register Paswoord vergeten?

Klacht over de community

Alles over de community (en enkel over de community)

Re: Klacht over de community

Berichtdoor freak-o op di 28 mei 2013 8:35 pm

Ik heb de link van de foto en de post hier klaar staan maar helaas kan ik deze niet posten op fundalize omdat het de regels overtreed. Hoe los ik dat op?
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bangbangbazooka op di 28 mei 2013 8:39 pm

in ne spoiler zetten
bangbangbazooka
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor freak-o op di 28 mei 2013 8:41 pm

bangbangbazooka schreef:in ne spoiler zetten

Dan nog is het niet toegelaten om dit materiaal op de fundalize website te plaatsen.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bangbangbazooka op di 28 mei 2013 8:44 pm

freak-o schreef:
bangbangbazooka schreef:in ne spoiler zetten

Dan nog is het niet toegelaten om dit materiaal op de fundalize website te plaatsen.

ik heb hier ook ne keer opt forum ne foto gezet van eclipx me nen dees in zijne mond in ne spoiler tag, en der heeft daar nooit iemand over geneut :)
bangbangbazooka
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Takai op di 28 mei 2013 9:10 pm

Ik heb gehoord via Kickass dat het omtrent deze foto is: http://img855.imageshack.us/img855/4079 ... 142728.jpg
Daarbij kan ik u zeggen dat zover Queen, Kickass en ik vinden dat deze niet tegen de regels is.
Waarom zou hij? Ze is meerderjarig en er is geen preut te zien, enkel wat haartjes, wat mag.

Of was het misschien een andere foto?
Afbeelding
Takai (oude nickname: eskimo2HELL)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor SuperCury op di 28 mei 2013 9:11 pm

Takai schreef:Ik heb gehoord via Kickass dat het omtrent deze foto is: http://img855.imageshack.us/img855/4079 ... 142728.jpg
Daarbij kan ik u zeggen dat zover Queen, Kickass en ik vinden dat deze niet tegen de regels is.
Waarom zou hij? Ze is meerderjarig en er is geen preut te zien, enkel wat haartjes, wat mag.

Hoe weet ge dat die meerderjarig is? :)

Edit: volgens mij draagt ze zelfs nog een beugel :)
Afbeelding
SuperCury
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Takai op di 28 mei 2013 9:17 pm

SuperCury schreef:
Takai schreef:Ik heb gehoord via Kickass dat het omtrent deze foto is: http://img855.imageshack.us/img855/4079 ... 142728.jpg

Omdat die foto op meerdere sites staat die nu ni direct het imago hebben van CP te posten, en de website waar ik die destijds vandaan had gehaald had een zeer streng beleid ivm meerderjarig of niet. En ja ze draagt ne beugel, wilt nog steeds niks zeggen he. Mijn tante van 40 draagt ook ne beugel :p

EDIT: ook gebruik in een post: http://img841.imageshack.us/img841/5421 ... 820985.jpg
April van girls-mag. Hier op de foto 21 jaar, ookal ziet ze er mss maar 16 uit => legal (en ja elberto, er zijn ook nudes van haar xD )
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor elberto op di 28 mei 2013 9:29 pm

Kijk he jongens, als er iets is waar ik me met al mijn internetkrachten tegen zal verzetten dan is het wel streng omgaan met leeftijdsrestricties aangaande vrouwelijk schoon.

Questionable Age FTW

Beugel = jizz in de pants.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op di 28 mei 2013 9:33 pm

't Is ook allemaal Darwin/God, why the fuck zien sommige 14 jarige meisjes er 18 uit?
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor freak-o op wo 29 mei 2013 7:06 am

Als je net tussen de haartjes doorkijkt en net nog op de foto is een duidelijk zichtbaar deel van geslachtsdeel dat niet door de beugel (get it?) kan. Maar dit is maar één van de enkelen die verspreid staan. Als het zichtbaar is dan moet het weg. Het is zichtbaar maar nog niet weg.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BramVroy op wo 29 mei 2013 8:59 am

SuperCury schreef:

Ik ken mensen van in de dertig met ne beugel. Zegt niets.

Also, freak-o heeft gelijk: er is wel degelijk een deel van het geslachtsdeel te zien.
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 29 mei 2013 9:26 am

Gasten aub, we gaan hier toch niet lopen neuten over een millimeter preut?

Als je klachten hebt, dan zijn ze allicht hier bespreekbaar maar dit is gewoon mierenneuken en dat weet ge zelf ook.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BramVroy op wo 29 mei 2013 9:30 am

Keyser_Soze schreef:Gasten aub, we gaan hier toch niet lopen neuten over een millimeter preut?

Als je klachten hebt, dan zijn ze allicht hier bespreekbaar maar dit is gewoon mierenneuken en dat weet ge zelf ook.

Inderdaad mierenneuken, maar regels zijn regels. Als ge ne centimeter over de stopstreep stopt, dan hebt ge't ook vlaggen.
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Queen op wo 29 mei 2013 10:23 am

BramVroy schreef:
Keyser_Soze schreef:Gasten aub, we gaan hier toch niet lopen neuten over een millimeter preut?

Inderdaad mierenneuken, maar regels zijn regels. Als ge ne centimeter over de stopstreep stopt, dan hebt ge't ook vlaggen.

Ik moet inzoomen en met mijn gezicht tegen het scherm plakken om misschien juist een aflijning te zien. Je moet toch begrijpen dat wij niet elke foto één minuut lang gaan controleren op een nauwelijks zichtbare aflijning? Dat is gewoon absurd.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 29 mei 2013 10:25 am

BramVroy schreef:

Regels zijn er, maar regels zijn géén regels. Dat is de denkwijze van een jonge, overijverige flik. Regels zijn er om door mensen gehandhaafd te worden, wat ook wilt zeggen dat men deze kan interpreteren, of zelfs soms goodwill kan tonen als het om een overtreding gaat. Mocht alles zo zwart-wit zijn dan leef je in een onmenselijke maatschappij.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BramVroy op wo 29 mei 2013 10:28 am

Queen schreef:
BramVroy schreef:

Ik moet inzoomen en met mijn gezicht tegen het scherm plakken om misschien juist een aflijning te zien. Je moet toch begrijpen dat wij niet elke foto één minuut lang gaan controleren op een nauwelijks zichtbare aflijning? Dat is gewoon absurd.

True, maar als freak-o jullie die specifieke foto dan meldt, is het wel jullie taak om dat onder de loep te nemen.
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 29 mei 2013 10:31 am

BramVroy schreef:
Queen schreef:
BramVroy schreef:

True, maar als freak-o jullie die specifieke foto dan meldt, is het wel jullie taak om dat onder de loep te nemen.

Freak-o heeft er blijkbaar een melding van gemaakt, Takai heeft gezegd dat er geen openstaande reports meer waren op die post dus zal die melding zijn afgewezen wegen "ongegrond". Dus snap ik de hetze nog steeds niet?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op wo 29 mei 2013 10:37 am

BramVroy schreef:True, maar als freak-o jullie die specifieke foto dan meldt, is het wel jullie taak om dat onder de loep te nemen.

Zeker, als een post wordt gemeld check ik die altijd nog eens volledig. Maar daar geldt net hetzelfde imo: als het op een normale grootte niet duidelijk zichtbaar is, mag die erdoor.

Vroeger hanteerden ze zelfs gewoon: geen clitoris zichtbaar. Dat heeft de crew uiteindelijk iets strenger gemaakt door zichtbare schaamlippen (lees: zeemlappen) ook te verwijderen. Maar zichtbaar is imo wanneer dat op een normale grootte staat en er geen weg om is dat dat schaamlippen zijn.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor freak-o op wo 29 mei 2013 11:06 am

Keyser_Soze schreef:Freak-o heeft er blijkbaar een melding van gemaakt, Takai heeft gezegd dat er geen openstaande reports meer waren op die post dus zal die melding zijn afgewezen wegen "ongegrond". Dus snap ik de hetze nog steeds niet?

Ik had verschillende posts een tijd geleden al gemeld via de report knop met de regel die aantoont wat er fout liep.
Nu waarschijnlijk meer dan een jaar later merk ik dat alle zaken nog steeds aanwezig zijn op de site terwijl de regels omtrent dat identiek gelijk zijn gebleven. Er zijn in totaal een 5 tot 8 tal foto's die gepost zijn geweest door een moderator die effectief het vrouwelijk geslachtsdeel zichtbaar post. Ik zag al tal van members die met gelijkaardige overtreding en gelijke zichtbaarheid van onder de gordel geslachtsdeel een sanctie krijgen. Dan is het niet meer dan normaal dat dit voor iedereen telt. Wil je members hun foto weghalen,post verwijderen, zelf waarschuwing of ban geven om die specifieke regel te overtreden wees dan eerlijk en post het zelf NIET. Ongegrond is altijd het excuus als het op moderators aankomt hier blijkbaar zodat ik nog steeds moet merken dat de regels overtreden worden.
Laatst bijgewerkt door freak-o op wo 29 mei 2013 11:06 am, in het totaal 1 keer bewerkt
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Sammos op wo 29 mei 2013 11:06 am

²
Sammos
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Takai op wo 29 mei 2013 11:15 am

Als ik me mijne kop op ne cm van het scherm zit zie ik nog steeds geen preut zenne. Een beetje schaduw, da wel.
Maar als ik elke foto met een vergrootglas moet onderzoeken, ja hallo. En idd, ge report een post, daar staan meer dan 150 foto's in bij mijn posts. Ik weet ni, maar als ik daar zelfs 5 seconden naar staar, ik zie nog steeds geen preut en is dat in mijn ogen legal. Meerdere mods zijn het met me eens => blijft op de site.

