register Paswoord vergeten?

Probleem met HLN

Hulp nodig ivm een programmeertaal? Probleem met je website?

Probleem met HLN

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 09 dec 2012 10:02 pm

Beste vrienden,

IK heb sinds kort een probleem met het volgen van live wedstrijden op HLN. Normaal gezien kan je een wedstrijd aanklikken waarna je dan om de paar minuten (soms seconden) updates krijgt in de vorm van tekst. Vreemd genoeg gaat dat nu niet meer. Wanneer ik op het betreffende duel klik (vandaag Betis-Barca) krijg ik een error te zien. Ik surf met chrome maar heb met IE hetzelfde probleem.

Wanneer de wedstrijd afgelopen is kan ik wel op de link klikken en krijg ik het eindresultaat met specificaties van de match.

Zijn er nog mensen die met dit probleem zitten?

groet
Keyser
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Re: Probleem met HLN

Berichtdoor Piieter04 op zo 09 dec 2012 10:03 pm

Ja, denk dat het aan de site zelf ligt
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op zo 09 dec 2012 10:19 pm

Ik heb ook problemen met HLN. Namelijk de achterlijkheid van de personen die reageren.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op zo 09 dec 2012 10:22 pm

the-skullkid schreef:Ik heb ook problemen met HLN. Namelijk de achterlijkheid van de personen die reageren.

Kon het nie beter verwoorden :lol: :lol:
het eerste die in me opkwam. maar belgiumsoccer en belgisch voetbalnieuws spannen toch wel de kroon!
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Soul op zo 09 dec 2012 10:31 pm

Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 09 dec 2012 10:32 pm

the-skullkid schreef:Ik heb ook problemen met HLN. Namelijk de achterlijkheid van de personen die reageren.

Daar erger ik mij ook enorm aan, maar het moet gezegd: het is een goede site als je op je gemak wat voetbal (binnen -en buitenlands) wilt volgen.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op zo 09 dec 2012 10:37 pm

Keyser_Soze schreef:

Daar erger ik mij ook enorm aan, maar het moet gezegd: het is een goede site als je op je gemak wat voetbal (binnen -en buitenlands) wilt volgen.

Het is dan ook het soort mensen dat live zit te kijken naar een muur tekst op HLN.be omdat ze op de minuut zelf willen weten wie welk doelpunt scoort in plaats van een uur te wachten en de dan-nog-steeds-compleet-nutteloze uitslag achteraf te lezen, dat achterlijke commentaren post.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 09 dec 2012 10:45 pm

Jellesg schreef:
Keyser_Soze schreef:

Het is dan ook het soort mensen dat live zit te kijken naar een muur tekst op HLN.be omdat ze op de minuut zelf willen weten wie welk doelpunt scoort in plaats van een uur te wachten en de dan-nog-steeds-compleet-nutteloze uitslag achteraf te lezen, dat achterlijke commentaren post.

Dus jij noemt mij achterlijk? Interessant weetje. Trouwens wilde ik gewoon weten of Messi vandaag alle records zou breken, en aangezien ik toch zoekwerk aan het verrichten ben ivm enkele onderzoekscompetenties (die ik al veel eerder had moeten verbeteren), kan ik om de zoveel tijd eens naar de site gaan om te zien hoe het nu zit. Excuses dat zulke interesses mij bombarderen tot een achterlijke mens.

Dat jij mensen omschrijft als achterlijk die zaken interessant vinden die jij zelf niet interessant vindt, zegt meer over jezelf dan over hen me dunkt.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Arnodude53 op zo 09 dec 2012 10:49 pm

Problemen met HLN? DAT MOET GEVIERD WORDEN!! :cheer: :cheer: :ok:
Arnodude53 (oude nickname: loller99)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor UltimateTetten op zo 09 dec 2012 10:59 pm

Arnodude53 schreef:Problemen met HLN? DAT MOET GEVIERD WORDEN!! :cheer: :cheer: :ok:

Afbeelding
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Jellesg op zo 09 dec 2012 11:01 pm

Keyser_Soze schreef:
Jellesg schreef:
Keyser_Soze schreef:

Dus jij noemt mij achterlijk? Interessant weetje. Trouwens wilde ik gewoon weten of Messi vandaag alle records zou breken, en aangezien ik toch zoekwerk aan het verrichten ben ivm enkele onderzoekscompetenties (die ik al veel eerder had moeten verbeteren), kan ik om de zoveel tijd eens naar de site gaan om te zien hoe het nu zit. Excuses dat zulke interesses mij bombarderen tot een achterlijke mens.

Excuses aanvaard. Helaas zullen deze echter niet helpen om onze planeet te redden van de krankzinnigheid die heerst in onze samenleving.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op zo 09 dec 2012 11:55 pm

Jellesg schreef:
Keyser_Soze schreef:
Jellesg schreef:
Keyser_Soze schreef:

Excuses aanvaard. Helaas zullen deze echter niet helpen om onze planeet te redden van de krankzinnigheid die heerst in onze samenleving.

Het is niet omdat iemand van voetbal houdt en hij het op HLN bekijkt dat de persoon in kwestie achterlijk is. Afgaan op vooroordelen en stereotypen das pas debiel ;).
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op ma 10 dec 2012 10:55 am

Rbbz schreef:Het is niet omdat iemand van voetbal houdt en hij het op HLN bekijkt dat de persoon in kwestie achterlijk is.

Verstandelijk achterlijk, niet per sé. Mede verantwoordelijk voor onze kromme maatschappij, verkeerde normen en waarden en het achteruit gaan van iedereens levenskwaliteit, dat dan weer wel.
Als je van voetbal houdt, ga dan voetballen. Al dat "wij hebben gewonnen/verloren" of "wij moeten spelen vanavond" is krankzinnig. Jij moet helemaal niets en hebt er helemaal niets mee te maken, behalve dat ze jouw geld nodig hebben om zelf te kunnen blijven cashen. En ja, ik snap dat je je gemakkelijk kan laten meeslepen door vrienden, familie, of gewoon een grote massa mensen. Maar bekijk het 5 seconden van op een afstand en als je dan niet in ziet hoe belachelijk een voetbalploeg supporteren eigenlijk niet is, dan ben je wel degelijk achterlijk, ja.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op ma 10 dec 2012 11:37 am

doe maar weg, zie topic
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Galome op ma 10 dec 2012 12:23 pm

Rbbz schreef:

Kon het nie beter verwoorden :lol: :lol:
het eerste die in me opkwam. maar belgiumsoccer en belgisch voetbalnieuws spannen toch wel de kroon!

En sportwereld.be é
In purple we trust!
Make us proud!
Galome
Gereïncarneerde WC-borstel
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor elberto op ma 10 dec 2012 2:38 pm

Jellesg schreef:
Rbbz schreef:Het is niet omdat iemand van voetbal houdt en hij het op HLN bekijkt dat de persoon in kwestie achterlijk is.

Verstandelijk achterlijk, niet per sé. Mede verantwoordelijk voor onze kromme maatschappij, verkeerde normen en waarden en het achteruit gaan van iedereens levenskwaliteit, dat dan weer wel.
Als je van voetbal houdt, ga dan voetballen. Al dat "wij hebben gewonnen/verloren" of "wij moeten spelen vanavond" is krankzinnig. Jij moet helemaal niets en hebt er helemaal niets mee te maken, behalve dat ze jouw geld nodig hebben om zelf te kunnen blijven cashen. En ja, ik snap dat je je gemakkelijk kan laten meeslepen door vrienden, familie, of gewoon een grote massa mensen. Maar bekijk het 5 seconden van op een afstand en als je dan niet in ziet hoe belachelijk een voetbalploeg supporteren eigenlijk niet is, dan ben je wel degelijk achterlijk, ja.

Mijn excuses alvast aan ieder die ik nu beledig, but the man has a point.

Zeker als het over regulier voetbal gaat en dan heb ik het over Champions league enzo. Gewoon steden die tegen elkaar spelen. Moesten die ketjes nu écht uit die steden komen dan zou ik er nog in kunnen komen maar nu gaat het gewoon om rijkaards die een aantal mannen kopen, er een kleurtje en symbool aan geven en tegen elkaar wat gaan spelen.

PFFFFFFFFF, geeuw...

Maar als het WK is dan ben ik godverdorie wel op post hoor. Dat vind ik veel plezanter. Gewoon omdat het niet alleen gaat om geld en het winnen van een beker. Het gaat ook om de eer van uw land en daardoor gaan veel meer mensen er veel harder in op. De hele sfeer daarrond vind ik leuk en ik zie het als een heel goed excuus om los te gaan en met vrienden op café (met veel bier) naar een scherm te zitten schreeuwen.

