register Paswoord vergeten?

De FDLZ regels en de uitvoering ervan.

Alles over de community (en enkel over de community)

Re: De FDLZ regels en de uitvoering ervan.

Berichtdoor bulck op zo 23 jun 2013 1:28 pm

No offence he keyser, maar gij kunt toch e pakse melken.

Probeer dan zelf eens een mod te zijn voor een week he.

Ge zou een prima boerke kunnen zijn, zulke melker
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 23 jun 2013 1:32 pm

bulck schreef:No offence he keyser, maar gij kunt toch e pakse melken.

Als ge niks constructief wilt bijdragen dan stel ik voor dat ge uw mond houdt. Als jij vindt dat gore mag dan is dat uw zaak.

En moest ge het nog niet weten, ik ben jaren mod geweest hier...
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op zo 23 jun 2013 1:35 pm

Keyser_Soze schreef:

Als ge niks constructief wilt bijdragen dan stel ik voor dat ge uw mond houdt. Als jij vindt dat gore mag dan is dat uw zaak.

als ge geen gore wilt zien, dan moete er ni op klikken eh frisse
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bjoerk op zo 23 jun 2013 1:35 pm

Keyser_Soze schreef:

Geweest, er zal zeker wel een reden zijn waarom je dat nu niet meer bent...
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 23 jun 2013 1:39 pm

bulck schreef:
Keyser_Soze schreef:

als ge geen gore wilt zien, dan moete er ni op klikken eh frisse

Dit is niet uw discussie. Ge hebt al duidelijk gemaakt dat het u niet boeit, laat het dan ook zo. Je hoeft écht niet op alles te reageren. Het gaat er niet om of gore mag of niet, ik stel mij vragen bij het beleid rond de regels (blijkbaar heb je dat nog niet gemerkt). Daarbij zijn er vele anderen met mij, die zich dezelfde vragen stellen.

Als ik dat dan op een constructieve manier wil doen komt er steeds wel iemand (in dit geval gij) die zich opnieuw wilt moeien maar eigenlijk niks zegt behalve wat met verwijtende woordjes gooien. Zoals reeds gezegd: hou er u buiten als het u niet boeit.

@ Bjoerk: inderdaad er waren redenen waarom ik dat niet meer ben. Maar leuk dat je je ook weer van je meest snuggere kant laat tonen... Zoals we gewoon zijn natuurlijk.

Vreemd eigenlijk dat je het met me eens bent, maar het opnieuw niet kunt laten om mij te bashen... Hoe zielig wordt dit op den duur zeg...

bjoerk schreef:
bulck schreef:Wat kunnen jullie mekkeren seg.

Volg gewoon de regels en er is geen schijt vuiltje aan de lucht. Ik zou persoonlijk het ni kunnen want ik zou die personen opzoeken en ze persoonlijk neercunten

Het gaat helemaal niet over het feit dat members de regels wel of niet volgen, het gaat erom dat de mods de regels niet consequent toepassen...

En nu wil ik graag als OP vragen om ON TOPIC te blijven ipv hier weer wat te bashen op mijn persoontje. Dat kunnen jullie evengoed op mijn profiel mocht je daar zin in hebben.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op zo 23 jun 2013 1:48 pm

ah, dus ik heb geen recht op enige vorm van mening? Mooi zo.

Moet ik naar u luisteren? Naar de leidinggevende hier zal ik wel luisteren (kim =(wtf)= ).

Wat een bekrompen ziel ben jij van tijd seg. Ik mag misschien wel retarted zijn, maar ik behandel iedereen hetzelfde.
Waarom ga je geen vriendenkringetje oprichten waar allemaal perfecte mensen inzitten, lekker gezellig.

Ik volg het forum hoor, en ik comment niet altijd, DUS MAG HET JA.