En ik heb nog nooit iemand een sanctie gegeven voor het posten van preut in een post, dan klik ik deze gewoon weg tijdens de postvalidatie en meld ik dat even aan de persoon om even oplettender te zijn. Daardoor heeft deze foto geen enkele seconden op de site zichtbaar gestaan en heb ik de persoon er gewoon even op geduid. Hier is geen enkele sanctie gegeven.
Echter, als de persoon dit blijft doen en hij de PM's daadwerkelijk heeft gelezen, dan grijpen we wel in.
En in gevallen waar ge eerst schaamlippen ziet da op oren van Dumbo lijken en dan pas de vrouw erachter (die ja altijd zo extreem gepost worden) in een forumtopic, dan delete ik die en geef ik eerst een waarschuwing of direct een sanctie naarmate hoe erg het is.

Maar zoals hierboven al meerdere keren gezegd, ivm die foto... da is gewoon moeilijk doen om moeilijk te doen.
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor freak-o op wo 29 mei 2013 11:24 am

Takai schreef:Maar zoals hierboven al meerdere keren gezegd, ivm die foto... da is gewoon moeilijk doen om moeilijk te doen.

Anderen zien het ook, dus het is tegen de regels en je geeft duidelijk toe dat je dus de regels met plezier overtreed aangezien je zegt dat ze blijven terwijl je maar al te goed de regel omtrent dit soort overtreding kent.
Als het niet mag dan mag het niet. Ik hoef niet dichterbij te kijken naar mijn scherm, ik hoef niet in te zoomen, ik scrol in een babepost en nog valt het op.De twijfelgevallen die ik hier tegenkwam heb ik nooit zelf gemeld. Enkel de posts waar het overduidelijk in aanwezig is. Lees de regels van de site en verwijder ze want het mag niet.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Queen op wo 29 mei 2013 11:32 am

Queen schreef:Zeker, als een post wordt gemeld check ik die altijd nog eens volledig. Maar daar geldt net hetzelfde imo: als het op een normale grootte niet duidelijk zichtbaar is, mag die erdoor.

Vroeger hanteerden ze zelfs gewoon: geen clitoris zichtbaar. Dat heeft de crew uiteindelijk iets strenger gemaakt door zichtbare schaamlippen (lees: zeemlappen) ook te verwijderen. Maar zichtbaar is imo wanneer dat op een normale grootte staat en er geen weg om is dat dat schaamlippen zijn.

Ik herhaal mezelf even.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 29 mei 2013 11:33 am

freak-o schreef:
Takai schreef:Maar zoals hierboven al meerdere keren gezegd, ivm die foto... da is gewoon moeilijk doen om moeilijk te doen.

Anderen zien het ook, dus het is tegen de regels en je geeft duidelijk toe dat je dus de regels met plezier overtreed aangezien je zegt dat ze blijven terwijl je maar al te goed de regel omtrent dit soort overtreding kent.
Als het niet mag dan mag het niet. Ik hoef niet dichterbij te kijken naar mijn scherm, ik hoef niet in te zoomen, ik scrol in een babepost en nog valt het op.De twijfelgevallen die ik hier tegenkwam heb ik nooit zelf gemeld. Enkel de posts waar het overduidelijk in aanwezig is. Lees de regels van de site en verwijder ze want het mag niet.

freak-o, ge zijt een toffe kerel maar dit is te belachelijk voor woorden.

Toen ik nog moderator was werd er een heel pak meer bloot aanvaard dan nu het geval is. we hadden zelfs masturbatiefilmpjes op de site staan. Vergeleken met nu is dat Major...

