register Paswoord vergeten?

Balaton sound 2016 , ervaringen

Forum voor de partypeople onder ons :)

Balaton sound 2016 , ervaringen

Berichtdoor Doritej op do 28 apr 2016 5:31 pm

Dag iedereen ,
Ik ga namelijk met wat maten met de trein naar het festival , en had wat vragen ivm de prijzen en nationaliteiten enzo.
Ik hoor overal wat anders qua deze dingen , de ene zegt zelfde of op pukkel of werchter ofzo de andere zegt goedkoper dus hopelijk zijn er een paar die daar al geweest zijn en die mij wat kunnen wegwijzen.

- Wat zijn de prijzen voor bier&andere dranken
- is het eten daar wat deftig.
- Toegang makkelijk tot het festival
- De verhoudingen qua nationaliteiten
- En hoe je daar het makkelijkste met geld omgaat , daarmee bedoel ik kan je gewoon pinnen of moet je geld inwisselen naar de hongaarse munt.

Grttttss en alvast bedankt
Doritej
Onwetende
Onwetende

Re: Balaton sound 2016 , ervaringen

Berichtdoor Lisaa- op vr 29 apr 2016 11:06 am

- prijzen weet ik niet meer van buiten maar dat was niet veel anders dan de gangbare prijzen op festivals veronderstel ik
- dat eten was daar niet slecht, ghebt daar veel keus/kraamkes, eigenlijk dus ook gelijk op andere festivals he...
- Ge kon daar altijd gemakkelijk binnen en buiten, niet veel of niet moeten aanschuiven
- da loopt daar vol, maar dan ook vol me belgen. Want da trekt op tomorrowland en das goeikoper.
- Geld ga je omwisselen in een betaalkaart van het festival. Je kon ofwel cash betalen ofwel met bankkaart, weet niet zeker of je cash kon betalen in euro.. Die kaart moet je aan de kraamkes/bar dan gewoon scannen en dan heb je betaald. Normaal komt na elke betaling uw resterende bedrag opt schermke ook. Als ge opt einde daar nog geld hebt op staan kon ge da niemeer terug inwisselen dacht ik maar die kaart is wel herbruikbaar voor de andere en volgende edities daar, weliswaar met niets op. Als ge die kaart gaat halen moet ge een paar euro voor die kaart zelf ook betalen ofazuieten.
Als ge ergens iets koopt in de omliggende winkeltjes, dus niet op de festivalwei, kunde normaal gezien met euro's betalen (enkel briefjes denk ik), maar uw wisselgeld krijgde terug in forinten.
Lisaa-
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor krack op vr 29 apr 2016 2:52 pm

- De prijzen zijn daar wel degelijk iets goedkoper dan hier hoor.
- Typisch festival eten, gewoon degelijk.
- Op zen minst 50% daar is Belg of Nederlander. Zoals Lisa zegt, goedkope variant van TML.
- Aangezien dat festival gesponsord is/was door Mastercard krijg je daar allemaal een "bankkaart" waarmee je dus uw drinken betaalt. Euro's zijn quasi nutteloos ginder. In het dorpje zelf is er een geldautomaat waar je geld (forinten) kan afhalen. Je moet dan dus ook niet super veel geld op zak hebben. Daar betaal je bovendien niks aan commissie dus zeer interessant. Ook altijd nakijken of ze op het festival wel het juiste bedrag op uw kaart zetten! Geld dat je teveel hebt op uw kaart kon je wel inwisselen op het einde van het festival maar dat kostte dan wel een €2,5 of zo. Dat hangt daar uit.

Serieuze tip: ga eens eten bij restaurants vlakbij het festival. Ik herinner me bij de main entrance naar rechts (dus voor je binnen bent) zijn op 100m of zo restaurants. Wij hadden daar vorig jaar belachelijk veel eten besteld, amper iemand kreeg het op, 2 pinten bier elk en dat kostte €8 elk.

Als je de prijzen op het festival zelf te duur vindt dan kan je gewoon in de supermarktjes in het dorp wat sterke drank, bier, ... gaan halen en al een voordrink doen natuurlijk.

Wel een plezant festival trouwens! Tot 8 uur feesten of zo en dan gewoon aan het meer gaan liggen :)
krack
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Didier Deluxe op vr 29 apr 2016 3:40 pm

Op de camping worden alle valiezen/rugzakken gecontroleerd op drank en drugs. Als ge dus een hoop eigen drank wil meenemen moet ge uw groep in 2 splitsen en zien dat ge dat allemaal over het hek aan de zijkant van de camping doorgeeft...
Afbeelding

"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Keer terug naar Uitgaan