Ik ben dus maar om de 2 jaar geïnteresseerd in voetbal (met het WK en met het EK) en voor de rest kan het me gestolen worden. Zeker mensen die gaan vechten vanwege hun club zijn complete debielen. Het geeft wel epische trollmogelijkheden. Ik herinner me dat vorig jaar iedereen bezig was tegen Anderlecht dat ze zouden hebben valsgespeeld ofzo of dat toch "den bond" pro-Anderlecht zou zijn.
Dus dan is het maar tegen elke Anderlecht supporter zeggen dat ze de titel niet verdiend hebben = ragetime. Of exact het omgekeerde tegen een club supporter = ragetime.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor AMGXV op ma 10 dec 2012 5:08 pm

elberto, de laatste tijd ééh, begin ik meer en meer met jou overeen te komen.
AMGXV (oude nickname: {3C}AMGXV)
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 10 dec 2012 6:07 pm

Jellesg schreef:

Wat een fascistisch gezever uit de mond van iemand die normaal gezien steeds voor rede vatbaar is. Jammer.

Dat je graag naar voetbal kijkt maakt van een mens een achterlijk iemand, iemand die deze wereld krom trekt. Dat een mens zich graag eens ontspant zonder daarvoor constant wetenschap enzo bij te betrekken is gewoon uit den boze. Ahja.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor IamCandyman op ma 10 dec 2012 6:48 pm

elberto schreef:
Jellesg schreef:

Mijn excuses alvast aan ieder die ik nu beledig, but the man has a point.

Zeker als het over regulier voetbal gaat en dan heb ik het over Champions league enzo. Gewoon steden die tegen elkaar spelen. Moesten die ketjes nu écht uit die steden komen dan zou ik er nog in kunnen komen maar nu gaat het gewoon om rijkaards die een aantal mannen kopen, er een kleurtje en symbool aan geven en tegen elkaar wat gaan spelen.

PFFFFFFFFF, geeuw...

Maar als het WK is dan ben ik godverdorie wel op post hoor. Dat vind ik veel plezanter. Gewoon omdat het niet alleen gaat om geld en het winnen van een beker. Het gaat ook om de eer van uw land en daardoor gaan veel meer mensen er veel harder in op. De hele sfeer daarrond vind ik leuk en ik zie het als een heel goed excuus om los te gaan en met vrienden op café (met veel bier) naar een scherm te zitten schreeuwen.

Ik ben dus maar om de 2 jaar geïnteresseerd in voetbal (met het WK en met het EK) en voor de rest kan het me gestolen worden. Zeker mensen die gaan vechten vanwege hun club zijn complete debielen. Het geeft wel epische trollmogelijkheden. Ik herinner me dat vorig jaar iedereen bezig was tegen Anderlecht dat ze zouden hebben valsgespeeld ofzo of dat toch "den bond" pro-Anderlecht zou zijn.
Dus dan is het maar tegen elke Anderlecht supporter zeggen dat ze de titel niet verdiend hebben = ragetime. Of exact het omgekeerde tegen een club supporter = ragetime.

Domste reacties in heel het topic imo.

Als die mens nu graag voetbal volgt (zoals heel veel andere mensen waaronder ik) en dit graag op hln.be doet, who cares?
En enkel voetbal volgen tijdens een EK of WK? Dat is pas achterlijk, of je ziet graag voetbal of je ziet het niet graag. En niet enkel om de 2 jaar omdat er dan plots veel meer media-aandacht naartoe gaat en iedereen er over spreekt.
IamCandyman
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 10 dec 2012 6:56 pm

Je hebt de domste reactie in heel het topic blijkbaar niet goed begrepen. Ik zal het proberen zo duidelijk mogelijk voor jou te maken.

Ik heb nergens mensen achterlijk genoemd omdat ze voetbal boeiend vinden. Ik heb enkel gezegd dat Jellesg ergens een punt heeft in zijn betoog waarin hij, toegegeven, mensen achterlijk noemt die bezeten zijn door voetbal. Toch een kleine nuance.

Maar ik zei niet dat ik voetbal op zich interessant zou vinden en ik zeg al zeker niet dat ik dat vind omdat er dan meer media-aandacht naartoe gaat. Waar jij dat leest moet je mij toch eens tonen hoor. Ik dacht dat het duidelijk was dat ik louter wilde zeggen dat voetbal op zich mij geen zak interesseert maar net die "nationale sfeer" die errond hangt om de twee jaar zo plezant vind. Dan gaat ge niet alleen om geld maar ook om nationale eer en dat vind ik net plezant.

Maar het zal me voor de rest worst wezen als mensen graag naar 'gewoon' voetbal kijken. Men doet maar. Ik vind het alleen spijtig dat er zoveel geld mee gemoeid is wat allemaal veel (maar dan ook VEEL) beter gespendeerd zou kunnen worden.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 10 dec 2012 7:32 pm

Ik heb nergens mensen achterlijk genoemd omdat ze voetbal boeiend vinden. Ik heb enkel gezegd dat Jellesg ergens een punt heeft in zijn betoog waarin hij, toegegeven, mensen achterlijk noemt die bezeten zijn door voetbal. Toch een kleine nuance.

Ook een kleine nuance dan elberto, aangezien we nu toch bezig zijn: jij hebt jellesg dan blijkbaar niet zo goed verstaan aangezien hij wel degelijk zegt dat alle mensen die op zo'n manier voetbal volgen achterlijk zijn, en niet enkel zij die bezeten zijn.

Klein verschil.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op ma 10 dec 2012 7:33 pm

Keyser_Soze schreef:

Ook een kleine nuance dan elberto, aangezien we nu toch bezig zijn: jij hebt jellesg dan blijkbaar niet zo goed verstaan aangezien hij wel degelijk zegt dat alle mensen die op zo'n manier voetbal volgen achterlijk zijn, en niet enkel zij die bezeten zijn.

Klein verschil.

Op zo'n manier = bezeten. Allez, kwestie van het te nuanceren hé.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 10 dec 2012 7:44 pm

Als je van voetbal houdt, ga dan voetballen.

Zeg dat tegen iemand die fysiek niet in staat is om te voetballen maar er toch van houdt, wat ga je daar dan tegen zeggen? Je denkt dat je oh zo slim bent met je pseudogeleerde reacties altijd maar sociaal gezien zijt ge blijkbaar iets minder ontwikkeld. Misschien eens tijd om je oogkleppen af te zetten en de bigger picture te zien ipv iedereen over dezelfde kam te scheren omdat hij/zij graag naar voetbal kijken...

Maar bekijk het 5 seconden van op een afstand en als je dan niet in ziet hoe belachelijk een voetbalploeg supporteren eigenlijk niet is, dan ben je wel degelijk achterlijk, ja.

Dus als ik het voetbal van Barça apprecieer en het enorm ontspannend is om te kijken naar mensen die zo goed op elkaar zijn ingespeeld en een sport zo mooi en magistraal kunnen brengen dan ben ik achterlijk?

Dus iemand die van kunstschaatsen houdt is per definitie ook achterlijk, en iemand die van sporten in het algemeen (en een voorkeur heeft voor een bepaalde club vanwege de manier waarop die club een sport brengt) houdt is ook achterlijk?

Dus als we dat gaan verder trekken kunnen we concluderen dat ook jij hartstikke achterlijk bent aangezien jij toch een megafan bent van wetenschap, een tak waar ook vele miljoenen over de boeg gegooid worden in onderzoek naar soms ongelofelijk zinloze zaken?

Blij dat wij beiden als gelijken bestempeld kunnen worden, beiden mens, en beiden achterlijk blijkbaar.

Grow up.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op ma 10 dec 2012 7:53 pm

Keyser_Soze schreef:
Als je van voetbal houdt, ga dan voetballen.

Zeg dat tegen iemand die fysiek niet in staat is om te voetballen maar er toch van houdt, wat ga je daar dan tegen zeggen? Je denkt dat je oh zo slim bent met je pseudogeleerde reacties altijd maar sociaal gezien zijt ge blijkbaar iets minder ontwikkeld. Misschien eens tijd om je oogkleppen af te zetten en de bigger picture te zien ipv iedereen over dezelfde kam te scheren omdat hij/zij graag naar voetbal kijken...

Bitch please, je weet goed genoeg dat ik het niet over de <1% van de mensen heb die fysiek niet in staat zijn om te voetballen. Waar the fuck begin jij hier nu eigenlijk over? Heb ik ergens een gehandicapte beledigd ofzo?

Afbeelding

Keyser_Soze schreef:
Maar bekijk het 5 seconden van op een afstand en als je dan niet in ziet hoe belachelijk een voetbalploeg supporteren eigenlijk niet is, dan ben je wel degelijk achterlijk, ja.

Dus als ik het voetbal van Barça apprecieer en het enorm ontspannend is om te kijken naar mensen die zo goed op elkaar zijn ingespeeld en een sport zo mooi en magistraal kunnen brengen dan ben ik achterlijk?

Dus iemand die van kunstschaatsen houdt is per definitie ook achterlijk, en iemand die van sporten in het algemeen (en een voorkeur heeft voor een bepaalde club vanwege de manier waarop die club een sport brengt) houdt is ook achterlijk?

Dus als we dat gaan verder trekken kunnen we concluderen dat ook jij hartstikke achterlijk bent aangezien jij toch een megafan bent van wetenschap, een tak waar ook vele miljoenen over de boeg gegooid worden in onderzoek naar soms ongelofelijk zinloze zaken?

Blij dat wij beiden als gelijken bestempeld kunnen worden, beiden mens, en beiden achterlijk blijkbaar.

Grow up.

Ik heb nergens gezegd dat je voetbal niet mag appreciëren. Ik heb nergens gezegd dat je je niet mag ontspannen door te kijken naar voetbal. Ik heb gezegd dat SUPPORTEREN voor één of andere club, en er helemaal in opgaan, achterlijk is.
Ik hoop dat jij geen begrijpend lezen moet leren aan jouw leerlingen want je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Da_Tonio op ma 10 dec 2012 7:59 pm

Graag voetbal zien is graag voetbal zien. Ik zie graag voetbal, en volg geen enkele ploeg. Wel volg ik vrienden, en ga ik hun wedstrijden kijken. Prachtige voetbal gezien, veel minder show, geen ingang of grote bedragen, en met de spelers kunnen meeleven kan geen enkele 'top'club mij bieden.

Als er hier vrienden zijn kan ik wel eens voetbal op tv kijken, en eerlijk gezegd geniet ik er niet half zo veel van. Ik ken die mensen niet en het laat mij koud wat ze doen en laten. Er is trouwens veel te veel show in de meeste matchen. Op lager niveau staan ze recht en spelen ze verder. (En komt asjeblieft ni af me slim spelen door kaarten uit te lokken, tijd winnen, uitrusten of zulke 'profmoves' aka jeanettestreken)
Bij vrienden is het heerlijk om voor de match te kunnen adviseren ergens op te letten, om na de match een dikke merci te krijgen, of om hun ook de goede dingen bij te brengen als ze zichzelf afbreken na een mindere match en ulle samen te amuseren na de match.

Vrienden hun voetbal kunt ge veel beter volgen, doordat ge hun persoonlijk kent. Ge weet als ze geen zin hebben, last hebben van hun maag, gisteren zat waren en zulke zaken. Ge weet waar ze op trainen, waar ze op gingen letten, wat ze misschien wel eens gingen proberen, etc.
Die momenten waar de trouwe supporter iets niet gaat snappen, iets slecht of stom of wat dan ook gaat vinden, kunt gij uw speler wel volgen in zijn denken, doen en laten. Gij weet dat hij dat ene probeerde, of waarom hij die ene keuze maakte.

Dat is nu eenmaal hoe ik graag voetbal volg.
close Bekijk spoiler:
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 10 dec 2012 8:00 pm

Ik heb gezegd dat SUPPORTEREN voor één of andere club, en er helemaal in opgaan

Fout, je hebt gezegd supporteren, zonder dat "helemaal in opgaan".

Een club appreciëren IS zo goed als supporteren.

Btw: jouw reactie op dit:

Het is niet omdat iemand van voetbal houdt en hij het op HLN bekijkt dat de persoon in kwestie achterlijk is.

--> reactie:

Waar heb je het dan over bezeten zijn? Bitch you better realize dat ge onzin aan het uitkramen waart met uw "dan zijt ge achterlijk-gedoe"

Zelf dan nog dat ge spreekt over een wij en een zij, dat is makkelijk om te praten. Je spreekt toch ook in termen van een "wij" en een "zij" als je het hebt over wetenschappers/atheïsten en gelovigen?

Dus kom niet met het vingertje wijzen over iets waar ge zelf schuldig aan zijt.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op ma 10 dec 2012 8:08 pm

Keyser_Soze schreef:
Ik heb gezegd dat SUPPORTEREN voor één of andere club, en er helemaal in opgaan

Fout, je hebt gezegd supporteren, zonder dat "helemaal in opgaan".

Ook goed, ik bedoelde:
SUPPORTEREN voor één of andere club, OF er helemaal in opgaan.
Nu goed?

Afbeelding

Keyser_Soze schreef:Btw: jouw reactie op dit:

Het is niet omdat iemand van voetbal houdt en hij het op HLN bekijkt dat de persoon in kwestie achterlijk is.

--> reactie:

Waar heb je het dan over bezeten zijn?

In dit stuk:
Jellesg schreef:Al dat "wij hebben gewonnen/verloren" of "wij moeten spelen vanavond" is krankzinnig.

Again, begrijpend lezen.

Keyser_Soze schreef:Zelf dan nog dat ge spreekt over een wij en een zij, dat is makkelijk om te praten. Je spreekt toch ook in termen van een "wij" en een "zij" als je het hebt over wetenschappers/atheïsten en gelovigen?

Nee. Dat doe ik niet. Ik heb het over mezelf, of degene waar ik over bezig ben. Ik ga nooit doen alsof ik spreek voor alle wetenschappers of alle atheïsten, want ik weet niet wat de mening is van alle wetenschappers of alle atheïsten.
Overigens is je vergelijking volledig misplaatst. Als je spreekt over 'zij' gaat het wel degelijk over alle gelovigen. Als ik spreek over 'wij' (wat ik niet doe) heb ik het wel degelijk over alle atheïsten, waar ik deel van uitmaak. Als jij spreekt over 'wij' als je het over de ploeg hebt die jij supportert, dan heb je het niet over 'wij' maar over 'zij', want jij maakt geen deel uit van die ploeg. Ik maak wel een deel uit van de atheïsten. Snap je het verschil?
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 10 dec 2012 8:24 pm

Oh, maar k snap het verschil helemaal goed en het verschil is het volgende: het is een verschil als het jou uitkomt, en niks anders.

Als jij zegt dat mensen die SUPPORTEREN voor een of andere club "OF" ("of" impliceert dat de beiden niet nodig zijn om de stempel van achterlijk op je kop geduwd te krijgen) er helemaal in opgaan dan zeg je dat mensen die een voorkeur (supporteren) hebben voor een bepaalde club, voor een bepaald soort voetbal, achterlijk zijn.

Hoe moeilijk is het om te zeggen dat ge foute bewoordingen hebt gebruikt ipv u er hier op zo'n manier proberen uit te lullen, je weet zelluf.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op ma 10 dec 2012 8:36 pm

Keyser_Soze schreef:Oh, maar k snap het verschil helemaal goed en het verschil is het volgende: het is een verschil als het jou uitkomt, en niks anders.

Als jij zegt dat mensen die SUPPORTEREN voor een of andere club "OF" ("of" impliceert dat de beiden niet nodig zijn om de stempel van achterlijk op je kop geduwd te krijgen) er helemaal in opgaan dan zeg je dat mensen die een voorkeur (supporteren) hebben voor een bepaalde club, voor een bepaald soort voetbal, achterlijk zijn.

Hoe moeilijk is het om te zeggen dat ge foute bewoordingen hebt gebruikt ipv u er hier op zo'n manier proberen uit te lullen, je weet zelluf.

Ah man, klets niet. Jij blijft gewoon door lullen en mierenneuken tot je ergens een minder genuanceerde term opmerkt om je er daarna volledig op vast te pinnen. Het is je steeds wederkerende en enige strategie hier op het forum om te proberen je gelijk te halen en tevens de reden dat jij hier de enige bent die pagina's lang kan blijven discussiëren over niets.
Ik zal mij nog één maal herformuleren:
Mensen die actief supporter zijn van een voetbalploeg en er daarbij eventueel in opgaan, zijn achterlijk. Mensen die deze bewoording nog niet door hadden van bij mijn initiële post en er daarna enkele uren in steken om mij te doen geloven dat ik deze verkeerd geformuleerd had, zijn gatachterlijk en op het randje van verstandelijk gehandicapt. Dat bedoelde ik.

PS: als jij gaat kakken, moet je dan eigenlijk de stront uitkotsen, of hoe gaat dat precies?
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 10 dec 2012 8:41 pm

Mensen die actief supporter zijn van een voetbalploeg en er daarbij eventueel in opgaan, zijn achterlijk.

Geldt dat dan alleen voor een voetbalploeg of ook voor andere sporten, levensbeschouwingen, muziekgroepen, andere groepen, andere beschouwingen,...

Wat doe je dan met mensen die actief verbonden zijn aan een voetbalploeg, zoals voetballers of trainers bijvoorbeeld, zijn die ook achterlijk?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Volgende

Keer terug naar Programmeren & Internet