Schoor schreef:Hazard lijkt me een logische keuze, Legaer vond ik gisteren weer heel goed, vandaar zijn plaats.
Legear een goede match gespeeld?
Hij was de slechtste man op het veld vond ik, zijn voorzetten kwamen niet goed aan en hij geraakte weinig voorbij zijn mannetje, ook verdedigend kwam hij niet veel meewerken. Zat er duidelijk fysiek vrij snel door...
Maar wel volledig normaal, is net terug uit lange revalidatie. Daarom dat ik vind dat hij niet mag starten, puur om conditionele redenen. Hopelijk veranderd dat snel.
Voor mij mag het dit worden
--------------------------Mirallas/Lukaku---------------------------
----Hazard-----------------------------------Carcela/De Bruyne---
-------------------------------Fellaini--------------------------------
-------------Vertonghen -------------------Defour------------------
------------------------------------------------------------------------
---Deschacht -----Vermaelen-------Kompany----------Gillet-----
-----------------------------------------------------------------------
------------------------------- Proto----------------------------------
Mirallas laten starten, en als er geen doelpunten vallen Lukaku inbrengen in de 2de helft. Naarmate de wedstrijd voor Mirallas of voor een middenvelder. Ook tussen Carcela en De Bruyne kan gewisseld worden, maar ik zou zeker starten met Carcela.
Defour mag niet ontbreken, de evenknie van een Vertonghen. Een man die de ruimte klein houdt en een perfect passing en afstandsschot heeft, véél meer multifunctioneel dan Simons.
Op links Deschacht zonder enige twijfel, op recht toch maar Gillet. Heeft gisteren goed gespeeld.
Proto is de man in vorm, al heb ik uiteraard Bailly niet zien spelen... toch voor zekerheid gekozen.