ShinySnorlax schreef:Belgie moet echt beter spelen tegen de kleine ploegjes, 1-1 tegen azerbeijan... Leuk dat ze altijd meespelen tegen de grote ploegen zoals duitsland maar als je niet van Azerbeijan en Oostenrijk kan winnen hoor je niet op een EK eigenlijk.
Al hoop ik wel dat ze winnen natuurlijk.
VAMPIRO schreef:ShinySnorlax schreef:Belgie moet echt beter spelen tegen de kleine ploegjes, 1-1 tegen azerbeijan... Leuk dat ze altijd meespelen tegen de grote ploegen zoals duitsland maar als je niet van Azerbeijan en Oostenrijk kan winnen hoor je niet op een EK eigenlijk.
on topic aub
fatsjie schreef:VAMPIRO schreef:ShinySnorlax schreef:Belgie moet echt beter spelen tegen de kleine ploegjes, 1-1 tegen azerbeijan... Leuk dat ze altijd meespelen tegen de grote ploegen zoals duitsland maar als je niet van Azerbeijan en Oostenrijk kan winnen hoor je niet op een EK eigenlijk.
on topic aub
als het topic "Rode Duivels" is, is zijn reactie on topic. of toch in ieder geval meer als uw nutteloze reactie!
On topic: ik denk dat het mogelijk is voor België om door te gaan. Turkije kan ook nog altijd punten laten liggen, en aan de motivatie van de duivels zal het niet liggen!
VAMPIRO schreef:fatsjie schreef:VAMPIRO schreef:ShinySnorlax schreef:Belgie moet echt beter spelen tegen de kleine ploegjes, 1-1 tegen azerbeijan... Leuk dat ze altijd meespelen tegen de grote ploegen zoals duitsland maar als je niet van Azerbeijan en Oostenrijk kan winnen hoor je niet op een EK eigenlijk.
on topic aub
als het topic "Rode Duivels" is, is zijn reactie on topic. of toch in ieder geval meer als uw nutteloze reactie!
On topic: ik denk dat het mogelijk is voor België om door te gaan. Turkije kan ook nog altijd punten laten liggen, en aan de motivatie van de duivels zal het niet liggen!
ja die van u hebben ze gisteren tiental keer op tv gezegd.
On topic: ik denk dat het zeer moeilijk word dinsdag in duitsland
zillEh schreef:Retemoeilijk wordt het, maar geen mission impossible. Misschien méér hopen op een gelijkspel en Turkije dat in eigen huis punten laat liggen tegen Azerbeidjan. Als je ziet hoe moeilijk ze het thuis hadden tegen Kazachstan vorige maand (2-1 pas in 98ste minuut) dan lijkt me dit niet onrealistisch. Hoewel Turkije natuurlijk alles op alles zal zetten... België moet gewoon winnen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Optimaal gebruik maken van stilstaande fases en penalty's, want daarin kunnen we ze wel prikken. Vervolgens achteraan alles dichtsmijten
VAMPIRO schreef:fatsjie schreef:VAMPIRO schreef:ShinySnorlax schreef:Belgie moet echt beter spelen tegen de kleine ploegjes, 1-1 tegen azerbeijan... Leuk dat ze altijd meespelen tegen de grote ploegen zoals duitsland maar als je niet van Azerbeijan en Oostenrijk kan winnen hoor je niet op een EK eigenlijk.
on topic aub
Deo_Volente schreef:VAMPIRO schreef:fatsjie schreef:VAMPIRO schreef:ShinySnorlax schreef:Belgie moet echt beter spelen tegen de kleine ploegjes, 1-1 tegen azerbeijan... Leuk dat ze altijd meespelen tegen de grote ploegen zoals duitsland maar als je niet van Azerbeijan en Oostenrijk kan winnen hoor je niet op een EK eigenlijk.
on topic aub
Het wordt*
OT om in de rage te blijven: België zie ik niet doorgaan, we hebben wel meer kans omdat Duitsland al zeker doorgaat en misschien bankspelers gaat opstellen. Misschien winnen we wel op deze wijze maar Turkije langs zijn kant zie ik niet verliezen.
