register Paswoord vergeten?

Router probleem (Cisco Linksys E1200)

Hulp nodig ivm een programmeertaal? Probleem met je website?

Router probleem (Cisco Linksys E1200)

Berichtdoor CJ op di 11 dec 2012 9:02 am

Yow,

Ik heb een kut probleem met een net aangekochte router.

Ik zit op kot en er is een vaste internetverbinding met de kabel in ieder kot hier in dit gebouw.
Ik kan dus probleemloos surfen als ik mijn kabel in de muur steek en in mijn pc.

Maar ik wil dus draadloos kunnen surfen. Ik kocht dus de Cisco Linksys E1200 router.
en het lukt dus niet om hem te installeren. Alles lichtjes op het bakje knipperen. Kabels zitten zeker juist maar tijdens de installatie zegt hij dus dat het niet lukt en dat ik mijn Routernaam (SSID) moet ingeven wat in mijn geval 'CiscoA3299' is en een paswoord maar ik zou niet weten wat mijn paswoord is lol. Er zit ook geen blaadje met inloggegevens in de doos of zo.

Iemand anders van een kamer verder heeft dezelfde router en daar werkt het wel perfect, maar hij ziet het probleem ook niet.

De verbinding van de router is dus wel zichtbaar op mijn pc maar er staart zo'n "!' naast dus 't werkt niet.
Ik kom echt zot. Heb me al suf gezocht op support sites maar 't lukt echt niet. Help :(
Afbeelding
PSN: Rebelgium
CJ
Ontslagen
Ontslagen

Re: Router probleem (Cisco Linksys E1200)

Berichtdoor CJ op di 11 dec 2012 9:37 am

Afbeelding

Heb simpelweg de bijgestoken installatie cd uit de pc gehaald en via windows 7 zelf het netwerk ingesteld en 't werkt direct.

WINDOWS FOR THE WIN! :D

Slotje
Afbeelding
PSN: Rebelgium
CJ
Ontslagen
Ontslagen

Keer terug naar Programmeren & Internet