Er zijn hier en daar wat minpuntjes ja, maar zo gaat het nu eenmaal in deze wereld.
Nuja, in onze wereld. In uwen wereld is alles puuurfect.
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor dOrine op zo 23 jun 2013 1:58 pm

Keyser_Soze schreef:Als ik dat dan op een constructieve manier wil doen komt er steeds wel iemand (in dit geval gij) die zich opnieuw wilt moeien maar eigenlijk niks zegt behalve wat met verwijtende woordjes gooien. Zoals reeds gezegd: hou er u buiten als het u niet boeit.

Ergens wel grappig hoe jij je hierin ergert terwijl je dit zelf regelmatig doet :mrgreen: .

Om toch on topic te blijven: Ik kan niet ontkennen dat je gelijk hebt, dat heeft iedereen wel al gemerkt. Ik vind het zelfs nog spijtiger dat geen enkele mod hier zelfs op reageert, terwijl Queen & Takai hier zelfs misschien de meest actieve members zijn & het dus sowieso al gezien hebben.. Negeren gaat niets oplossen. Nu ik eens naar de mods kijkt valt het wel op dat dit er vrij weinig zijn tov vroeger.. + Ik vind er ook 2 die al in een maand/2 weken de site niet eens bezocht hebben.. Tijd voor wat nieuws?
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 23 jun 2013 2:26 pm

bulck schreef:ah, dus ik heb geen recht op enige vorm van mening? Mooi zo.

Moet ik naar u luisteren? Naar de leidinggevende hier zal ik wel luisteren (kim =(wtf)= ).

Wat een bekrompen ziel ben jij van tijd seg. Ik mag misschien wel retarted zijn, maar ik behandel iedereen hetzelfde.
Waarom ga je geen vriendenkringetje oprichten waar allemaal perfecte mensen inzitten, lekker gezellig.

Er zijn hier en daar wat minpuntjes ja, maar zo gaat het nu eenmaal in deze wereld.

Mocht je het vergeten zijn, dan zal ik je er nog eens op wijzen. Ga naar pagina 1 van dit topic, en je zal zien dat je OOK daar al eens gezegd hebt dat wij een bende zagers zijn. Ik weet niet of het je bedoeling is om dat iedere pagina opnieuw te zeggen? Zoals reeds gezegd (3de keer nu al), je hebt je punt gemaakt, mooi voor jou, als je nu enkel nog wilt reageren op de beginpost dan zou ik dat appreciëren. Dank u.

@ Dorine, het gaat hier nu niet over mij. Iedereen zevert en zaagt altijd dat het over mij moet gaan en blablabla en als ik dat eens wil vermijden dan gaan diezelfde klagers er zelf voor zorgen? Kom, wees eens fair en reageer enkel inhoudelijk, zodat we hier iets mee kunnen doen vordat het alwéér uitmondt in een nutteloze discussie.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op zo 23 jun 2013 4:42 pm

Keyser_Soze schreef:

blablabla

mimimimiiiiiii
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 23 jun 2013 5:48 pm

bulck schreef:
Keyser_Soze schreef:

blablabla

mimimimiiiiiii

Gast GTFO, echt waar. Ik vraag om serieus ON topic te blijven en het enige dat ge doet is 1000 keer hetzelfde zeggen zonder iets bij te brengen aan het topic. Dit is geen "Shit Shat" gedeelte.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Takai op zo 23 jun 2013 5:51 pm

Like he said: On-topic mannen...

En ivm dat hier geen enkele mod op reageert, dit is al gezegd geweest door Ikke, we gingen afwachten van wat er nog ging gezegd worden door de leden hier om er dan op te reageren. Het is niet dat we dit gewoon doodleuk hebben genegeerd, integendeel.
Afbeelding
Takai (oude nickname: eskimo2HELL)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Noiz op zo 23 jun 2013 5:57 pm

Takai schreef:Like he said: On-topic mannen...

En ivm dat hier geen enkele mod op reageert, dit is al gezegd geweest door Ikke, we gingen afwachten van wat er nog ging gezegd worden door de leden hier om er dan op te reageren. Het is niet dat we dit gewoon doodleuk hebben genegeerd, integendeel.

meh je het nu toch al genoeg reacties gezien? en je merkt toch ook dat iedereen weer gaat zitten zagen op elkaar dus het is mss tijd geworden om als mods een iets te zeggen :)

En keyser kan dat niet rieken e dat jullie nog een beetje willen wachten tot er wat meer reacties zijn
Afbeelding
Noiz (oude nickname: just)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 23 jun 2013 6:00 pm

Neen ok, en ikke heeft geantwoord, echter niet echt duidelijk.

Gore mag omdat het van de adverteerders mag en "naakt" niet? Zijn er dan ook regels die de crew zélf opstelt om het hier aangenaam te maken? Was de crew het dan eens dat filmpjes van brandende mensen niet bestempeld kan worden als "gore"? Dit, aangezien de reden van verwijdering was dat "het filmpje op youtube ook werd verwijderd" ipv " verwijderen wegens schending van de regels". En waarom duurde het zolang voordat er actie werd ondernomen, of moet ik zeggen: geantwoord werd op mijn reports want ik meen mij te herinneren dat ik in mijn tweede report expliciet gevraagd heb te reageren. Ik heb zelfs een pm gestuurd naar Queen, en toen daar geen reactie op kwam heb ik er nog een gestuurd naar haar én Takai.

Het is toch niet moeilijk om eens te antwoorden met "we zijn er mee bezig", ipv de reacties te negeren...
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Takai op zo 23 jun 2013 6:49 pm

Keyser_Soze schreef:

Neen ok, en ikke heeft geantwoord, echter niet echt duidelijk.

Gore mag omdat het van de adverteerders mag en "naakt" niet? Zijn er dan ook regels die de crew zélf opstelt om het hier aangenaam te maken? Was de crew het dan eens dat filmpjes van brandende mensen niet bestempeld kan worden als "gore"? Dit, aangezien de reden van verwijdering was dat "het filmpje op youtube ook werd verwijderd" ipv " verwijderen wegens schending van de regels". En waarom duurde het zolang voordat er actie werd ondernomen, of moet ik zeggen: geantwoord werd op mijn reports want ik meen mij te herinneren dat ik in mijn tweede report expliciet gevraagd heb te reageren. Ik heb zelfs een pm gestuurd naar Queen, en toen daar geen reactie op kwam heb ik er nog een gestuurd naar haar én Takai.

Het is toch niet moeilijk om eens te antwoorden met "we zijn er mee bezig", ipv de reacties te negeren...

Ik vond het niet bepaald gore, er was niets te zien imo wat als 'schokkend' kan bezien worden en indien dit zo is stond de 16 aangegeven. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening en is er al veel nodig eer ik iets schokkend vind. Al is dit wel overlegd met de crew en we waren het er unaniem over eens dat het mocht blijven staan.
En er werd telkens vrijwel direct gereageerd op uw reports, we losten deze altijd op en als ge terug op report klikt lost dat dus niets op aangezien het toch terug langs ons passeert terwijl we deze discussie al gehad hebben op de chat, wat dus wilt zeggen dat het besluit exact hetzelfde blijft en de post bleef staan.
En door een bug zien wij niet wat er in het reportvakje wordt getypt, we hebben dit getest nadat u dat vermelde en het bleek dat het niet doorkwam, dit staat momenteel op de buglijst en wordt zo snel mogelijk afgehandeld.

Uiteindelijk heeft youtube het eraf gehaald, na een lange tijd terwijl zij ook er vele reports voor kregen en negatieve commentaar.
Dat wilt zeggen dat ook zun twijfelden dat het gore is of iets anders of niet, terwijl er nog honderden video's van lynche's circuleren op youtube, u vindt ze zo in een vingerknip, en deze worden niet offline gehaald.
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor ikke op zo 23 jun 2013 7:06 pm

Keyser_Soze schreef:Het is toch niet moeilijk om eens te antwoorden met "we zijn er mee bezig", ipv de reacties te negeren...

Dan zou het hele idee van "wachten op reacties" nergens meer op slaan, aangezien niemand nog zou reageren.

Al uw opmerkingen zijn reeds beantwoord in mijn reactie. Met alle respect, maar ik ga mij echt niet bezig houden met het weerleggen van misinterpretaties van mijn woorden. Als je echt wil, kan je van elke zin en elk scenario het slechtste bovenhalen, maar dan moet je van mij geen reactie verwachten. Lees desnoods tussen de regels, zie er het positieve van in en uw vragen worden vanzelf beantwoord.

Noiz schreef:meh je het nu toch al genoeg reacties gezien? en je merkt toch ook dat iedereen weer gaat zitten zagen op elkaar dus het is mss tijd geworden om als mods een iets te zeggen :)

En keyser kan dat niet rieken e dat jullie nog een beetje willen wachten tot er wat meer reacties zijn

Ik heb geantwoord in naam van de mods, zoals ik vermeld heb als allereerste zin in mijn reactie. Wat wil je nog meer?
* Op alle regels zijn uitzonderingen *
* Alles is interpretatie *
* Interpretatie is relatief *
ikke
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 23 jun 2013 7:28 pm

Uiteindelijk heeft youtube het eraf gehaald, na een lange tijd terwijl zij ook er vele reports voor kregen en negatieve commentaar.
Dat wilt zeggen dat ook zun twijfelden dat het gore is of iets anders of niet, terwijl er nog honderden video's van lynche's circuleren op youtube, u vindt ze zo in een vingerknip, en deze worden niet offline gehaald.

Dus als ik het goed begrijp vinden jullie unaniem dat brandende mensen niet als "gore" bestempeld kan worden. En het argument da jullie daarvoor geven is deels: het mag van youtube (sinds wanneer volgen wij blindelings de regels van youtube? Zijn wij een dochtersite ofzo?) en dat "er niet veel te zien is". Volgens mij ziet ge toch mensen branden, en als jullie dit niet als gruwelijk bestempelen dan schort er iets aan jullie normenbesef.

Het kan me niet schelen dat er honderden gore video's op youtube staan, dat staat toch los van FDLZ? Alsof wij het sletje zouden zijn youtube, uit gemakzucht omdat ge dan weet wat mag en wat niet mag op het internet? Zelf weet ge ook dat het grootste deel van die filmpjes online blijven staan omdat men die niet even rap kan controleren en dat de instroom aan filmpjes een miljoen keer groter is dan de mensen die ze controleren.

Dat Takai veel nodig heeft om iets al schokkend te ervaren doet hier niks ter zake. Als mod en crew denkt ge voor uw publiek, uw leden, niet voor uw eigen.

En @ ikke, ge hebt helemaal niet alles beantwoord, want ik stel jou opnieuw een paar vragen. Je zegt dat destijds de adverteerders liever gore dan naakt hadden en dat daarom die regels veranderd zijn. Ik wil weten welke "filosofie" er de dag van vandaag achter onze regels zitten want draai of keer het: het is pure random. En als er geen filosofie meer achter zit dan moeten die eens herbekeken en opgefrist worden, zeker qua communicatie naar de leden.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ikke op zo 23 jun 2013 7:30 pm

ikke schreef:Al uw opmerkingen zijn reeds beantwoord in mijn reactie. Met alle respect, maar ik ga mij echt niet bezig houden met het weerleggen van misinterpretaties van mijn woorden. Als je echt wil, kan je van elke zin en elk scenario het slechtste bovenhalen, maar dan moet je van mij geen reactie verwachten. Lees desnoods tussen de regels, zie er het positieve van in en uw vragen worden vanzelf beantwoord.

Uw opmerking is wel degelijk beantwoord, maar je moet mijn woorden gewoon niet beginnen omvormen.
ikke

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 23 jun 2013 7:54 pm

ikke schreef:
ikke schreef:Al uw opmerkingen zijn reeds beantwoord in mijn reactie. Met alle respect, maar ik ga mij echt niet bezig houden met het weerleggen van misinterpretaties van mijn woorden. Als je echt wil, kan je van elke zin en elk scenario het slechtste bovenhalen, maar dan moet je van mij geen reactie verwachten. Lees desnoods tussen de regels, zie er het positieve van in en uw vragen worden vanzelf beantwoord.

