register Paswoord vergeten?

Fundalize-senatoren: voting + campagne

Alles over de community (en enkel over de community)

Wie vinden jullie geschikt als Fundalize-senator? (meerdere opties mogelijk!)

Poll eindigt op zo 01 jul 2012 3:35 pm

BLUE_SMILEY
25
8%
chiconer
23
8%
elberto
32
11%
FFFFFFUUUUUUUu
33
11%
freak-o
25
8%
Jellesg
34
11%
Lisaa-
42
14%
r0o
25
8%
Sneezy
42
14%
UltimateTetten
20
7%

Totaal aantal stemmen : 301

Re: Fundalize-senatoren: voting + campagne

Berichtdoor elberto op di 19 jun 2012 4:36 pm

FFFFFFUUUUUUUu schreef:
Soul schreef:Hohja inderdaad is het moeilijk campagne te voeren in dit topic, elke minuut zitten we aan een een nieuwe pagina.
Dat houdt u niet tegen andere middelen te gebruiken, site post, forum post, ... . Indien ge daar zin in hebt natuurlijk.

het gaat er niet om dat campagne voeren hier moeilijk is, maar dat het moeilijk is campagne te voeren voor deze functie, ge zou tijdens u campagne moeten duidelijk maken dat ge begrijpt wat er leeft bij de IT'ers, en op een fatsoenlijke manier u gedacht kunt uiten. Mijn punt is dat ge dat beter ziet aan da hand van wat de kandidaten op lange termijn hebben gepresteerd dan 3 weekjes campagne, ik bedoel maar, wij zijn van fDLZ, geen politieke partij voor verkiezingen e....

qft.

PietVerkest schreef:En waar zit dat rotjong van een Keizer? Mag hij dan geen senator worden?

Hij is al keizer. Zou een beetje belachelijk zijn om én keizer én Senator te zijn he.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op di 19 jun 2012 5:47 pm

FuckThisShit schreef:
Keyser_Soze schreef:
PietVerkest schreef:En waar zit dat rotjong van een Keizer? Mag hij dan geen senator worden?

Ik heb me bewust geen kandidaat gesteld aangezien ik anders de "samenzweringstheorieën" over ex mods enzo alleen maar zou voeden, en mensen zoals jij daar gretig gebruik van zouden maken ;)

Of omdat ge de verkiezingen niet aandurft, omdat dan wel eens duidelijk zou kunnen worden dat ge toch iets meer alleen staat dan ge graag zelf vermoedt?

Who knows :-k

Dat zullen we wel nooit weten aangezien ik mij geen kandidaat gesteld heb.

Trouwens ik ben er me erg van bewust dat ik zogezegd "alleen" sta hoor, dat maakt het allemaal een pak leuker dan mee te gaan met de groep. Nuja je hebt volgers nodig natuurlijk, dus blijf maar in het rijtje lopen :)
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op di 19 jun 2012 5:50 pm

Maak dit topic aub nu ook al niet over Keyser.. Hop hop, praten over de senatoren!

@FFFFFUUUUu; het zijn twee weken, geen drie. Ge moet wel deftig lezen eh als ge senator wilt worden.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor hypolicious op di 19 jun 2012 6:25 pm

Ik heb meegedaan aan vriendjespolitiek en gestemd op de personen die ik het liefst heb zonder te kijken naar hun ervaring, campagne en capaciteiten.

PS: Waarom is de grote meerderheid van de personen op de lijst blank? Die lijst is zo blank dat instagram er geen verandering aan zou kunnen brengen. Bende racisten!
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Galome op di 19 jun 2012 6:40 pm

Queen schreef:Maak dit topic aub nu ook al niet over Keyser.. Hop hop, praten over de senatoren!

@FFFFFUUUUu; het zijn twee weken, geen drie. Ge moet wel deftig lezen eh als ge senator wilt worden.

das nog een goeie reden om mij als een senatoren worden, gueentje!!!
In purple we trust!
Make us proud!
Galome
Gereïncarneerde WC-borstel
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor ikke op di 19 jun 2012 6:41 pm

FFFFFFUUUUUUUu schreef:het gaat er niet om dat campagne voeren hier moeilijk is, maar dat het moeilijk is campagne te voeren voor deze functie, ge zou tijdens u campagne moeten duidelijk maken dat ge begrijpt wat er leeft bij de IT'ers, en op een fatsoenlijke manier u gedacht kunt uiten. Mijn punt is dat ge dat beter ziet aan da hand van wat de kandidaten op lange termijn hebben gepresteerd dan 3 weekjes campagne, ik bedoel maar, wij zijn van fDLZ, geen politieke partij voor verkiezingen e....

Misschien zijn reacties zoals deze de beste campagne? :)
* Op alle regels zijn uitzonderingen *
* Alles is interpretatie *
* Interpretatie is relatief *
ikke

Berichtdoor r0o op di 19 jun 2012 7:15 pm

Mijn campagne!

Dit is een klein voorbeeld van wat jullie te wachten staat als ik word verkozen!
Iedere week komt er een Babepost, en dat is mijn belofte naar u toe!
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op di 19 jun 2012 7:26 pm

Ik denk dat het beslist is.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor UltimateTetten op di 19 jun 2012 7:38 pm

vraagske naar de mods toe : gingen er geen 3 leden ofzo gekozen worden door de mods (wie zijn dat dan ? :p )
en waarom kunnen niet gewoon alle deelnemers senator worden, ik vind een stuk of 10 leden toch een mooie groep om problemen aan voor te leggen en te discussiëren 'n shit
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Mayo op di 19 jun 2012 7:39 pm

Erg r0o, zomaar de campagnethema's van Sneezy picken. SHAME ON YOU. [-X
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Queen op di 19 jun 2012 7:43 pm

UltimateTetten schreef:vraagske naar de mods toe : gingen er geen 3 leden ofzo gekozen worden door de mods (wie zijn dat dan ? :p )
en waarom kunnen niet gewoon alle deelnemers senator worden, ik vind een stuk of 10 leden toch een mooie groep om problemen aan voor te leggen en te discussiëren 'n shit

Er is gekozen om dat toch niet te doen zodat de senatoren 100% gekozen zijn door de members.
Verder is 10 al een vrij groot getal als je het over zo'n teamverband hebt. Als we merken dat meer mensen goed zouden zijn dan zullen er ook wel bijkomen, maar het is en blijft een proefproject nu waarin we kijken hoe het juist gaat.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor FuckThisShit op di 19 jun 2012 7:46 pm

Wie gaat er zorgen voor meer vrouwen op IT?
Want der is momenteel toch wel een chronisch tekort aan dubbele X chromosomen hier!
Afbeelding
FuckThisShit (oude nickname: Bonermaster)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor r0o op di 19 jun 2012 8:05 pm

Mayo schreef:Erg r0o, zomaar de campagnethema's van Sneezy picken. SHAME ON YOU. [-X

Khad da zelf nog niet gezien :p
Excuses Sneezy, it's a sad sad planet!
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor UltimateTetten op di 19 jun 2012 8:32 pm

Queen schreef:
UltimateTetten schreef:vraagske naar de mods toe : gingen er geen 3 leden ofzo gekozen worden door de mods (wie zijn dat dan ? :p )

Er is gekozen om dat toch niet te doen zodat de senatoren 100% gekozen zijn door de members.
Verder is 10 al een vrij groot getal als je het over zo'n teamverband hebt. Als we merken dat meer mensen goed zouden zijn dan zullen er ook wel bijkomen, maar het is en blijft een proefproject nu waarin we kijken hoe het juist gaat.

10 voor een community waar gemiddeld 700 mensen actief zijn vind ik toch niet zóveel hoor. kzou het gewoon spijtig vinden als de populaire mensen met irrelevante (doch knappe, sneezy) argumenten afkomen terwijl er mensen zijn met echt goeie ideeën en standpunten. Doe joe snap mie ?
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Temuzm op di 19 jun 2012 8:36 pm

K'zou wel op den Pieter stemmen
Temuzm
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op di 19 jun 2012 8:40 pm

UltimateTetten schreef:
Queen schreef:

10 voor een community waar gemiddeld 700 mensen actief zijn vind ik toch niet zóveel hoor. kzou het gewoon spijtig vinden als de populaire mensen met irrelevante (doch knappe, sneezy) argumenten afkomen terwijl er mensen zijn met echt goeie ideeën en standpunten. Doe joe snap mie ?

As said before: irrelevant argumenten zijn not done in een situatie waar zij als senator gezien worden. Wij zijn ervan overtuigd dat elke kandidaat in die lijst geschikt is om dat te kunnen en hebben we dus het volste vertrouwen in hen, wie er ook gekozen wordt.

Verder kan je dan ook opperen dat er maar 10 mensen van de 700 zich hebben aangemeld. Als dat getal hoger was dan hadden wij waarschijnlijk ook meer mensen aangesteld.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor UltimateTetten op di 19 jun 2012 9:02 pm

Queen schreef:
UltimateTetten schreef:
Queen schreef:

As said before: irrelevant argumenten zijn not done in een situatie waar zij als senator gezien worden. Wij zijn ervan overtuigd dat elke kandidaat in die lijst geschikt is om dat te kunnen en hebben we dus het volste vertrouwen in hen, wie er ook gekozen wordt.

Verder kan je dan ook opperen dat er maar 10 mensen van de 700 zich hebben aangemeld. Als dat getal hoger was dan hadden wij waarschijnlijk ook meer mensen aangesteld.

Ik vind 10 perfect ze, niet te klein, niet te groot, variërende meningen en iedereen is content. Kan interessante dingen opleveren lijkt mij
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Sneezy op di 19 jun 2012 11:15 pm

r0o schreef:
Mayo schreef:Erg r0o, zomaar de campagnethema's van Sneezy picken. SHAME ON YOU. [-X

Khad da zelf nog niet gezien :p
Excuses Sneezy, it's a sad sad planet!

Kwou hier al een ganse reactie in caps lock plaatsen ma 't is u vergeven!
trouwens die eerste met haar neus piercing *drool* die kan mij krijge.
the-skullkid schreef:
Sneezy schreef:
FuckThisShit schreef:Eerlijk ik ga wel ook stemmen op de zinnigheid van wat diegenen hier en in het algemeen zeggen.
Imo doet ancienniteit er niet veel toe. Het gaat om hoe het er vandaag aan toe gaat, niet in het verleden.
Maar ook in de mate ze mij kunnen doen lachen en mij karma geven. :lol:

Ik wou nu ni zeggen dat oude members voorrang moeten krijgen. Ik bedoelde gewoon dat je wel een idee hebt welke members het meest geschikt zijn d.m.v. ervaringen in de serious corner. Ik denk ook dat een campagne amper invloed gaat hebben op het resultaat van de stemming. Daarom dat ik wat onnozel zit te doen. Maar ik zal ff stoppen met men tettn :p

FUCK YOU

het volk roept!

edit: gaste! 10 is toch wel veel denk ik, ge moet ook weten dat de eerste 3 maanden een test periode is. laten we eerst die 3 maanden proberen en daarna zien of we de groep kunnen uitbreiden. ;)

Het lijkt me wat zinloos om daar over (nu) te discussiëren.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op wo 20 jun 2012 10:15 am

ikke schreef:
FFFFFFUUUUUUUu schreef:het gaat er niet om dat campagne voeren hier moeilijk is, maar dat het moeilijk is campagne te voeren voor deze functie, ge zou tijdens u campagne moeten duidelijk maken dat ge begrijpt wat er leeft bij de IT'ers, en op een fatsoenlijke manier u gedacht kunt uiten. Mijn punt is dat ge dat beter ziet aan da hand van wat de kandidaten op lange termijn hebben gepresteerd dan 3 weekjes campagne, ik bedoel maar, wij zijn van fDLZ, geen politieke partij voor verkiezingen e....

Misschien zijn reacties zoals deze de beste campagne? :)

hangt ervan af wat ge hier de laatste jaren hebt uitgevoerd e :lol:

Queen schreef:@FFFFFUUUUu; het zijn twee weken, geen drie. Ge moet wel deftig lezen eh als ge senator wilt worden.

tzijn deze week nog examens, ik tel die week dubbel aangezien die dubbel zo traag voorbijgaat

Edit by Takai:
Ja, ma enkel gij moogt alles
FFFFFFUUUUUUUu (oude nickname: FFFFFFUUUUUUUU)

Berichtdoor Queen op do 21 jun 2012 10:35 am

Bump.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op do 21 jun 2012 10:39 am

Queen schreef:Bump.

staan de personen die nu aan de leiding staan u niet aan ofzo?

Edit by Takai:

Berichtdoor Queen op do 21 jun 2012 10:47 am

FFFFFFUUUUUUUu schreef:
Queen schreef:Bump.

staan de personen die nu aan de leiding staan u niet aan ofzo?

Wat een attitude toch tegenover mij.
Er zouden gewoon nog een pak stemmen bij mogen komen en dit topic mag niet in de vergetelheid geraken.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor crazyloco op do 21 jun 2012 10:52 am

freak-o schreef:Voila

wat een eer ik sta er ook in :p
Afbeelding
crazyloco
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op do 21 jun 2012 11:15 am

Queen schreef:Wat een attitude toch tegenover mij.

dat is voor als ik de selecties haal, een goede band opstellen e

Edit by Takai:

Berichtdoor Jellesg op do 21 jun 2012 2:07 pm

Ik eis een tussenstand. Als toekomstige vertegenwoordiger van de leden vind ik dat zij recht hebben om te weten wie er naast mij het meeste kans maakt op dit moment.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op do 21 jun 2012 2:10 pm

Jellesg schreef:Ik eis een tussenstand. Als toekomstige vertegenwoordiger van de leden vind ik dat zij recht hebben om te weten wie er naast mij het meeste kans maakt op dit moment.

wie zijde gij?

Edit by Takai:

Berichtdoor PietVerkest op do 21 jun 2012 5:00 pm

Om de een of andere reden zie ik gewoon de poll niet meer. Als dit ook bij anderen zo is, hebben we meteen ook een verklaring waarom er geen stemmen meer bij komen.
Afbeelding
PietVerkest (oude nickname: clappie)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op do 21 jun 2012 5:03 pm

PietVerkest schreef:Om de een of andere reden zie ik gewoon de poll niet meer. Als dit ook bij anderen zo is, hebben we meteen ook een verklaring waarom er geen stemmen meer bij komen.

ik zie ze nog

Edit by Takai:

Berichtdoor elberto op vr 22 jun 2012 9:02 am

Jellesg schreef:Ik eis een tussenstand. Als toekomstige vertegenwoordiger van de leden vind ik dat zij recht hebben om te weten wie er naast mij het meeste kans maakt op dit moment.

Vind ik ook wel ja. Ik zou trouwens ook graag hebben dat er veel gestemd wordt, daar ik het nog altijd een zalig idee vind en dat de verkozen senatoren ook veel meer grond onder de voeten hebben wanneer er veel gestemd is geweest.

Ik ga het nog eens zeggen, niks tegen tetten, maar ik zou het maar heel lame vinden als er mensen verkozen worden puur en alleen omdat ze hier elke dag wat babes komen plaatsen, terwijl dat eigenlijk geen reet te maken heeft met deze verkiezingen. Babes plaatsen op een forum, dat kan iedereen.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jellesg op vr 22 jun 2012 11:15 am

Dat, plus de drang om campagne te voeren valt compleet weg als je toch niet kan zien hoe je ervoor staat..
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

VorigeVolgende

Keer terug naar Fundalize Algemeen