register Paswoord vergeten?

Uitgaan Happening

Forum voor de partypeople onder ons :)

Uitgaan Happening

Berichtdoor Lieke op ma 09 okt 2006 4:59 pm

Vertel hier de rare dingen dat je hebt meegemaakt tijdens het uitgaan...

vb

- sex met mensen dat je niet kent
- eerste keer gebruik van drugs
- spel gemaakt/gehad
Lieke
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor noK op ma 09 okt 2006 5:05 pm

meestal gewoon gevechten, met de reden dat ze lastig doen bij vriendinnen/lief :)
wa ik tijdje geleden ook es gezien eb(nie meegedaan) was een gevecht omdat er iemand het voorlicht van één zen broer (zo'n lichtje met batterijen) had gestolen :)
vlogen die daar op mekaar :mrgreen:
nuja, tis eigelijk elk weekend etzelfde hier in blankenberge :)
Afbeelding
noK
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Speedy_S op ma 09 okt 2006 5:09 pm

oei oei oei waar te beginne. :mrgreen:
nee eigelijk nog ni veel echt speciale dinges meegemaakt.
wel vroeger vaak dinge als bvb

- op u gsm kijke vo te zien wa uur et is, et gewoon nimeer kunne leze omda da scherm een wazige vlek is, al u maten afgaan me u gsm van "eh leest ies wa uur dant is" ma die staan der dan meestal toch eve slecht voor dus gewoon buite ga zien of et al licht is :mrgreen:

-brikee proberen aansteke me mijn saf
-saf goe in menne mond steke, en ze dan omdraaie om de filter aan te steke
-cola in menne zak giete alsek menne brikee wou pakke (was vergete dak die nog vast had :mrgreen:)
-gsm verlore van vriendin, naast de metaaldetector gelegd. Alles trug in men zakke ant doen, kwist dak iet vergete was e.... "Ah ja menne zakdoek hoppa!"
Gsm weg dus :p

nog wa soortgelijke dinge
Speedy_S
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Marco!_Oh_Lover! op ma 09 okt 2006 8:17 pm

Speedy_S schreef:oei oei oei waar te beginne. :mrgreen:
nee eigelijk nog ni veel echt speciale dinges meegemaakt.
wel vroeger vaak dinge als bvb

- op u gsm kijke vo te zien wa uur et is, et gewoon nimeer kunne leze omda da scherm een wazige vlek is, al u maten afgaan me u gsm van "eh leest ies wa uur dant is" ma die staan der dan meestal toch eve slecht voor dus gewoon buite ga zien of et al licht is :mrgreen:

-brikee proberen aansteke me mijn saf
-saf goe in menne mond steke, en ze dan omdraaie om de filter aan te steke
-cola in menne zak giete alsek menne brikee wou pakke (was vergete dak die nog vast had :mrgreen:)
-gsm verlore van vriendin, naast de metaaldetector gelegd. Alles trug in men zakke ant doen, kwist dak iet vergete was e.... "Ah ja menne zakdoek hoppa!"
Gsm weg dus :p

nog wa soortgelijke dinge

whahaa xD!

on topic : nog niks.. ben nog maar 15 jaar.. lol ^_^ .. (nja nja.. ''nix'')
Nieuw profiel , Hier.
Marco!_Oh_Lover!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor gj op ma 09 okt 2006 10:04 pm

mensen mogen naar huis dragen...
uw vrienden da over de grond rolle...
de persoon dat over de grond rolt dat gewoon verdwenen is en dat ge voor de rest van de avond niemeer terugvindt (dan u schuldig voele omda ge ze hebt moeten achterlate ver van huis en zo zat als iet)

zo'n dinges dus :mrgreen:
gj
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Speedy_S op ma 09 okt 2006 10:25 pm

gj schreef:mensen mogen naar huis dragen...

:lolb:
just da gebeur mij uk regelmatig :-D allez naar huis, den auto in dazze der wa slape :mrgreen:
Speedy_S
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor gj op di 10 okt 2006 7:09 pm

Speedy_S schreef:

just da gebeur mij uk regelmatig :-D allez naar huis, den auto in dazze der wa slape :mrgreen:

gij hebt dan nog nen otto :lolb: ik mag ze ondersteune me een velooke of te voet :lolb:
gj
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mustique op do 12 okt 2006 11:12 am

Speedy_S schreef:

bij zalt gene war zijn ze;.en da kotse zekers :mrgreen:
da ze wa brake in den berm^^
Afbeelding

MINI. Yes it's fast. No you can't drive.
Mustique (oude nickname: o0*A2B*0o)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Speedy_S op do 12 okt 2006 11:18 am

o0*A2B*0o schreef:bij zalt gene war zijn ze;.en da kotse zekers :mrgreen:
da ze wa brake in den berm^^

:-DD
ja ma tis mijne auto toch meestal ni ask weggaan :mrgreen: en bij ons zen ze meestal zelfs te KO vo te kotse
Speedy_S
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor CryTeX op do 12 okt 2006 1:47 pm

Veel te veel al meegemaakt
Maar ergste was paar weken geleden:

Kging naar cafétje me maten e ge kent dat drinken enzo.
Achter een tijdje kwam ik redelijk zat, dan ng zo'n drie warme drankjes gedronken (zo'n kleine glaasjes waar dat ge een suikerke moet boven houden en eenmaal gesmolten opdrinken) kheb er zo drie achter elkaar gedronken :P.
Dan vlug vertrokken naar huis eindje fietsen wat ng moeilijk ging, ne maat was mee en ik stopte heel de tijd omdat ik deftig zat was. Ja op bepaald moment terug doorgefietst en zevern en opeens wil ik lik draaien en haper ik aan de borduur ja kost fiets niet meer houden en ik val letterlijk op mijn gezicht en zo'n 5 meter nog doorgesleerd. Voelde zo warm aan, sta recht mijn maat lag natuurlijk plat vant lachen, ik dan vlug naar huis, bedje in. Ksta op kijk in de spiegel heel m'n face lag open :shock:, oog blauw en gezwollen,kaak helemaal geschaaf kin lag open. Kwas echt mooi, dan vlug ma gebeld en uitgelegd dan goed verzorgd en redelijk vlug genezen. Maar dat was toch al de ergste fase die ik meegemaakt eb.

grtz
CryTeX
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Speedy_S op do 12 okt 2006 1:52 pm

CryTeX schreef:...opeens wil ik lik draaien en haper ik aan de borduur ja kost fiets niet meer houden en ik val letterlijk op mijn gezicht en zo'n 5 meter nog doorgesleerd. Voelde zo warm aan, sta recht mijn maat lag natuurlijk plat vant lachen, ik dan vlug naar huis, bedje in. ...

:-DD :-DD moet vies doen smorges tis wel hilarisch geef toe :p doe mij denke aan ne maat va mij ook schijtezat waggelend doort straat ant stappe, valtem tegen een muur me zenne kop (baksteen) en die blijf gewoon doorstappe vant ni door te emme :p zawel gelijkaardig resultaat bij u geweest zen :mrgreen:
Speedy_S
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Spid3Y op do 12 okt 2006 10:38 pm

eigelijk wel veel :oops:

om voorbeeld te geven 1 jaar geleden ofzo

op ne nacht vollenbak tequila zitten zuipen (vraag me ni hoeveel)
en ik was opeens weg uit café waar men kameraden zaten...
Niemand wist waar ik hene was..
ben naar huis proberen te sukkelen,
dan ergens in leuven op menne bek gegaan,hebben ze ambulance mogen bellen...heel menne kop ondert bloed ,me scharen enzo ^^
volgende dag werd ik wakker op spoed gasthuisberg te Leuven..
en vertelde ze me dat ik 2.9 promille in't bloed had.

wel moeilijk om over dieje nacht te vertellen aangezien ik vanaf de tequila een "zwart gat" had :mrgreen:
Maarja sindsdien heb ik wel leske geleerd,en drink ik nog wel,maar nemeer zuipen :mrgreen:
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Sexy_4_Yuu op za 28 okt 2006 4:32 pm

Kheb es voorgehad da mn ma ons (mij en mijn buurjongen) kwam halen aan complex denk..
En mijnen buur moest overgeve, en die doet die ruit ope ma wij ware aant rijde aa, in een tunnel en die kotst ner buite ^^
De volgende dag wou mn ma ergens ner toe rijde en die ziet dien auto vol me kots hange ^^
Dien heeft mijn buur uit zn bed gebeld en da late opkuisn :D
Sexy_4_Yuu
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Timmeeeeh op za 28 okt 2006 6:11 pm

- Men bril in 2 gebroken :?
- Mensen oppakken en naar elkaar gooien :p
- Plots iemand kwijt zijn, was gewoon naar huis

Wat ik op graspop heb gezien was grappig, zat zone gast te pisse op WC, begon daar te zagen da zenne lever kapot was, en dat em ni meer kon pisse. :mrgreen:

Bwa, voor de rest de standaard dingen, strompele enzo
Timmeeeeh (oude nickname: Digi)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rock_and_roll op za 28 okt 2006 8:58 pm

ik stond just den eerste keer nen joint te smooren :) , sta mijn zus inneens achter mij en zegt die "wa zijde gij aant doen". ik stond daar van gvd shit euh nxke :mrgreen: ( nog altijd mee joint in men hand :D ). zegt die inneens, "jah ik doe da ook ze maar we zullen het er nog wel is ne keer over hebben", derna kom ik die buiten tegen zit die daar mee een groepke mensen ok rustig van joint te trekken :mrgreen: . en volges mij was ze pokke stoned want ze heeft er nooit mer iet over gezegd :mrgreen:
Rock Around The clock .... I like my beer cold and my music loud
Afbeelding

sig thx to ROCKy
Rock_and_roll (oude nickname: EcliPz^)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor -vincent- op za 28 okt 2006 9:45 pm

gisteren wtf ik liep zo mee nen maat opt plein
ineens 2 kerels van jaar of 25 fzo wij 16-17
ineens die kerels naar ons kom kom doe ounen trui uit en geeftem maar af
how about wtf :s
wij natuurlijk nee waarom wtf
die zo wa stampen en wij weg natuurlijk

ma wtf.. nen trui ^^
Aanschouw mijn WATAFAK beest :mrgreen:
-vincent- (oude nickname: -VinCenT-)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cawabonga op ma 30 okt 2006 4:37 pm

ahja ik heb elke week spel met dezelfde ambetant gasten :(
echt een bende debielen die hun stoer voelen en mij nie afkunnen :p
en die mannen hebben onder andre ook al men klakske v lacoste geript moja ge kunt er niet tegen beginnen want ze komen alsan mee 15 ofzo..de mietjes :mrgreen:
Cawabonga
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor jimbo op do 02 nov 2006 11:42 am

staan zeiken tegen et flikkenbureau :s
jimbo (oude nickname: the scouser)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rock_and_roll op do 02 nov 2006 12:03 pm

the scouser schreef:staan zeiken tegen et flikkenbureau :s

valt nog mee ikke tege ne combi :mrgreen:
Rock Around The clock .... I like my beer cold and my music loud
Afbeelding

sig thx to ROCKy
Rock_and_roll (oude nickname: EcliPz^)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor LZr0x0rs op do 02 nov 2006 6:20 pm

Toen dak op men eerste optreden was(ik als bandlid dan, nie eerste optredenbezoek:p), serieus wa pinten binnen al, opgetreden(redelijk slecht, but who cares ,kwas zat dusja), dan daarna nog wa pinten gedronken, ma der werd daar serieus wa wiet gebruikt in die zaal, dus ik ga mij zo tussen een bende hippies gaan zetten, terwijl dak die nie kende, dien een geeft daar een sigare door, kzit daar dan wa te paffen mee ne hippie, die daarna dan nog wa spirituele boel op mij eeft uitgeprobeerd(kzat al ver dan:p), dan plots sta de gitarist vo men neus, zegt dawe nog ke moeten optreden, ik natuurlijk redelijk pissed, aangzien dak da nie echt voorzien had.
Dan opgetreden, en plots begint de gitarist aan een nummer daw afgesproke hadde dat é alleen zou spelen(star spangled banner vn hendrix, amerikaans volkslied dus:p), dus ik steek safje op, plots begint de gitarist zonder waarschuwing aan purple haze, ik sta daar mee saf in men mond, kbegin dan maar te bassen, die sigaretterook allemaal in men ogen, men oge beginne te tranen, maw tsuckte wel:p
en natuurlijk ook al mijn deel aan op men bek gaan gehad na feestjes.
LZr0x0rs
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pieter_BA op do 02 nov 2006 7:10 pm

LZr0x0rs schreef:Toen dak op men eerste optreden was(ik als bandlid dan, nie eerste optredenbezoek:p), serieus wa pinten binnen al, opgetreden(redelijk slecht, but who cares ,kwas zat dusja), dan daarna nog wa pinten gedronken, ma der werd daar serieus wa wiet gebruikt in die zaal, dus ik ga mij zo tussen een bende hippies gaan zetten, terwijl dak die nie kende, dien een geeft daar een sigare door, kzit daar dan wa te paffen mee ne hippie, die daarna dan nog wa spirituele boel op mij eeft uitgeprobeerd(kzat al ver dan:p), dan plots sta de gitarist vo men neus, zegt dawe nog ke moeten optreden, ik natuurlijk redelijk pissed, aangzien dak da nie echt voorzien had.
Dan opgetreden, en plots begint de gitarist aan een nummer daw afgesproke hadde dat é alleen zou spelen(star spangled banner vn hendrix, amerikaans volkslied dus:p), dus ik steek safje op, plots begint de gitarist zonder waarschuwing aan purple haze, ik sta daar mee saf in men mond, kbegin dan maar te bassen, die sigaretterook allemaal in men ogen, men oge beginne te tranen, maw tsuckte wel:p
en natuurlijk ook al mijn deel aan op men bek gaan gehad na feestjes.

:lol:
Pieter_BA (oude nickname: pieter_fcb)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor babyjeans op vr 03 nov 2006 10:28 pm

min aller eerste fuif wast mega erg !
kwas zo 12j en min buur was 11j ( kmogt mee me em ) kmogt weg blijvn tot 12u of 12u30 iets van da.
kom da toe en kzie al die mensjes wa dak min plechtige communie eb mee gedaan en tbegin da een te roepen : ojo zie die hoer me aar lelijke ooringe aan en haar vettig lang bruin haar enz enz.
achter 5 min had ik door dat op mij bedoelt was .
ik kwam mega pissed want keb die kerel nooit iets misdaan.
kbegon zo wa te roepen en kbuig mij zo over die container ( die container was gevult me kussentjes en de helft van die kinders zatn daar in ) en kgeef die kerel zo ne ferme klop op zin kop
, die kerel zo shit wa doe gij nu en kdraai mij zo mega fier om.
hij springt da uit die container en begint zo achter mij te lopn .toen besefte ik van allee vw loop kik nu en kdraai mij om en ik zo van allee kom sla mij maar en jeeft nix gedaan jis gewoon terug gaan zittn bij de rest
twas direct gedaan me et feestje , draaide mij om en ging na huis.
de rest begon tan nog te roepn van allee keer terug en al ( ma niemand verdedigde mij daar niemand ook min vrienden nie ) dus ik steek min middelvinger uit en roep alster nog iemand om mij geeft en wil dak blijf moede ma komn achter mij!
keb nog 1 u thuis wakker gezetn en niemand eeft mij nog komen halen. klootzakkn :(
http://i813.photobucket.com/albums/zz60 ... e137-4.gif
Afbeelding

Afbeelding

edit by psydo: sig te groot, afbeeldingen max. 120px, totale grootte 150px..
xxxx <3 CALL ME!
babyjeans
Onwetende
Onwetende

Re: Uitgaan Happening

Berichtdoor skulfuckgabber op za 04 nov 2006 5:35 pm

haha euh je huis nimeer weten endan maar tussen de koein in de wei gaan slapen e :D
skulfuckgabber
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor snolliej op wo 08 nov 2006 7:28 pm

met mun zatte kop naar huis fietsen of ja da was ik van plan ma ik fietste een paar keer de verkeerde oprit in.

samen met een vriendin op een grasveldje naast elkaar liggen kotsen

samen met een onbekende jongen naar de wc gegaan en wa er toen gebeurde kan je ook wel raden...

een vriend was ooit zo bezopen da we hem op mijn fiets moesten zetten en naar huis duwen hij viel er de heletijd vanaf en begon dan midden op straat te slapen

en nog heel wa van die dingen
snolliej
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor gj op wo 08 nov 2006 8:19 pm

snolliej schreef:
samen met een onbekende jongen naar de wc gegaan en wa er toen gebeurde kan je ook wel raden...

eignl nie nee :mrgreen: er kunne zovele gore dinges gebeurt zijn
gj
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor T-wan op wo 08 nov 2006 11:29 pm

snolliej schreef:samen met een onbekende jongen naar de wc gegaan en wa er toen gebeurde kan je ook wel raden...

kaka?
Afbeelding
T-wan
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor DivSen op wo 08 nov 2006 11:41 pm

snolliej schreef:samen met een onbekende jongen naar de wc gegaan en wa er toen gebeurde kan je ook wel raden...

ge moogt mijne naam noeme ze :mrgreen:
grapken eh
DivSen
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Tho op wo 08 nov 2006 11:56 pm

heb veel te veel meegemaakt..

ergste was: twas 19years illusion, had wa pillekes binnen en goe gezopen, volgende dag nog zo strak als iets en kgaan terug na illusion ma dan bij ons in lier en kbegin daar te zuipe(bier, wodka en iets groen achtig) en kgaan na buite want kon ni op mijn pote staan en kbegin daar te kotse aan the level :mrgreen:
Mijne maat was bij mij en wist dan dit te vertellen vermits ik nx meer herriner: buitenwipper komt eraan en zegt tege mij: als ge ni maakt da ge naar huis ga steek ik u int kot en bellek de flikke en ik zou gezegt hebben: kzal sebiet is rechtstaan en op uw gezicht slagen.
heb nog nooit zone pijnlijke neus gehad, en bloeie da da dé pff
Tho
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor dekes op wo 29 nov 2006 7:07 pm

Tho schreef:heb veel te veel meegemaakt..

ergste was: twas 19years illusion, had wa pillekes binnen en goe gezopen, volgende dag nog zo strak als iets en kgaan terug na illusion ma dan bij ons in lier en kbegin daar te zuipe(bier, wodka en iets groen achtig) en kgaan na buite want kon ni op mijn pote staan en kbegin daar te kotse aan the level :mrgreen:
Mijne maat was bij mij en wist dan dit te vertellen vermits ik nx meer herriner: buitenwipper komt eraan en zegt tege mij: als ge ni maakt da ge naar huis ga steek ik u int kot en bellek de flikke en ik zou gezegt hebben: kzal sebiet is rechtstaan en op uw gezicht slagen.
heb nog nooit zone pijnlijke neus gehad, en bloeie da da dé pff

moogde daar nu nog binne? :mrgreen:
dekes
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Qoss op wo 29 nov 2006 8:41 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag keer naar Gent geweest, draaide nie zo goe uit voor m'n maten :mrgreen:
Ze moesten perse keer stoer doen tegen een grote meerderheid (want ze waren weer keer strontzat)
Slachtoffers aan andere zijde ebik nie kunnen fotograferen ;)
Ik ben op een missie: 1.000.000 FDLZ euro - klik hier om geld te doneren!!!
Qoss (oude nickname: MC Weed)
Onwetende
Onwetende

Volgende

Keer terug naar Uitgaan