register Paswoord vergeten?

Niet content met de burgemeester van mijn stad

Discussie's ivm politiek, recente gebeurtenissen, ...

Re: Niet content met de burgemeester van mijn stad

Berichtdoor the-skullkid op za 27 okt 2012 5:44 pm

Glory schreef:
elberto schreef:
the-skullkid schreef:
Glory schreef:
the-skullkid schreef:En waarom willen ze die afbreken? Hoever moeten de mensen dan omrijden,? Wordt er een nieuwe brug gebouwd?

ze willen dr een park opzetten ipv een brug. ._.

Dus je kan eigenlijk achteraf gewoon door het park fietsen? Of is het een park vol met lava?

"oh neen nu moet ik op een aardeweg fietsen met bomen rond mij, mijn grootste nachtmerrie wordt werkelijkheid!"

Ik vraag me wel af wat voor een brug dat wel niet moet zijn als ge daar een "park" op kunt bouwen...

tis over n kanaal en hij is wel redelijk groot, en stel u voor oelang die werken gaan duren

Zolang het Ministerie van Toverkunst zich niet publiek maakt en de hele tovenarijgemeenschap uit het duister treed zal een aannemer inderdaad een x aantal dagen nodig hebben om die brug van u te veranderen in een park. Als een heel dorp(ligt dat dorp op een eiland?) afhankelijk is van die brug zullen ze daar zeker rekening mee houden en ervoor zorgen dat die duizenden mensen niet afgesloten worden van de buitenwereld.

Als blijkt dat dat jij maar 200m om moet fietsen en gewoon de droeftoeter wilt uithangen begrijp ik goed dat jij geen vrienden hebt. Maar soit. Deze 'brug' zal een mysterie voor ons blijven.

Bro-tip: Koop een hond en ga wandelen in dat park.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Glory op za 27 okt 2012 10:14 pm

elberto schreef:Over wat gij doet in uw vrije tijd zullen we straks nog verder debatteren. Eerst meer uitleg over die brug. Wij willen alles erover weten.

Wat de realisatie van extra parking in de Kasteelstraat betreft, zitten alle partijen op dezelfde lijn en willen ze dat project realiseren. Wat de Centrumbrug betreft, zijn de meningen echter verdeeld. Open Vld is resoluut tegen de afbraak van de centrale brug. "De stationsbuurt en die brug moeten wel een facelift krijgen, maar de brug is te cruciaal voor de bereikbaarheid van het centrum", zegt lijsttrekker Noël Vansteeland (Open Vld). "Ze garandeert een vlotte verbinding tussen de deelgemeenten, buitenwijken en het centrum. De afbraak zou een zware financiële aderlating voor onze stad zijn. De NMBS is sowieso van plan overwegen te sluiten. Dat ze een alternatief nodig heeft door een nieuwe overgangsbrug te bouwen, wil niet zeggen dat we moeten meegaan in een megaproject dat ons centrum links laat liggen." Vlaams Belang wil het laatste woord aan de Izegemnaar geven en wil een referendum over het lot van de Centrumbrug. "Om een zo breed mogelijk raakvlak te creëren voor de uiteindelijke beslissing", legt lijsttrekkerStefaan Sintobin (Vlaams Belang) uit. "Dat is pas echte democratie. De herinrichting van de stationsomgeving zal ongetwijfeld een verfraaiing zijn, maar over de uitwerking liggen de meningen mijlenver uit elkaar. De auto echter nu al uitroepen tot publieke vijand nummer één is voor ons 'een brug' te ver. Zoals de plannen er nu voorliggen, kan voor ons een afbraak van de Centrumbrug zeker niet." Het verleggen van de centrale brug kan voor N-VA alleen als er enkele randvoorwaarden vervuld worden. "Daarom moet de overweg aan de Century zeker open blijven en vlot te bereiken zijn vanuit Emelgem, via de brug en de Prins Albertlaan", vertelt N-VA-lijsttrekker Bert Maertens. "We moeten ook de verkeerscirculatie in de stad herbekijken en de rijrichting in de Gentsestraat omdraaien, zodat je vanuit Ingelmunster en Emelgem vlot kunt doorrijden tot aan de Marktstraat, om zo het centrum te bereiken. Tot slot willen we een veiliger alternatief voor de aansluiting van de nieuwe brug op de Dirk Martenslaan, die in het huidig plan pal in een schoolomgeving ligt.
I got all the money in the world. I'm the king, man. I run the underworld, guy. I decide who does what and where they do it at. What am I gonna run around like some teeny bopper somewhere for someone elses money? I make the money man, I roll the nickels. The game is mine. I deal the cards
Glory
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Glory op zo 28 okt 2012 2:20 am

the-skullkid schreef:
Glory schreef:
elberto schreef:
the-skullkid schreef:
Glory schreef:
the-skullkid schreef:En waarom willen ze die afbreken? Hoever moeten de mensen dan omrijden,? Wordt er een nieuwe brug gebouwd?

Dus je kan eigenlijk achteraf gewoon door het park fietsen? Of is het een park vol met lava?

"oh neen nu moet ik op een aardeweg fietsen met bomen rond mij, mijn grootste nachtmerrie wordt werkelijkheid!"

Ik vraag me wel af wat voor een brug dat wel niet moet zijn als ge daar een "park" op kunt bouwen...

tis over n kanaal en hij is wel redelijk groot, en stel u voor oelang die werken gaan duren

Zolang het Ministerie van Toverkunst zich niet publiek maakt en de hele tovenarijgemeenschap uit het duister treed zal een aannemer inderdaad een x aantal dagen nodig hebben om die brug van u te veranderen in een park. Als een heel dorp(ligt dat dorp op een eiland?) afhankelijk is van die brug zullen ze daar zeker rekening mee houden en ervoor zorgen dat die duizenden mensen niet afgesloten worden van de buitenwereld.

Als blijkt dat dat jij maar 200m om moet fietsen en gewoon de droeftoeter wilt uithangen begrijp ik goed dat jij geen vrienden hebt. Maar soit. Deze 'brug' zal een mysterie voor ons blijven.

NONDESAPERDEPIELLEPELLENONDEJU ALLCAPSRAGE

IK WEET VERDOMME GEEN EEN ANDERE BRUG DAN DIE BLUIRAGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Afbeelding

oke. luister,faggot. ik zeg dit maar een keer.
-Er is een brug.
-Die brug word afgebroken
-Er wordt een nutteloos park op gezet.
-Ik moet een hele ommetoer doen tot waarschijnlijk in een andere gemeente
-file's overal
-chaos > onrust > anarchie > gemeente naar de kloten > politie naar gemeente > gemeente veranderd door pure agressie tegen de n-va in breinloze zombies > zombies leggen situatie uit aan de koning > koning knalt De Wever neer > de wever is een fucking draak > draak met bommen > De Wever valt duitsland aan > Daarna Europa > De Wever neemt de wereld over > iedereen sterft > brug nog steeds niet gemaakt > big bang 2 > dinosaurussen > evolutie > mens > mens gaat verder tot in 2012 > Open VLD wint de verkiezingen deze keer > N-VA niet > alles oke.
I got all the money in the world. I'm the king, man. I run the underworld, guy. I decide who does what and where they do it at. What am I gonna run around like some teeny bopper somewhere for someone elses money? I make the money man, I roll the nickels. The game is mine. I deal the cards
Glory
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Glory op zo 28 okt 2012 2:31 am

the-skullkid schreef:
Glory schreef:
elberto schreef:
the-skullkid schreef:
Glory schreef:

Afbeelding

Glory
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op zo 28 okt 2012 10:16 am

Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op zo 28 okt 2012 10:30 am

Glory schreef:
elberto schreef:Over wat gij doet in uw vrije tijd zullen we straks nog verder debatteren. Eerst meer uitleg over die brug. Wij willen alles erover weten.

N-VA website schreef:Wat de realisatie van extra parking in de Kasteelstraat betreft, zitten alle partijen op dezelfde lijn en willen ze dat project realiseren. Wat de Centrumbrug betreft, zijn de meningen echter verdeeld. Open Vld is resoluut tegen de afbraak van de centrale brug. "De stationsbuurt en die brug moeten wel een facelift krijgen, maar de brug is te cruciaal voor de bereikbaarheid van het centrum", zegt lijsttrekker Noël Vansteeland (Open Vld). "Ze garandeert een vlotte verbinding tussen de deelgemeenten, buitenwijken en het centrum. De afbraak zou een zware financiële aderlating voor onze stad zijn. De NMBS is sowieso van plan overwegen te sluiten. Dat ze een alternatief nodig heeft door een nieuwe overgangsbrug te bouwen, wil niet zeggen dat we moeten meegaan in een megaproject dat ons centrum links laat liggen." Vlaams Belang wil het laatste woord aan de Izegemnaar geven en wil een referendum over het lot van de Centrumbrug. "Om een zo breed mogelijk raakvlak te creëren voor de uiteindelijke beslissing", legt lijsttrekkerStefaan Sintobin (Vlaams Belang) uit. "Dat is pas echte democratie. De herinrichting van de stationsomgeving zal ongetwijfeld een verfraaiing zijn, maar over de uitwerking liggen de meningen mijlenver uit elkaar. De auto echter nu al uitroepen tot publieke vijand nummer één is voor ons 'een brug' te ver. Zoals de plannen er nu voorliggen, kan voor ons een afbraak van de Centrumbrug zeker niet." Het verleggen van de centrale brug kan voor N-VA alleen als er enkele randvoorwaarden vervuld worden. "Daarom moet de overweg aan de Century zeker open blijven en vlot te bereiken zijn vanuit Emelgem, via de brug en de Prins Albertlaan", vertelt N-VA-lijsttrekker Bert Maertens. "We moeten ook de verkeerscirculatie in de stad herbekijken en de rijrichting in de Gentsestraat omdraaien, zodat je vanuit Ingelmunster en Emelgem vlot kunt doorrijden tot aan de Marktstraat, om zo het centrum te bereiken. Tot slot willen we een veiliger alternatief voor de aansluiting van de nieuwe brug op de Dirk Martenslaan, die in het huidig plan pal in een schoolomgeving ligt.

Amai Glory, blijkbaar is de N-VA site de enige website waar ge uw informatie over die brug kunt halen. Ik zou u graag, in naam van de partij, bedanken voor uw vertrouwen in ons.

Verder weten we hiermee echter weinig meer.

Wat staat er in over het aanleggen van een park op die brug: NIKS
Wat staat er in over het afbreken van die brug door N-VA: NIKS

Wat komen we te weten over de meningen van verschillende partijen over de brug?

Open VLD: resoluut tegen de afbraak.
Vlaams Belang: referendum organiseren om de Izegemnaar te laten beslissen.
N-VA: verplaatsing van de brug (geen afbraak dus, dipshit) kan enkel als de randvoorwaarden hiervoor vervult worden.

Over wie er nu WEL voor de afbraak van die brug is weten we niks.

Wie weet zijn het wel SP.a en Groen... :'(

Ik ga alvast zelf eens onderzoeken hoe de vork in de steel zit . Meer daarover straks!
Laatst bijgewerkt door elberto op zo 28 okt 2012 10:33 am, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op zo 28 okt 2012 10:32 am

elberto schreef:
Glory schreef:

N-VA website schreef:Wat de realisatie van extra parking in de Kasteelstraat betreft, zitten alle partijen op dezelfde lijn en willen ze dat project realiseren. Wat de Centrumbrug betreft, zijn de meningen echter verdeeld. Open Vld is resoluut tegen de afbraak van de centrale brug. "De stationsbuurt en die brug moeten wel een facelift krijgen, maar de brug is te cruciaal voor de bereikbaarheid van het centrum", zegt lijsttrekker Noël Vansteeland (Open Vld). "Ze garandeert een vlotte verbinding tussen de deelgemeenten, buitenwijken en het centrum. De afbraak zou een zware financiële aderlating voor onze stad zijn. De NMBS is sowieso van plan overwegen te sluiten. Dat ze een alternatief nodig heeft door een nieuwe overgangsbrug te bouwen, wil niet zeggen dat we moeten meegaan in een megaproject dat ons centrum links laat liggen." Vlaams Belang wil het laatste woord aan de Izegemnaar geven en wil een referendum over het lot van de Centrumbrug. "Om een zo breed mogelijk raakvlak te creëren voor de uiteindelijke beslissing", legt lijsttrekkerStefaan Sintobin (Vlaams Belang) uit. "Dat is pas echte democratie. De herinrichting van de stationsomgeving zal ongetwijfeld een verfraaiing zijn, maar over de uitwerking liggen de meningen mijlenver uit elkaar. De auto echter nu al uitroepen tot publieke vijand nummer één is voor ons 'een brug' te ver. Zoals de plannen er nu voorliggen, kan voor ons een afbraak van de Centrumbrug zeker niet." Het verleggen van de centrale brug kan voor N-VA alleen als er enkele randvoorwaarden vervuld worden. "Daarom moet de overweg aan de Century zeker open blijven en vlot te bereiken zijn vanuit Emelgem, via de brug en de Prins Albertlaan", vertelt N-VA-lijsttrekker Bert Maertens. "We moeten ook de verkeerscirculatie in de stad herbekijken en de rijrichting in de Gentsestraat omdraaien, zodat je vanuit Ingelmunster en Emelgem vlot kunt doorrijden tot aan de Marktstraat, om zo het centrum te bereiken. Tot slot willen we een veiliger alternatief voor de aansluiting van de nieuwe brug op de Dirk Martenslaan, die in het huidig plan pal in een schoolomgeving ligt.

Amai Glory, blijkbaar is de N-VA site de enige website waar ge uw informatie over die brug kunt halen. Ik zou u graag, in naam van de partij, bedanken voor uw vertrouwen in ons.

Verder weten we hiermee echter weinig meer.

Wat staat er in over het aanleggen van een park op die brug: NIKS
Wat staat er in over het afbreken van die brug door N-VA: NIKS

Wat komen we te weten over de meningen van verschillende partijen over de brug?

Open VLD: resoluut tegen de afbraak.
Vlaams Belang: referendum organiseren om de Izegemnaar te laten beslissen.
N-VA: verplaatsing van de brug (geen afbraak dus, dipshit) kan enkel als de randvoorwaarden hiervoor vervult worden.

Over wie er nu WEL voor de afbraak van die brug is weten we niks.

Wie weet zijn het wel SP.a en Groen...

N-VA is dus voor de afbraak.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op zo 28 okt 2012 10:41 am

Dat is veel te kort door de bocht Pierre! De waarheid vinden we hier: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 4_00283058

De grootste vijand van de brug is *trommelgeroffel*....

de CD&V! Die partij zwaait blijkbaar de plak in Izegem en heeft het plan voor het afsluiten van die brug opgesteld.

VLD is radicaal tegen.

Lokale N-VA zegt dat erover gesproken kan worden als bepaalde voorwaarden ingevuld worden.

"‘De Centrumbrug afsluiten kan alleen als de spooroverweg aan de Century open blijft en als de verkeerscirculatie in het stadscentrum opnieuw bekeken wordt’"

Maar de nationale N-VA is net zo hard tegen als de VLD:

" ‘De stad laat zich helemaal meeslepen door de NMBS, maar het grootste gedeelte van de Izegemse bevolking maakt zich zorgen over de bereikbaarheid van de stad. Als de plannen doorgaan, dan draait dit uit op een ramp voor handel en horeca.’"

De N-VA is dus eigenlijk eerder uw vriend dan uw vijand Glory, wat voor een slecht geïnformeerde kloot zijde gij nu toch? :lol:
En de VLD is uw allerbeste maat, wat toch in hoog contrast staat met uw openingspost "SP.a all the way!!"

=D>
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op zo 28 okt 2012 10:54 am

N-VA kiest dus zoals vaak het standpunt "geen standpunt" zodat ze niets verkeerd kunnen doen.
Wat een goede partij is dat eigenlijk toch he! :-=
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op zo 28 okt 2012 11:27 am

Glory, ge zijt een autist.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op zo 28 okt 2012 11:29 am

Piieter04 schreef:N-VA kiest dus zoals vaak het standpunt "geen standpunt" zodat ze niets verkeerd kunnen doen.

Wat voor onzin is dat nu weer? De N-VA kiest in deze situatie duidelijk voor het meeste genuanceerde standpunt. Namelijk dat de situatie grondig bekeken moet worden en dat met bepaalde voorwaarden rekening gehouden moet worden eer er een beslissing genomen wordt en dan doet gij dat af als "geen standpunt". Komaan he, wel redelijk blijven. Dus elk standpunt dat niet radicaal het ene of radicaal het andere is, is "geen standpunt"?
N-VA'ers kunnen misschien soms de fouten van hun eigen partij niet altijd evengoed inzien/erkennen, ik ben de eerste om dat toe te geven. Maar anti-N-VA'ers zijn volgens mij nog een pak straffer in alles wat ze over de partij lezen in hun eigen kraam te doen passen. Want de N-VA is slecht omdat de N-VA slecht is omdat de N-VA slecht is omdat de N-VA slecht is...

Maar laat ons elkaar niet in de haren vliegen in dit overduidelijke lulkoek-topic. Laat ons concentreren op de mooie dingen in het leven. Zoals Glory die straks wakker wordt en zijn verlichtende commentaar met ons deelt.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bjoerk op zo 28 okt 2012 12:30 pm

elberto schreef:
Piieter04 schreef:N-VA kiest dus zoals vaak het standpunt "geen standpunt" zodat ze niets verkeerd kunnen doen.

Wat voor onzin is dat nu weer? De N-VA kiest in deze situatie duidelijk voor het meeste genuanceerde standpunt. Namelijk dat de situatie grondig bekeken moet worden en dat met bepaalde voorwaarden rekening gehouden moet worden eer er een beslissing genomen wordt en dan doet gij dat af als "geen standpunt". Komaan he, wel redelijk blijven. Dus elk standpunt dat niet radicaal het ene of radicaal het andere is, is "geen standpunt"?
N-VA'ers kunnen misschien soms de fouten van hun eigen partij niet altijd evengoed inzien/erkennen, ik ben de eerste om dat toe te geven. Maar anti-N-VA'ers zijn volgens mij nog een pak straffer in alles wat ze over de partij lezen in hun eigen kraam te doen passen. Want de N-VA is slecht omdat de N-VA slecht is omdat de N-VA slecht is omdat de N-VA slecht is...

Maar laat ons elkaar niet in de haren vliegen in dit overduidelijke lulkoek-topic. Laat ons concentreren op de mooie dingen in het leven. Zoals Glory die straks wakker wordt en zijn verlichtende commentaar met ons deelt.

Ik heb gedroomd van zijn verlichtende commentaren, krijg daar een raar gevoel van in mijn pipi gebied :o
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Glory op zo 28 okt 2012 6:35 pm

>eldeberto

Afbeelding

oke. tis al goed. als ge u der beter bij voelt wanneer je wint. win dan. >:c
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Glory
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Glory op zo 28 okt 2012 6:39 pm

the-skullkid schreef:Glory, ge zijt een autist.

hou het een beetje vriendelijk,
Glory
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 29 okt 2012 7:49 pm

Uw sig is fout he jongen.

Het moet "joepie jes N-VA die mijn brugje tenminste niet zonder boe of ba wilt afsluiten zoals ik in mijn vooringenomenheid dacht en fuck de CD&V, fuck de tsjeven!"
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Wafelsap op ma 29 okt 2012 10:35 pm

Een park over een kanaal? Lijkt mij nog interessant? Welk bureau is daarmee bezig om da uit te tekenen?
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op ma 29 okt 2012 10:40 pm

Wafelsap schreef:Een park over een kanaal? Lijkt mij nog interessant? Welk bureau is daarmee bezig om da uit te tekenen?

Als er één iemand in dit topic is die het niet zal weten dan is het Glory wel dus ge zult het zelf moeten uitvissen.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op ma 29 okt 2012 10:43 pm

Glory schreef:
the-skullkid schreef:Glory, ge zijt een autist.

hou het een beetje vriendelijk,

uwe sig werkt ni bij mij.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op di 30 okt 2012 5:21 am

Wafelsap schreef:Een park over een kanaal? Lijkt mij nog interessant? Welk bureau is daarmee bezig om da uit te tekenen?

tis ene van vilvordia zenne :p

Edit by Takai:
Ja, ma enkel gij moogt alles
FFFFFFUUUUUUUu (oude nickname: FFFFFFUUUUUUUU)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Vorige

Keer terug naar In het nieuws