register Paswoord vergeten?

Little help mind fucked

Zwoele topics!

Re: Little help mind fucked

Berichtdoor Member op vr 06 jan 2012 3:45 pm

the-skullkid schreef:
Member schreef:
the-skullkid schreef:
Member schreef:Lol maar ge moet toch de keuze van iemand kunnen respecteren en toch niet zomaar laten vallen?

Gij zijt zeker dat ge ballen hebt?

Ja, geïnteresseerd?

Nee sorry, ik zoek iemand met zelfrespect en karakter.

Aan de hand van enkele posts op een forum een oordeel vellen over iemand z'n karakter... Gij moet wel zeer veel mensenkennis hebben dan ;)
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op vr 06 jan 2012 4:31 pm

Dus als ge nu al keilang een goeie vriendin hebt en ge beseft plots da uw gevoelens daar wa verder voor gaan als voor de gemiddelde vriendin dan wilde daar niks meer mee te maken hebben als die niks 'meer' wilt? :lol:

WOW, it must be a tough world for bisexual people. Telkens als die gevoelens beginnen kweken zijn ze weer iemand kwijt :(

Ge kunt uw gevoelens inderdaad niet afzetten, maar ge kunt wel gewoon beseffen dat dat 'maar' gevoelens zijn en dat ge daar niet op MOET ingaan.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor krack op vr 06 jan 2012 4:38 pm

the-skullkid schreef:
Member schreef:
the-skullkid schreef:
Member schreef:Lol maar ge moet toch de keuze van iemand kunnen respecteren en toch niet zomaar laten vallen?

Ja, geïnteresseerd?

Echt zever e kerel, een van mijn beste vriendinnen klikt het enorm goed mee.
Heb ik er gevoelens voor? Nog niet echt.
Zou dat kunnen? Zeker en vast.
Als zij me nu zou friendzonen terwijl ik een relatie wil moet ik haar dan laten vallen? Absoluut niet!
Zij maakt een keuze en als je haar daarom dumpt omdat je dit niet respecteert maakt dat jou eerder een slechte vriend. De vraag hier is hoe we er beiden mee zouden omgaan.
Is het een meisje waar je alleen maar mee omging met de reden er iets mee te beginnen, tja das een ander verhaal natuurlijk ;)

EDIT : @ Queen, stel je gaat er op in, so what?
Is een keer afgewezen worden is het einde van de wereld niet e :)
(Ik ga dus akkoord met wat jij zegt)
krack
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Member op vr 06 jan 2012 4:52 pm

Chance, ik dacht al dat ik abnormaal was.
Afbeelding

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Eburoon op vr 06 jan 2012 5:00 pm

hmmm er zijn er een paar dat niet goed begrijpen.
het is voor jezelf veeeeeel gemakkelijker en je gaat jezelf veel tijd uitsparen als je dat meisje waar je iets voor voelt een tijdje niet meer ziet. Inderdaad dat betekent dat je niet zo'n goede vriend van haar bent, maarja het is kiezen e. Oftewel heb je de friendzone: een vriendin, mottig voelen omdat ze niets me jou wil, tijdverlies. Oftewel heb je een vriendin minder,maar meer tijd voor andere vriendinnen die je misschien wel zien zitten. boem, nailed it!
Eburoon
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op vr 06 jan 2012 6:41 pm

Nee, member enz hebben een punt. Als je dat meiske leuk vindt, en je krijgt er dan gevoelens voor, maar zij wil niet. Ja dan kan je toch best proberen vrienden te blijven. Die gevoelens trekken wel weg. Je komt iemand anders tegen, etc.

Het is zever dat mannen & vrouwen geen gewone vrienden kunnen zijn (Alhoewel ik toegeef dat vrouwen echt irritant kunnen zijn om mee bevriend te zijn :roll: Vrouwen betekenen drama, gezaag, slecht gezind zijn, etc. Mannen is echt gewoon pinten pakken en lachen.)

Maar als je dat meisje leerde kennen puur als potentieel lief, dan is het iets anders :)
Laatst bijgewerkt door Mayo op vr 06 jan 2012 6:58 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Deo_Volente op vr 06 jan 2012 6:47 pm

Mayo schreef:Nee, member enz hebben een punt. Als je dat meiske leuk vind, en je krijgt er dan gevoelens voor, maar zij wil niet. Ja dan kan je toch best proberen vrienden te blijven. Die gevoelens trekken wel weg. Je komt iemand anders tegen, etc.

Het is zever dat mannen & vrouwen geen gewone vrienden kunnen zijn (Alhoewel ik toegeef dat vrouwen echt irritant kunnen zijn om mee bevriend te zijn :roll: Vrouwen betekenen drama, gezaag, slecht gezind zijn, etc. Mannen is echt gewoon pinten pakken en lachen.)

Maar als je dat meisje leerde kennen puur als potentieel lief, dan is het iets anders :)

dt-fouten :(

Feit is, hij zal er niet mee in koppel komen. Als hij het niet wilt geloven, laat hem hopen en ervaring opdoen :mrgreen:
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Vlasjtrab op vr 06 jan 2012 7:37 pm

Nuff' said

Mannen kunnen niet bevriend zijn met vrouwen, ze willen altijd wel iets meer. Ookal is het maar ne keer goed binnen doen of er is op zitten ;) Vrouwen kunnen misschien wel bevriend zijn met mannen, maar niet vice versa (tenzij je homo bent).
Vlasjtrab
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op vr 06 jan 2012 7:44 pm

Vlasjtrab schreef:

Nuff' said

Mannen kunnen niet bevriend zijn met vrouwen, ze willen altijd wel iets meer. Ookal is het maar ne keer goed binnen doen of er is op zitten ;) Vrouwen kunnen misschien wel bevriend zijn met mannen, maar niet vice versa (tenzij je homo bent).

da is ni waar. een griet kan ook gefriendzoned worden, of poept gij echt elke griet die me u wilt poepen? if so, dan hedde lage standaarden. Ik heb in iedergeval vriendinnen waar ik nooit sex mee zou kunne hebben :p
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor the-skullkid op vr 06 jan 2012 8:17 pm

iemand ooit de film 'When harry met sally' gezien?
awel, een man en een vrouw kunnen niet bevriend zijn, een van de twee wil altijd meer of er is ooit al iets gebeurd. En als ik in mijn eigen vriendengroep kijk klopt dat. Oftewel voel ik mij aangetrokken oftewel zij. Het is gewoon zo. Mijn beste vriendin is mijn ex.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Queen op vr 06 jan 2012 8:22 pm

the-skullkid schreef:iemand ooit de film 'When harry met sally' gezien?
awel, een man en een vrouw kunnen niet bevriend zijn, een van de twee wil altijd meer of er is ooit al iets gebeurd. En als ik in mijn eigen vriendengroep kijk klopt dat. Oftewel voel ik mij aangetrokken oftewel zij. Het is gewoon zo. Mijn beste vriendin is mijn ex.

Ja, efkes ne film als 'bewijs' :lol:

Ik heb veel maten. Der zijn er waarvan ik weet da als ik vrijgezel zou zijn en zou willen da die direct ja zouden zeggen, maar ik heb er evengoed die mij echt als 'maat' zien en zouden gruwelen bij het gedacht om mij als lief te hebben.

U aangetrokken voelen tot iemand is trouwens totaal geen liefde en mag vriendschap helemaal niet in de weg staan. Ge moogt gewoon de fout ni maken om die grens te vertroebelen en benefits te gaan krijgen want dan krijgde gwn messy toestanden.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor the-skullkid op vr 06 jan 2012 8:54 pm

Queen schreef:

Ik heb veel maten. Der zijn er waarvan ik weet da als ik vrijgezel zou zijn en zou willen da die direct ja zouden zeggen, maar ik heb er evengoed die mij echt als 'maat' zien en zouden gruwelen bij het gedacht om mij als lief te hebben.

U aangetrokken voelen tot iemand is trouwens totaal geen liefde en mag vriendschap helemaal niet in de weg staan. Ge moogt gewoon de fout ni maken om die grens te vertroebelen en benefits te gaan krijgen want dan krijgde gwn messy toestanden.

Nee natuurlijk dient die film niet als bewijs. De film staat er los van, maar daarin word gewoon gezegd wat ik allang wist. Maar als ge u tot iemand aangetrokken voelt, en ge spendeert der genoeg tijd mee dan komen er automatisch gevoelens van. Als is dat pas na 10 jaar, ze komen. En dat kunt ge niet ontkennen.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jellesg op vr 06 jan 2012 9:04 pm

'k Heb de indruk dat er hier veel zijn die 'kennis-vriendin' verwarren met 'vriendin-vriendin'. Tuurlijk, iedereen heeft hier vriendinnen waar ze geen gevoelens voor hebben, maar stel (als voorbeeld, eerste dat in mij opkomt) dat die vriendin in het midden van de nacht belt om te vragen of je even langs gaat omdat het gedaan is met haar vriend.. voor hoeveel van die vriendinnen ga je zonder tegenzin(!) uit je bed kruipen en naar haar verhaal gaan luisteren? Het correcte antwoord is: geen enkele.
Persoonlijk heb ik nog nooit een vriendin gehad waarvoor ik alles zou doen zonder dat ik er gevoelens voor had. Vrouwen waarvoor je niet de minste affectie hebt zullen het nooit schoppen tot 'vriendin-vriendin' en zul je in vele gevallen afwimpelen (of zelfs dumpen) eens ze voor teveel problemen zorgen.
Ik kan niet veralgemenen voor iedereen natuurlijk, maar ik heb sterke vermoedens dat een 'echte vriendschap' tussen een man en een vrouw niet bestaat en dat mannen die het tegendeel beweren ofwel geen echte vriendschap met een vrouw hebben ofwel hun gevoelens wegstoppen/ontkennen. Voor iemand die je nooit van je leven hebt geneukt of zou willen neuken ga je niet door vuur en als je voor iemand niet door vuur wil gaan dan is het geen echte vriendin.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sammos op vr 06 jan 2012 9:04 pm

Queen schreef:

Ja alsof Schindler's List ook een bewijs is voor wat er toen gebeurde.
Sammos
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op vr 06 jan 2012 9:13 pm

Bedankt Jelle, dat is precies wat ik bedoelde. Ik heb het dan ook niet over die een vriendin die ge hebt leren op de chirofuif vorige week. Ik heb het over vrienden die ge écht kent.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Queen op vr 06 jan 2012 9:14 pm

Jellesg schreef:'k Heb de indruk dat er hier veel zijn die 'kennis-vriendin' verwarren met 'vriendin-vriendin'. Tuurlijk, iedereen heeft hier vriendinnen waar ze geen gevoelens voor hebben, maar stel (als voorbeeld, eerste dat in mij opkomt) dat die vriendin in het midden van de nacht belt om te vragen of je even langs gaat omdat het gedaan is met haar vriend.. voor hoeveel van die vriendinnen ga je zonder tegenzin(!) uit je bed kruipen en naar haar verhaal gaan luisteren? Het correcte antwoord is: geen enkele.
Persoonlijk heb ik nog nooit een vriendin gehad waarvoor ik alles zou doen zonder dat ik er gevoelens voor had. Vrouwen waarvoor je niet de minste affectie hebt zullen het nooit schoppen tot 'vriendin-vriendin' en zul je in vele gevallen afwimpelen (of zelfs dumpen) eens ze voor teveel problemen zorgen.
Ik kan niet veralgemenen voor iedereen natuurlijk, maar ik heb sterke vermoedens dat een 'echte vriendschap' tussen een man en een vrouw niet bestaat en dat mannen die het tegendeel beweren ofwel geen echte vriendschap met een vrouw hebben ofwel hun gevoelens wegstoppen/ontkennen. Voor iemand die je nooit van je leven hebt geneukt of zou willen neuken ga je niet door vuur en als je voor iemand niet door vuur wil gaan dan is het geen echte vriendin.

Voor hoeveel echte maten gaat gij zonder tegenzin 's nachts uit uw bed kruipen? Da doede nooit graag ze :P Maar voor echte maten doet ge da wel, wa hun geslacht ook is. Ik heb er een paar die mij gewoon echt als 'bro' zien en mij dus gelijk zullen behandelen.

Dus waarom zou ge automatisch gevoelens hebben als ge daarvoor door het vuur gaat? Dan zou da willen zeggen da ge uw maten ook wel eens wilt shaggen? En ja, natuurlijk is er een soort affectie nodig om het tot echte vriendin te schoppen. Ge gaat ne kerel waar ge u aan irriteert ook ni tot vriend schoppen eh.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor the-skullkid op vr 06 jan 2012 9:19 pm

Queen schreef:
Jellesg schreef:'k Heb de indruk dat er hier veel zijn die 'kennis-vriendin' verwarren met 'vriendin-vriendin'. Tuurlijk, iedereen heeft hier vriendinnen waar ze geen gevoelens voor hebben, maar stel (als voorbeeld, eerste dat in mij opkomt) dat die vriendin in het midden van de nacht belt om te vragen of je even langs gaat omdat het gedaan is met haar vriend.. voor hoeveel van die vriendinnen ga je zonder tegenzin(!) uit je bed kruipen en naar haar verhaal gaan luisteren? Het correcte antwoord is: geen enkele.

Voor hoeveel echte maten gaat gij zonder tegenzin 's nachts uit uw bed kruipen? Da doede nooit graag ze :P Maar voor echte maten doet ge da wel, wa hun geslacht ook is. Ik heb er een paar die mij gewoon echt als 'bro' zien en mij dus gelijk zullen behandelen.

Dus waarom zou ge automatisch gevoelens hebben als ge daarvoor door het vuur gaat? Dan zou da willen zeggen da ge uw maten ook wel eens wilt shaggen? En ja, natuurlijk is er een soort affectie nodig om het tot echte vriendin te schoppen. Ge gaat ne kerel waar ge u aan irriteert ook ni tot vriend schoppen eh.

Ik durf te wedden, dat als gij vanacht om 2u ne vriend van u belt die u als bro ziet, en zegt dat et gedaan is met uwe vriend bla bla alleen, knuffel bla bla die direct denkt: SEX BOOBIES FUCK.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Queen op vr 06 jan 2012 9:24 pm

the-skullkid schreef:
Queen schreef:

Ik durf te wedden, dat als gij vanacht om 2u ne vriend van u belt die u als bro ziet, en zegt dat et gedaan is met uwe vriend bla bla alleen, knuffel bla bla die direct denkt: SEX BOOBIES FUCK.

Lol nee. In tegenstelling tot wa gij misschien zou doen is dieje da echt mijne 'superbro' is sowieso al gene die zoiets doet met een meiske da al een lief heeft. En daarbij, hij heeft zelf ook een lief.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor the-skullkid op vr 06 jan 2012 9:37 pm

Als beide partijen al een partner hebben wilt et al eens lukken, maar vanaf dat een van de twee single is marcheert et ni meer. wacht maar af ;)
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor dOrine op vr 06 jan 2012 9:39 pm

Da filmpje is echt wel geniaal eigelijk. En ergens idd wel de waarheid :). Als je als meisje een vriend hebt, en alle jongens rondom u weten dat gedragen die hen op een bepaalde manier. Is die relatie gedaan, dan gedragen die hun compleet anders :p, echt raar ^^.

& 'K ga volledig akkoord met Jellesg eigelijk. Inderdaad als je niet de minste aantrekking hebt voor iemand, dan gaat die hoogst waarschijnlijk nooit je beste vriend worden. Alsk zo kijk naar mijn eigen vriendschapsrelaties met mannen dan klopt het ook wel ferm ^^. Ik kan wel vriendschappen hebben met mannen zonder er gevoelens voor te hebben, sowieso, maar met die aantrekking heb je wel gelijk.

Queen: Jou snap ik ook compleet, maar jij zit dan in een totaal andere situatie. Jij verkeert al 5/6 jaar met Ben zeker? Dat is iets dat iedereen rondom jou weet, dus sowieso ben jij off-limits, waardoor jij dan wel eerder echte vriendschappen kan opbouwen met die jongens. Dat je stukken beter overeenkomt met mannen dan met vrouwen heeft er ook veel mee te maken :).
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Queen op vr 06 jan 2012 9:49 pm

the-skullkid schreef:Als beide partijen al een partner hebben wilt et al eens lukken, maar vanaf dat een van de twee single is marcheert et ni meer. wacht maar af ;)

We zijn zo goed met elkaar bevriend geraakt toen hij nog single was. En ondertussen heeft em er al een pak aan zijne piet gehad. Never had any probs.

Edit:

@ Dorine: dat zal inderdaad ook wel veel doen. Maar 't is dus wel mogelijk, iets wat sommigen hier dus echt als onmogelijk bestempelen.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor FWGod op vr 06 jan 2012 10:07 pm

Even een stop op deze discussie zetten;

FWGod
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Member op za 07 jan 2012 12:04 am

FWGod schreef:Even een stop op deze discussie zetten;

Scroll naar boven worst, 't is al is gepost geweest.
Afbeelding

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op za 07 jan 2012 12:24 am

Queen schreef:

Ik héb maten waarvoor ik midden in de nacht uit mijn bed zou kruipen om hen te gaan helpen, zonder tegenzin. Ik kan die maten trouwens op één hand tellen. Die maten zijn degenen die ik kan vertrouwen, waar ik veel mee meegemaakt heb, waar ik alles tegen kan vertellen, enz. Maten die je niet in de steek zullen laten en vice versa.
Ik heb daarentegen geen enkele vriendin (gehad) waarvoor ik hetzelfde zou doen moest het niet zijn dat ik ermee neuk, geneukt heb of zou willen mee neuken. 't Klinkt grof, ik weet het, maar het is de harde realiteit.
De mensen da gij ziet als "bro's" zullen je ofwel in de steek laten als het erop aankomt, ofwel voelen die iets voor jou maar verbergen ze het. Ofwel is het inderdaad omdat jij simpelweg al 5/6 jaar in een relatie zit en dus gezien wordt als "one of the guys", wie weet.. Maar ik denk toch dat de meesten akkoord zullen zijn met mij dat je nooit een hechte vriendschapsband kan opbouwen tussen een man/vrouw zonder dat er relationele of seksuele spanningen zijn.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor appeltaart op za 07 jan 2012 12:37 am

krack schreef:
the-skullkid schreef:
Member schreef:
the-skullkid schreef:

Ja, geïnteresseerd?

Echt zever e kerel, een van mijn beste vriendinnen klikt het enorm goed mee.
Heb ik er gevoelens voor? Nog niet echt.
Zou dat kunnen? Zeker en vast.
Als zij me nu zou friendzonen terwijl ik een relatie wil moet ik haar dan laten vallen? Absoluut niet!
Zij maakt een keuze en als je haar daarom dumpt omdat je dit niet respecteert maakt dat jou eerder een slechte vriend. De vraag hier is hoe we er beiden mee zouden omgaan.
Is het een meisje waar je alleen maar mee omging met de reden er iets mee te beginnen, tja das een ander verhaal natuurlijk ;)

EDIT : @ Queen, stel je gaat er op in, so what?
Is een keer afgewezen worden is het einde van de wereld niet e :)
(Ik ga dus akkoord met wat jij zegt)

ik was een paar maanden geleden nog gefriendzoned, en ik kan met een blij gezicht zeggen dat het nu mijn vriendin mag zijn :D
Afbeelding
appeltaart (oude nickname: u oma)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Zuurmoes op za 07 jan 2012 12:39 am

Jellesg schreef:Ik héb maten waarvoor ik midden in de nacht uit mijn bed zou kruipen om hen te gaan helpen, zonder tegenzin. Ik kan die maten trouwens op één hand tellen. Die maten zijn degenen die ik kan vertrouwen, waar ik veel mee meegemaakt heb, waar ik alles tegen kan vertellen, enz. Maten die je niet in de steek zullen laten en vice versa.
Ik heb daarentegen geen enkele vriendin (gehad) waarvoor ik hetzelfde zou doen moest het niet zijn dat ik ermee neuk, geneukt heb of zou willen mee neuken. 't Klinkt grof, ik weet het, maar het is de harde realiteit.
De mensen da gij ziet als "bro's" zullen je ofwel in de steek laten als het erop aankomt, ofwel voelen die iets voor jou maar verbergen ze het. Ofwel is het inderdaad omdat jij simpelweg al 5/6 jaar in een relatie zit en dus gezien wordt als "one of the guys", wie weet.. Maar ik denk toch dat de meesten akkoord zullen zijn met mij dat je nooit een hechte vriendschapsband kan opbouwen tussen een man/vrouw zonder dat er relationele of seksuele spanningen zijn.

True, dacht soms dat het abnormaal was dat k mijn echte maten op één hand kon tellen... Ma kweet wel beter ondertussen. In tijden van nood leert ge u vrienden pas kennen ;) Maar allé heb bijvoorbeeld op vakantie in Turkije 1/3 van mijn vakantie met ne maat int ziekenhuis doorgebracht omdat die om 4 uur 's nachts met de ambulance naar 't ziekenhuis moest. Buiten ne merci van hem nooit iets van gehoord, ma boeie da doen maten gewoon! Of die hetzelfde gedaan zou hebben, idk idc =/ Ma ne goeie maat laat k nie stikken... Wel een avontuur jawatte, achteraf lacht ge daarmee ma toen :lol:

Buiten als ze me ne groep op stap gaan en k eens geen zin heb en nie de tamzak wil uithangen dus maar een of ander excuus verzin ma ey, nobody is perfect :)

Voor een goei vriendin zou k da ook doen, kzag haar zus/broer ook als familie eig... als die een serieus probleem hadden stak k mijne nek ook wel uit. Ben die ooit gaan ophalen van een training omda die nie met de fiets naar huis kon omda er een groepke freaky gasten buiten stond te wachten.

Dat dat bestaat ma ge dat niet voor iedereen hebt verschilt van persoon tot persoon en daar is ook niks mis mee.
Zuurmoes
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Zuurmoes op za 07 jan 2012 12:39 am

appeltaart schreef:ik was een paar maanden geleden nog gefriendzoned, en ik kan met een blij gezicht zeggen dat het nu mijn vriendin mag zijn :D

Was de truc? 8-[
Zuurmoes
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op za 07 jan 2012 3:01 am

Zuurmoes schreef:
appeltaart schreef:ik was een paar maanden geleden nog gefriendzoned, en ik kan met een blij gezicht zeggen dat het nu mijn vriendin mag zijn :D

Was de truc? 8-[

Veel geld en chloroform.

Queen, volgens mij zijt gij dan echt de uitzondering omdat gij al zo lang vrijt. Maar er is een regel, alles voor u 23ste gaat kapot, dus ooit als gij en Ben uitelkaar gaan (hopelijk niet natuurlijk) zult gij terugdenken aan dit topic. Fosho.

I'm drunk btw.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op za 07 jan 2012 8:55 am

the-skullkid schreef:
Zuurmoes schreef:

Was de truc? 8-[

Veel geld en chloroform.

Queen, volgens mij zijt gij dan echt de uitzondering omdat gij al zo lang vrijt. Maar er is een regel, alles voor u 23ste gaat kapot, dus ooit als gij en Ben uitelkaar gaan (hopelijk niet natuurlijk) zult gij terugdenken aan dit topic. Fosho.

I'm drunk btw.

ik kan mss naïef zijn he, maar volgens mij is dat zever hoor.

Nu we hier toch zo bezig zijn over relaties enzo zou ik graag een nieuw element in de discussie brengen.

Een poos geleden zei een maat tegen mij "als een koppel verliefd op mekaar is, ziet de man altijd de vrouw het liefst". De theorie is dus dat als een man écht verliefd is hij compleet van de wereld is. Elk gevoel voor rationaliteit en rede valt compleet weg, het enige waar hij nog aan denkt is dat ene meisje.
Het meisje langs de andere kant ziet die jongen ook wel graag, ze kan er zelf totaal zot van zijn, maar ze behoudt dat kleine beetje rationaliteit wat mannen dus verliezen. En daarom ziet een man een vrouw altijd liever dan omgekeerd. Dat wilt daarom zeker niet zeggen de relatie niet goed is, het is gewoon zo.

Ik geloofde hem eerst niet, maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik begin te denken dat het waar is.

Wat is jullie mening hierover? Ik weet dat 99% van de meisjes nu hoogstwaarschijnlijk zal ontkennen, maar toch, meningen graag! :p
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Queen op za 07 jan 2012 10:40 am

@ the-skullkid; we zullen het snel weten, zo ver ben ik nimeer weg van de 23. En dan zit ik ook nimeer in Leuven dus dan ik mijn self-pity trouwens al ni zo makkelijk op mijn beste maten van daar projecteren.

@ elberto; hangt af van het type kerel denk ik.. En op wa vlak ge da zou beweren. Mijn aanpassing aan uw theorie: dat is enkel in het begin als ze zotverliefd zijn en het meisje compleet voor zich willen maken. En dan doen die zotte dingen zoals kei ver fietsen voor iet onnozel of kei vroeg ontbijt aan bed enal. Maar na ne tijd verandert da in liefde waar ge gesettled zijt en dan gebeurt da nog minimaal.. En zeker ni met hetzelfde enthousiasme. Maar ge merkt op andere vlakken dan weer wel dat die liefde der nog wel zeker zit.
Rawr.
Afbeelding
Queen

VorigeVolgende

Keer terug naar Liefde & Sex