register Paswoord vergeten?

Vakantielief hot or not?

Zwoele topics!

Vakantielief hot or not?

Berichtdoor emma1992 op vr 14 jun 2013 5:49 pm

Hallo,

Ik ben Emma Vanneste, journaliste voor de webradio Quindo in België en ben op zoek naar iemand die een uitgesproken mening heeft over vakantieliefde.

Ben jij iemand die nooit een vakantielief zou hebben of vind je het juist leuker dan vaste relaties, antwoordt dan aub hier of zend me een mailtje naar vanneste.emma@gmail.com.

Alvast bedankt!
emma1992
Onwetende
Onwetende

Re: Vakantielief hot or not?

Berichtdoor the-skullkid op vr 14 jun 2013 5:52 pm

definieer 'vakantielief'. Moet er ook verliefdheid bij zijn of gewoon poepen tegen de sterren op?
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Galome op vr 14 jun 2013 6:13 pm

ja, das veel leuker dan vaste relatie zenne!
In purple we trust!
Make us proud!
Galome
Gereïncarneerde WC-borstel
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor Durango op vr 14 jun 2013 6:14 pm

Beste Emma1992

Elke man die ooit het ongeluk heeft gehad om een lief te hebben, heeft het reeds afgeleerd om een uitgesproken mening te hebben.

Ja, we zijn allemaal sloefen, of we hebben het niet door!

Verder zijn er zo goed als geen vrouwen op Fundalize dankzij het latent aanwezige seksisme. Misschien kan je daarover een reportage maken, "Femme de Fundalize"? De aanwezige vrouwen zijn overigens preutse jonkvrouwen of zijn sinds mensenheugnis verwikkeld in een en dezelfde relatie.

Moest je toch erg wanhopig en ook niet vies van een beetje sensatie zijn, dan raad ik je aan contact op te nemen met met beruchte Fundalize-member als strangerinastrangeland ,zowat de combinatie van Jeff Hoeyberghs en de gemiddelde inwoner van Brussel-Centraal, of eclipx, combinatie van Dennis Black Magic, Jacky Chan en Pablo Escobar.

Graag gedaan, Emma1992!

Groeten Durango

@Galome: Gij vindt zelfs uw rechterhand leuker dan een relatie.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor emma1992 op vr 14 jun 2013 6:32 pm

the-skullkid schreef:definieer 'vakantielief'. Moet er ook verliefdheid bij zijn of gewoon poepen tegen de sterren op?

Dat kan beide zijn. Iemand die principieel tegen vakantieliefde is, zal dat misschien/waarschijnlijk zijn omdat er geen tot weinig toekomst in zo'n relatie zit of omdat hij of zij het gewoon vuil vindt om met iemand die je niet goed kent sex te hebben. Je ziet, het kan enkel sex zijn, maar er kan ook verliefdheid bij te komen kijken.

Durango schreef:Moest je toch erg wanhopig en ook niet vies van een beetje sensatie zijn, dan raad ik je aan contact op te nemen met met beruchte Fundalize-member als strangerinastrangeland ,zowat de combinatie van Jeff Hoeyberghs en de gemiddelde inwoner van Brussel-Centraal, of eclipx, combinatie van Dennis Black Magic, Jacky Chan en Pablo Escobar.

Bedankt voor de tip Durango!
emma1992
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op vr 14 jun 2013 6:53 pm

Ik denk dat je enkel een 'vakantielief' hebt als je pakweg 14 jaar zijt. Als ge daarna nog 'verliefd' wordt (in hoeverre dat dat mogelijk is in zo'n korte periode) zijt ge ne deem. Puur seks is weer wat anders.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op vr 14 jun 2013 7:02 pm

Durango schreef:of eclipx, combinatie van Dennis Black Magic, Jacky Chan en Pablo Escobar.

eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BramVroy op vr 14 jun 2013 9:28 pm

Ik antwoord uit principe niet op mensen die dt-fouten schrijven.

close Bekijk spoiler:
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Member op vr 14 jun 2013 9:38 pm

Heb ooit is een vakantielief gehad toen ik in Spanje op reis was met m'n ouders.
Was toen 14-15 jaar. Het was een mooie metalchick uit België. Ik stond aan de pooltafel, ze kwam naar mij, pakte me vast en toen deed ze me binnen.
Daarna hebben we nog wat gewandeld en gekust aan het strand. Ze was Waals, en omdat ik geen Frans kon (toen) waren er niet echt diepgaande conversaties (behalve "Amai, het is goed weer hé"). Dusja
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op vr 14 jun 2013 9:39 pm

Om de claim van Durango kracht bij te zetten: ik weet van niks en zelfs als ik van iets wist, had ik er geen mening over.

Dit is dan ook niet mijn mening (sla mij dus niet oh vrouwelijke overlords), dit zijn enkel feiten en waarnemingen: ik ga amper nog op reis (als student is dat te kostelijk; verder dan de Belgische kust kom ik niet). Een vakantielief is geleden van het vijfde middelbaar. Dat was tevens het enige vakantielief da'k in m'n leven gehad heb; mijn idiote 14-jarige zelf heeft ooit een knappe 15-jarige fling afgewezen omdat hij toch zo verliefd was op een meisje op school. *must invent time machine and go smack some sense into myself*

Oké, ik weet er dus toch een beetje van. Maar zoals beloofd geen eigen mening!
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor N1ibor op vr 14 jun 2013 11:09 pm

als ik op vakantie ga is het om plezier te maken , een lief zoeken/ one night stand doe ik thuis wel.
En uitgaan kan ik thuis ook, de cultuur van een ander land ontdekken niet, daarom ga ik op vakantie.
N1ibor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op za 15 jun 2013 11:47 am

mijn "vakantieliefde" was vorige zomer.

toen ben ik met een paar goeie vrienden een week naar de kust gegaan waar een 500 meter van het hotel een klein danscafe was de rio genaamd.

je kon er je ogen uitkijken op de meisjes tussen de 17-25 jaar. hieronder waren ook italiaanse,duitse,franse maar vooral waalse. zowel voor mij als voor mijn vrienden hadden wij daar de beste party's. het rare was dat het aantal mannen tegen vrouwen 4 tegen 10 was. en de meeste gasten dat daar waren ofwel fashionboys waren ofwel nerds die dachten te konden scoren. wij als sporters waren dan voor hun de beste keuze.

de eerste avond kennis gemaakt met de italiaanse caterina.
de 2de avond met de waalse sonja
3de avond met de duitse natasha.

met alledrie een hete nacht op het strand gehad. wish i could go back
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op za 15 jun 2013 12:38 pm

timplex schreef:met alledrie een hete nacht op het strand gehad. wish i could go back

You can. It's called transportation bro. ;)

Also: there's a tribe in Papua New Guinea where, when a hunter flaunts his success to the rest of the village, they kill him and drive away evil spirits with a drum made of his skin. Superstitious nonsense, of course - but one can see their point.
Afbeelding
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Keer terug naar Liefde & Sex