register Paswoord vergeten?

Vreemde naaktencounters

Zwoele topics!

Re: Vreemde naaktencounters

Berichtdoor Wafelsap op zo 02 jun 2013 9:29 am

Er werd aangebeld en ik kwam net uit de douche. Dus ik men badjas aangedaan en open gaan doen. 't Was zo'n pakketjes leveringsdienst die iets kwamen afzetten voor de buren. Die kerel geeft da pakketje en ik teken af. Kerel vertrekt, en ik sluit de deur achter mij, ma voel plots een licht briesje in de regio van mijn johnson.

Bleek da ik mijn badjas nie tegoei dicht had gedaan, en da die de hele tijd op een 'kier' hing, en der dus nogal vrij veel zichtbaar was :lol: Die gast heeft dus ook meer gezien als hem nodig was waarschijnlijk.
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Re: Vreemde naaktencounters

Berichtdoor Member op zo 02 jun 2013 10:04 am

Wafelsap schreef:Er werd aangebeld en ik kwam net uit de douche. Dus ik men badjas aangedaan en open gaan doen. 't Was zo'n pakketjes leveringsdienst die iets kwamen afzetten voor de buren. Die kerel geeft da pakketje en ik teken af. Kerel vertrekt, en ik sluit de deur achter mij, ma voel plots een licht briesje in de regio van mijn johnson.

Bleek da ik mijn badjas nie tegoei dicht had gedaan, en da die de hele tijd op een 'kier' hing, en der dus nogal vrij veel zichtbaar was :lol: Die gast heeft dus ook meer gezien als hem nodig was waarschijnlijk.

:lol: hilarisch man
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Liefde & Sex