register Paswoord vergeten?

.:: Thé IT Party-Crew: Kortrijk ::.

Forum voor de partypeople onder ons :)

Berichtdoor kl9 op vr 31 okt 2008 6:25 pm

hmm precies niet te veel volk die uitgaat op de donderdag in kortrijk :(
nog eens proberen
http://www.nachtvandestudent.be/kortrijk/
als je het mij vraagt ziet dit er nog goed uit :twisted:
dr. lektroluv & de jeugd van tegenwoordig
kl9
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Gregosz op vr 28 nov 2008 1:06 pm

Kga nochtans iedere donderdag weg in Kortrijk.
En man die nacht vd student zoog. Kzat rap terug in t straatje. Jammer van het inkomgeld daarentegen :(
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

L'ultimo tiro ero grosso in giro grosso joint papiro
Gregosz
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bjoerk op vr 28 nov 2008 1:10 pm

mja probleem is ik zit donderdag middag al op den trein naar huis, ik heb maar tot donderdag les
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lieke op vr 28 nov 2008 4:58 pm

lol, wa is er nu te doen in Kortrijk op ne donderdag...

Mss die cafe'tjes aan t'hoge en t'kanon (als die allemaal nog bestaan) maar voor de rest is kortrijk een vrijdagavond-stad :)
Lieke
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Gregosz op vr 28 nov 2008 5:39 pm

Bwoa, buga happy hour en idd tkanon en thoge. Je moe de leute zelf maken é ;)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gregosz
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Blacksnipe op di 02 dec 2008 12:58 pm

Lieke schreef:lol, wa is er nu te doen in Kortrijk op ne donderdag...

Mss die cafe'tjes aan t'hoge en t'kanon (als die allemaal nog bestaan) maar voor de rest is kortrijk een vrijdagavond-stad :)

't studentenleven eh :)

lang leve 't Bunkerke :mrgreen:
Blacksnipe
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor kl9 op vr 19 dec 2008 5:44 pm

Gregosz schreef:Bwoa, buga happy hour en idd tkanon en thoge. Je moe de leute zelf maken é ;)

ach t'kanon is zo slecht eh :? aleja das niet mijn type café.
de muziek is te luid om goe te klappen en zevern (lijk ne standaard cafe) maar is dan weer te stil om er goe tegenaan te gaan (lijk de bros)
Daarom amuseer ik me nooit ginder... in de bros daarentegen :D of de chips maar das ook serieus afgezwakt vandejaar.
en de donderdag int straatje ... tis daar niemand ofzow, en die cafe's sluiten al rond 2.30 :shock: je wilt daar nog zitten zuipn of dergelijke en ze zetten de stoeln al op de tafels en al :? gelukkig dat die nachtwinkel dan nog open is :mrgreen:
kl9
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor rebelator op vr 19 dec 2008 7:21 pm

kl9 schreef:
Gregosz schreef:Bwoa, buga happy hour en idd tkanon en thoge. Je moe de leute zelf maken é ;)

ach t'kanon is zo slecht eh :? aleja das niet mijn type café.
de muziek is te luid om goe te klappen en zevern (lijk ne standaard cafe) maar is dan weer te stil om er goe tegenaan te gaan (lijk de bros)
Daarom amuseer ik me nooit ginder... in de bros daarentegen :D of de chips maar das ook serieus afgezwakt vandejaar.
en de donderdag int straatje ... tis daar niemand ofzow, en die cafe's sluiten al rond 2.30 :shock: je wilt daar nog zitten zuipn of dergelijke en ze zetten de stoeln al op de tafels en al :? gelukkig dat die nachtwinkel dan nog open is :mrgreen:

Ik zit bijna elke PAUZE in d'nbross of de chips ;)

Hoe noem jij? :D Kheb vandaag eerst 2 33clers gedronken in katho bistro, derna 2 stella's geloof ik in de den chips en een kwak. Kheb daar ook frieten gegeten menu 3 :mrgreen: Derna zijn ik naar den bross weest afkicken met 2 cola's en een partijtje pokeren/kickeren. 10 minuten derna moesten we mondeling onze laboproef verdedigen :mrgreen:

Bwah en uitgaan in kortrijk valt nog mee ze, als ge plezier wilt maken dan lukt dat altijd en overal :p Iemand dat naar NYE gaat?
Laatst bijgewerkt door rebelator op vr 19 dec 2008 7:26 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
rebelator
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Nielsi op vr 19 dec 2008 7:25 pm

Blacksnipe schreef:

Ah, studentenleven.
Kortrijk biedt niks meer voor studenten. Echt geen studentenstad. :'(
GENT - GENT - GENT !!! :p
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Blacksnipe op vr 19 dec 2008 7:29 pm

rebelator schreef:Iemand dat naar NYE gaat?

aanwezig :-)

Nielsi schreef:
Blacksnipe schreef:

Ah, studentenleven.
Kortrijk biedt niks meer voor studenten. Echt geen studentenstad. :'(
GENT - GENT - GENT !!! :p

bwa, ik vin da we nie kunnen klagen :-)
cafées genoeg... en nogmaals: de leute maak je zelf ;-)
Blacksnipe
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Nielsi op vr 19 dec 2008 7:33 pm

Blacksnipe schreef:
rebelator schreef:Iemand dat naar NYE gaat?

aanwezig :-)

Aanwezig!
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor rebelator op vr 19 dec 2008 7:39 pm

Blacksnipe schreef:bwa, ik vin da we nie kunnen klagen :-)

I totally agree, als je met je lief en een paar kameraden wilt plezier maken in kortrijk dan kan dat, ge moet alleen willen plezier maken :p
Afbeelding
rebelator

Berichtdoor Blacksnipe op vr 19 dec 2008 7:41 pm

rebelator schreef:
Blacksnipe schreef:bwa, ik vin da we nie kunnen klagen :-)

I totally agree, als je met je lief en een paar kameraden wilt plezier maken in kortrijk dan kan dat, ge moet alleen willen plezier maken :p
Amen. _O_
Blacksnipe
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor kl9 op vr 19 dec 2008 10:12 pm

rebelator schreef:

Hoe noem jij? :D Kheb vandaag eerst 2 33clers gedronken in katho bistro, derna 2 stella's geloof ik in de den chips en een kwak. Kheb daar ook frieten gegeten menu 3 :mrgreen: Derna zijn ik naar den bross weest afkicken met 2 cola's en een partijtje pokeren/kickeren. 10 minuten derna moesten we mondeling onze laboproef verdedigen :mrgreen:

Bwah en uitgaan in kortrijk valt nog mee ze, als ge plezier wilt maken dan lukt dat altijd en overal :p Iemand dat naar NYE gaat?

KUT gie doet lijk precies hetzelfde oflijk da kik vorig jaar naar school ging :mrgreen: kben verdorie bijna uit de les frans gevlogen omda ke te veel naar bier rook.
dit jaar zit ik up kot rond het volksplein en kom ik veel minder in de bros :( en ben ik genoodzaakt om meer na t'kanon te gaan :? ofwel naar de max om te gaan poolen maar lijk gisteren terug eens naar de bros gegaan en me kostelijk geamuseerd. Als de bros iets speciaals doet is het altijd wel geslaagd, alleen zijn er te weinig kiekefuivn ed.

de chips en de bros zijn goe maar derest :? alhoewel de tribis ook wel nog leuk is denkik maar daar ga ik lijk nooit.
kl9
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor rebelator op vr 19 dec 2008 10:21 pm

kl9 schreef:
rebelator schreef:

KUT gie doet lijk precies hetzelfde oflijk da kik vorig jaar naar school ging :mrgreen: kben verdorie bijna uit de les frans gevlogen omda ke te veel naar bier rook.
dit jaar zit ik up kot rond het volksplein en kom ik veel minder in de bros :( en ben ik genoodzaakt om meer na t'kanon te gaan :? ofwel naar de max om te gaan poolen maar lijk gisteren terug eens naar de bros gegaan en me kostelijk geamuseerd. Als de bros iets speciaals doet is het altijd wel geslaagd, alleen zijn er te weinig kiekefuivn ed.

de chips en de bros zijn goe maar derest :? alhoewel de tribis ook wel nog leuk is denkik maar daar ga ik lijk nooit.

de tribis? Naaah, we gingen daar vandaag binnen, en besloten het een minuut later weer af te trappen.

de donderdag is den enigsten dag dak pijsk niet in dn'bross zit :p
Afbeelding
rebelator

Berichtdoor r0o op za 20 dec 2008 12:04 am

Ik mocht niet binnen in de geverfden!
Kwas "te jong" ben 18jaar gvd! Blijkbaar focussen ze zich op het ouder publiek (25j) in het weekend, het jammere is wel dat ik focking op donderdag niet binnen mocht ! :? De uitleg hiervoor was dat het weekend daar donderdag al start waarop ik reageerde, ja en volgende week start je weekend maandag en eindigt het zondag! Echt te belachelijk voor woorden!

caféscore 0/10
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Blacksnipe op za 20 dec 2008 12:07 am

*r0o schreef:Ik mocht niet binnen in de geverfden!
Kwas "te jong" ben 18jaar gvd! Blijkbaar focussen ze zich op het ouder publiek (25j) in het weekend, het jammere is wel dat ik focking op donderdag niet binnen mocht ! :? De uitleg hiervoor was dat het weekend daar donderdag al start waarop ik reageerde, ja en volgende week start je weekend maandag en eindigt het zondag! Echt te belachelijk voor woorden!

caféscore 0/10

kleedt u deftiger ;)
ge ga wel binnengeraken :)

imo nie direct het café da ik binnen wil... is soms nog erger dan de Le Neuf qua dikkenekken, maja... :-)
Blacksnipe
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor r0o op za 20 dec 2008 12:52 am

Blacksnipe schreef:

caféscore 0/10

kleedt u deftiger ;)

imo nie direct het café da ik binnen wil... is soms nog erger dan de Le Neuf qua dikkenekken, maja... :-)

Deftiger? :p Der zaten der daar binnen die erger gekleed waren dan mij hoor. Mja dan nog, als er een dresscode was zouk er nog vrede mee genomen hebben maar tgaat om de "leeftijd"...

Nja is de eerste keer dak er naartoe ging (twas 04u en da café ernaast was aant sluiten 56 dachtik dat het heette ?).
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jesse op zo 21 dec 2008 3:11 pm

*r0o schreef:
Blacksnipe schreef:

caféscore 0/10

kleedt u deftiger ;)

Deftiger? :p Der zaten der daar binnen die erger gekleed waren dan mij hoor. Mja dan nog, als er een dresscode was zouk er nog vrede mee genomen hebben maar tgaat om de "leeftijd"...

Nja is de eerste keer dak er naartoe ging (twas 04u en da café ernaast was aant sluiten 56 dachtik dat het heette ?).

Ik zie daar soms wel een paar 3es of 4es binnengaan hoor..
zje-ska-oe-tee-es
TETTEN!! Last.fm
Afbeelding

Afbeelding
Jesse (oude nickname: jaakske)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Gregosz op zo 21 dec 2008 6:54 pm

Kben ook twee keer niet binnengeraakt in de geverfden omdat ik zogezegd niet vaste klant was. Die buitensmijter verzint gewoon dingen hoor om je niet binnen te laten. Kleed je met een hemdje ofzo, want ik ben gisteren zonder problemen binnengeraakt om 2u 'snachts de zaterdag. Wetende dat het een buitensmijter is van Diedjies zou al genoeg moeten zeggen. Misschien wel veel dikke nekken daar maar wel veel sfeer soms hoor.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gregosz
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor rebelator op zo 21 dec 2008 9:39 pm

Gregosz schreef:Kben ook twee keer niet binnengeraakt in de geverfden omdat ik zogezegd niet vaste klant was. Die buitensmijter verzint gewoon dingen hoor om je niet binnen te laten. Kleed je met een hemdje ofzo, want ik ben gisteren zonder problemen binnengeraakt om 2u 'snachts de zaterdag. Wetende dat het een buitensmijter is van Diedjies zou al genoeg moeten zeggen. Misschien wel veel dikke nekken daar maar wel veel sfeer soms hoor.

lol kzat gisteren ook rond 2 uur snachts in den geverfden, kben daar al altijd binnengemogen... mjah kben miss ook maar 3 keer geweest :D
Afbeelding
rebelator

Berichtdoor r0o op ma 22 dec 2008 3:22 pm

rebelator schreef:
Gregosz schreef:Kben ook twee keer niet binnengeraakt in de geverfden omdat ik zogezegd niet vaste klant was. Die buitensmijter verzint gewoon dingen hoor om je niet binnen te laten. Kleed je met een hemdje ofzo, want ik ben gisteren zonder problemen binnengeraakt om 2u 'snachts de zaterdag. Wetende dat het een buitensmijter is van Diedjies zou al genoeg moeten zeggen. Misschien wel veel dikke nekken daar maar wel veel sfeer soms hoor.

lol kzat gisteren ook rond 2 uur snachts in den geverfden, kben daar al altijd binnengemogen... mjah kben miss ook maar 3 keer geweest :D

Nja volgende keer (als er een volgende keer komt) dak nie binnen mag omwille van mijn leeftijd gaak zeggen dat de dj die daar soms draait (imran shah, de broer van nadiem, stubru) ik ken die toch maar 23 is :mrgreen: Kvond het gwn belachelijk eerlijk gezegd :?
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lieke op ma 22 dec 2008 4:40 pm

Blacksnipe schreef:

caféscore 0/10

kleedt u deftiger ;)

Deftiger voor in de geverde binnen te gaan??? LOL!

Da is één van de marginaalste cafe's van't straatje en het stinkt daar bovendien heel erg.. :lol: :p

Maar ieder zijn persoonlijke mening maar wegens kledij wordt je echt niet buitengelaten bij de geverfde, als ge ziet wa er daar soms binnenkomt..
Lieke
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Blacksnipe op ma 22 dec 2008 5:47 pm

Lieke schreef:
Blacksnipe schreef:

caféscore 0/10

kleedt u deftiger ;)

Da is één van de marginaalste cafe's van't straatje en het stinkt daar bovendien heel erg.. :lol: :p

Maar ieder zijn persoonlijke mening maar wegens kledij wordt je echt niet buitengelaten bij de geverfde, als ge ziet wa er daar soms binnenkomt..

'k heb toch nog gin trainingspakken binnen- en buiten zien gaan (thank God [-o< ) :mrgreen:
Blacksnipe
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op ma 22 dec 2008 6:40 pm

tstraatje stelt echt niets voor

Altijd de vrijdag dronken pubers van 12 jaar oud die het stoer vinden om daar te staan en om na middernacht nog wakker te zijn

en altijd van die gasten die fel doen
Hoeveel keers dat ik daar al mensen heb zien aanstelten maken om te vechten.
"Ge moet nie zo kikken wi" en "kga min maten gaan alen wi" zijn een paar van de zinnen waar ik echt moet van kotsen. Waarom moeten mensen die altijd willen stoer doen zeggen dat ze 'hun maten gaan halen'. Maten staan normaal al bij jou als je aan het uitzetten bent.
En van die 14-jarige johns die denken dat alcohol drinken een bepaald status symbool heeft ("WOW yeah, ik drink bacardi breezer, nou ben ik stoer")
Ge zit op café, iedereen drinkt daar alcohol, doe normaal en ga naar huis, laat de oudere mensen in het café als je niets anders te doen hebt daar.
(Ik studeer in Gent en heb daar nog nooit iets gezien in die aard)
Kortrijk is echt een krapuulstad aan het worden

het enige café dat ik nog de moeite waard vind is den brass, het is daar rustig ja idd en er is niet zoveel danssfeer, maar er zitten tenminste nog normale mensen

Sorry, maar ik moest gewoon eventjes mijn hart luchten
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Carelski op ma 22 dec 2008 6:56 pm

Phluppe schreef:(Ik studeer in Gent en heb daar nog nooit iets gezien in die aard)

Ik kan je één café in Gent opnoemen die de vrijdag aan al die criteria beantwoordt: Café Le Bleu in de Overpoort, al klein mannen.
In Kortrijk zit ik heel graag in Café des Arts. Dat is niet zo ver van 't straatje.

Kortrijk is inderdaad niet meer wat het geweest is. Vroeger was het zelfs het andere uiteinde en was Kortrijk een bourgeoisie-stad waar het chique stond als je Frans sprak. Ik spreek wel over 30 jaar geleden hé, toen mijn ouders mijn leeftijd hadden. :)

Nu is er vooral marginaliteit troef: buurt station - Oudenaardsesteenweg is het ergst.
Carelski
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op ma 22 dec 2008 7:16 pm

:lol:

Le Bleu, wss één van de enigste cafés die ik nog niet gedaan heb in Gent.
Mijn vriendin zei dat het daar niet speciaal is, en nu dat jij dit bevestigd ben ik al zeker van plan om er niet meer naar toe te gaan

Je hebt ook gelijk over het station en de Oudenaardsesteenweg ;)
Afbeelding

De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Lieke op ma 22 dec 2008 7:44 pm

Blacksnipe schreef:
Lieke schreef:
Blacksnipe schreef:

caféscore 0/10

kleedt u deftiger ;)

'k heb toch nog gin trainingspakken binnen- en buiten zien gaan (thank God [-o< ) :mrgreen:

Neuh meer wannabe's die erbij willen horen, echt iets voor u!
Lieke
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor hypolicious op ma 22 dec 2008 7:49 pm

Den Trap ZOMG!!!i!
Das iets voor blacksnipe denkik
Afbeelding

De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor rebelator op ma 22 dec 2008 7:56 pm

Phluppe schreef:tstraatje stelt echt niets voor

Altijd de vrijdag dronken pubers van 12 jaar oud die het stoer vinden om daar te staan en om na middernacht nog wakker te zijn

en altijd van die gasten die fel doen
Hoeveel keers dat ik daar al mensen heb zien aanstelten maken om te vechten.
"Ge moet nie zo kikken wi" en "kga min maten gaan alen wi" zijn een paar van de zinnen waar ik echt moet van kotsen. Waarom moeten mensen die altijd willen stoer doen zeggen dat ze 'hun maten gaan halen'. Maten staan normaal al bij jou als je aan het uitzetten bent.
En van die 14-jarige johns die denken dat alcohol drinken een bepaald status symbool heeft ("WOW yeah, ik drink bacardi breezer, nou ben ik stoer")
Ge zit op café, iedereen drinkt daar alcohol, doe normaal en ga naar huis, laat de oudere mensen in het café als je niets anders te doen hebt daar.
(Ik studeer in Gent en heb daar nog nooit iets gezien in die aard)

het enige café dat ik nog de moeite waard vind is den brass, het is daar rustig ja idd en er is niet zoveel danssfeer, maar er zitten tenminste nog normale mensen

Sorry, maar ik moest gewoon eventjes mijn hart luchten

gebt wel gelijk over tstraatje ;)
Afbeelding
rebelator

VorigeVolgende

Keer terug naar Uitgaan