register Paswoord vergeten?

Stagair overlijdt na drie nachten zonder slaap

Discussie's ivm politiek, recente gebeurtenissen, ...

Stagair overlijdt na drie nachten zonder slaap

Berichtdoor TangoDeltaBravo op wo 21 aug 2013 4:15 pm

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... gn=seeding

Ik zag dit artikel op facebook verschijnen en wilde eens weten wat jullie mening hieromtrend is.(Geen politieke meningen plz!). Denk je dat dit kan?
Persoonlijk geloof ik er geen snars van dat het gewoon door slaaptekort komt en wel hierom: natuurlijk gezien is de meest primaire functie van onze hersenen ons in leven te houden. Wat doe je als je valt (en nuchter bent), juist ja, je handen plaatsen zodat de schok wordt opgevangen en de tere delen van je lichaam beschermd blijven. Je hersenen bezitten dus een hoop automatismen die je van een vreselijke dood moeten vrijwaren. Kom je dan toch in de problemen terecht (bvb geen voedsel) dan zullen de hersenen ervoor zorgen dat eerst de minst vitale onderdelen stoppen met werken, zodat die energie gebruikt kan worden voor meer vitale onderdelen.
Slaap is een belangrijk onderdeel van het leven, je herstelt, je krijgt opnieuw energie,.... Mij maak je niet wijs dat je hersenen geen automatisme hebben om slaaptekort tegen te gaan. Kijk naar al de studenten die aan het knikkebollen zijn in de lessen van de zware avond uit, het is niet dat je er veel aan kunt doen he, dat zijn je hersenen die zeggen:"kom jong, ge zijt lang genoeg op gebleven, slaap maar, dat ik uw schade van vorige nacht wat kan minimaliseren."
Conclusie, het kan niet zijn dat natuurlijk slaap tekort je de dood injaagt, echter als de jongen pillen/ andere dingen heeft gepakt om die reactie tegen te werken, dan kan ik geloven dat het wel zo is. Maar dan is dat die jongen zijn eigen domme verantwoordelijkheid. Ik vrees echter dat dergelijk artikel weer veel wind zal doen opwaaien over politiek, maar eventuele achterliggende zaken worden over het hoofd gezien.
TangoDeltaBravo (oude nickname: warlock)
Onwetende
Onwetende

Re: Stagair overlijdt na drie nachten zonder slaap

Berichtdoor Piieter04 op wo 21 aug 2013 4:17 pm

Tuurlijk kunt ge wel overlijden aan een zwaar slaaptekort. 't Is onder andere rot slecht voor uw hart.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TangoDeltaBravo op wo 21 aug 2013 4:25 pm

Piieter04 schreef:Tuurlijk kunt ge wel overlijden aan een zwaar slaaptekort. 't Is onder andere rot slecht voor uw hart.

Akkoord, ik heb niet gezegd dat het niet kan, maar om zwaar slaap tekort op te doen, moet je uw eigen tegenwerken, met pillen of andere middelen. Als je inderdaad zo'n dingen gebruikt om wakker te blijven, ben je de natuur aan het tegenwerken, maar dan is het feit dat je dood gaat, je eigen domme schuld en niet de schuld van iemand anders, zoals in het artikel wel wat naar voren komt.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op wo 21 aug 2013 5:01 pm

Als je enkel en alleen een discussie wil over de vraag "kan slaaptekort een doodsoorzaak zijn", dan zit je fout op dit forum.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Piieter04 op wo 21 aug 2013 5:20 pm

Ge kunt er perfect aan sterven zonder pillen.
Hoeveel mensen zijn er bijvoorbeeld al gestorven aan een slaaptekort na een gamemarathon..
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op wo 21 aug 2013 6:30 pm

Piieter04 schreef:Ge kunt er perfect aan sterven zonder pillen.
Hoeveel mensen zijn er bijvoorbeeld al gestorven aan een slaaptekort na een gamemarathon..

Ik denk da die gasten dan ook weel een serieuze cafeïne overdose hadden.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Piieter04 op wo 21 aug 2013 6:34 pm

Kom, 3de keer goede keer:
Ge kunt perfect sterven door een slaaptekort. Het is onder andere rot slecht voor uw hart.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op wo 21 aug 2013 6:42 pm

Dat is toch ook een marteltechniek niet? Ik denk dat ik eens in de Quest(lijkt mij redelijk betrouwbaar) gelezen heb dat ze er ene 11 dagen op een betonblok gezet hebben zonder te slapen. Dood.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor scarrabee op wo 21 aug 2013 6:46 pm

Lees het artikel op een deftige nieuwssite en je komt al veel meer te weten:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130820_030
Hij stierf vermoedelijk aan een epileptische aanval tijdens het douchen

Slaaptekort en stress zijn geen oorzaak van epilepsy maar kunnen de onderliggende ziekte naar boven brengen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy

Ik denk niet dat je aan puur slaaptekort kunt sterven, maar in geval van slaaptekort wordt het lichaam zwakker en komen onderliggende problemen zoals een zwak hart of epilepsy aan de oppervlakte.
Afbeelding
scarrabee
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TangoDeltaBravo op wo 21 aug 2013 6:51 pm

scarrabee schreef:Lees het artikel op een deftige nieuwssite en je komt al veel meer te weten:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130820_030
Hij stierf vermoedelijk aan een epileptische aanval tijdens het douchen

Slaaptekort en stress zijn geen oorzaak van epilepsy maar kunnen de onderliggende ziekte naar boven brengen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy

Ik denk niet dat je aan puur slaaptekort kunt sterven, maar in geval van slaaptekort wordt het lichaam zwakker en komen onderliggende problemen zoals een zwak hart of epilepsy aan de oppervlakte.

Volledig akkoord met jou mening en dank voor het betere artikel.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op wo 21 aug 2013 6:55 pm

Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op wo 21 aug 2013 6:57 pm

Piieter04 schreef:Kom, 3de keer goede keer:
Ge kunt perfect sterven door een slaaptekort. Het is onder andere rot slecht voor uw hart.

Niemand spreekt u tegen?
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor the-skullkid op wo 21 aug 2013 6:58 pm

Sneezy schreef:

Niemand spreekt u tegen?

Read again please.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TangoDeltaBravo op wo 21 aug 2013 7:09 pm

Mijn vraag is: kan deze persoon, zonder externe factoren (slaapremmende middelen, ziektes,...), een slaap tekort oplopen en daaraan sterven. In "hoelang kan een mens zonder slaap" wordt er verteld over ratten die gestorven zijn aan slaap tekort, maar ik ben er zeker van dat de wetenschappers een externe factor waren die de ratten wakker hielden. Mijn punt is: je kan onmogelijk zeggen, nu ga ik wakker blijven tot ik dood ga, want je gaat automatisch in slaap vallen op den duur (staat ook op die site). De reden waarom de jongen gestorven is, kan, zoals aangehaald, inderdaad een gevolg zijn van slaaptekort dat je gevoeliger maakt voor andere dingen. Maar je gaat dood aan die andere dingen, niet aan het slaaptekort. De enige andere mogelijkheid is, is dat de jongen slaapremmende middelen had gepakt, waardoor de natuurlijke slaapreactie niet werd opgewekt, maar dan is er een externe factor...
Conclusie: Je kan niet doodgaan aan slaaptekort, tenzij er externe factoren aanwezig zijn. Met dit in het achterhoofd, kan dan worden afgevraagd wat de externe factoren dan mogen zijn. Een verborgen ziekte, maar evengoed kan druk vanuit het bedrijf ertoe leiden dat de mensen slaapremmende middelen (caffeïne is ook een slaapremmend middel) pakken.
Maar op 3 dagen tijd gaje met of zonder slaapremmende middelen wss wel niet dood, de onderliggende oorzaak zal inderdaad ziekte zijn.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op wo 21 aug 2013 7:09 pm

the-skullkid schreef:
Sneezy schreef:

Niemand spreekt u tegen?

Read again please.

Aja, ik dacht dat hij dat nergens letterlijk had geschreven. nja hij bedoelde duidelijk "je kan niet lang genoeg opblijven tot je er aan dood gaat zonder het gebruik van pep middelen." Wat iets anders is dan "je kan niet sterven aan slaap te kort".

Dus zaagt daar dan op.
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor TangoDeltaBravo op wo 21 aug 2013 7:16 pm

Sneezy schreef:
the-skullkid schreef:
Sneezy schreef:

Niemand spreekt u tegen?

Read again please.

Aja, ik dacht dat hij dat nergens letterlijk had geschreven. nja hij bedoelde duidelijk "je kan niet lang genoeg opblijven tot je er aan dood gaat zonder het gebruik van pep middelen." Wat iets anders is dan "je kan niet sterven aan slaap te kort".

Dus zaagt daar dan op.

Fijn, iemand die het begrijpt :D
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op wo 21 aug 2013 7:18 pm

Ah zo bedoelt ge. Ge kunt u eigen ook niet verdrinken door gewoon onder water te blijven hé.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TangoDeltaBravo op wo 21 aug 2013 7:25 pm

the-skullkid schreef:Ah zo bedoelt ge. Ge kunt u eigen ook niet verdrinken door gewoon onder water te blijven hé.

heb je volledig gelijk in. Ik vond gewoon dat de titel van het artikel van het nieuwblad impliceerde dat slaaptekort de doodsoorzaak was en daar zijn ze dus fout in of ze hebben info achterwege gelaten die belangrijk was.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op wo 21 aug 2013 7:30 pm

TangoDeltaBravo schreef:
the-skullkid schreef:Ah zo bedoelt ge. Ge kunt u eigen ook niet verdrinken door gewoon onder water te blijven hé.

heb je volledig gelijk in. Ik vond gewoon dat de titel van het artikel van het nieuwblad impliceerde dat slaaptekort de doodsoorzaak was en daar zijn ze dus fout in of ze hebben info achterwege gelaten die belangrijk was.

Waaruit besluit gij dat pillen en niet een slaaptekort de doodsoorzaak is & dat er dingen zijn weggelaten?
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op wo 21 aug 2013 7:32 pm

TangoDeltaBravo schreef:

Daar zit je fout. Slaaptekort was wel degelijk de doodoorzaak. Cafeïne, stress of iets anders was de oorzaak van zijn slaaptekort.

Volgens uw redenering zou de titel "roker sterft aan kanker" niet correct zijn omdat de oorzaak van de kanker niet vermeld is.
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor TangoDeltaBravo op wo 21 aug 2013 9:14 pm

Sneezy schreef:
TangoDeltaBravo schreef:

Daar zit je fout. Slaaptekort was wel degelijk de doodoorzaak. Cafeïne, stress of iets anders was de oorzaak van zijn slaaptekort.

Volgens uw redenering zou de titel "roker sterft aan kanker" niet correct zijn omdat de oorzaak van de kanker niet vermeld is.

ik merk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. mijn initiële vraag was: "kan iemand zuiver aan slaaptekort doodgaan, zonder pepmiddelen of andere externe factoren die je dwingen wakker te blijven(ziekte, marterling)?" antwoord is volgens mij neen, een perfect gezonde mens zou uiteindelijk in slaap vallen en de schade min of meer ongedaan maken.
Maar door mijn interesse naar dat van die pepmiddelen, denkt iedereen dat ik vind dat de pepmiddelen de doodsoorzaak zijn en zo vermeld hadden moeten worden in de titel, dat is echter niet waar. Ik wilde gewoon nagaan wat een mogelijke oorzaak was van het slaap tekort.
Maar de werkelijke doodsoorzaak zoek ik wat in de diepte. Ik zie het als slaapremmend middel>slaaptekort> gevolg van het slaaptekort (verzwakte weerstand, hogere gevoeligheid)> dood, een chain of events. In principe is de oorzaak van de keten en dus uiteindelijk de dood, het slaapremmend middel. Maar, je kan ook redeneren dat de gevolgen van slaaptekort de feitelijke oorzaak is van de dood. Ik zie de voorlaatste stap als werkelijke doodsoorzaak, in dit geval de gevolgen van het slaaptekort. Je gaat niet dood aan slaap tekort, maar aan de gevolgen ervan. Hier bvb epilepsie.

Idem roker: roken>op hol geslagen celdeling > kanker > een gevolg van de kanker > dood. Met dezelfde redenering als boven kun je dus stellen roken is doodsoorzaak (starter van de keten) of het gevolg van de kanker is feitelijke doodsoorzaak, want een kanker op zich is gewoon celwoekering, maar door die celwoekering zullen bepaalde vitale functies gehinderd worden en die gehinderde functies zijn de reden waarom je sterft. Ik zie het uitvallen van dat vitaal deel als doodsoorzaak. bvb de longblaasje die niet meer werken.
Een betere titel voor je voorbeeld van roker is: "roker is gestorven aan de gevolgen van een kanker", net zoals "stagair is gestorven aan de gevolgen van slaaptekort"
Noem het muggeziften...
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Matah op wo 21 aug 2013 9:19 pm

TangoDeltaBravo schreef:Noem het muggeziften...

Ja nogal. De onduidelijkheid komt misschien door de hoeveelheid woorden die je nodig hebt om een punt te maken, de kern is er een stuk moeilijker door te vinden.
Matah
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TangoDeltaBravo op wo 21 aug 2013 9:34 pm

Matah schreef:

Ja nogal. De onduidelijkheid komt misschien door de hoeveelheid woorden die je nodig hebt om een punt te maken, de kern is er een stuk moeilijker door te vinden.

Gaat u een beetje op de man spelen in plaats van op de bal, mijn beste Matah :)? Neen, ik begrijp wat je bedoelt, maar ik probeer gewoon voorbeelden te geven en mijn punten uitgebreid te bespreken. Blijkbaar zijn er toch mensen die het voor het grootste deel gesnapt hebben.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op wo 21 aug 2013 9:41 pm

TangoDeltaBravo schreef:
Matah schreef:

Gaat u een beetje op de man spelen in plaats van op de bal, mijn beste Matah :)? Neen, ik begrijp wat je bedoelt, maar ik probeer gewoon voorbeelden te geven en mijn punten uitgebreid te bespreken. Blijkbaar zijn er toch mensen die het voor het grootste deel gesnapt hebben.

Natuurlijk snappen we je. Maar het is gewoon een zinloze discussie. Vechten tegen de slaap na meerdere nachten er zonder zal inderdaad via hulpmiddelen moeten gebeuren omdat je anders gewoon ter plekke in slaap valt. Kan slapeloosheid dan geen doodsoorzaak zijn? Natuurlijk wel, want om slaaptekort niet als doodsoorzaak te zien gewoon omdat je hulpmiddelen gebruikt om aan dat slaaptekort te komen is klinkklare onzin. De vergelijking van skullkid is perfect. Als je je verdrinkt door je aan een zware steen te hangen dan sterf je toch ook een verdrinkingsdood en niet "dood door een zware steen"?
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TangoDeltaBravo op wo 21 aug 2013 9:59 pm

Jellesg schreef:
TangoDeltaBravo schreef:
Matah schreef:

Natuurlijk snappen we je. Maar het is gewoon een zinloze discussie. Vechten tegen de slaap na meerdere nachten er zonder zal inderdaad via hulpmiddelen moeten gebeuren omdat je anders gewoon ter plekke in slaap valt. Kan slapeloosheid dan geen doodsoorzaak zijn? Natuurlijk wel, want om slaaptekort niet als doodsoorzaak te zien gewoon omdat je hulpmiddelen gebruikt om aan dat slaaptekort te komen is klinkklare onzin. De vergelijking van skullkid is perfect. Als je je verdrinkt door je aan een zware steen te hangen dan sterf je toch ook een verdrinkingsdood en niet "dood door een zware steen"?

Voor mij zijn de gevolgen van slaap tekort de doodsoorzaak, niet slaap tekort zelf, noch de oorzaak van het slaaptekort.
Je snapt het dus toch niet helemaal, steen > onderwater> gevolg van onderwater> dood (chain of events).
Nogmaals ik zie de stap voor doodgaan, als oorzaak van de dood, niet de starter van de keten! De oorzaak van de dood is dus het gevolg van onderwater te zijn, nl geen zuurstof en longen die zich met water vullen, beter bekend als verdrinken.
Slaaptekort is in deze vergelijking evenwaardig aan onder water zijn, niet aan verdrinken! Het zijn een abnormale toestanden waarin je verkeert, die je gevoeliger maken voor dingen die je dan de dood in jagen.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Didier Deluxe op wo 21 aug 2013 10:34 pm

TangoDeltaBravo schreef:Voor mij zijn de gevolgen van slaap tekort de doodsoorzaak, niet slaap tekort zelf, noch de oorzaak van het slaaptekort.
Je snapt het dus toch niet helemaal, steen > onderwater> gevolg van onderwater> dood (chain of events).
Nogmaals ik zie de stap voor doodgaan, als oorzaak van de dood, niet de starter van de keten! De oorzaak van de dood is dus het gevolg van onderwater te zijn, nl geen zuurstof en longen die zich met water vullen, beter bekend als verdrinken.
Slaaptekort is in deze vergelijking evenwaardig aan onder water zijn, niet aan verdrinken! Het zijn een abnormale toestanden waarin je verkeerd, die je gevoeliger maken voor dingen die je dan de dood in jagen.

Ge maakt wel een redeneringsfout he.
Anders is bijvoorbeeld radioactieve straling ook niet dodelijk, want het is door de weefselschade of door het ontstaan van tumoren dat ge zult sterven.

Als slaaptekort (bijvoorbeeld na 1 week) er voor zorgt dat ge sowieso een hartstilstand krijgt dan is slaaptekort dodelijk he, want als ge niet slaapt krijgt ge sowieso iets dat er voor zorgt dat ge sterft. Die hartstilstand had je ook niet gekregen als je voldoende geslapen had, dus in dat geval is het wel duidelijk dat slaaptekort de oorzaak is.

Ik trek nu de analogie van verdrinking door naar het gebruik van "hulpmiddelen" om wakker te blijven. Je kan geen zelfmoord plegen door je adem in te houden, je kan er wel voor zorgen dat je geen adem meer kan binnenhalen. Op dezelfde manier kan je geen zelfmoord plegen door wakker te proberen blijven, maar je kan er wel voor zorgen dat je niet meer kan slapen! En dat hoeft niet noodzakelijk met pillen. Je kan je laten wakker houden door mensen, door te blijven bewegen, door op een paal in een meer te staan, naar een computerscherm te kijken, ... De meeste experimenten en voorvallen met zowel mensen als dieren wijzen er steeds op dat een extreem slaaptekort (als in 1 week continu wakker) quasi altijd een dodelijk afloop heeft.
Afbeelding

"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor eclipx op do 22 aug 2013 12:10 am

Ik heb ooit eens 6 dagen aan een stuk wakker gezeten waarin er een lan party, uitgaan en zot doen aan de pas kwam. Nooit meer wil ik zo lang wakker zitten want ik heb toen wekenlang hartkloppingen gehad en was echt bang voor m'n gezondheid.

Dus ja ik denk dat sommige mensen vatbaarder ervoor zijn. Gezondheid en medicijnengebruik speelt ook enorm mee.
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TangoDeltaBravo op do 22 aug 2013 12:49 am

Didier Deluxe schreef:Ge maakt wel een redeneringsfout he.
Anders is bijvoorbeeld radioactieve straling ook niet dodelijk, want het is door de weefselschade of door het ontstaan van tumoren dat ge zult sterven.

Als slaaptekort (bijvoorbeeld na 1 week) er voor zorgt dat ge sowieso een hartstilstand krijgt dan is slaaptekort dodelijk he, want als ge niet slaapt krijgt ge sowieso iets dat er voor zorgt dat ge sterft. Die hartstilstand had je ook niet gekregen als je voldoende geslapen had, dus in dat geval is het wel duidelijk dat slaaptekort de oorzaak is.

Ik trek nu de analogie van verdrinking door naar het gebruik van "hulpmiddelen" om wakker te blijven. Je kan geen zelfmoord plegen door je adem in te houden, je kan er wel voor zorgen dat je geen adem meer kan binnenhalen. Op dezelfde manier kan je geen zelfmoord plegen door wakker te proberen blijven, maar je kan er wel voor zorgen dat je niet meer kan slapen! En dat hoeft niet noodzakelijk met pillen. Je kan je laten wakker houden door mensen, door te blijven bewegen, door op een paal in een meer te staan, naar een computerscherm te kijken, ... De meeste experimenten en voorvallen met zowel mensen als dieren wijzen er steeds op dat een extreem slaaptekort (als in 1 week continu wakker) quasi altijd een dodelijk afloop heeft.

Waarom is anders redeneren, fout redeneren?
Ik begrijp heel goed dat de gevolgen van extreem slaaptekort (door externe factoren) dodelijk zijn. Dat is mijn punt ook niet. Slaaptekort is net zoals radioactieve straling een abnormale toestand die bepaalde gevolgen met zich meebrengen op het lichaam. Het ontstaan van een tumor, als gevolg van straling, hoeft niet dodelijk te zijn, enkel als het een slechte tumor is, die een vitaal onderdeel uitschakelt. Een gevolg van slaaptekort hoeft ook niet dodelijk te zijn, tenzij een bepaald vitaal deel zo verzwakt is dat het zijn werk niet meer kan doen. Ik probeer duidelijk te maken dat ik het zie als: er is een abnormale toestand (slaaptekort/radioactieve straling) en een aandoening ten gevolge van die abnormale toestand (hartinfarct/slechte tumor). Je gaat dood aan een aandoening, niet aan een toestand. Je hebt gelijk dat die aandoening het gevolg is van de toestand, maar de toestand op zich is nog geen zekerheid op dodelijke afloop. De reden waarom we zeggen dat radioactieve straling of slaaptekort dodelijk is, is omdat het specifiëren van de werkelijke oorzaak te medisch is voor de gewone leek (net als mij)) of gewoon teveel tekst zou innemen. Ik zou elke andere dag redeneren zo als de meeste hier, maar vandaag heb ik er eens dieper op gekeken. Ik vind niet dat mijn redenering fout is, ze is gewoon anders, wat muggezifteriger en wat logischer (in het opzicht van een logische opeenvolging van oorzaak gevolg - verbanden).
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TangoDeltaBravo op do 22 aug 2013 12:55 am

eclipx schreef:Ik heb ooit eens 6 dagen aan een stuk wakker gezeten waarin er een lan party, uitgaan en zot doen aan de pas kwam. Nooit meer wil ik zo lang wakker zitten want ik heb toen wekenlang hartkloppingen gehad en was echt bang voor m'n gezondheid.

Dus ja ik denk dat sommige mensen vatbaarder ervoor zijn. Gezondheid en medicijnengebruik speelt ook enorm mee.

Ze worden inderdaad vatbaarder doordat ze in een toestand verkeren van slaaptekort (en inderdaad gezondheid enzo spelen daarbij ook een rol). Desalniettemin ga je dood aan een aandoening ten gevolge van die toestand (bij jouw waren dat hartkloppingen, wat een waarschuwing kan zijn voor een hevigere en dodelijke aandoening) en dus niet aan de toestand op zich.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op do 22 aug 2013 7:09 am

Dit is zo debiel.
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Volgende

Keer terug naar In het nieuws