België gaat niet door as usual. Maar als usual zal het wel gaan voor het WK in 2014 *kuch*
VAMPIRO schreef:Deo_Volente schreef:VAMPIRO schreef:fatsjie schreef:VAMPIRO schreef:ShinySnorlax schreef:Belgie moet echt beter spelen tegen de kleine ploegjes, 1-1 tegen azerbeijan... Leuk dat ze altijd meespelen tegen de grote ploegen zoals duitsland maar als je niet van Azerbeijan en Oostenrijk kan winnen hoor je niet op een EK eigenlijk.
on topic aub
Het wordt*
OT om in de rage te blijven: België zie ik niet doorgaan, we hebben wel meer kans omdat Duitsland al zeker doorgaat en misschien bankspelers gaat opstellen. Misschien winnen we wel op deze wijze maar Turkije langs zijn kant zie ik niet verliezen.
België gaat niet door as usual. Maar als usual zal het wel gaan voor het WK in 2014 *kuch*
fuck off deo, ik vraag uw verbeteringe nie, gij wannabe queen
Deo_Volente schreef:VAMPIRO schreef:Deo_Volente schreef:VAMPIRO schreef:fatsjie schreef:VAMPIRO schreef:ShinySnorlax schreef:Belgie moet echt beter spelen tegen de kleine ploegjes, 1-1 tegen azerbeijan... Leuk dat ze altijd meespelen tegen de grote ploegen zoals duitsland maar als je niet van Azerbeijan en Oostenrijk kan winnen hoor je niet op een EK eigenlijk.
on topic aub
Het wordt*
fuck off deo, ik vraag uw verbeteringe nie, gij wannabe queen
fuck off vamp, ga nog ewa ganse dage maandenlang gamen, gij wannabe freak-o
OT: België gaat niet doorgaan
Q-Dance schreef:Plop schreef:we halen da ni
indd, veel kans zit er niet in ...
redboyke schreef:Q-Dance schreef:Plop schreef:we halen da ni
indd, veel kans zit er niet in ...
erg beginde hier nu ook al ofwa tom ö
Rbbz schreef:Slechts 4x hebben zij ooit thuis verloren in alle EK qualificatie duels .. begin er maar aan ....
sporza.be schreef:Alleen Hazard ontbreekt nog op training
De Rode Duivels hebben zondagnamiddag getraind in het Koning Boudewijnstadion. Van de twijfelgevallen verscheen alleen Eden Hazard niet op het veld.
Hazard sukkelt met een gekneusde enkel en wordt intensief behandeld door kinesist Lieven Maesschalck. De andere jongens met een vraagteken achter hun naam Mertens (knie), Vertonghen (enkel) en Simons (hamstrings) trainden wel mee.
De training in een nat Brussel mocht op heel wat belangstelling rekenen. Bij elk doelpunt juichte een vijfhonderdtal toeschouwers de Rode Duivels luid toe.
(later meer)
bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne![]()
Cab schreef:kaaaakkk....
En zeggen dat Turkije nog op 0-0 staat... dikke kans gemist hier.
WK 2014 !
Dj_Iron schreef:Halen we ook niet hoor
Face it..
Spid3Y schreef:We zullen het wel moeten halen,talent is er genoeg alleen het systeem deugt volgens mij niet...
Als je met één spits op een eiland speelt en zoneverdediging toepast die bij nog geen enkel Belgisch team,laat staan de rode duivels succesvol is geweest...
Men houdt tegenwoordig ipv de man de bal in het oog,met als gevolg dat heel de verdediging uit positie wordt getikt.
Ozil kon nog eerst van onderbroek verwisselen voor dat hij de eerste goal maakte.
Als 1 van ons spitsen de bal kreeg hadden ze amper een meter om te bewegen,indien een Duitse spits de bal ontving kreeg hij 5 meter om de lambada in te zetten.
En als je bij een 3-0 achterstand nog geen spits erbij durft te gooien,tjah typisch Belgie zeker.
The_Tuxedo schreef: Als de Rode Duivels in 2014 niet naar het WK gaan, scheer ik mijn haar af.
The_Tuxedo schreef:Achteraf op de coach schieten is gemakkelijk natuurlijk. Ik denk niet dat er veel mis was met het systeem. We lagen allesbehalve onder tegen een ploeg die absolute wereldtop is. Wij maakten meestal het spel, op Duitse bodem dan nog.
Mensen die denken dat we het niet zullen halen in 2014 zijn toch niet goed bij hun hoofd hoor. We zijn in mijn ogen de sterkste ploeg van onze groep
-Vdb schreef:Mensen die denken dat we het niet zullen halen in 2014 zijn toch niet goed bij hun hoofd hoor. We zijn in mijn ogen de sterkste ploeg van onze groep
Echt hé! We gaan effe Kroatië en Servië afdrogen! ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten