register Paswoord vergeten?

Assholes on FDLZ

Alles over de community (en enkel over de community)

Re: Assholes on FDLZ

Berichtdoor elberto op do 31 mei 2012 1:04 pm

Maar allé, wie gaat er nu op een site, ziet dat er daar aan één stuk door hilarische grapjes worden gemaakt omdat één van de members ooit eens "gelekt" heeft met een jong meisje en zou zich dan daarom niet registreren. "Ah want dat vind ik niet kunnen hoor dat er iemand geviseerd wordt boehoehoe"

Daarmee zeg ik niet dat dat helemaal koosjer was en dat die reacties gepast waren maar daar gaat het ook niet over. Het gaat over mensen die hier komen, zogezegd zien dat er "getrolled wordt" en dan daaruit zouden besluiten zich niet te registreren. Sorry ma die stelling is echt be-la-che-lijk!

Wat Piieter04 hierboven zegt, dat is dé echte reden. Sites als 4chan, social networksites, 9gag, etc. zijn gewoon enorm populair geworden. Het aantal mensen dat in heel de geschiedenis van FD zich niet zou geregistreerd hebben vanwege het getroll (een stelling die van geen kanten bewijsbaar is) is volgens mij op 1 hand te tellen als er al überhaupt zo'n mensen zijn.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Chiconer op do 31 mei 2012 1:07 pm

Piieter04 schreef:Dé hoofdreden blijft gewoon dat 9gag,facebook,.. te populair zijn geworden he

Voila, te onaantrekkelijk dus zoals ik zei, getroll zal het echt niet doen hoor.
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor papfles op do 31 mei 2012 1:12 pm

elberto schreef:Maar allé, wie gaat er nu op een site, ziet dat er daar aan één stuk door hilarische grapjes worden gemaakt omdat één van de members ooit eens "gelekt" heeft met een jong meisje en zou zich dan daarom niet registreren. "Ah want dat vind ik niet kunnen hoor dat er iemand geviseerd wordt boehoehoe"

Daarmee zeg ik niet dat dat helemaal koosjer was en dat die reacties gepast waren maar daar gaat het ook niet over. Het gaat over mensen die hier komen, zogezegd zien dat er "getrolled wordt" en dan daaruit zouden besluiten zich niet te registreren. Sorry ma die stelling is echt be-la-che-lijk!

Wat Piieter04 hierboven zegt, dat is dé echte reden. Sites als 4chan, social networksites, 9gag, etc. zijn gewoon enorm populair geworden. Het aantal mensen dat in heel de geschiedenis van FD zich niet zou geregistreerd hebben vanwege het getroll (een stelling die van geen kanten bewijsbaar is) is volgens mij op 1 hand te tellen als er al überhaupt zo'n mensen zijn.

Dat populaire sites inderdaad de bovenhand hebben genomen, valt niet te ontkennen. Dat er mensen zijn die op het forum niet reageren of amper reageren, deels omwille van het gedrag dat anderen hier etaleren, is ook echter correct. Gaat het om de helft van de bezoekers? Nee, dat is ook nooit gezegd. Beweren dat het trollgedrag echter sowieso niks te maken heeft met hoe mensen hier al dan niet reageren op het forum, is echter ook een foutieve stelling.

Ik snap ook gewoon niet waarom er nu al ettelijke topics zijn waarin het trollgedrag langs alle kanten verdedigd moet worden als zijnde "onschuldig", "je moet er maar tegen kunnen", "wij trollen niet", "het heeft niks met de achteruitgang" te maken... Zelfs als het allemaal waar is, wat is er mis met "met mate" ipv "we willen kunnen trollen en doen wat we willen", want ik krijg de indruk dat het puur daarom gaat :-/ (serieuze vraag tbh, snap het niet)
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor elberto op do 31 mei 2012 1:29 pm

Voor mij gaat het in elk geval om dat eerste. Trollen moet kunnen maar met mate. Ik heb er gewoon een hekel aan dat reacties worden verwijderd en ik heb het gevoel dat dit maar een recent fenomeen is.

Vroeger werd er toch veel eerder gezegd:

Eerste waarschuwing: "Kom mannekes tis genoeg geweest he, back on topic"
Tweede waarschuwing: "nu is het echt gedaan he mannen, wie er nu nog op verder gaat krijgt een sanctie"
Derde waarschuwing: "Reacties hierover worden vanaf nu verwijderd en degene die ze post krijgt een zware sanctie".

Nu moet je al chance hebben dat die eerste waarschuwing er komt. Ik erger mij gewoon als ik een topic open en zie dat er vanalles leuks geplaatst geweest is maar dat ik het niet kan lezen want alles is gewist. Dat vind ik maar stom.

Met andere woorden, zeg dat het moet stoppen, leg desnoods sancties op (whatever that may be) maar verwijder die reacties toch niet zo rap.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor papfles op do 31 mei 2012 1:35 pm

elberto schreef:Voor mij gaat het in elk geval om dat eerste. Trollen moet kunnen maar met mate. Ik heb er gewoon een hekel aan dat reacties worden verwijderd en ik heb het gevoel dat dit maar een recent fenomeen is.

Vroeger werd er toch veel eerder gezegd:

Eerste waarschuwing: "Kom mannekes tis genoeg geweest he, back on topic"
Tweede waarschuwing: "nu is het echt gedaan he mannen, wie er nu nog op verder gaat krijgt een sanctie"
Derde waarschuwing: "Reacties hierover worden vanaf nu verwijderd en degene die ze post krijgt een zware sanctie".

Nu moet je al chance hebben dat die eerste waarschuwing er komt. Ik erger mij gewoon als ik een topic open en zie dat er vanalles leuks geplaatst geweest is maar dat ik het niet kan lezen want alles is gewist. Dat vind ik maar stom.

Met andere woorden, zeg dat het moet stoppen, leg desnoods sancties op (whatever that may be) maar verwijder die reacties toch niet zo rap.

Ik kan ook ettelijke threads van recent aanhalen waarin gevraagd wordt om ontopic te gaan, waarbij er dan nog eens gevraagd wordt om ontopic te gaan en dat het genegeerd wordt (zoals ik je ook al gaf als reactie ergens in een ander topic hierover :p).

Ik ben er ook 100% van overtuigd dat als je stap 3 doorvoert, dat je binnen de kortste keren een thread krijgt "ja, maar ... waarom zo streng? Waarom niet gewoon weghalen na stap 2? waarom krijgt X geen straf? boehoe mods" of iets in die stijl. De ene keer mag er niet te streng worden opgetreden, de andere keer mag / moet het wel. Ik gok dat het geklaag gaat verschuiven van het "wisserke" naar de "nazi-moderators".
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor HyperG op do 31 mei 2012 1:50 pm

Pellekesberger schreef:Voor de liefhebbers!

Afbeelding

Hé ne foto dat ik nooit gezien heb?
Hoe komt ge aan den diene?
ik zou haar wel nog eens willen zien hoe ze er nu uit ziet. :D

Volgens mij was ze idd in het echt mss wel een aangenaam persoon, maar hier op Teletet was ze gewoon aan het trippen op anonimiteit. En dat is iets wat je op het internet NIET hebt :p
Plus ze daagde uit. En ik ga wel eens een uitdaging aan. + Het was een leuk groepswerkje xD

Maar over de rest kan ik mij niet uitspreken, want was niet echt actief de laatste... euhm 2-3jaar? o_O
Afbeelding

FYI: old account playboytje
HyperG
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pellekesberger op do 31 mei 2012 2:29 pm

HyperG schreef:
Pellekesberger schreef:Voor de liefhebbers!

*KNIP*

Hé ne foto dat ik nooit gezien heb?
Hoe komt ge aan den diene?
ik zou haar wel nog eens willen zien hoe ze er nu uit ziet. :D

Net opgezocht, dus ms daarom da ge em nog nie gezien hebt. Hij is wel van 2009 denk ik.
Pellekesberger (oude nickname: tuuuut)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Galome op ma 23 jul 2012 3:58 pm

Wie is hier nu asshole?
In purple we trust!
Make us proud!
Galome
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor Mayo op ma 23 jul 2012 4:01 pm

Rbbz schreef:Kunnen we niet iedereen bannen die meer heeft dan -15 karma ?

Iedereen wil er vanaf ?

Afbeelding
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Galome op ma 23 jul 2012 4:06 pm

Mayo schreef:

Iedereen wil er vanaf ?

Afbeelding

Nene ban een persoon met -14karma! Oh dat ben jij, mayo! I am so sorry
In purple we trust!
Make us proud!
Galome

Berichtdoor Piieter04 op ma 23 jul 2012 4:52 pm

Galome schreef:
Mayo schreef:

Iedereen wil er vanaf ?

Afbeelding

Nene ban een persoon met -14karma! Oh dat ben jij, mayo! I am so sorry

inderdaad, iedereen met karma lager dan -10 bannen aub
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op ma 23 jul 2012 5:37 pm

Galome schreef:Wie is hier nu asshole?

b0red? ffkes dooie topics bumpen zegtie
lupes-style = hack-style