hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
Mayo schreef:hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
Dan zou ze niet knuffelen en hand-in-hand lopen etc.
1) Hoe oud is zij?
2) Hoe serieus is haar relatie?
3) Zie jij eruit als een homo?
Daman schreef:Mayo schreef:hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
1) Hoe oud is zij?
1) 19
2) niet zo enorm serieus ze denkt dat het al zowizo niet zal duren tot augustus als ze samen naar haar grootouders in zweden te gaan
3) het is een G-Fag dat liever met een pinguin muts speelt dan met haar bezig te zijn --'
Daman schreef:3) het is een G-Fag dat liever met een pinguin muts speelt dan met haar bezig te zijn --'
FuuF schreef:Daman schreef:Mayo schreef:hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
1) Hoe oud is zij?
1) 19
2) niet zo enorm serieus ze denkt dat het al zowizo niet zal duren tot augustus als ze samen naar haar grootouders in zweden te gaan
3) het is een G-Fag dat liever met een pinguin muts speelt dan met haar bezig te zijn --'
De vraag was of GIJ homo bent...
Dat zou een hoop verklaren namelijk.
Daman schreef:FuuF schreef:Daman schreef:Mayo schreef:hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
1) Hoe oud is zij?
1) 19
Haha , ok fair point beter lezen /facepalm.
Ik denk het niet eerder skater style , logisch cause ik ook skate en airsoft
FuuF schreef:Daman schreef:FuuF schreef:Daman schreef:Mayo schreef:hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
1) Hoe oud is zij?
1) 19
Haha , ok fair point beter lezen /facepalm.
Ik denk het niet eerder skater style , logisch cause ik ook skate en airsoft
No problem.
Hmm, vreemd...
Trouwens, wa is ne G-Fag?
Ennieweejs, veel succes ermee! Het kan idd nogal lastig zijn soms.
Mayo schreef:hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
Jellesg schreef:Mayo schreef:hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
Oh yes she would.
Daman schreef:Jellesg schreef:Mayo schreef:hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
Oh yes she would.
qoe
Sorry man ? wat bedoel je
Mayo schreef:Die kerel beschrijft het als hele dagen hand in hand lopen...
Hand in hand lopen met een gewone vriendin lijkt mij toch wel erg vreemd?
AMGXV schreef:Friendzone
ofwel
she needs a dick
maar friendzone lijkt mij het meest logische.. tenzij ze echt een derving aan het aantal mannelijke geslachtsdelen verdraagt.
FFFFFFUUUUUUUu schreef:it's called friendzone, get her drunk, have sex, 1 akward week later BBF's again
Daman schreef:En hoe kom je uit de friendzone?
Mayo schreef:Daman schreef:En hoe kom je uit de friendzone?
Niet. Eenmaal je gefriendzoned bent, beschouwt ze u als een vriend. Ze zal niks met u beginnen omdat ze de vriendschap niet in gevaar wil brengen (bullshit, I know).
Is uw disneylandreis nog maar net geweest? In dat geval: negeer haar voor een week of twee. Spreek niet af, ontwijk haar sms'jes, etc. Je kan zo nog aan de friendzone ontsnappen
Daman schreef:Nja is twee dagen geleden , dus no way out , kwou er woensdag al wel iets mee doen dus eig niet op reageren. Maar wat als ze vraagt wat er is etc .. of wat is het excuus dat ik haar negeer voor 2 weken
Mayo schreef:Daman schreef:Nja is twee dagen geleden , dus no way out , kwou er woensdag al wel iets mee doen dus eig niet op reageren. Maar wat als ze vraagt wat er is etc .. of wat is het excuus dat ik haar negeer voor 2 weken
Zeg dat je iets anders te doen hebt. Ge zit op café, schoolwerk, ...
Ma voor je dat doet: wees wel zeker dat je in de friendzone zitIk ben daar niet van overtuigd als ik af ga op uw verhaal.
Daman schreef:Mhmm , ok friendzone it probly is net on my facebook wall it was awesome you feel like a brother to me ...
FUUUU
Mayo schreef:Daman schreef:Mhmm , ok friendzone it probly is net on my facebook wall it was awesome you feel like a brother to me ...
FUUUU
![]()
![]()
![]()
Jep, vrij duidelijk nu
FFFFFFUUUUUUUu schreef:it's called friendzone, get her drunk, have sex, 1 akward week later BBF's again
Mayo schreef:Daman schreef:Mhmm , ok friendzone it probly is net on my facebook wall it was awesome you feel like a brother to me ...
FUUUU
![]()
![]()
![]()
Jep, vrij duidelijk nu
hypolicious schreef:Mayo schreef:Daman schreef:Mhmm , ok friendzone it probly is net on my facebook wall it was awesome you feel like a brother to me ...
FUUUU
![]()
![]()
![]()
Jep, vrij duidelijk nuMayo schreef:hypolicious schreef:Als dat niet lukt dan denk ik dat het te maken heeft met de friendzone.
Zie je wel!
OT: U kop niet laten hangen, in de friendzone zitten en niet met het meiske een relatie kunnen starten overkomt iedere student. Zoals iedere kleuter ook zijn tanden verliest zo breken die meiskes ons hartjes ook wel eens. MAAR, ook al klinkt het cliché, er zijn nog bitches in de zee, hoezeee zie mij rijmen, doe allen maar lekker mee!
bonzaikris schreef:Er zijn wel manieren om uit de friend zone te geraken, maar ligt er ook aan hoe de friend zone tot stand gekomen is.
Als ik dit lees kan het ook anders zijn hoor, maar ik weet niet meer hoe het is om zo jong te zijn dus geen idee dan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten