register Paswoord vergeten?

Uitgaan Happening

Forum voor de partypeople onder ons :)

Berichtdoor Tho op vr 01 dec 2006 5:27 pm

dekes schreef:
Tho schreef:heb veel te veel meegemaakt..

ergste was: twas 19years illusion, had wa pillekes binnen en goe gezopen, volgende dag nog zo strak als iets en kgaan terug na illusion ma dan bij ons in lier en kbegin daar te zuipe(bier, wodka en iets groen achtig) en kgaan na buite want kon ni op mijn pote staan en kbegin daar te kotse aan the level :mrgreen:
Mijne maat was bij mij en wist dan dit te vertellen vermits ik nx meer herriner: buitenwipper komt eraan en zegt tege mij: als ge ni maakt da ge naar huis ga steek ik u int kot en bellek de flikke en ik zou gezegt hebben: kzal sebiet is rechtstaan en op uw gezicht slagen.
heb nog nooit zone pijnlijke neus gehad, en bloeie da da dé pff

moogde daar nu nog binne? :mrgreen:

alsk braaf ben wel :mrgreen:
Tho
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Genuine VTEC op za 23 dec 2006 8:12 pm

gj schreef:
snolliej schreef:
samen met een onbekende jongen naar de wc gegaan en wa er toen gebeurde kan je ook wel raden...

eignl nie nee :mrgreen: er kunne zovele gore dinges gebeurt zijn

zoekt u tog een vriendin.moet dar nu altijd direct op ingespeeld worden als een meisje nog maar iets loslaat over haar privé(sex)leven :?
Genuine VTEC (oude nickname: --ChApTeR OnE--)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor zwazie_loves_lagoa op di 09 jan 2007 2:05 pm

euh enw e beginnen bij het begin

toen da ek 17/18 jaar was op weekend geweest me maten naar blankenberge we hadden een caravan gehuurd juist buiten het stad van blankenberge op de een of de andere manier ben ik mijn maten kwijt geraakt en ben ik naar de caravan beginnen stappen :| ale da dacht ek toch
als ek bijna in zeebrugge was en bijna nuchter had ek het door da ek de verkeerd kant aan het oplopen was en mocht ek mij weerkeren omdan weer eens door blankenberge testappen ver zo naar huis te gaan

ben een klein 2 uurkes op stap geweest ver een wandeling van een klein half uurtje :?

en dan

me 3 man tegen de muur van de kerk staan pissen en wie komt er van achter de hoek DE FLIKKEN kon weer me menne zatte kop mennen bek nie toehouden nactjen in de cel ver openbaar dronkenschap

en dan

me nieuwjaar avond in labush ongeveer een 6 jaar geleden

zo neig gezopen da ek me men kloten ben in slaap gevallen in de fontein
hoe da ek het gedaan weet ek nie meer kzen wakker geworden thuis (moen toegeven da was ne rare nacht) en van men maten heb ik gehoord da ze buitengedragen hebben me 2 man en da ze mij dan mee naar huis hebben genomen

en dan

groovy city in brussels cart 4 jaar geleden ben ek door men benen gezakt van te veel te drinken hebben ze mij in den ambulance moeten leggen ze smijten de deur dicht en ik wordt wakker begin ek die mannen daar te verwijten da ze mij moeten gerust laten na veel zagen dan toch mogen vertrekken

en da was een kleine tip van de sluier der zullen wel nog verhaaltjes opkomen :twisted:
zwazie_loves_lagoa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor zwazie_loves_lagoa op di 09 jan 2007 2:06 pm

--ChApTeR OnE-- schreef:
gj schreef:
snolliej schreef:
samen met een onbekende jongen naar de wc gegaan en wa er toen gebeurde kan je ook wel raden...

eignl nie nee :mrgreen: er kunne zovele gore dinges gebeurt zijn

zoekt u tog een vriendin.moet dar nu altijd direct op ingespeeld worden als een meisje nog maar iets loslaat over haar privé(sex)leven :?

tja da heb je dan voor als er hier veel klein mannen opzitten :mrgreen:
zwazie_loves_lagoa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fien op di 09 jan 2007 10:07 pm

alsk hier al mijn scheve momenten moe opzetten zittek hier volgend jaar nog :p .
mja de scheefste zijn toch wel met drugs & alchohol combi 8-)
zoals me nieuwjaar op footworxx geweest. mdma,speed,pillen en bier gecombineerd, da was ffkes gaan :twisted:
kheb hier enkele foto's staan van op verschillende feestjes en ze zeggen meer dan genoeg :D
maarja meer moetten nie weten :)
fien
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Speedy_S op di 09 jan 2007 10:47 pm

fien schreef:alsk hier al mijn scheve momenten moe opzetten zittek hier volgend jaar nog :p .
zoals me nieuwjaar op footworxx geweest. mdma,speed,pillen en bier gecombineerd, da was ffkes gaan :twisted:
kheb hier enkele foto's staan van op verschillende feestjes en ze zeggen meer dan genoeg :D

das geen happening e, das gwn een avondje stappen :lolb:
kan ier uk zitten opnoeme wadak me ruige weekendjes in men klote geslagen em ma echt e verhaal zount ni zijn e, gwn e stuk of 6 soorten dope opnoeme (als alcool dope is 6 allez)
Afbeelding

Voor het beste kickerfilmke van IT: http://www.intertet.org/?post_id=113297
En voor den beste trickshot: http://www.intertet.org/?post_id=111283
:mrgreen:
Speedy_S
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fien op di 09 jan 2007 10:53 pm

Speedy_S schreef:
fien schreef:alsk hier al mijn scheve momenten moe opzetten zittek hier volgend jaar nog :p .

das geen happening e, das gwn een avondje stappen :lolb:
kan ier uk zitten opnoeme wadak me ruige weekendjes in men klote geslagen em ma echt e verhaal zount ni zijn e, gwn e stuk of 6 soorten dope opnoeme (als alcool dope is 6 allez)

awelja tis da é haha, hmmm een happening, eens denken é.
Kweet allesinds alne redelike afgang.
Op de laaste distortion geweest in waregem...
Kliep daar op da podium en der stond daar naast et podium een bakske op wielekes. En twas al rond 4u ofzo enja, wie is er rond 4u nog nuchter é..?
Kvond ffkes da trapke nie meer en kwou van da podium gaan via da bakske, ksta derop, da bakske schiet vooruit, boem. Ik op mijn kop in de grond, direct een flits...foto time.
fien
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Speedy_S op di 09 jan 2007 11:36 pm

haha dik minder dazze der nog ne foto trekken
kzen zu uk al paar keer in de put va cherry nog door e leeg fleske flugel onder men voete op menne bek gegaan :mrgreen: en ze verkope da der allens ni :lol: :mrgreen:
Afbeelding

Voor het beste kickerfilmke van IT: http://www.intertet.org/?post_id=113297
En voor den beste trickshot: http://www.intertet.org/?post_id=111283
:mrgreen:
Speedy_S
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Ottorongo op wo 10 jan 2007 7:43 am

1ste keer iet gepakt (zwaluwkes) op en feesje bij ne maat thuis ma ik moest om 12 u thuis zen omdak den dag drop moest werken k had ook goe gezope ook nog en onderweg na huis nen hele tijd black outs van een paar seconde das grellig a ge zo na huis fietst dan rijde rechts en inneens links dan trug rechts dan in midde en dan komt der nen oto aan en dan zonder da ge weet da die paseert is die ineens 10m achter u en ineens ligde in een beek :shock:

we ginge is ier na en feesje en mne maat ging draaie aangezien de dj's ni ware kome opdage en ik mocht securitie spele :mrgreen: k had wer iet gepakt en t was dr om de 5 botte ambras en de flikke kwame en ik moest uitlegge wa dr gaande was :shock: zo nen hele tijd na de grond zitte zien om mn oge te verberge gelukkig hebbe ze nix gezien ^^

ja voor de rest een paar keer zo zat gewest van de vodka-redbull dak serieus eb moet kotse k kan gene vodka meer drinke zonder mottig te worde en wa meer bier ook ni :( en k zen precies rapper scheef nu
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor olby op wo 28 feb 2007 3:44 am

de 10 ongelukken van nieuwjaar 2006:

1) op een fuif aangekomen zonder geld, kon dus niet binnen, naar de bankcontact moeten rijden met de fiets (15min rijden)
1ste bankautomaat werkte niet (15min zoeken) 2de wel

2) mijn jas in de vestiarie late hangen en mijn bonneke vergeten aan te nemen + mijn gsm stak er nog in

3) dus onbereikbaar en mijne GSM ni kunnen oppakken, vermits iedereen u berichten stuurt of belt met nieuwjaar

4) mijn beste vriendin doet iemand binnen voor mijne neus, terwijl ik al volledig bezopen was, en dus ff nimeer wist waar ik stond
resultaat: mij nog meer bezuipen

5) Een glas bier over mij gekregen, ondanks ik iemand een pint wou aanbieden, maar hij wou die ni aanpakken. Beginnen uitpakken en vrage wrm em persé die pint over mij moest kappen. Da bleek uiteindelijk den beste maat te zijn van iemand dak ken. Die is der meote tussenkomen, anders wast wss uit de hand gelopen

6) Mijn berichten gelezen, stond er een bericht tussen met "Dank u voor de leuke avond" van die beste vriendin (da dus ne kerel had binnegedaan), kreeg et toen ff moeilijk. Heb toen ff moete blijten, kwartierke, en dan probere sterk te houden.

7) Ik ben in colère over straat gereden, vanalles beginne roepen vermits dat die vriendin mij nogal gekwetst had (de reden hou ik voor mezelf).

8) Ik ben naar een andere fuifzaal gereden met mijn vlo, en mocht nimeer binne van de buitenwippers, omdak al op die ander fuif gezeten had. Ben voor de deur blijve staan, heb dienen butiewipper ewa geld toegestopt uiteindelijk en binnegegon. Daar 5 bonnekes gepakt allegou nog en ne vodka redbull gedronke,terwijl ik al een volle drankkaart + traktaties + 3 glazen champagne + aperitief (sterke dranken nog dus) ophad.

9) Ik kon me moeite nog rechtstaan, heb mij vastgeklampd aan den toog, de hik gekregen van diene vodka red bull en "sorry" gezegd tege die da achter den toog staat

10) Op de terugweg naar huis weer in colère over heel het straat beginne roepen.

Happy Newyear !!! :| :| :|
Just ne simpelen boy met ne simpele lifestyle ...
olby (oude nickname: den olby)
Onwetende
Onwetende

Re: Uitgaan Happening

Berichtdoor Crops op vr 23 maart 2007 4:38 pm

Lieke schreef:Vertel hier de rare dingen dat je hebt meegemaakt tijdens het uitgaan...

vb

- sex met mensen dat je niet kent
- eerste keer gebruik van drugs
- spel gemaakt/gehad

Ik zal het vreselijkste zeggen.

Een zatte vriendin die mennen auto heeft volgekotst!!!!!
En da was meteen ook de laatste keer da ik (te) zatte mensen meepak.

Enja wa nog allemaal...
Blowjob achter het gebouw van iemand da ik de naam nog ni van wist.. Vind het nog altijd raar :p.
2x drugs in den drank gekregen, 1x kreeg ik paniekreacties (was echt wel vies).
Mja en afentoe tussenkomen bij nen ambras, of zelf razend worde datter een paar man onder de rok van de vriendin aant voelen is :s.

Heb eigelijk al veel meegemaakt ze, zit er al lang genoeg in :).
Crops
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor babyjeans op wo 12 dec 2007 6:43 pm

Crops schreef:
Lieke schreef:Vertel hier de rare dingen dat je hebt meegemaakt tijdens het uitgaan...

vb

- sex met mensen dat je niet kent
- eerste keer gebruik van drugs
- spel gemaakt/gehad

Ik zal het vreselijkste zeggen.

Een zatte vriendin die mennen auto heeft volgekotst!!!!!
En da was meteen ook de laatste keer da ik (te) zatte mensen meepak.

Enja wa nog allemaal...
Blowjob achter het gebouw van iemand da ik de naam nog ni van wist.. Vind het nog altijd raar :p.
2x drugs in den drank gekregen, 1x kreeg ik paniekreacties (was echt wel vies).
Mja en afentoe tussenkomen bij nen ambras, of zelf razend worde datter een paar man onder de rok van de vriendin aant voelen is :s.

Heb eigelijk al veel meegemaakt ze, zit er al lang genoeg in :).

vloeibaren in mijn drank heb ik ook al eens gehad :D é lieke :mrgreen:
twas zo grappig, toch op de moment zelf :D da was toch wel een van mijn beste nachtjes :D
twas goe vo ne keer , al wast onoplettend ma nu let ik toch wel wa meer op ze.
http://i813.photobucket.com/albums/zz60 ... e137-4.gif
Afbeelding

Afbeelding

edit by psydo: sig te groot, afbeeldingen max. 120px, totale grootte 150px..
xxxx <3 CALL ME!
babyjeans
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Audioholic op wo 12 dec 2007 7:50 pm

EcliPz^ schreef:
the scouser schreef:staan zeiken tegen et flikkenbureau :s

valt nog mee ikke tege ne combi :mrgreen:

Ik tegen 2 combi's op dezelfden avond, terwijl de flikken er praktisch op stonden te kijken ..

Dikke chanche gehad toen :)

Toen ze vertrokken riep k nog me men zatte kloten naar die flik, toen em zen klink vastnam, "Ken daarop gepist!"

Iedereen ging strijk, maar die flik durfde er precies niets op zeggen ..
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Flang op wo 12 dec 2007 8:03 pm

de rare dingen die ik allemaal al meegemaakt heb tijdens uitgaan
eigelijk nog niet veel
paar keer wakker geworden wel en totaal nie wist waar ik was

maar erge dingen meegemaakt wel

beginne

Nieuwjaar 2006

Ik en mijn vriendin toen hadden redelijk ferme ruzie (reden hou ik voor mezelf) en door ne domme security peet benk ze kwijt geraakt. Keb twee uren zitten zoeken. kwam echt slecht. En oppeens stond ze achter mij nogal pissed. Ze was muile dronke en ze vertelde me dan da ze me bedrogen had in die twee uren en normaal mé em naar huis ging gaan om sex te gaan ebbe tot da ze mij zag en terug bij mij gekome is.
(relatie eeft toen nog 4 maanden geduurd)

I love techno

Men beste vriendin (waar ik op verliefd ben) word daar binnengedraaid door ne aap die aan de bollen zit en met andere woorden bijna heel de avond 5 de wiel aan de wagen. en mij maar bezopen ook al wast daar zo duur

eerst chiro fuif in waregem waark natoe ben geweest

spel gehad zondr reden omdak zogezegt vies had gekeken naar één. Mogen lopen van 30 marokanen keb kunne wegvluchten. Keb dan kunne terugkomen omda de skins zich toen gemoeid hebbe. Kga weer binnen heb goeie avond. En dan kwa meiske zo wa aant versieren waar ik al tijdje achter zit en dan maat van me vraagt aar om te slowen ik beetje te dronke kzeg geen probleem en dan draaid hij haar binnen. Slecht kome maja

Vorige vrijdag

Kwa muile dronke door jenever en ik en paar maten op de schaatspiste die ier tijdelijk staat men maat valt keihard op z'n knie zebbe em naar spoed mogen voeren. Keb dan nog meer gezopen
en dan weet ik ongeveer niets meer van men avond

Voila da zijn zo paar dingskes ^^
Afbeelding
Flang
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Asoka op wo 12 dec 2007 8:08 pm

-Wa kotsen :p
-ies gevallen met men vélo in het terugkeren toen dak nuchter was :roll: ge ziet, ge kunt beter zat zijn!

uuh, da zalt zijn :s
Afbeelding

Hij zegt: ik hou van dieren, maar hij eet ze op.
Hij zegt: ik hou van bloemen, maar hij plukt ze.
Daarom ben ik bang wanneer hij zegt: ik hou van je.
Asoka (oude nickname: ?therapy?)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Apoe op wo 12 dec 2007 8:17 pm

Ne keer in straatje in Kortrijk MUILEdronke geweest:
Khad jenevershots en bier gedronken tegen Flang en verloren :mrgreen:
Ze hebben me met 5 (Lieke, Joykii, Rammsteinfreak, davy en Flang) mogen naar buiten slepen, omdak nie meer op men benen kon staan..
En juist voordat ze me buiten willen dragen, zeg ik tegen lieke: "Ge weet toch dak je graag zie!" wat eigenlijk voor joykii bedoeld was (want toen waren we nog een koppel) :p
En kheb dan aan de fontijn gelegen aant schouwburgplein lik ne zak patatten tot ik weer nuchter was lol..

Kheb ook eens gaan drinken met menne copain Flang in zijn hometown, waregem.
Eerst heel ff kasteelconcerten gedaan en dan naar zijn stamcafé..
Ik was al bijna even erg als die keer hierboven lol.
In de terugweg hebben we met noten naar elkaar zitten smijten en ik trek aan een tak van dienen boom en krijg dienen tak op mijne kop..
Resultaat: Snee op mijn kin.

Bassleader vorig jaar (ook met Flang...)
Bier leek me te duur, kheb bier zitten drinken met rietje..
Kon ook nie meer op men benen staan, ze hebben me daar dan gedropt langs de muur :mrgreen:

Da ist zowa denkek ^^

Edit: Flang herinnert me nog aan iets..
Op Redlight Mega Edition had ik ook zodanig veel gedronken dat ik van da muurke viel waar ik op zat -_-
Dan hebben paar gasten gebeld achter Flang (die binnen zat) en die heeft dan naar buiten gekomen :P

Kherinner me nog iets :mrgreen:
Op 50 dagen vorig jaar was ik ook geschift muile..
En ik had men hoofd op Joykii haar schouder gelegd (maar toen vrijden we nog niet) en ze zei dat ze me heelsan kusjes gegeven had en als ik men hoofd recht hield dat ze zich snel draaide :lol:
Subtiel ze :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Apoe op wo 12 dec 2007 8:33 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Apoe (oude nickname: Apoepoe)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Asoka op wo 12 dec 2007 8:24 pm

da hadden we gemerkt op bassleader :p
Afbeelding

Hij zegt: ik hou van dieren, maar hij eet ze op.
Hij zegt: ik hou van bloemen, maar hij plukt ze.
Daarom ben ik bang wanneer hij zegt: ik hou van je.
Asoka (oude nickname: ?therapy?)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Flang op wo 12 dec 2007 8:32 pm

Apoepoe schreef:Ne keer in straatje in Kortrijk MUILEdronke geweest:
Khad jenevershots en bier gedronken tegen Flang en verloren :mrgreen:
Ze hebben me met 5 (Lieke, Joykii, Rammsteinfreak, davy en Flang) mogen naar buiten slepen, omdak nie meer op men benen kon staan..
En juist voordat ze me buiten willen dragen, zeg ik tegen lieke: "Ge weet toch dak je graag zie!" wat eigenlijk voor joykii bedoeld was (want toen waren we nog een koppel) :p
En kheb dan aan de fontijn gelegen aant schouwburgplein lik ne zak patatten tot ik weer nuchter was lol..

Kheb ook eens gaan drinken met menne copain Flang in zijn hometown, waregem.
Eerst heel ff kasteelconcerten gedaan en dan naar zijn stamcafé..
Ik was al bijna even erg als die keer hierboven lol.
In de terugweg hebben we met noten naar elkaar zitten smijten en ik trek aan een tak van dienen boom en krijg dienen tak op mijne kop..
Resultaat: Snee op mijn kin.

Bassleader vorig jaar (ook met Flang...)
Bier leek me te duur, kheb bier zitten drinken met rietje..
Kon ook nie meer op men benen staan, ze hebben me daar dan gedropt langs de muur :mrgreen:

Da ist zowa denkek ^^

Maar manneke toch gij kunt echt nie drinken é :p
é waregem wa ik onschuldig
ge kwam te goe overeen mee die Gino :p

é Apoe ge zijt vergete Redlight Industry mega edition vergete
eerste keer da we voort gingen
dak telefoontje kreeg van gaste dak totaal nie kende dak ui moest komen helpen buiten :p

man man man :p
wa ga da zijn mé oudejaar jong ? :p

we maken goe tijden mé é maatje :mrgreen:
Afbeelding
Flang
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Apoe op wo 12 dec 2007 8:35 pm

Jup geëdit :mrgreen:
Trouwens AL die fuiven waren met gij
SLECHTEN INVLOED *kuch* :mrgreen:
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Flang op wo 12 dec 2007 10:08 pm

Apoepoe schreef:Jup geëdit :mrgreen:
Trouwens AL die fuiven waren met gij
SLECHTEN INVLOED *kuch* :mrgreen:

Ben er trots op jong ! :mrgreen:
Afbeelding
Flang
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor playboytje op do 13 dec 2007 12:54 am

Apoepoe schreef:
Kherinner me nog iets :mrgreen:
Op 50 dagen vorig jaar was ik ook geschift muile..
En ik had men hoofd op Joykii haar schouder gelegd (maar toen vrijden we nog niet) en ze zei dat ze me heelsan kusjes gegeven had en als ik men hoofd recht hield dat ze zich snel draaide :lol:
Subtiel ze :mrgreen:

Zo lief... in een rare manier... maar toch keilief :mrgreen:
playboytje
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Carelski op do 13 dec 2007 4:53 am

-Ik pak een zatlap mee en die begon te kotsen in mijn ma's auto. Die auto was een week oud en rook nog naar de nieuwigheid. Miljarde, ik heb toen verschrikkelijk gevloekt.
- Met de fiets vertrokken van Vleteren naar het jh in Poperinge (7km), dan naar een fuif aan de overkant (100m), dan naar een fuif in Proven (7km) om mijn vriendin te zien. Zij ging naar huis, ik dan terug naar Poperinge. Althans dat dacht ik want ik ben de verkeerde kant opgereden en kwam uit in Krombeke (5km). Dan weer naar Poperinge (12km).Weer in Poperinge geraakt en nog ferm zitten zuipen in een café op de markt rond 6u en dan weer met de fiets naar Vleteren (7km), ondertussen nog in de dijk gereden waar het vol lag met brandnetels. Jaja, dat was nog in den tijd dat ik alles deed met de fiets.
- Na een uitgangsavond in Knokke ruzie gekregen met krapuul en bedreigd geweest met een mes en op de grond geslagen met een telescopische matrak. Ik heb dan achteraf toen ze wilden wegrijden nog mijn half liter Stella-glas dat ik getjoept had door zijn achterruit geplooid. 2 minuten later stonden de flikken daar en mochten we mee naar het politiebureau. Bleek dat we hadden staan vechten voor een politiecamera.
Carelski
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Apoe op do 13 dec 2007 12:32 pm

playboytje schreef:Zo lief... in een rare manier... maar toch keilief :mrgreen:

Ja weetwel, we waren verliefd op elkaar, maar twas nog ff in de periode van 'kdurf het haar nie zeggen' :mrgreen:
De week erna int straatje ister dan van gekomen ^^
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Flang op do 13 dec 2007 9:38 pm

Apoepoe schreef:
playboytje schreef:Zo lief... in een rare manier... maar toch keilief :mrgreen:

Ja weetwel, we waren verliefd op elkaar, maar twas nog ff in de periode van 'kdurf het haar nie zeggen' :mrgreen:
De week erna int straatje ister dan van gekomen ^^

lag het nie aan ik en davy
gingt nog langer geduurd ebbe :p
Afbeelding
Flang
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Apoe op vr 14 dec 2007 6:51 am

Ging het nie aan gij en davy liggen was ik nu nog een gelukkig man :mrgreen:
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor FL op ma 22 sep 2008 7:44 pm

goh :D
veel verhale ze.

Er was een feestje in de buurt en twas al vrij laat. een uur of 4 a 5. me een stuk in men kloote same me de maat een pittake gaan eten.
we wouwe nog effe terug gaan dus pittake mee op de fiets gepakt.
na effe fietsen en goe wa zwanzen staat er ineens ne pickup met open laadbak voor ons. daarem als we zijn natuurlijk niet gezien :d klets op dezelfde moment tege dieje laadbak , onze overheerlijke pitta opegespat over heel den achterkant en wij half in diejen bak :D
daarna toch nog terug gerede om nen andere :D

schitterenden avond
x
FL (oude nickname: fortrez)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor J n z op wo 07 okt 2009 8:08 pm

Zelf eigenlijk bitter weinig, niet dat ik weinig drink, maar ik kan er gewoon goed tegen :)

> een maat die plots al z'n kleren afdoet en naakt over straat loopt

> een andere maat die schijtezat was, die ging kotsen in het toilet, deed z'n ogen terug open en zag dat het deksel van de wc nog toe was

> ik samen met een maat die zeker een half uur plat op de grond hebben moeten gaan liggen toen hij de volgende mop vertelde: wat zijn 6 eitjes in een mini-busje? The A-team! (plat vh lachen wel te verstaan :mrgreen: )

>...

Al zo'n toestanden :D
Afbeelding

Apoe schreef:
jaakske schreef:ik had dat door...

Euh... ok, schelleke hebben nu?
J n z (oude nickname: J n z _)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor GuCci op wo 07 okt 2009 8:16 pm

J n z schreef:Zelf eigenlijk bitter weinig, niet dat ik weinig drink, maar ik kan er gewoon goed tegen :)

> een andere maat die schijtezat was, die ging kotsen in het toilet, deed z'n ogen terug open en zag dat het deksel van de wc nog toe was

> ik samen met een maat die zeker een half uur plat op de grond hebben moeten gaan liggen toen hij de volgende mop vertelde: wat zijn 6 eitjes in een mini-busje? The A-team! (plat vh lachen wel te verstaan :mrgreen: )

>...

is het niet the EI-team ;)
Edit door tonyt:sig is veel te groot ...
Lees de regels aub: http://www.intertet.org/?categorie=faq&item=510
GuCci (oude nickname: +GuCci+)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor J n z op wo 07 okt 2009 8:31 pm

GuCci schreef:
J n z schreef:Zelf eigenlijk bitter weinig, niet dat ik weinig drink, maar ik kan er gewoon goed tegen :)

>...

Tgaat om de uitspraak, en das hetzelfde uitgesproken :)
Afbeelding

Apoe schreef:
jaakske schreef:ik had dat door...

Euh... ok, schelleke hebben nu?
J n z (oude nickname: J n z _)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor GuCci op wo 07 okt 2009 9:10 pm

J n z schreef:
GuCci schreef:

>...

Ja feit. Weet ik ook wel ;) maar het is dan ook grappiger als je het leest. Anders is er niet veel aan ^^

Tgaat om de uitspraak, en das hetzelfde uitgesproken :)
Edit door tonyt:sig is veel te groot ...
Lees de regels aub: http://www.intertet.org/?categorie=faq&item=510
GuCci (oude nickname: +GuCci+)
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Uitgaan