Uw opmerking is wel degelijk beantwoord, maar je moet mijn woorden gewoon niet beginnen omvormen.

Nogmaals: jij schreef dat de toenmalige adverteerders daar niet om maalden (gore). Ik wil gewoon weten of dat nu nog zo is en of dat de basis vormt van de regels die jullie hanteren. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om te beantwoorden?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ikke op zo 23 jun 2013 9:57 pm

"Nee".
ikke

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 23 jun 2013 11:17 pm

ikke schreef:"Nee".

Mag ik dan ook weten wat gore is en wat niet?

Bij "naakt" staat dat min of meer aangegeven wat mag en wat niet mag, bij gore echter niet. Mss eens herbekijken?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor freak-o op ma 24 jun 2013 11:29 am

Als eclipx werd gebanned voor die foto die hij had gepost en anderen niets krijgen jah.....
Dan heeft het gewoon geen enkel nut om die regels als member te lezen.
Zeer ruim omschreven regels die voor mods blijkbaar bijna niet gelden maar voor sommige members extra streng gelden.
De mods kunnen blijven ontkennen dat er geen sprake is van extreme voorkeursbehandeling maar het feit dat er al heel wat diverse topic de mods en regels in vraag stellen is niet louter toeval.

Dat is dan ook voor mij de reden waarom ik hier heel zelden nog kom en voor mij voelt het aan als dat ook de reden is waarom fundalize steeds minder actieve leden heeft. Het verhaaltje dat posts op forum/site/profiel van mods even streng worden bekeken als andere leden is niet eens geloofwaardig, laat staan de waarheid.

Ik hoop enorm hard voor de nog actieve leden (en dus niet mods) dat de toekomst van fundalize nog rooskleurig kan worden.
Want dankzij hen draait deze site nog, niet dankzij de mods, in tegendeel. Dus ipv altijd te ontkennen dat er iets mis is zou het tijd zijn dat kritiek word aanvaard ipv weggelachen.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor ikke op ma 24 jun 2013 10:08 pm

Keyser_Soze schreef:
ikke schreef:"Nee".

Mag ik dan ook weten wat gore is en wat niet?

Bij "naakt" staat dat min of meer aangegeven wat mag en wat niet mag, bij gore echter niet. Mss eens herbekijken?

Het is moeilijk om daar een regel voor op te stellen, want zelfs na mijn uitleg vind je het filmpje in kwestie nog ontoelaatbaar. Als ik hier nu een uitspraak doe over wat wel en niet is toegelaten, zijn er sowieso trolls die de gaten in die regel zullen misbruiken met het argument "ja maar dat mocht toch want je hebt gezegd dat ... *ween ween*", inclusief een shitstormtopic per dergelijke post. Het zoveelste voorbeeld dat het voor ons als crew amper werkbaar is, omdat we voor elke normale interventie 99 troll-interventies hebben waar 10x meer tijd insteekt.
Zoals in mijn reactie vermeld: dat filmpje is toegelaten bij wijze van uitzondering, enkel en alleen omdat het totaal onduidelijke beelden toont en een boodschap heeft. Zoals aangehaald: een kameel die door een Oosterse keurslager de keel wordt overgesneden als leedvermaak voor alle omstaanders terwijl het bloed er uitspuit, past hier imo niet. De diverse campagnefilmpjes van GAIA/PETA/veganistenorganisaties waarin de toestanden in slachthuizen undercover werden gefilmd, zijn hier ook op de site te zien. Die lokten wél "stromen reacties" uit, maar niemand vond het er over gaan. Het gros van die beelden zijn vaag door de slechte kwaliteit, maar ik herinner mij 2 fragmenten waar heel duidelijk het snijden en het opvangen van bloed op te zien was.

Een ander voorbeeld is deze video waarin een man door happy slapping in coma wordt geslagen in een metrostation:

Deze en gelijkaardige video's hebben ook al op de site gestaan. Reacties => zie anekdote over slachthuizen.

Keyser_Soze schreef:Als ik daarentegen wéét dat er écht mensen verbrand worden en als ik dat daadwerkelijk zie, dan draait mijn maag daarvan.

Dus eigenlijk zijn die filmpjes ook totaal ontoelaatbaar voor u, of geldt dat enkel als het om mensen gaat, ze in brand staan of effectief sterven? No offence intended, maar ik zou ook graag weten wat voor u wel/niet kan aangezien niemand iets tegen die filmpjes op de site had en we anders nooit tot een bepaalde regel kunnen komen.
Als mijn argument ivm het creëren van een idee in combinatie met vage beelden ongeldig is, zouden deze filmpjes ook moeten verboden worden. Je sprak over het bijhorende geluid dat u stoorde, wat ik eigenlijk klasseer onder "een idee creëren", maar dan is een filmpje van een slachthuisvideo veel schokkender dan dit. Tijdens het fragment van de verbranding maken de slachtoffers trouwens niet het minste geluid, dus maak je eigenlijk een probleem van het beginfragment waarin die ene man zit te huilen, terwijl er toen nog vrijwel niets aan de hand was.

freak-o schreef:Als eclipx werd gebanned voor die foto die hij had gepost en anderen niets krijgen jah.....

Dat had andere redenen, aangezien hij al meerdere waarschuwingen had, waaronder het verbod om die afbeelding te posten. Als je de mod in kwestie dan gaat uitdagen door het tóch opnieuw te posten, moet je niet verrast zijn imo. Die afbeelding nogmaals posten was louter de druppel die de emmer deed overlopen.
Vroeger kon je inderdaad perfect geband worden enkel en alleen omdat je zo'n afbeelding gepost had, maar tegenwoordig moet de inbreuk of uw reputatie al zwaar zijn eer er effectief een ban van komt, want het is dan toch een en al gezaag, terwijl iedereen dat vroeger als normaal beschouwde.

Ivm uw andere commentaar: herlees mijn reactie. Als je het dan nog niet wil geloven, hou uw mening dan aub voor uzelf zodat we dit topic constructief kunnen houden. Met trashtalking hebben nog jij, noch ik, noch de leden, noch de crew, noch Fundalize enig voordeel.
ikke

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 24 jun 2013 10:53 pm

Ik heb dit topic niet geopend om trolls te lokken en zij die dat toch proberen zijn hier duidelijk niet welkom. Wat ik beoogde en naar mijn mening in geslaagd ben is een open debat over wat toelaatbaar is op de site.

Toegegeven dat het bij "gore" net iets moeilijker is om een duidelijke grens te trekken over wat toelaatbaar is en wat niet. Jij haalt slachthuizen aan met bijhorende geluiden, maar bij mijn weten wordt een mens toch nog altijd "hoger" geacht dan bijvoorbeeld een kameel.

Maar goed, ik vind dat goor, de crew beslist daar anders over. Zolang die beslissingen in team gemaakt worden en die besproken worden zal ik me moeten neerleggen bij die besluiten.

Ik vind de hele hetze rond de regels gewoon wat hypocriet. Iemand in coma slaan mag, iemand levend verbranden mag (hoe goed de beelden ook moge zijn) maar een schaamlip mag niet. Dat heet men prioriteiten. Gaan we preuts doen en het naakt bannen, maar dan wel leuk zulke filmpjes tolereren?

Neen, dat gaat er bij mij nog steeds niet in. Mocht ik de keuze hebben om mijn kinderen ofwel een gore filmpje te laten zien, of een filmpje met wat naakt, dan is de keuze rap gemaakt.

99% van de mensheid zal vroeger of later in aanraking komen met naaktheid en seksualiteit, dat is NATUURLIJK, maar die ene 1% die in aanraking komt met zulke gruwelijkheden krijgt e voorkeur op de 99%...

Snap je mijn punt?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Takai op ma 24 jun 2013 11:22 pm

Keyser_Soze schreef:Ik heb dit topic niet geopend om trolls te lokken en zij die dat toch proberen zijn hier duidelijk niet welkom. Wat ik beoogde en naar mijn mening in geslaagd ben is een open debat over wat toelaatbaar is op de site.

Toegegeven dat het bij "gore" net iets moeilijker is om een duidelijke grens te trekken over wat toelaatbaar is en wat niet. Jij haalt slachthuizen aan met bijhorende geluiden, maar bij mijn weten wordt een mens toch nog altijd "hoger" geacht dan bijvoorbeeld een kameel.

Maar goed, ik vind dat goor, de crew beslist daar anders over. Zolang die beslissingen in team gemaakt worden en die besproken worden zal ik me moeten neerleggen bij die besluiten.

Ik vind de hele hetze rond de regels gewoon wat hypocriet. Iemand in coma slaan mag, iemand levend verbranden mag (hoe goed de beelden ook moge zijn) maar een schaamlip mag niet. Dat heet men prioriteiten. Gaan we preuts doen en het naakt bannen, maar dan wel leuk zulke filmpjes tolereren?

Neen, dat gaat er bij mij nog steeds niet in. Mocht ik de keuze hebben om mijn kinderen ofwel een gore filmpje te laten zien, of een filmpje met wat naakt, dan is de keuze rap gemaakt.

99% van de mensheid zal vroeger of later in aanraking komen met naaktheid en seksualiteit, dat is NATUURLIJK, maar die ene 1% die in aanraking komt met zulke gruwelijkheden krijgt e voorkeur op de 99%...

Snap je mijn punt?

Het ding hier is, is dat ge bij naakt de lijn veel duidelijk kunt trekken dan bij gore.
Wat mag bij naakt niet? schaamlippen en meer.
Wat mag bij gore niet? Zijn dan mensen die levend verbrand worden, opgehangen, een snijwonde of zelfs alleen al maar bloed?

Die lijn is veel moeilijker te trekken en vandaar dat het zo 'duidelijk' is dat naakt rapper erkend wordt dan gore.
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 24 jun 2013 11:50 pm

Dat weet ik maar het zou andersom moeten zijn. Een mindere tolerantie wat gore betreft en een hogere tolerantie wat naakt betreft omwille van de redenen die ik daarnet aangehaald heb.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eclipx op di 25 jun 2013 5:22 pm

Komaan is't nu gedaan met bleiten ja?!!! Ge zou beter een boek schrijven over de wreedheden des leven Keyszer want ge typt er graag op los, en het klopt ook maar je hebt drijven en overdrijven...
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op di 25 jun 2013 6:54 pm

eclipx schreef:Komaan is't nu gedaan met bleiten ja?!!! Ge zou beter een boek schrijven over de wreedheden des leven Keyszer want ge typt er graag op los, en het klopt ook maar je hebt drijven en overdrijven...

Bak toe Jap.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eclipx op wo 26 jun 2013 6:07 am

Keyser_Soze schreef:
eclipx schreef:Komaan is't nu gedaan met bleiten ja?!!! Ge zou beter een boek schrijven over de wreedheden des leven Keyszer want ge typt er graag op los, en het klopt ook maar je hebt drijven en overdrijven...

Bak toe Jap.

Bak toe? Ist nie bek toe? En amai vent voor iemand met zo'n 'intellectueel vermogen' die pagina's kan typen over het zelfde onderwerp die me dan uitmaakt met racistische uitspraken?

Fuck off
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op wo 26 jun 2013 6:12 pm

eclipx schreef:
Keyser_Soze schreef:

Bak toe Jap.

Bak toe? Ist nie bek toe? En amai vent voor iemand met zo'n 'intellectueel vermogen' die pagina's kan typen over het zelfde onderwerp die me dan uitmaakt met racistische uitspraken?

Fuck off

Gij zijt echt te dom voor woorden Eclipx, hebt ge nu echt niet door waarom hij 'bak' typte?
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Fundalize Algemeen