register Paswoord vergeten?

Te streng optreden door mods

Alles over de community (en enkel over de community)

Te streng optreden door mods

Berichtdoor Proto op di 12 jun 2012 6:38 pm

Ik vind dat er té streng wordt opgetreden door moderators als het aankomt op posts sluiten. Wat voor nut heeft dat als ze toch zichtbaar blijven op de homepagina?

Voorbeeld:
http://www.fundalize.com/fun/pointerpointer-202513/

een leuke link die mij eens deed lachen, waarom wordt dit gesloten?
Omdat het toebehoort op het forum? Het zijn enkel de actieve leden die het forum checken en honderden andere gebruikers die gewoon de voorpagina lezen. Mijn broer heeft mij dat verteld want hij werkt met websites.

Tegenwoordig is alles toch met links gemaakt, dus wrm zijn gewone links dan verboden?
Waarom moet een post die zogezegd thuishoort op het forum worden gesloten? Iedereen kan het toch nog zien, dus de verwachte comments/feedback op die post blijven uit.

Een ander ding is die keer dat een post van mij werd verwijderd, zonder aanzet omdat er weer zo'n debiele troll zat te downraten en ik hem eens uit zijn kot lokte. Ik ben niet de enige die dit al heeft voorgehad.

De moderators zijn te ijverig als het aankomt op de 'regels' van wat mag en niet mag, maar ze durven dan wel de voorspelbare trollen te verwijderen die iedere keer afkomen met hetzelfde fopje flauw mopje.

Het is niet omdat je een mod bent dat je daarom zoveel mogelijk op het edit knopje moet drukken. Enkel inspringen waar nodig.
Proto
Onwetende
Onwetende

Re: Te streng optreden door mods

Berichtdoor Piieter04 op di 12 jun 2012 6:42 pm

snap het ook niet goed, maar het staat in de regels dus is het zo he.
En snap eens dat mensen die downraten niet noodzakelijk trolls zijn
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bloky op di 12 jun 2012 6:48 pm

kan u geen ongelijk geven over uw argumenten, het minste dat ge dan ook al een gepsreksonderwerp hebt dat niet bij het topic gaat, krijgt men al een waarschuwing..
als we over iedere duscussie een aparte post zouden moesten maken, zou het hier nogal een soep worden ook..
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op di 12 jun 2012 6:50 pm

Here we go again ....

:-= :-= :-= :-= :-= :-=
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor FuckThisShit op di 12 jun 2012 6:57 pm

/Trollmode activated
Afbeelding
FuckThisShit (oude nickname: Bonermaster)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lisaa- op di 12 jun 2012 7:08 pm

Proto schreef:een leuke link die mij eens deed lachen, waarom wordt dit gesloten?

Omdat da bij 'Glimlach van Vandaag' moet staan.
Lisaa-
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Pr0xje op di 12 jun 2012 7:09 pm

Op de site horen fimpjes, muziek, afbeeldingen, .., etc thuis. Eén enkele link hoort daar dus niet bij. Wij hebben dat in de regels geplaatst om toch een beetje kwaliteit te kunnen bieden aan iedereen. Als we dat gaan toelaten gaan er binnenkort ook funposten komen met 500 links naar afbeeldingen in.

Er is plaats genoeg op fundalize voor het te delen!

Start een nieuw forum topic met titel pointer pointer in het topic Shit Shat. Post het desnoods in 'glimlach van vandaag'

Maar op de funpage horen dergelijke dingen niet thuis.
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Proto op di 12 jun 2012 7:17 pm

Pr0xje schreef:Op de site horen fimpjes, muziek, afbeeldingen, .., etc thuis. Eén enkele link hoort daar dus niet bij. Wij hebben dat in de regels geplaatst om toch een beetje kwaliteit te kunnen bieden aan iedereen. Als we dat gaan toelaten gaan er binnenkort ook funposten komen met 500 links naar afbeeldingen in.

Er is plaats genoeg op fundalize voor het te delen!

Start een nieuw forum topic met titel pointer pointer in het topic Shit Shat. Post het desnoods in 'glimlach van vandaag'

Maar op de funpage horen dergelijke dingen niet thuis.

Men kan dan tegenwoordig ook gewoon linken naar 9gag en memecenter.
Die post gaat naar een site, niet een afbeelding en zoals ik al zei wordt het forum enkel maar gebruikt voor echt actieve leden. pak dat een groot deel (een zeer groot deel) ongeregistreerden zijn, die gewoon eens de homepage of funpage willen bekijken, dan verliest fundalize al een groot deel als alles in het forum wordt geplaatst. En wat is het voordeel aan kwaliteit bieden als jullie dan zulke zaken in het forum zetten. Of het nu op de homepagina staat of op het forum dan doet dat er niet zoveel tot toe, maar het zijn dan enkel wel de actieve forumleden die dit bekijken (en die zijn zeker in de minderheid tov alle bezoekers).
Als je dan het forum al gaat gebruiken dan zal je tegenwoordig ook al tags moeten gebruiken om te zien of je al een repo doet hier. Het verschil met de site en het forum is dat op de site alles chronologisch wordt afgelopen en opgeborgen, terwijl dit bij het forum op random staat, dus eigenlijk verlies je kwaliteit in het forum zelf op die manier.
Proto
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op di 12 jun 2012 7:18 pm

DAT IS HIER EEN TIKKENDE TIJDBOM VAN REGELNIJVERIJ EN OVERIJVERIGE MODS DIE HET LEVEN UIT DE ZIEL VAN DE COMMUNITY ZUIGEN!

En ik steek het allemaal op QUEEN! MOTIE VAN WANTROUWEN! ONTSLAG!

Afbeelding

Nee, serieus, het is maar normaal dat posts met gewoon één link niet mogen. Dat is echt geen zicht en het haalt de kwaliteit van de site enorm onderuit. Post die link dan gewoon op het forum ofzo.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor r0o op di 12 jun 2012 7:24 pm

Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TrakeTT op di 12 jun 2012 7:26 pm

Mayo schreef:DAT IS HIER EEN TIKKENDE TIJDBOM VAN REGELNIJVERIJ EN OVERIJVERIGE MODS DIE HET LEVEN UIT DE ZIEL VAN DE COMMUNITY ZUIGEN!

En ik steek het allemaal op QUEEN! MOTIE VAN WANTROUWEN! ONTSLAG!

Afbeelding

ZE STEMMEN ALLEMAAL OP DE SOSSEN!

EN DRUGS! ZE NEMEN ALLEMAAL DRUUUUUGS!
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op di 12 jun 2012 7:28 pm

De front is eerder media based (afbeeldingen, filmpjes), dingen die je direct kan zien.
Forum is eerder text based. Teksten en dingen zoals links dus. Al kunnen daar ook gerust afbeeldingen etc.

Als een funpost enkel links naar 9gag zou sturen zou die ook gelocked worden. Maar onmiddellijk zichtbaar op Fundalize zelf? No problem. Als de pointerpointer nu direct weergegeven kon worden... no problem. Maar we moeten nu éénmaal ergens de lijn trekken.

Als je dat echt graag op de front ziet staan hebben we de shoutbox die daarvoor eventueel kan gebruikt worden.

@Mayo:

Afbeelding
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor AMGXV op di 12 jun 2012 7:38 pm

Laat die gefrustreerde mensen toch zijn, zij moeten zich ook kunnen verlossen van de stress..
En al bij al, dit is een website, bits en pixels, niet het echte leven, is je post gesloten dan is die gesloten, krijg je een min karma dan krijg je een min karma.. er zijn negers die geen eten krijgen en aan negerDRUUUGS doen..

Uw politiek-correct, homovriendelijke, eco-denkende, up-to-date open-minded, vrijzinnige en diepzinige filosoof heeft gesproken.

"Laat u bevriend zijn met de grote groene spaghetti-monster en zijn zes homo-smurfen. Amin."
-Hitler Bonaparte de veertiende.
AMGXV (oude nickname: {3C}AMGXV)
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor RedDragon op di 12 jun 2012 7:49 pm

Zo als eerder vermeld het staat in de regels. En vroeger de tijd van teletet, was dit toegelaten.
Maar dan werkte de links niet meer of stonden er maar 5 foto's in die link.

Is het zo veel gevraagd om even die paar foto's/filmkes te posten?

En ja één link naar 9gag, dan kunt ge om de 5 minuten een post maken. En in plaats de mods de schuld te geven, geef ik u de schuld omdat ge lui zijt. Doe wat meer moeite dan één link te posten.

Mag een slotje op. 8-[ :mrgreen:
RedDragon (oude nickname: --punk--)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op di 12 jun 2012 8:02 pm

RedDragon schreef:Mag een slotje op. 8-[ :mrgreen:

fuck that shit, let me post something unrelated first!

Afbeelding

everything that is related is stated above

Edit by Takai:
Ja, ma enkel gij moogt alles
FFFFFFUUUUUUUu (oude nickname: FFFFFFUUUUUUUU)

Keer terug naar Fundalize Algemeen