register Paswoord vergeten?

hulp nodig bij i phone app maken.

Hulp nodig ivm een programmeertaal? Probleem met je website?

hulp nodig bij i phone app maken.

Berichtdoor matt op za 22 dec 2012 4:51 pm

Hallo,

Ik en een vriend van me hebben een app idee om dan ook in de appstore te willen verkopen en ik zoek iemand die mij zou kunnen leren een app maken voor i phone ofwel het ziet zitten tegen een vergoeding het zelf te maken.
Ik wil liever de details nog niet kwijt maar het zit nog simpel in elkaar met menu's en fotos nemen,scrollen door fotos en selecteren.
Het is geen game ofzo maar een meer functionele app.
Ikzelf ken volledig niets ivm programmeren.Alle hulp is welkom,alvast bedankt :D
PM mag ook altijd als iemand zich direct aangesproken voelt :)
matt
Onwetende
Onwetende

Re: hulp nodig bij i phone app maken.

Berichtdoor UltimateTetten op za 22 dec 2012 6:24 pm

Keb dat ook al willen doen, mss kan er hier iemand een tutorial posten ofzo ? [-o<
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op za 22 dec 2012 6:35 pm

Kheb ook al de wereld willen veroveren door een toestel te maken waarmee ge kunt tijdreizen, iemand die het wilt maken tegen vergoeding of me kan uitleggen hoe ik het maak?
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor UltimateTetten op za 22 dec 2012 6:55 pm

VAMPIRO schreef:Kheb ook al de wereld willen veroveren door een toestel te maken waarmee ge kunt tijdreizen, iemand die het wilt maken tegen vergoeding of me kan uitleggen hoe ik het maak?

Afbeelding
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor matt op za 22 dec 2012 7:10 pm

VAMPIRO schreef:Kheb ook al de wereld willen veroveren door een toestel te maken waarmee ge kunt tijdreizen, iemand die het wilt maken tegen vergoeding of me kan uitleggen hoe ik het maak?

als het is om het in het belachelijke te trekken laat dan maar,een app maken is niet bepaald "rocket science",er zijn veel die er verstand van hebben en ik ben er niet eentje van.tijdmachines daarentegen wel,ik ben er al een paar jaar mee bezig en sta op het punt een doorbraak te maken,als het me gelukt is zal ik het je het met plezier uitleggen.tot dan nog even geduld ;)
matt
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BramVroy op za 22 dec 2012 7:35 pm

Een app maken en dat fatsoenlijk leren doen (memory management, power management, usability, UI, veiligheid) leer je niet op een twee drie. Daarnaast: dus eigenlijk verkoop je je idee. Iemand maakt alles voor u, en gij krijgt daar voor de rest van uw dagen het geld voor? Nah. Als ge al iemand vastkrijgt die dat wilt doen, hoop ik dat die zo slim is om minstens 50% te vragen (excl. ontwikkelingskost trouwens!).
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor krack op za 22 dec 2012 7:41 pm

Volgens mij zijn er een aantal programma's om simpel apps mee te maken.
Maar die software kost dan soms weer wat (al heb ik hieronder ook minstens 1 gratis verwijzing staan). Maar om een app te publiceren moet je volgens mij ook toch wel een paar honderd euro neerleggen op voorhand, al ben ik daar niet zeker van.
Kijk ook eens zeker op deze websites:
http://www.appmakr.com/learn_more/
http://www.makeuseof.com/tag/create-iph ... ng-skills/
http://www.buzztouch.com/

De 1ste & de 3de link zijn programma's als ik me niet vergis.

@BramVRoy:
Inderdaad, die programma's die ik zeg zullen wel ergens wat van je inkomsten afsnoepen of op voorhand geld aan je verdienen.
krack
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op za 22 dec 2012 7:52 pm

Lol, een app laten maken kost echt veel, ik denk dat je dat onderschat :p.
Ik heb zelf voor men stage een prototype van een app (met database) gemaakt voor de iPad & iPhone.
Als ge iets deftig wilt kunde toch al rekenen op 50-100€ per uur :p
de simpelste apps laten developen kost al 1000-5000€. voeg daar een database aan toe en ge zit al aan de 10 000 - 50 000€
het feit dat ge over foto's bezig zijt kunde dus al rekenen in die prijs marge van 10 000 - 50 000€

edit: en zelf leren programmeren op een goede manier zal u ook wel een jaar of 5 kosten. basic programmeren kan iedereen wel, maar gestructureerde onderhoudbare code maken is niet zo simpel als ge denkt.

BramVroy schreef:Een app maken en dat fatsoenlijk leren doen (memory management, power management, usability, UI, veiligheid) leer je niet op een twee drie.

true that, al is de memory management de laatste 2 jaar al wat simpeler geworden bij het maken van apps in iOS.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor RedDragon op za 22 dec 2012 8:21 pm

matt schreef:Hallo,

Ik en een vriend van me hebben een app idee om dan ook in de appstore te willen verkopen en ik zoek iemand die mij zou kunnen leren een app maken voor i phone ofwel het ziet zitten tegen een vergoeding het zelf te maken.
Ik wil liever de details nog niet kwijt maar het zit nog simpel in elkaar met menu's en fotos nemen,scrollen door fotos en selecteren.
Ikzelf ken volledig niets ivm programmeren.Alle hulp is welkom,alvast bedankt :D

De kans is zeer groot dat zo een app al gaat bestaan, ook al zegt niet wat het is (wat ik begrijp).
Bij op ons school moesten ze ook een app maken die niet bestond, maar voor vele was het echt moeilijk ene te vinden.
Ik hoop voor u dat het niet bestaat en ik zou zeggen succes.

Voor het leren zijn er tutorials en goede boeken maar zoals boven vermeld het juist doen is niet zo simpel.
En het laten maken kost veel geld, probeer een IT-student te vinden waar mee ge iets regelt.
RedDragon (oude nickname: --punk--)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor matt op za 22 dec 2012 8:44 pm

Sneezy schreef:Lol, een app laten maken kost echt veel, ik denk dat je dat onderschat :p.
Ik heb zelf voor men stage een prototype van een app (met database) gemaakt voor de iPad & iPhone.
Als ge iets deftig wilt kunde toch al rekenen op 50-100€ per uur :p
de simpelste apps laten developen kost al 1000-5000€. voeg daar een database aan toe en ge zit al aan de 10 000 - 50 000€
het feit dat ge over foto's bezig zijt kunde dus al rekenen in die prijs marge van 10 000 - 50 000€

edit: en zelf leren programmeren op een goede manier zal u ook wel een jaar of 5 kosten. basic programmeren kan iedereen wel, maar gestructureerde onderhoudbare code maken is niet zo simpel als ge denkt.

BramVroy schreef:Een app maken en dat fatsoenlijk leren doen (memory management, power management, usability, UI, veiligheid) leer je niet op een twee drie.

true that, al is de memory management de laatste 2 jaar al wat simpeler geworden bij het maken van apps in iOS.

Ik dacht wel dat er veel bij zou komen kijken en wat geld zou in kruipen maar met wat je nu allemaal zegt heb ik het inderdaad wat onderschat :p en bij nader zien weet ik niet waarom ik eigenlijk vraagde om het te leren terwijl ik toch wel wist wat een moeite en tijd allemaal kruipt in programmeren :p ik ben gewoon gewend bij nieuwe dingen altijd wel zelf een beetje te leren omdat ik niet zo graag afhankelijk ben van andere mensen :)
allesinds bedankt om me er wat wijzer in te maken :D ik zal dan wel een andere manier moeten vinden om het aan te pakken :D
matt
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor matt op za 22 dec 2012 8:47 pm

RedDragon schreef:
matt schreef:Hallo,

De kans is zeer groot dat zo een app al gaat bestaan, ook al zegt niet wat het is (wat ik begrijp).
Bij op ons school moesten ze ook een app maken die niet bestond, maar voor vele was het echt moeilijk ene te vinden.
Ik hoop voor u dat het niet bestaat en ik zou zeggen succes.

Voor het leren zijn er tutorials en goede boeken maar zoals boven vermeld het juist doen is niet zo simpel.
En het laten maken kost veel geld, probeer een IT-student te vinden waar mee ge iets regelt.

inderdaad dat is wat ik zou willen proberen,een IT-student ofzo vinden die er toch een goed verstand van heeft waarmee ik een deal kan maken.
matt
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Programmeren & Internet