register Paswoord vergeten?

uiterlijk vs innerlijk bij vrouwen

Zwoele topics!

Re: uiterlijk vs innerlijk bij vrouwen

Berichtdoor Lupes op do 05 mei 2011 2:01 pm

voornaamste voor mij is dat zij begrijpt dat ik een vent ben en zij een vrouw en dat we dus een verschillende visie hebben op een heleboel dingen
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor booza op za 21 mei 2011 7:28 pm

Puur voor die aantrekkingskracht is het voor mannen sowieso het uiterlijk.
Innerlijk moet een vrouw 3 kwaliteiten hebben voor mij:

1: eerlijk, loyaal, integer
2: makkelijk in de omgang
3: gevend
booza
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Wafelsap op za 21 mei 2011 7:45 pm

booza schreef:Puur voor die aantrekkingskracht is het voor mannen sowieso het uiterlijk.
Innerlijk moet een vrouw 3 kwaliteiten hebben voor mij:

1: eerlijk, loyaal, integer
2: makkelijk in de omgang
3: gevend

Damn, kmoet terug wiskunde gaan studeren want ik tel der hier 5 >.<
En ik denk da het unaniem beslist is da op korte termijn uiterlijk > innerlijk, ma op lange termijn weegt innerlijk zowieso zwaarder door!
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor AMGXV op za 21 mei 2011 8:46 pm

zolang ze maar in de keuken blijft en goed boterhammen kan maken is het goed

vanaf hier is het weer serieus;

welja, liever een lekkere dan een lelijke, maar nu ook weer niet zo lekker.
Ik bedoel, er zijn zo van die vrouwen die een soort aantrekkingskracht hebben losstaand van hun uiterlijk, anders zijn er ook van die alternatieve mooie vrouwen die, volgens mij, alleen ik apprecieer, als één van mijn klasgenootjes zoiets zegt van; "bah, da's e droake", heb ik soms zoiets van; "meh, ze is niet mis", alleen dat ik het dan niet vaak zeg.

Hangt er ook van af, ik kan het niet zozeer zeggen.
AMGXV (oude nickname: {3C}AMGXV)
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor Sneezy op za 21 mei 2011 8:56 pm

hotness is ene uitstraling ni gwn uw uiterlijk, een meisje da mega mooi is ma een slechte houding heeft(geboge rug, doorgezakte schouders) moek al ni hebben, I DON'T WANNA HAVE WEAK KIDS
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Nielsi op wo 25 mei 2011 11:36 am

Sneezy schreef:hotness is ene uitstraling ni gwn uw uiterlijk, een meisje da mega mooi is ma een slechte houding heeft(geboge rug, doorgezakte schouders) moek al ni hebben, I DON'T WANNA HAVE WEAK KIDS

:lol:

Geen nood. 29 april 1940, 16.00 plaatselijke tijd kreeg ik een telefoontje van mijnen besten makker, Hitler genaamd. Hij zei me: 'Niels - de tijd is gekomen. Ik word gek van de debielen rond me. Ik verlaat deze aardbol. Jij bent de uitverkorene. Wil jij het Übermensch-programma doorzetten?'

Zo gezegd, zo gedaan. Ik begon te werken aan de kelder en zocht 20 vrouwen (blond, mooie taille, IQ van 160, niet te groot en niet te klein, ..) en 20 mannen (adonissen) bij elkaar. 70 jaar later zijn de resultaten er. Obama, Federer, Angelina Jolie, Jessica Alba, Bruce Willis, Superman, Batman, Catwoman en Adriana Lima zijn allemaal gekweekt in mijn kelder.

8-[

Nuja, geen idee waarom ik mijn geheime kelder hier vermeld, maar het feit is dat de balans tussen innerlijk en uiterlijk gevonden moet worden.
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op zo 29 mei 2011 4:07 pm

Nielsi schreef:
Sneezy schreef:hotness is ene uitstraling ni gwn uw uiterlijk, een meisje da mega mooi is ma een slechte houding heeft(geboge rug, doorgezakte schouders) moek al ni hebben, I DON'T WANNA HAVE WEAK KIDS

:lol:

Geen nood. 29 april 1940, 16.00 plaatselijke tijd kreeg ik een telefoontje van mijnen besten makker, Hitler genaamd. Hij zei me: 'Niels - de tijd is gekomen. Ik word gek van de debielen rond me. Ik verlaat deze aardbol. Jij bent de uitverkorene. Wil jij het Übermensch-programma doorzetten?'

Zo gezegd, zo gedaan. Ik begon te werken aan de kelder en zocht 20 vrouwen (blond, mooie taille, IQ van 160, niet te groot en niet te klein, ..) en 20 mannen (adonissen) bij elkaar. 70 jaar later zijn de resultaten er. Obama, Federer, Angelina Jolie, Jessica Alba, Bruce Willis, Superman, Batman, Catwoman en Adriana Lima zijn allemaal gekweekt in mijn kelder.

8-[

Nuja, geen idee waarom ik mijn geheime kelder hier vermeld, maar het feit is dat de balans tussen innerlijk en uiterlijk gevonden moet worden.

U bent een goed leider.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Herr_Fre op do 09 jun 2011 2:29 am

Paard schreef:Bij mij zit het zo.. Echt naar het uiterlijk kijken doe ik niet en het is alsof ik net afknap of 'te' knappe mannen, of toch knap volgens onze maatschappij gezien.. Ik heb liever een gewone mooie jongen ( oké niet oerlelijk) maar gewoon simpel dan een man met gespierde torso en een teint en weet ik veel.. Ik zou het liever hebben dat mijn jongen een klein buikje heeft dan dat die compleet gespierd is, maarja is natuurlijk persoonlijke mening..

En ja hij moet wel leuk karakter hebben , vooral humor en spontaniteit vind ik zeer belangrijk :)

indien het een iets groter buikje mag zijn, 0472/..... :D
Herr_Fre (oude nickname: Herr Fre)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op do 09 jun 2011 6:54 pm

Ze moet een minimum aan interesse hebben in de actualiteit. Een vrouw kan nog zo schoon zijn, als ze alleen maar iets te vertellen heeft over wat er in de flair staat of wie dat er wie met wie bedriegt van haar vriendinnen, dan boeit ze mij niet.
Verder moet ze lichamelijke affectie tonen en goed kunnen praten. Enkel kunnen praten via facebook/msn/chat => =;

Verder is uiterlijk niet onbelangrijk uiteraard. Iedereen die iets anders beweerd is een leugenaar.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Audioholic op do 09 jun 2011 7:37 pm

elberto schreef:Verder is uiterlijk niet onbelangrijk uiteraard. Iedereen die iets anders beweerd is een leugenaar.

Of zelf gatlelijk!
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor elberto op do 09 jun 2011 7:46 pm

Audioholic schreef:
elberto schreef:Verder is uiterlijk niet onbelangrijk uiteraard. Iedereen die iets anders beweerd is een leugenaar.

Of zelf gatlelijk!

Komt op hetzelfde neer want die liegt uiteindelijk tegen zichzelf :p

EDIT: ik was iets vergeten: ze moet godverdomme tegen kritiek kunnen ook. Jezus Christus zeg.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Hellfish op do 09 jun 2011 10:15 pm

karakter is voor mij alles. ik heb tot nu toe de pech gehad bij elke relatie dat het een serieuze stoephoer was die het geen probleem vond mij constant te kwetsen, niet op te dagen op afspraken, mij te bedriegen enzovoorts enzoverder. sindsdien ben ik van mening dat karakter veel belangrijker is dan uiterlijk. ok, ik ga niet aanpappen met een anuslelijke griet, maar ik heb de laatste tijd gemerkt dat het me echt niet kan schelen als een vrouw wat rondere vormen heeft (bij sommige vrouwen vind ik dat zelfs echt aantrekkelijk). Lees wel: rondere vormen en niet dik of moddervet, want dat is echt een afknapper. ik zit zelf ook redelijk goed in t vlees dus een pannelat of een dwerg moet ik niet.

verder ga ik grotendeels akkoord met de topic starter over zijn categorisering van vrouwen en uiterlijk / innerlijk.
dit zijn mijn categorieën (van absoluut vermijden naar freaking awesome):

- hoer: een geile doos die ontzettend achterlijk is en een kutkarakter heeft (dit type papt aan met elke bruingespierde klojo met ananaskapsel)
- slet: categorie lager dan hoer, ze gaat nog steeds met jan en alleman naar bed, ziet er best wel geil uit maar wil zich niet als hoer gedragen
- nerd: dit type studeert godganse dagen en komt niet buiten. ze draagt verder een bril en kan niet lachen. als je een pint wilt gaan drinken is ze kwaad
- nee liever ni: een griet die er op zich niet slecht uitziet maar bij nader inzien niks speciaal heeft. ze is te stil of te luid, te saai of te zot. kortom: leuk voor even misschien, maar uiteindelijk ben je er liever niet mee samen.
- I'd go for that: aantrekkelijk, vriendelijk, leuk karakter en ga zo maar door. kortom: de ideale vrouw maar je kan ze niet krijgen... jammer
- ja begot!: de vrouw die EN een goed karakter heeft EN er goed tot redelijk goed uitziet, iemand waar je echt een klik mee hebt, die lief, eerlijk en betrouwbaar is en die je je vrijheid kunt. en het meest belangrijke is dat ze single is en bereikbaar. jammer dat er van dit type zo weinig rondlopen...
98% of the internet has a my space, if your one of the 2% that isnt an emo put this in your sig.
Hellfish
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Liefde & Sex