register Paswoord vergeten?

Relatie met Transseksueel

Zwoele topics!

Re: Relatie met Transseksueel

Berichtdoor eclipx op di 30 apr 2013 9:33 am

Bistiriko schreef:
eclipx schreef:
Mayo schreef:homo's en lesbo's ok.. Travestieten en transsex vallen mee... maar eclipx? DEGOUTANT!

stop the hate

Ge werkt het zelf in de hand hoor. Mijn mail om u aan te geven bij de politie is bijna af. Met bommen laten afgaan op openbare plaatsen en politielint pikken, lach ik niet.

1. Feiten zijn gedateerd... en dat is toch niet echt een bom, das gewoon chemische reactie aub... in't midden van de nacht, er liep daar niemand rond!!!!
2. Dat is niet gepikt, kijk kga u eerlijk zeggen hoe ik er aan ben gekomen: kmoest als interim meehelpen in een bedrijf dat afgebrand was om gans de boel op te kuisen en die linten lagen daar gewoon, anders werden ze toch in de vuilbak gesmeten.
3. Klikker
4. Als ik nu zeg dat transsexuelen degoutant zijn, awel dat is mijn mening? Iets op tegen? Pech, want ik heb recht op mijn mening.
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op di 30 apr 2013 10:47 am

Haha durango het schiet me net te binnen da gij vorige week een foto van uwzelf hebt gepost waarin je gekleed bent zoals een fee! Nu valt mijn frank! :D

viewtopic.php?f=39&t=30777&start=600#p1132280
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor UltimateTetten op wo 01 mei 2013 11:30 am

hypolicious schreef:Bende campers.

:lol:
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor eclipx op wo 01 mei 2013 1:37 pm

Lol vn8 weggeweest in Roeselare, twas veel te doen, concerten en zuiptoch en in 1 danscafe was er op 't eerste zich zo een blond wijf van in de 30 aan 't dansen, maar toen ik dichter kwam was het gewoon een kerel met een pruik en hij had fake tetten en omg... degoutant! Niemand zegt 't eigenlijk maar iedereen had er een afkeer van, beetje publiek geheim zo
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eXistenZ op do 02 mei 2013 8:04 am

there's an elephant in the room

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Toby op za 01 jun 2013 11:33 pm

eerder kamp 2 denkek... 6 maanden relatie betekend ni da ge er de rest van u leven mee gelukkig zult zijn, heel veel stellen gaan veel later dan 6 maanden uiteen... Ik denk eerlijk da ge bij ruzies (die ge sowieso in elke relatie hebt) da geval blijft naarboven komen omda ge op die moment kwetsend wilt zijn, en de trans het om den duur beu zal zijn da ge er blijft naar verwijzen en u dumpen, ook al ziede die graag, denk ni dadde da zomaar opzij legt alsof ze/het/een/de gewoon sexy gedanst heeft met iemand anders
You love me, you hate me, I frankly don't give a flying fuck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor mede999 op za 01 jun 2013 11:53 pm

eclipx schreef:4. Als ik nu zeg dat transsexuelen degoutant zijn, awel dat is mijn mening? Iets op tegen? Pech, want ik heb recht op mijn mening.

Proficiat, je hebt een mening. Wel één van de meest closed-minded meningen die ik ooit gehoord heb..

On topic: ik weet eigenlijk niet voor welke keuze ik zou gaan. Ik neig naar kamp 3, want als het echt goed klikt, dan zie ik daar absoluut geen probleem in. Maar ik zou gewoon willen dat zij/hij het eerder had verteld.
Who would have thought that the kid never left the man!

Afbeelding
mede999
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op zo 02 jun 2013 12:04 am

Toby schreef:eerder kamp 2 denkek... 6 maanden relatie betekend ni da ge er de rest van u leven mee gelukkig zult zijn, heel veel stellen gaan veel later dan 6 maanden uiteen... Ik denk eerlijk da ge bij ruzies (die ge sowieso in elke relatie hebt) da geval blijft naarboven komen omda ge op die moment kwetsend wilt zijn, en de trans het om den duur beu zal zijn da ge er blijft naar verwijzen en u dumpen, ook al ziede die graag, denk ni dadde da zomaar opzij legt alsof ze/het/een/de gewoon sexy gedanst heeft met iemand anders

Zijn de drie weken om? Verkeerde topic e maat!
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op zo 02 jun 2013 3:16 pm

Toby schreef:eerder kamp 2 denkek... 6 maanden relatie betekend ni da ge er de rest van u leven mee gelukkig zult zijn, heel veel stellen gaan veel later dan 6 maanden uiteen... Ik denk eerlijk da ge bij ruzies (die ge sowieso in elke relatie hebt) da geval blijft naarboven komen omda ge op die moment kwetsend wilt zijn, en de trans het om den duur beu zal zijn da ge er blijft naar verwijzen en u dumpen, ook al ziede die graag, denk ni dadde da zomaar opzij legt alsof ze/het/een/de gewoon sexy gedanst heeft met iemand anders

Vertaling:
Eerder kamp 2 denk ik. 6 Maanden een relatie hebben betekent niet dat ge er de rest van uw leven mee gelukkig zult zijn. Er zijn veel koppels die pas na 6 maanden uit elkaar gaan.
Ik denk eerlijk gezegd dat er bij ruzies, die er altijd in elke relatie zijn, dat naar boven zal blijven komen omdat ge op zo'n momenten kwetsend wilt zijn. Na verloop van tijd zal de transseksueel het beu zijn dat ge er blijft naar verwijzen en vervolgens zal ze u dumpen. Ook al ziet ge hem/haar graag, ik denk niet dat ge dat even makkelijk van u af zet, dan dat ge dat doet als ze heeft staan dansen met een andere man/vrouw.

Dit lijkt me al iets beter.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Liefde & Sex