Qabesha schreef:Fundalize zomaar offline halen, is zoals een ouderwets album in de brandhaard gooien. Want "ochja" die tijd is toch voorbij, dus de herinneringen hoeven we niet op foto.
TheMole schreef:Dat hier mensen een nieuw account aan maken speciaal om ons te zeggen dat we er maar mee moeten ophouden
TheMole schreef:Dat hier mensen een nieuw account aan maken speciaal om ons te zeggen dat we er maar mee moeten ophouden
Zo'n mooie stroman redenering dat ge hier uit uw mouw schudt. Jullie zijn wel de laatste 'leden' die het recht hebben om te eisen dat deze site er mee moet ophouden. Volgens mij zitten Dennis en zijn drie andere bruine ruiters van de apocalyps achter dit topic.rotar schreef:TheMole schreef:Dat hier mensen een nieuw account aan maken speciaal om ons te zeggen dat we er maar mee moeten ophouden
Als jarenlange Fundalize bezoeker (sinds de tijd van Teletet) heb ik nooit gebruik gemaakt van een account op de website maar heb ik altijd wel genoten van de content op deze website. De laatste jaren echter heeft het niveau en de reputatie van Fundalize het vriespunt bereikt.
Zoals Themole hier voorstelt kan ik me inbeelden dat er net zoals mij nog zeer veel gebruikers zijn op deze site zonder een account, die mateloos ontevreden zijn over de evolutie van deze website, het is een regelrechte schande en zo lang dit niet veranderd (en het gaat ook niet meer veranderen) sluit ik me aan bij het eerste bericht van deze post.
Fundalize is niet meer en het word tijd dat de website offline word gehaald. Bedankt aan TheMole om me te laten inzien dat ik eindelijk maar eens een account te creëren zodat jullie ook mijn woord kunnen horen.
Ik ben er zeker van dat er nog zeer veel personen zijn die hier hetzelfde over denken dus ik stel voor dat jullie allemaal een account aanmaken (duurt 1min) en dat we een soort van petitie organiseren om deze website offline te halen. Lukt dit niet, dan trek ik de stekker er zelf wel uit. Het kan zo niet verder, Fundalize moet en zal worden afgesloten.
SHUTDOWN OF FUNDALIZE: COMING IN 2016
TheMole schreef:Zo'n mooie stroman redenering dat ge hier uit uw mouw schudt. Jullie zijn wel de laatste 'leden' die het recht hebben om te eisen dat deze site er mee moet ophouden. Volgens mij zitten Dennis en zijn drie andere bruine ruiters van de apocalyps achter dit topic.rotar schreef:TheMole schreef:Dat hier mensen een nieuw account aan maken speciaal om ons te zeggen dat we er maar mee moeten ophouden
Als jarenlange Fundalize bezoeker (sinds de tijd van Teletet) heb ik nooit gebruik gemaakt van een account op de website maar heb ik altijd wel genoten van de content op deze website. De laatste jaren echter heeft het niveau en de reputatie van Fundalize het vriespunt bereikt.
Zoals Themole hier voorstelt kan ik me inbeelden dat er net zoals mij nog zeer veel gebruikers zijn op deze site zonder een account, die mateloos ontevreden zijn over de evolutie van deze website, het is een regelrechte schande en zo lang dit niet veranderd (en het gaat ook niet meer veranderen) sluit ik me aan bij het eerste bericht van deze post.
Fundalize is niet meer en het word tijd dat de website offline word gehaald. Bedankt aan TheMole om me te laten inzien dat ik eindelijk maar eens een account te creëren zodat jullie ook mijn woord kunnen horen.
Ik ben er zeker van dat er nog zeer veel personen zijn die hier hetzelfde over denken dus ik stel voor dat jullie allemaal een account aanmaken (duurt 1min) en dat we een soort van petitie organiseren om deze website offline te halen. Lukt dit niet, dan trek ik de stekker er zelf wel uit. Het kan zo niet verder, Fundalize moet en zal worden afgesloten.
Als het niemand wat kan schelen, waarom dan een account aanmaken?rotar schreef:TheMole schreef:Zo'n mooie stroman redenering dat ge hier uit uw mouw schudt. Jullie zijn wel de laatste 'leden' die het recht hebben om te eisen dat deze site er mee moet ophouden. Volgens mij zitten Dennis en zijn drie andere bruine ruiters van de apocalyps achter dit topic.rotar schreef:TheMole schreef:Dat hier mensen een nieuw account aan maken speciaal om ons te zeggen dat we er maar mee moeten ophouden
Het is goed jongen, leef jij nog maar wat verder in de illusie van de activiteit op deze website. Niemand kan het wat schelen want fundalize is toch zo dood als het maar kan zijn![]()
rotar schreef:TheMole schreef:Dat hier mensen een nieuw account aan maken speciaal om ons te zeggen dat we er maar mee moeten ophouden
Qabesha schreef:Een account aanmaken om te zeggen dat de site mag stoppen. De logica ontgaat me.
Een vernieuwing van de site zou wel niet slecht zijn.
Andere manier van posten zoals bvb memecenter, dat je per afbeelding/film/ gif kan posten en becommentariëren zou de activiteit misschien wel doen stijgen. Aangezien posts nu veel tijd innemen die de meeste leden niet meer hebben of kunnen opbrengen zou zo een systeem dit wel kunnen oplossen.
Member schreef:Idd, achter de schermen zijn ze druk bezig met vernieuwingen. Maar dat zien we uiteraard niet
Qabesha schreef:Hopelijk mobiele versie + eenvoudig posten. Dan doe ik terug mee. Heb nu namelijk niet meer de tijd om minstens 30 pics te zoeken.
TheMole schreef:Volgens mij zitten Dennis en zijn drie andere bruine ruiters van de apocalyps achter dit topic.
Didier Deluxe schreef:Qabesha schreef:Hopelijk mobiele versie + eenvoudig posten. Dan doe ik terug mee. Heb nu namelijk niet meer de tijd om minstens 30 pics te zoeken.
Sarcasme much?![]()
Als ik van 1 ding wel 100% zeker ben dan is het dat het "achter de schermen" nog doodser is als ervoor...
rotar schreef:TheMole schreef:Dat hier mensen een nieuw account aan maken speciaal om ons te zeggen dat we er maar mee moeten ophouden
Een petitie jong?! Drastische maatregelen hoor, maar u doet maar! Misschien kan je eens bij de buurman/vrouw langsgaan, kan die ook tekenen, of bij de bomma? Of je kan nog een stapje hoger gaan: https://petitions.whitehouse.gov/
(Let wel op, je moet binnen de 30 dagen 100.000 stemmen hebben, anders krijg je geen repliek van het Witte Huis).
Of je kan het ook altijd makkelijk oplossen, en gewoon niet meer langskomen op Fundalize? Lijkt me een goede oplossing voor beide partijen, de 'omg-fundalize-is-dood-SHUTDOWN-OF-FUNDALIZE'-bende blijft weg en hebben daardoor geen last meer van waterende oogjes bij het aanzien van Fundalize, en de mensen die graag nog eens nu en dan komen kijken blijven ook content.
SHUTDOWN OF THE BLEITERS: COMING IN 2016
rotar schreef:Een petitie jong?! Drastische maatregelen hoor, maar u doet maar! Misschien kan je eens bij de buurman/vrouw langsgaan, kan die ook tekenen, of bij de bomma? Of je kan nog een stapje hoger gaan: https://petitions.whitehouse.gov/
(Let wel op, je moet binnen de 30 dagen 100.000 stemmen hebben, anders krijg je geen repliek van het Witte Huis).
Of je kan het ook altijd makkelijk oplossen, en gewoon niet meer langskomen op Fundalize? Lijkt me een goede oplossing voor beide partijen, de 'omg-fundalize-is-dood-SHUTDOWN-OF-FUNDALIZE'-bende blijft weg en hebben daardoor geen last meer van waterende oogjes bij het aanzien van Fundalize, en de mensen die graag nog eens nu en dan komen kijken blijven ook content.
SHUTDOWN OF THE BLEITERS: COMING IN 2016
Voelde u op uw tenen getrapt? hahahahahahahhaahhaa onnozelaar![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm laten we eens de vergelijking maken:
1. U maakt een account aan om aan te kaarten dat het hier dood is, ipv gewoon van Fundalize weg te blijven
2. U probeert een petitie te starten om Fundalize offline te krijgen (superidee, zal zeker werken)
3. U komt af met (de nu al tot beste verkozen slogan van 2016) "SHUTDOWN OF FUNDALIZE: COMING IN 2016"
4. U probeert eerst intellectueel over te komen, en op een deftige manier uw mening over te brengen, maar vanaf u weerwerk ondervindt, verandert u in een peuter.
Dus hmm ben ik de onnozelaar?
hahahahahahahhaahhaa, ik dacht het niet, onnozelaar![]()
![]()
![]()
![]()
2. U probeert een petitie te starten om Fundalize offline te krijgen (superidee, zal zeker werken)
Qabesha schreef:Een account aanmaken om te zeggen dat de site mag stoppen. De logica ontgaat me.
Andere manier van posten zoals bvb memecenter, dat je per afbeelding/film/ gif kan posten en becommentariëren zou de activiteit misschien wel doen stijgen. Aangezien posts nu veel tijd innemen die de meeste leden niet meer hebben of kunnen opbrengen zou zo een systeem dit wel kunnen oplossen.
elberto schreef:Qabesha schreef:Een account aanmaken om te zeggen dat de site mag stoppen. De logica ontgaat me.
Dit... Dit kan toch niet serieus bedoeld geweest zijn?
Zo ja: wow, met dergelijk hoog naïviteitsniveau zou ik toch eens naar de dokter gaan.
Zo neen: 10/10
Ga eens dit topic verder doorlezen, eindelijk nog eens wat te lezen hier zeg. Het lijkt wel alsof de laatste twee jaar de enige interessante forums degene waren die gingen over hoe oninteressant het hier wel niet geworden is. Ik ben alleszins voor: op de schop ermee. Ik zou mijn geliefde zieke hond ook eerder afknallen in de achtertuin dan hem jaren te laten wegkwijnen.
Qabesha schreef:elberto schreef:Qabesha schreef:Een account aanmaken om te zeggen dat de site mag stoppen. De logica ontgaat me.
Dit... Dit kan toch niet serieus bedoeld geweest zijn?
Zo ja: wow, met dergelijk hoog naïviteitsniveau zou ik toch eens naar de dokter gaan.
Zo neen: 10/10
Ga eens dit topic verder doorlezen, eindelijk nog eens wat te lezen hier zeg. Het lijkt wel alsof de laatste twee jaar de enige interessante forums degene waren die gingen over hoe oninteressant het hier wel niet geworden is. Ik ben alleszins voor: op de schop ermee. Ik zou mijn geliefde zieke hond ook eerder afknallen in de achtertuin dan hem jaren te laten wegkwijnen.
Elberto, ben er zeker van dat het heel optimistisch is die gedachte. Weet dus ook dat het hier maar een stille dood zal sterven.
Ik kan enkel maar melden wat imo de activiteit zou kunnen opflakkeren. Als je ziet hoeveel bezoekers hier nog dagelijks komen.
Maar ja ze laten liever het ruim vollopen en het schip zinken dan de lek te dichten en pompen .
Keer terug naar Fundalize Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast