoties, prestaties en meer verdienen,
net zo is die derde wereld ook gericht op prestige en aanzien, waardering,
vandaar dat karma ook een graadmeter is hoe je prestaties daar zijn.
En net zoals in die andere twee werelden willen we ook virtual het maken, hoog scoren,
das de reality of today, en dat vind ik goed.
Virtual world is gwn een welkome aanvulling en wie zou nog zonder kunnen eh ? Tell me pse..
Keer terug naar Fundalize Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten