los_lampos schreef:Als lid van de crew wil ik laten weten dat er nagedacht wordt over veranderingen i.v.m. de toegankelijkheid van de site. Fundalize wordt, voor alle duidelijkheid, NIET naar beneden gehaald. Het idee van Qabesha ligt namelijk al langer in de lade van de websitebeheerders.
Als er nog vragen zijn, beantwoorden wij die graag.
Mvg,
de fundalize-crew en Kickass
(door een voorval achter de schermen mag Kickass zich geen lid van de crew meer noemen, hij blijft wel nog actief tot er een vervanger wordt gekozen)
Qabesha schreef:"Door een voorval achter de schermen", het gaat er daar precies leuker aan toe dan hier :-P.
OT:
Achter de schermen bezig horen we al jaren. Komt er ook ergens een datum?
BLUE_SMILEY schreef:Gelle kunt e stukske zage ze mannekes.
Chiesel is the king of Fundalize.
Member schreef:Dat er zelfs nog mensen zijn die moeite doen om hele funposts in elkaar te steken vind ik bijzonder
Jellesg schreef:Heb het ook al zitten denken, al heb ik er helemaal niets op tegen.
Aan de andere kant, 't forum is misschien inactief maar de site eigenlijk niet echt hé, de funpost van Chiesel die pas deze avond werd gepost zit al aan 300+ views.
Jellesg schreef:Aan de andere kant, 't forum is misschien inactief maar de site eigenlijk niet echt hé, de funpost van Chiesel die pas deze avond werd gepost zit al aan 300+ views.
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
Mayo schreef:ge zijt allemaal gatachterlijk.
bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne![]()
Qabesha schreef:Of overlevers in een post- apocalyptische wereld
Maar idem hier, toch dagelijks eens komen kijken naar iets nieuws en we zijn zeker niet alleen als je naar alle views kijkt per post.
Mayo schreef:
"Aantal gebruikers nu online: 1773"
Qabesha schreef:Mayo schreef:
"Aantal gebruikers nu online: 1773"
Mja voornamelijk bots, ge moet maar is kijken naar de online leden op het forum.
Doet mij hier wat denken aan een zombie apocalyps, veel zombies en hier en daar nog wat overlevers.
Thextera schreef:Ik heb de reden gevonden waarom deze website zo goed als dood is.
Thextera schreef:Ik heb de reden gevonden waarom deze website zo goed als dood is.
Telkens als nieuwe leden zich willen aansluiten bij de site en nieuwe post willen maken om deze community levendig te houden duurt het dagen (weken) voordat de post gevalideerd word. En vaak krijg je nog een hoop zever van zo een pruts moderatorke terug van post geweigerd omdat er ocharme 1 afbeeldingske niet meer werkt en kan je opnieuw beginnen met wachten tot een moderatorke u dingens goedkeurd.
THE SHUTDOWN OF FUNDALIZE --->> het is een feit en het komt door die luie moderatorkes en prutserkes achter de schermen ja, ze zouden beter andere mensen aanstellen die hun wel hun tijd in deze website steken en hun verantwoordelijkheid oppakken, want zoals het nu is loopt dit faliekant af.
Keer terug naar Fundalize Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast