register Paswoord vergeten?

Probleem met HLN

Hulp nodig ivm een programmeertaal? Probleem met je website?

Re: Probleem met HLN

Berichtdoor the-skullkid op ma 10 dec 2012 8:49 pm

Ik heb heel het kot bijeen geschreeuwd toen Desalle uitviel op de MXON'12. Ben ik nu achterlijk?
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jellesg op ma 10 dec 2012 8:50 pm

Keyser_Soze schreef:
Mensen die actief supporter zijn van een voetbalploeg en er daarbij eventueel in opgaan, zijn achterlijk.

Geldt dat dan alleen voor een voetbalploeg

Ja.
Keyser_Soze schreef:of ook voor andere sporten, levensbeschouwingen, muziekgroepen, andere groepen, andere beschouwingen,...

Niet persé.

Keyser_Soze schreef:Wat doe je dan met mensen die actief verbonden zijn aan een voetbalploeg, zoals voetballers of trainers bijvoorbeeld, zijn die ook achterlijk?

Nee. Allez, de meeste profvoetballers zijn eigenlijk wel achterlijk aangezien ze al heel hun leven hebben moeten voetballen in plaats van dingen bijleren. Dus ja, eigenlijk wel.

the-skullkid schreef:Ik heb heel het kot bijeen geschreeuwd toen Desalle uitviel op de MXON'12. Ben ik nu achterlijk?

Je vertoont in ieder geval achterlijk gedrag dan. Maar met zo'n éénmalige uitspatting kan ik wel nog leven.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op ma 10 dec 2012 8:53 pm

Jellesg schreef:Nee. Allez, de meeste profvoetballers zijn eigenlijk wel achterlijk aangezien ze al heel hun leven hebben moeten voetballen in plaats van dingen bijleren. Dus ja, eigenlijk wel.

Misschien. Maar héééééél misschien kan het die voetballers geen reet schelen hoe warm de zon is. Aangezien hun passie voetbal is. Hun techniek perfectioneren etc. kost ook tijd en moeite. En kan ook als een wetenschap beschouwt worden. Het zal nooit kanker genezen. Dat niet.

(Ik heb niks met voetbal. Ik vind voetbal niet leuk. Vooral niet door hun 'schwalbe'.)
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jellesg op ma 10 dec 2012 8:56 pm

the-skullkid schreef:
Jellesg schreef:Nee. Allez, de meeste profvoetballers zijn eigenlijk wel achterlijk aangezien ze al heel hun leven hebben moeten voetballen in plaats van dingen bijleren. Dus ja, eigenlijk wel.

Misschien. Maar héééééél misschien kan het die voetballers geen reet schelen hoe warm de zon is. Aangezien hun passie voetbal is. Hun techniek perfectioneren etc. kost ook tijd en moeite. En kan ook als een wetenschap beschouwt worden. Het zal nooit kanker genezen. Dat niet.

(Ik heb niks met voetbal. Ik vind voetbal niet leuk. Vooral niet door hun 'schwalbe'.)

beschouwd* (sorry, niet arrogant bedoeld)

Ik ben hééééél zeker dat ze het geen reet kan schelen hoe warm de zon is. Maar ik ben dan ook hééééél zeker dat onze wereld niet erop zal verbeteren als we meer goede voetballers krijgen, en wél erop zal verbeteren als we meer inzicht krijgen in hoe de zon en alle andere dingen rondom ons in elkaar zitten. Dat is dan ook wat ik bedoelde met het krom trekken van de maatschappij en de verkeerde normen en waarden hanteren.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 10 dec 2012 8:57 pm

Jellesg schreef:
Keyser_Soze schreef:
Mensen die actief supporter zijn van een voetbalploeg en er daarbij eventueel in opgaan, zijn achterlijk.

Geldt dat dan alleen voor een voetbalploeg

Ja.
Keyser_Soze schreef:of ook voor andere sporten, levensbeschouwingen, muziekgroepen, andere groepen, andere beschouwingen,...

Niet persé.

Keyser_Soze schreef:Wat doe je dan met mensen die actief verbonden zijn aan een voetbalploeg, zoals voetballers of trainers bijvoorbeeld, zijn die ook achterlijk?

Nee. Allez, de meeste profvoetballers zijn eigenlijk wel achterlijk aangezien ze al heel hun leven hebben moeten voetballen in plaats van dingen bijleren. Dus ja, eigenlijk wel.

the-skullkid schreef:Ik heb heel het kot bijeen geschreeuwd toen Desalle uitviel op de MXON'12. Ben ik nu achterlijk?

Je vertoont in ieder geval achterlijk gedrag dan. Maar met zo'n éénmalige uitspatting kan ik wel nog leven.

Alé dat ge uzelf met deze soort redeneringen nog serieus neemt geloof ik niet. Dit is trolling op uiterst hoog niveau, van een niveau waar ik enkel maar kan van dromen.

Maar ik ben dan ook hééééél zeker dat onze wereld niet erop zal verbeteren als we meer goede voetballers krijgen, en wél erop zal verbeteren als we meer inzicht krijgen in hoe de zon en alle andere dingen rondom ons in elkaar zitten. Dat is dan ook wat ik bedoelde met het krom trekken van de maatschappij en de verkeerde normen en waarden hanteren.

Zeg dat aan een arm kind van wie het de droom is om profvoetballer te worden ;)

Marja zoals gezegd: trolling op extreem hoog niveau, dit zou in een "win" compilatie moeten komen.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op ma 10 dec 2012 8:58 pm

Keyser_Soze schreef:Zeg dat aan een arm kind van wie het de droom is om profvoetballer te worden ;)

Het kind is arm omdat al ons geld naar de voetbal gaat in plaats van ontwikkelingshulp en het helpen van arme kinderen.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op ma 10 dec 2012 8:59 pm

Maar u als student iedere week een paar IQ punten afzuipen is dan weer wél nuttig. Ahja.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor AMGXV op ma 10 dec 2012 9:00 pm

Jellesg schreef:
Keyser_Soze schreef:Zeg dat aan een arm kind van wie het de droom is om profvoetballer te worden ;)

Het kind is arm omdat al ons geld naar de voetbal gaat in plaats van ontwikkelingshulp en het helpen van arme kinderen.

:lol:
AMGXV (oude nickname: {3C}AMGXV)
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor the-skullkid op ma 10 dec 2012 9:03 pm

Jellesg schreef:

Och god. Akkoord, voetbal kost teveel geld. MAAR. Hier in het stad was eens een lieve meneer die héééél veel centjes had ingezameld voor een dorpje daar ergens vanonder. Hij had er een waterpomp mee gekocht. Zodat die vrouwen niet iedere dag zo ver moesten wandelen naar de rivier. Waarom ze niet bij de rivier gaan wonen is mij een raadsel mabon. Waterpomp in een container geduwd en naar daar getransporteerd. Een jaar later gaat de lieve meneer terug naar dat dorp en vindt zijn waterpomp niet meer. Hij was kapot. Dus hebben ze hem maar aan stukken geslepen en er een degelijk dak van gemaakt. Een luttele 50.000euro aan ontwikkelingshulp weggesmeten en het kind was nog even arm.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 10 dec 2012 9:06 pm

the-skullkid schreef:Maar u als student iedere week een paar IQ punten afzuipen is dan weer wél nuttig. Ahja.

http://www.scribbleoneverything.com/ima ... on/bam.gif

"al" ons geld. Meneer "*********" moet weer overdrijven. Er gaat meer geld naar wetenschappelijke projecten in dienst van het kapitalisme dan er naar voetbal gaat, maar shhhht daarover zullen we het wel niet hebben.

Dat in tijden waarin de mens belachelijke proporties antidepressiva slikken er iets is zoals voetbal ter ontspanning is uit den boze, maar zoals skullkid zelf aangeeft: je ladderzat zuipen en wat aan toogfilosofie doen helpt de wereld een pak vooruit!
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor AMGXV op ma 10 dec 2012 9:07 pm

the-skullkid schreef:Waarom ze niet bij de rivier gaan wonen is mij een raadsel mabon.

Als Belgen altijd zagen over regen en koud weer, waarom gaan ze dan niet in Afrika wonen?
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 10 dec 2012 9:11 pm

AMGXV schreef:
the-skullkid schreef:Waarom ze niet bij de rivier gaan wonen is mij een raadsel mabon.

Als Belgen altijd zagen over regen en koud weer, waarom gaan ze dan niet in Afrika wonen?

Vergelijking zoals alleen een genie die kan maken... tjonge jonge, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Trouwens stop aub met het benoemen van ons als "Belgen" terwijl je er zelf ook eentje bent. ;)

Maar ok, dat is een typisch trekje van allochtonen, altijd maar kakken op België en haar inwoners en het land van herkomst en de cultuur verheerlijken terwijl ge maar mooi hier zit hé ;)

Dus een beetje meer respect voor jezelf als Belg, of ben je alleen Belg als het jou uitkomt?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op ma 10 dec 2012 9:13 pm

Jellesg schreef:

Stiekem schreeuw ik wel regelmatiger naar de tv tijdens een GP.
Tijdens de race waarin Sebastian Vettel wereldkampioen F1 werd zat ik op het puntje van mijn stoel(zetel). Gewoon omdat ik aan het genieten was van zijn rijkunsten.

Tijdens de documentaire over Ayrton Senna had ik bijna de tranen in mijn ogen omdat zo een toptalent veel te vroeg gestorven is. Hoe hij die wagens bestuurde. Prachtig. Ontroerend.

Maargoed, ik ben minderbegaafd omdat ik hem bewonder. Achja. Terug naar de duplo dan maar.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor hypolicious op ma 10 dec 2012 9:13 pm

AMGXV schreef:

Omdat wij duizenden jaren geleden zijn vertrokken uit dat woestijnachtige continent. Ik zie niet in waarom wij dan moeten terugkeren als ze daar constant bezig zijn van "Weeeuh, we hebben zo'n honger en dorst".
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor AMGXV op ma 10 dec 2012 9:15 pm

Keyser_Soze schreef:
AMGXV schreef:

Vergelijking zoals alleen een genie die kan maken... tjonge jonge, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Trouwens stop aub met het benoemen van ons als "Belgen" terwijl je er zelf ook eentje bent. ;)
Maar ok, dat is een typisch trekje van allochtonen, altijd maar kakken op België en haar inwoners en het land van herkomst en de cultuur verheerlijken terwijl ge maar mooi hier zit hé ;)
Dus een beetje meer respect voor jezelf als Belg, of ben je alleen Belg als het jou uitkomt?

Jij weet precies weeral meer over mij dan ik.
Ik bezit de Belgische nationaliteit niet.

Mijn vergelijking was een spottend antwoord op datgeen wat the-skullkid zei.
"Waarom ze niet bij de rivier gaan wonen is mij een raadsel mabon."

Als mensen niet bij een rivier gaan wonen, dan zijn er verschillende redenen denk ik (tenzij ze écht dom zijn).
Bijvoorbeeld het feit dat er geen rivier is, of het feit dat het gebied te gevaarlijk is omwille van gangsters en dergelijke.
Er zijn inderdaad soms gevallen waarvan ik ook zeg "allee gast, da is daar maar twee kilometer van, waarom zet je jouw tentje hier?", maar meestal is dat uit noodzaak me dunkt?
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor Jellesg op ma 10 dec 2012 10:55 pm

the-skullkid schreef:
Jellesg schreef:

Stiekem schreeuw ik wel regelmatiger naar de tv tijdens een GP.
Tijdens de race waarin Sebastian Vettel wereldkampioen F1 werd zat ik op het puntje van mijn stoel(zetel). Gewoon omdat ik aan het genieten was van zijn rijkunsten.

Tijdens de documentaire over Ayrton Senna had ik bijna de tranen in mijn ogen omdat zo een toptalent veel te vroeg gestorven is. Hoe hij die wagens bestuurde. Prachtig. Ontroerend.

Maargoed, ik ben minderbegaafd omdat ik hem bewonder. Achja. Terug naar de duplo dan maar.

Verschoning: ge zijt niet achterlijk als je het talent van iemand bewondert. Ik kan zelf ook best genieten van een mooie goal of een spannende F1-wedstrijd. Maar het supporteren van een bepaalde ploeg, dat dan weer wel. Als Vettel wint voor Redbull ga je toch ook niet zeggen 'ik supporter voor het Redbull team en WIJ hebben gewonnen'? Allez, dat veronderstel ik toch, dus hierbij mijn excuses ^^
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op ma 10 dec 2012 11:09 pm

Je kan altijd een mailtje doen naar HLN waarin je het probleem uit de doeken doet?
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op di 11 dec 2012 12:15 am

the-skullkid schreef:Je kan altijd een mailtje doen naar HLN waarin je het probleem uit de doeken doet?

acht eerst dat het aan mij lag, daarom de vraag hier, maar zal eens kijken of het probleem zich nog voordoet, en als dat zo is zal ik wel een mailtje schrijven ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Programmeren & Internet