register Paswoord vergeten?

Bepaal jij het nieuwe fundalize logo?

Alles over de community (en enkel over de community)

Re: Bepaal jij het nieuwe fundalize logo?

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 14 maart 2012 6:00 pm

AMGXV schreef:Dat zonnebank-achtig schepsel met de zonnebril op is niet zo fris.. Doet me meer denken aan een logo van een appelsapje.

Mij doet het aan zo'n lame ass, broke ass, muthaph00kin' spellekes site denken. Ik heb het "echte" Fundalize logo al lang terug ingesteld, dus ik stoor mij er niet aan.
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor krack op wo 14 maart 2012 6:10 pm

BLUE_SMILEY schreef:
AMGXV schreef:Dat zonnebank-achtig schepsel met de zonnebril op is niet zo fris.. Doet me meer denken aan een logo van een appelsapje.

Mij doet het aan zo'n lame ass, broke ass, muthaph00kin' spellekes site denken. Ik heb het "echte" Fundalize logo al lang terug ingesteld, dus ik stoor mij er niet aan.

Thanks voor die hint, ik heb het ook direct terug aangepast :)
krack
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Bistiriko op wo 14 maart 2012 6:11 pm

Takai schreef:Net iedereen en de klas het de verschillende logo's laten zien en iedereen vindt het nieuwe het beste aangezien daar wel een verband ziet tussen fun en de site. Ze zeide da als ge het vorig pakte het hun ni echt zou motiveren om zich te registreren.
Het zit wrlsk gwn in elle koppeke puur uit gewoonte, moet er gewoon aan wennen :p

Ben ik het volledig mee eens, ik zit hier toch ook al een tijdje en ik heb nooit de link begrepen met het vlinder-logo. Dit is in mijn ogen veel beter en niet kinderachtig. Het is nog altijd een fun-site, het logo van Hypo is zeker niet slecht, maar voor een funsite vond ik het niet echt gepast.

En als je het logo kinderachtig vind, moet je TT/IT toch ook kinderachtiger gevonden hebben dan fundalize. Dat was bij mij toch het geval. Voor mij is zowel de logo-verandering als de naamsverandering een stap vooruit.

En wat papfles hier aanhaalt van het verwelkomen van nieuwe leden, klopt volledig. Er zijn er velen van de oude kern die dit hier hun eigen plek op het internet vinden en owee als er iemand nieuw bijkomt.

Het doet me wat denken alsof er een nieuwe jongen in een hechte klasgroep terechtkomt. Eerste reacties zijn "ja lap, die gaat da hier verpesten, we zullen hem maar meteen laten voelen hoe de hierarchie hier is". Maar als je het dan wat tijd geeft, neemt iedereen hem wel mee op in de groep. Het enigste nadeel is dat je op een funcommunity meteen terug weg kunt na slecht ontvangst, in tegenstelling tot in een klasgroep.
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Audioholic op wo 14 maart 2012 6:19 pm

Bistiriko schreef:
Takai schreef:Net iedereen en de klas het de verschillende logo's laten zien en iedereen vindt het nieuwe het beste aangezien daar wel een verband ziet tussen fun en de site. Ze zeide da als ge het vorig pakte het hun ni echt zou motiveren om zich te registreren.
Het zit wrlsk gwn in elle koppeke puur uit gewoonte, moet er gewoon aan wennen :p

Ben ik het volledig mee eens, ik zit hier toch ook al een tijdje en ik heb nooit de link begrepen met het vlinder-logo. Dit is in mijn ogen veel beter en niet kinderachtig. Het is nog altijd een fun-site, het logo van Hypo is zeker niet slecht, maar voor een funsite vond ik het niet echt gepast.

En als je het logo kinderachtig vind, moet je TT/IT toch ook kinderachtiger gevonden hebben dan fundalize. Dat was bij mij toch het geval. Voor mij is zowel de logo-verandering als de naamsverandering een stap vooruit.

Nigga, u drunk?
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Bistiriko op wo 14 maart 2012 6:23 pm

Audioholic schreef:
Bistiriko schreef:

Nigga, u drunk?

Please explain me: waarom is teletet niet kinderachtiger dan fundalize? En probeer al die nostalgie achterwege te laten.
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Noiz op wo 14 maart 2012 6:52 pm

Bistiriko schreef:
Audioholic schreef:
Bistiriko schreef:

Nigga, u drunk?

Please explain me: waarom is teletet niet kinderachtiger dan fundalize? En probeer al die nostalgie achterwege te laten.

hun logische verklaring: er zit tet in :o dat is niet voor kindjes hee ;)
Afbeelding
Noiz (oude nickname: just)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op do 15 maart 2012 2:38 am

papfles schreef:Mja, jij plukt er nu 1 ding uit om te zeggen wat je wil zeggen, terwijl je al de rest gewoon negeert of laat vallen. Jij begon met de metafoor, niet ik.

Ik pikte er die ene quote uit omdat de rest van uw tekst irrelevant was. Wat kan het mij schelen dat jij je best doet voor weetikveelwat.

Een meerderheid van de community? Naar uw aanvoelen? Van de actieve (om het simpel te houden: dagelijks ingelogde) gebruikers is het merendeel gewoon naar het nieuwe logo overgestapt. Een "grote groep" bij dat van hypo? Dat is ook wat kort door de bocht. Jij wil dat er nu geluisterd wordt naar wat jij wil, niet per se wat de "grote groep mensen" of "een meerderheid" zegt en wederom: de hypo-vlinder is ook een optie, van zodra hypo hem in HQ doorstuurt. Je bepaalt je eigen visie van de site op dat punt en nu blijf je gewoon halsstarrig "nee" zeggen, terwijl je gewoon op je profiel kan klikken en het logo dat je niet wil, is weer weg.

Die 'naar mijn aanvoelen' stond er omdat ik simpelweg niks geteld heb noch bewijsmateriaal kan geven.

Natuurlijk is het merendeel gewoon overgestapt naar het nieuwe logo. Tot 2u geleden had ik het ook staan. :roll:

Wederom, dat members persoonlijk hun logo kunnen veranderen is een belachelijke oplossing. Logo, naam, design zijn belangrijk voor het imago dat een site uitdraagt. Dat imago moet stroken met de doelgroep die een site wil aantrekken, en dat imago moet ook de community van de site uitstralen. Dit logo is voor 14-jarigen, niet voor de 20-jarigen die hier daadwerkelijk aanwezig zijn.

@ Bistroke: ik had op zich niks tegen de naamsverandering. Ik stond eerder neutraal tegenover de verandering naar Fundalize. De nieuwe naam was eigenlijk geen breuk met het verleden. De verandering van logo wel.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor Queen op do 15 maart 2012 2:51 am

Mayo schreef:@ Bistroke: ik had op zich niks tegen de naamsverandering. Ik stond eerder neutraal tegenover de verandering naar Fundalize. De nieuwe naam was eigenlijk geen breuk met het verleden. De verandering van logo wel.

De verandering van de naam geen breuk met het verleden? Als het dan echt om het verleden gaat denk ik nochtans wel dat de verwijdering van de 'tet' meer zeer heeft gedaan dan dat die vlinder ooit zeer zal doen. Die tet was er sinds dag 1. De vlinder pas sinds Anthony.

En sinds wanneer staat de doelgroep hier vast op 20-jarigen? Voor zover ik weet zijn de meesten hier begonnen rond 15 jaar of zoiets? Een heel deel zelfs op 12. Dus omdat onze generatie aan het verouderen is verschuift volgens u die doelgroep ook? Dat is toch gewoon onhoudbaar... Er zal een tijd zijn dat onze generatie hier niet meer zal vertoeven, unless ge in KP zijn voetsporen wilt treden natuurlijk.

Het moet kunnen dat ge uw mening hier neerpent eh Mayo, maar beseft ook wel dat dit uw mening is en niet onmiddellijk die van Jan met de pet.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Chiconer op do 15 maart 2012 7:51 pm

Mayo staat dan ook enkele plaatsen hoger dan ons natuurlijk. De vlinder vind ik nog leuk, zelfs die van H. de dame was eigenlijk ook maar ergens een gratis vector.
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Vorige

Keer terug naar Fundalize Algemeen