register Paswoord vergeten?

Little help mind fucked

Zwoele topics!

Re: Little help mind fucked

Berichtdoor the-skullkid op za 07 jan 2012 11:03 am

Queen schreef:@ the-skullkid; we zullen het snel weten, zo ver ben ik nimeer weg van de 23. En dan zit ik ook nimeer in Leuven dus dan ik mijn self-pity trouwens al ni zo makkelijk op mijn beste maten van daar projecteren.

@ elberto; hangt af van het type kerel denk ik.. En op wa vlak ge da zou beweren. Mijn aanpassing aan uw theorie: dat is enkel in het begin als ze zotverliefd zijn en het meisje compleet voor zich willen maken. En dan doen die zotte dingen zoals kei ver fietsen voor iet onnozel of kei vroeg ontbijt aan bed enal. Maar na ne tijd verandert da in liefde waar ge gesettled zijt en dan gebeurt da nog minimaal.. En zeker ni met hetzelfde enthousiasme. Maar ge merkt op andere vlakken dan weer wel dat die liefde der nog wel zeker zit.

Da klopt wel.

@queen: over dieje 23 regel, er zijn uitzonderingen, maar wat ik zie in mijn omgeving klopt het redelijk, zelfs mijn eigen zus. Was al 7 jaar samen met die gast, woonde samen, opeens gedaan... Ik hoop voor u da gij een uitzondering zijt maar ik denk dat ge later -een beetje- spijt gaat krijgen omdat ge alleen Ben hebt gehad.. Tis wel schoon als ge al zo lang vrijt maar ik wil toch nog eerst kijken wat er nog in de zee is.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op za 07 jan 2012 1:39 pm

Queen schreef:@ the-skullkid; we zullen het snel weten, zo ver ben ik nimeer weg van de 23. En dan zit ik ook nimeer in Leuven dus dan ik mijn self-pity trouwens al ni zo makkelijk op mijn beste maten van daar projecteren.

@ elberto; hangt af van het type kerel denk ik.. En op wa vlak ge da zou beweren. Mijn aanpassing aan uw theorie: dat is enkel in het begin als ze zotverliefd zijn en het meisje compleet voor zich willen maken. En dan doen die zotte dingen zoals kei ver fietsen voor iet onnozel of kei vroeg ontbijt aan bed enal. Maar na ne tijd verandert da in liefde waar ge gesettled zijt en dan gebeurt da nog minimaal.. En zeker ni met hetzelfde enthousiasme. Maar ge merkt op andere vlakken dan weer wel dat die liefde der nog wel zeker zit.

Ja die aanpassing vind ik wel goed.

Ik ken zelfs een koppel waarbij we zouden kunnen stellen, uw aanpassing in acht genomen, dat de situatie zich omdraait naarmate de relatie verder gaat.
Eerst was de jongen ongelofelijk zot van het meisje, maar echt compleet van de wereld en het meisje ook wel, maar duidelijk niet zo erg als hij. Nu, 3 jaar later, is het eigenlijk omgekeerd. De jongen twijfelt vaak aan zijn relatie en het meisje is gek van hem, zelfs in die mate dat geen enkel meisje in zijn buurt kan komen of ze ziet die al als een bedreiging.

Maar ik zou daar niet echt een regel van maken, ik denk (=hoop) dat dit een uitzondering is.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op za 07 jan 2012 2:26 pm

elberto schreef:

Ja die aanpassing vind ik wel goed.

Ik ken zelfs een koppel waarbij we zouden kunnen stellen, uw aanpassing in acht genomen, dat de situatie zich omdraait naarmate de relatie verder gaat.
Eerst was de jongen ongelofelijk zot van het meisje, maar echt compleet van de wereld en het meisje ook wel, maar duidelijk niet zo erg als hij. Nu, 3 jaar later, is het eigenlijk omgekeerd. De jongen twijfelt vaak aan zijn relatie en het meisje is gek van hem, zelfs in die mate dat geen enkel meisje in zijn buurt kan komen of ze ziet die al als een bedreiging.

Maar ik zou daar niet echt een regel van maken, ik denk (=hoop) dat dit een uitzondering is.

Dat is stom als die vriendin zo reageert... Niet echt gezond voor een relatie me dunkt.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op za 07 jan 2012 6:48 pm

Die relatie staat zogezegd al erg lang op springen, constant met ups en downs. Kan niet blijven duren uiteraard, maar ze houden het toch al een hele tijd op die manier vol.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op zo 08 jan 2012 11:24 am

Raar, ik zou het niet kunnen als mijn vriendin alle andere vrouwen als 'bedreiging' ziet.. Alhoewel ik ook ffkes twee keer kijk als er ne jong met mijn vriendin staat te praten..
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Schoor op zo 08 jan 2012 3:38 pm

the-skullkid schreef:Raar, ik zou het niet kunnen als mijn vriendin alle andere vrouwen als 'bedreiging' ziet.. Alhoewel ik ook ffkes twee keer kijk als er ne jong met mijn vriendin staat te praten..

Das gezonde jaloezie. Das nog iets helemaal anders dan het niet toelaten ;-) Dat heb ik ook. En soms is dat wel leuk om elkaar zo net dat tikkeltje jaloers te maken. Je mag het uiteraard niet te ver drijven. Ruzie is het niet waard.

Amai da moest mijn vriendin maar eens doen elk ander meisje in mijn buurt als een bedreiging bekijken. Merci voor het vertrouwen in mij :-k
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op zo 08 jan 2012 3:52 pm

the-skullkid schreef:Raar, ik zou het niet kunnen als mijn vriendin alle andere vrouwen als 'bedreiging' ziet.. Alhoewel ik ook ffkes twee keer kijk als er ne jong met mijn vriendin staat te praten..

Da's normaal he, dat doe ik ook.

Eigenlijk zou ik zelfs kunnen zeggen dat mijn vriendin en ik pas écht samen zijn vanaf ik eens goed jaloers geworden was...
Dat was echter eenmalig, over het algemeen ben ik niet zo jaloers maar uiteraard kijk ik twee keer als ik een andere gast (geen van mijn vrienden) zie praten met mijn vriendin.

Ik vind iemand bedriegen wel zo wat het laagste wat ge kunt doen en zolang die andere partner u niks ergs heeft aangedaan (zoals fysiek geweld ofzo) totaal onaanvaardbaar. Ge doet dat niet. Mensen die dat doen verliezen een pak respect in mijn ogen.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op zo 08 jan 2012 4:27 pm

Inderdaad, hoe zat ik ook ben, bedriegen zou ik nooit doen. Wat ik wel doe is zorgen dat ik niet naar die stomme familiefeesten moet. Toevallig moet ik dan net altijd die zondag werken!
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bonzaikris op zo 08 jan 2012 7:01 pm

the-skullkid schreef:Inderdaad, hoe zat ik ook ben, bedriegen zou ik nooit doen. Wat ik wel doe is zorgen dat ik niet naar die stomme familiefeesten moet. Toevallig moet ik dan net altijd die zondag werken!

²

Dat is echt zo irritant van die feesten, ik ben ooit eens met iemand samen geweest en in die familie was het de gewoonte dat als er iemand verjaarde ze een feest gaven ... dus echt veel feesten en dan zit je daar van ....

Ik doe mijn eigen familie feesten niet eens graag, op dit moment heb ik er 1 en zit ik thuis nice ^^

En om op het topic te reageren geef ik the skillkid toch gelijk over al het geen hij zei van vrienden dit en dat, ik ben er 99.9% zeker van dat als queen niet meer met ben (neem ik aan) is dat al die jongens zich ook anders gaan gedragen op termijn
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Daman op ma 09 jan 2012 11:23 am

Even een update :D , Ik ben er zondag nog is iets mee gaan drinken dit dat allemaal wel plezant , ik ben wel zeker dat ik een kans maak zodra het gedaan is met haar vriend. Maar op dit moment om er tussen te nee toch niet dangerzone. Hoewel ze echt te open is over alles , dat ze nog condooms moest halen in het kruidvat. Maar dat wou ze niet doen moest haar vriend maar doen ( die had gebelt om te zeggen ga die eens halen ). Vertelt ze dan allemaal vrolijk O_o ...
Daman
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op ma 09 jan 2012 11:32 am

Daman schreef:Even een update :D , Ik ben er zondag nog is iets mee gaan drinken dit dat allemaal wel plezant , ik ben wel zeker dat ik een kans maak zodra het gedaan is met haar vriend. Maar op dit moment om er tussen te nee toch niet dangerzone. Hoewel ze echt te open is over alles , dat ze nog condooms moest halen in het kruidvat. Maar dat wou ze niet doen moest haar vriend maar doen ( die had gebelt om te zeggen ga die eens halen ). Vertelt ze dan allemaal vrolijk O_o ...

ik ga uw verhaal herformuleren zodat ge de waarheid ziet.
zij was me u gaan drinken en ze vertelde dat ze sex wou hebben met haar vriend maar dat zij te tam is om de de condooms te gaan halen.
dast zelvde gelek die gasten die gefriendzoned zijn en denken dat ze een kans hebben nadat een maske hun vroeg om te gaan shoppen omdat hun vriend ni wou.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Eburoon op ma 09 jan 2012 11:45 am

uhm :D voor zover dat ik meskes versta gaan die nie praten over hey kga sebiet seks hebben me mijn vriendje, tegen iemand waarmee ze seks willen...
Eburoon
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 09 jan 2012 1:27 pm

Daman schreef:Even een update :D , Ik ben er zondag nog is iets mee gaan drinken dit dat allemaal wel plezant , ik ben wel zeker dat ik een kans maak zodra het gedaan is met haar vriend. Maar op dit moment om er tussen te nee toch niet dangerzone. Hoewel ze echt te open is over alles , dat ze nog condooms moest halen in het kruidvat. Maar dat wou ze niet doen moest haar vriend maar doen ( die had gebelt om te zeggen ga die eens halen ). Vertelt ze dan allemaal vrolijk O_o ...

Allé jong, ge zijt keihard gefriendzoned. Blijfde gij daar rustig onder als zij bezig is over condooms halen om met hare vriend te gaan neuken? Sorry, maar moest ik verliefd zijn op dat meiske op da moment zou ik het toch moeilijk hebben ze. Ik zou in staat zijn om gewoon op te staan en weg te wandelen.

Ik ga wel toegeven ik heb ooit in een vergelijkbare situatie gezeten. Ik was verliefd op een meisje dat een vriend had (moet ge dus niet doen). Ik had wel vrij duidelijk gemaakt dat ik gevoelens voor haar had (move gemaakt op een avond dat ze het moeilijk had en gescoord, alleen niet zo goed gescoord als ik toen dacht). Zij bleef namelijk bij die vriend en ze bleef het er ook moeilijk mee hebben. Ik had toen dezelfde houding als gij "vanaf dat het uit is met die vriend ben ik binnen".

Ik moet de rest van het verhaal zeker niet vertellen? Kortom, dat laatste gebeurde dus niet en ik bleef daar maar wat zielig zitten. Tis ook zielig he, ge speelt in feite voor niks anders dan "de tweede keus".

Vanaf ik dat besefte heb ik me vermand, me erover gezet en nu ben ik samen met een meiske waar ik doodgelukkig mee ben.

Dus zet ze uit u hoofd en vind een beter meisje (ookal denkt ge op dit moment misschien dat die niet bestaat)!
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BramVroy op ma 09 jan 2012 1:37 pm

elberto schreef:

Allé jong, ge zijt keihard gefriendzoned. Blijfde gij daar rustig onder als zij bezig is over condooms halen om met hare vriend te gaan neuken? Sorry, maar moest ik verliefd zijn op dat meiske op da moment zou ik het toch moeilijk hebben ze. Ik zou in staat zijn om gewoon op te staan en weg te wandelen.

Idem. Als zij weet dat gij iets voor haar voelt zegt ze zoiets enkel om 1 u jaloers te maken 2 u duidelijk te maken: YOU HAVE BEEN FRIENDZONED. En dat eerste is dat niet om u te verleiden hé.
Laatst bijgewerkt door BramVroy op ma 09 jan 2012 3:07 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor FWGod op ma 09 jan 2012 2:45 pm

BROTHERZONED
FWGod
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op ma 09 jan 2012 3:06 pm

BramVroy schreef:
elberto schreef:

Idem. Als zij weet dat gij iets voor haar voelt zegt ze zoiets enkel om 1 u jaloers te maken 2 u duidelijk te maken: YOU HAVE BEEN FRIENDZONED. En dat eerste is dat niet om u te verlijden hé.

En ook niet om u te verleiden.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor BramVroy op ma 09 jan 2012 3:08 pm

Queen schreef:
BramVroy schreef:
elberto schreef:

Idem. Als zij weet dat gij iets voor haar voelt zegt ze zoiets enkel om 1 u jaloers te maken 2 u duidelijk te maken: YOU HAVE BEEN FRIENDZONED. En dat eerste is dat niet om u te verlijden hé.

En ook niet om u te verleiden.

Des te meer ik blok, des te erger het wordt :( Daarstraks ook serieuze fouten in m'n literatuuronderzoek gevonden.
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Sneezy op ma 09 jan 2012 3:39 pm

Eburoon schreef:uhm :D voor zover dat ik meskes versta gaan die nie praten over hey kga sebiet seks hebben me mijn vriendje, tegen iemand waarmee ze seks willen...

whut? wa wilde zegge me die zin? ze heeft nochtans mega duidelijk gemaakt da ze sex me haar vriend ga hebbe. :p
Die wilt ni me u poepe jong. en moest ge er ooit is mee poepe => lees elberto zijn verhaal
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor elberto op ma 09 jan 2012 3:55 pm

Sneezy schreef:
Eburoon schreef:uhm :D voor zover dat ik meskes versta gaan die nie praten over hey kga sebiet seks hebben me mijn vriendje, tegen iemand waarmee ze seks willen...

whut? wa wilde zegge me die zin? ze heeft nochtans mega duidelijk gemaakt da ze sex me haar vriend ga hebbe. :p
Die wilt ni me u poepe jong. en moest ge er ooit is mee poepe => lees elberto zijn verhaal

Hij bedoelt (denk ik) dat een meisje niet tegen een gast, waar ze seks mee wilt hebben, zou zeggen dat ze seks gaat hebben met een andere gast.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Eburoon op ma 09 jan 2012 5:28 pm

elberto schreef:
Sneezy schreef:

Hij bedoelt (denk ik) dat een meisje niet tegen een gast, waar ze seks mee wilt hebben, zou zeggen dat ze seks gaat hebben met een andere gast.

jup
Eburoon
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op di 10 jan 2012 11:04 am

Afbeelding

FRIENDZONED TO THE MAX
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor r0o op di 10 jan 2012 1:41 pm

Give up! You sir, are in the friendzone...

And what pokémon taught me!
Afbeelding
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor booza op za 14 jan 2012 8:18 pm

1 simpele tip:
Kus haar, als je echt niet wat ze voelt voor jou kus haar.
Als je afgewezen wordt so be it, genoeg dekseltjes die op uw potje passen :roll:
booza
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Astro op ma 16 jan 2012 6:59 pm

booza schreef:1 simpele tip:
Als je afgewezen wordt so be it, genoeg dekseltjes die op uw potje passen :roll:

Amai, merci om te helpen, echt bedankt!
Afbeelding
Astro (oude nickname: Astroboy)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bucky op di 17 jan 2012 12:23 am

We leven hier precies allemaal mee met Daman :p.
Alsk et zo bekijk denk ik da ge nog 2 opties hebt;

1: Vergeet maar dat ge een relatie gaat hebben met haar. (Ge kunt wel ng vrienden blijvn imo)

2: Vertel haar wa da ge echt voelt! Een nee heb je, een ja kun je krijgen.

In ieder geval, veel succes ermee. Khoop dat het u lukt ;)
bucky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op di 17 jan 2012 11:52 am

Astro schreef:

Vertel het haar gewoon een nee heb je (overduidelijk) Stop met rond de pot te roeren en vertel het haar, indien je hier de ballen niet voor hebt, dan moet je gewoon een ander zoeken en kijken hoe ze reageert ;) wie nie waagt blijft maagd.
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Deo_Volente op di 17 jan 2012 4:20 pm

Dit topic bestaat nog altijd..amai, ben onder de indruk.
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Member op do 19 jan 2012 1:00 pm

Em eeft ommes al lang een ander
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor booza op do 19 jan 2012 4:14 pm

Rbbz schreef:
Astro schreef:

Vertel het haar gewoon een nee heb je (overduidelijk) Stop met rond de pot te roeren en vertel het haar, indien je hier de ballen niet voor hebt, dan moet je gewoon een ander zoeken en kijken hoe ze reageert ;) wie nie waagt blijft maagd.

Ik ben verliefd op jou tegen een vrouw zeggen? :lol:
Is de grootste fout die je kan maken nu
booza
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op do 19 jan 2012 5:50 pm

booza schreef:
Rbbz schreef:
Astro schreef:

Ik ben verliefd op jou tegen een vrouw zeggen? :lol:
Is de grootste fout die je kan maken nu

gwn over sex beginnen (y)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

VorigeVolgende

Keer terug naar Liefde & Sex