Ik heb de bewuste foto's ook gezien en ik moet zeggen dat daar niks mis mee is. Ja je ziet een venusheuvel en als je héél erg goed kijkt zie je een nanometer aan preut. Dit is geheel volgens de regels. Wees niet de zeikerd die regels gaat hanteren omdat er regels zijn. Wees niet zo wart-wit, en het is niet zo dat moderators zich op dat vlak wél meer mogen permitteren en dat doen ze imho ook niet. Op andere vlakken schort er wel iets aan hun consequentheid, maar in dit geval zie ik niet wat het probleem is.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Takai op wo 29 mei 2013 11:36 am

freak-o schreef:

Tuurlijk, ruk het weer compleet uit zijne context. Ik doe da zeker me plezier (/sarcasm)
Wel anderen zien het ook door de vingers, zoals gezegd: het is niet wit of zwart. En aangezien de mods het ermee eens zijn moet ge niet alleen op mij viseren. Mij valt het in ieder geval niet op, zelfs al ik er lang naar staat, laat staan als ik gewoon door de post scroll :roll:
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor freak-o op wo 29 mei 2013 11:41 am

Als het in de regels staat dan hoor je dat toch te volgen? Of mogen foto's met zichtbare geslachtsdelen nu opeens wel?
Ik heb er geen problemen mee dat die foto's er staan als er tenminste niet de regels overtreed en dat doet het nu wel.
Wat heeft het nut om regels te hebben en die enkel te gebruiken als middel als de moderator daar zin in heeft?
Dus eigenlijk raden jullie mij allemaal aan om de regels aan mijn laars te lappen? Want ze worden toch niet nageleefd door moderators. Blijkbaar is een compilatie van alle foto's die al eerder gepost waren die de regels overtraden en nog steeds op fundalize staan toegelaten. Misschien dat maar eens proberen en zien hoe rap het duurt voor foto's verwijderd zullen worden.

Edit: dus als mods het niet zien terwijl het er wel is, dan is alles in orde?
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Queen op wo 29 mei 2013 11:48 am

Misschien moet je de tekst die ik ondertussen ook al terug gequote heb eens lezen, want dat lijk je niet te doen.
Wanneer wij een report van een post binnenkrijgen worden wij automatisch naar de "validatie" gebracht waar de auteur van de post zelfs niet bij staat, dus het is wel echt onzin dat babeposts van moderators anders zouden worden behandeld.
Nee, je mag de regels niet aan je laars lappen. Maar zoals je na honderden discussies nog steeds niet wilt begrijpen: het is niet omdat jij regels op een bepaalde manier interpreteert, dat iedereen deze zo interpreteert. En je mag zeker en vast een compilatie maken, maar vergeet dan wel niet aan te duiden dat het een repost is.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Takai op wo 29 mei 2013 11:49 am

Kerel, me u is echt geen discussie mogelijk e ](*,)
Ge luistert toch ni naar wa de we zeggen en het geen wa da ge wel ziet rukt ge compleet van de pot en doet ge echt onnozel over. En begint nu ook weer ni me het feit da ik dit als mod ni mag zeggen, ik heb nog steeds mijn eigen mening.
Zoals KS al zei: Wees niet de zeikerd die regels gaat hanteren omdat er regels zijn. Wees niet zo wart-wit, en het is niet zo dat moderators zich op dat vlak wél meer mogen permitteren en dat doen ze imho ook niet.
En we gaan nu niet echt tot 2006 terug om elke foto dat online staat te scannen op preut etc zodanig ze de regels van nu hanteren...
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor freak-o op wo 29 mei 2013 11:54 am

Queen schreef:Nee, je mag de regels niet aan je laars lappen. Maar zoals je na honderden discussies nog steeds niet wilt begrijpen: het is niet omdat jij regels op een bepaalde manier interpreteert, dat iedereen deze zo interpreteert.

Naaktposts zijn toegelaten zolang:
geen geslachtsdelen zichtbaar zijn.

Wat is daar nu aan te interpreteren? Geen geslachtsdelen zichtbaar dus geen geslachtsdelen zichtbaar.
Als er een betere uitleg staat omtrent die regel die al kenbaar is voor mods dan zou ik deze ook graag zien in de regels die leesbaar zijn voor members ook. Als je geen verandert in een beetje dan zou ik inderdaad verkeerd kunnen interpreteren.
Dezelfde regel was trouwens actief bij het moment van de desbetreffende posts.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 29 mei 2013 12:01 pm

freak-o schreef:
Queen schreef:Nee, je mag de regels niet aan je laars lappen. Maar zoals je na honderden discussies nog steeds niet wilt begrijpen: het is niet omdat jij regels op een bepaalde manier interpreteert, dat iedereen deze zo interpreteert.

Naaktposts zijn toegelaten zolang:
geen geslachtsdelen zichtbaar zijn.

Wat is daar nu aan te interpreteren? Geen geslachtsdelen zichtbaar dus geen geslachtsdelen zichtbaar.
Als er een betere uitleg staat omtrent die regel die al kenbaar is voor mods dan zou ik deze ook graag zien in de regels die leesbaar zijn voor members ook. Als je geen verandert in een beetje dan zou ik inderdaad verkeerd kunnen interpreteren.
Dezelfde regel was trouwens actief bij het moment van de desbetreffende posts.

Autismestoornis of gewoon aan het trollen?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Fundalize Algemeen