Welke mountainbike heb je?
Kunnen jullie al wat trucjes?? stoppie , wheelie,....
Stoppie is voor mij geen probleem, wheelie ook niet echt maar ik zou graag veel langer een wheelie kunnen

Iemand tips ivm wheelien?
mvg
saiko schreef:ik mountainbike redelijk veel
vroeger competitie gereden.
daarna wat stil gelegen. probeer nu toch terug 200-300 km per week te maken.
heb 3 fietsen.
goedkoopste rond de 1500€ nieuwprijs
duurste zal rond de 2800€ zitten.
stoppie en wheelie kan ik zeker
ook stoppen op voorrem zodat wiel omhoogkomt en dan zorgen dat ge 180 maakt.
zeer goed voor de velgen etc
saiko schreef:ik heb daar enne zelf van gekocht.
was toen een univega met niks speciaals
en vooral met prijzen geld en geld gewonnen met weddenschappen heb ik iedere keer wat bijgekocht.
hij staat nu compleet XT afgemonteerd met HS33 remmen paar easton bars ertussen etc.
andere fietsen zijn sponsering en gewonnen
elke dag 27 km is naar school ofzo wss das niet echt trainen he
of ge moet al tegen 35 gemiddeld naar school rijden
bjoerk schreef:ik denk da het tijd word om de iets kinderlijkere bjoerk achter te laten, ik zord ook bijna 18, en mss moet ik dat ook maar eens tonen
bjoerk schreef:ik denk da het tijd word om de iets kinderlijkere bjoerk achter te laten, ik zord ook bijna 18, en mss moet ik dat ook maar eens tonen
Cabrinha schreef:Tis de gewone SLR Gel flow
Ook de Thoork is een Gel Flow, die uitsparing is naar het schijnt heel goed tegen druk tegen de edele delen. Waar ik toch soms last van heb
Mja men zadel dat er nu opstaat is niet veel harder dan de SLR, en qua hardheid valt dat zeer goed mee vind ik.
En ze zeggen dat een harder zadel beter is voor lange ritten, en ik doe niet anders dan lange ritten.
Dus daarom dat ik meer voorkeur heb op de Thoork, die is iets harder dan de SLR.
Het stomme is dat je dat niet kunt testen voor een paar dagen. Bij sommige winkels kun je dat, als je tape rond de rails doet. Maar die zijn zeldzaam.
Want voor hetzelfde geldt is dat zadel crap en ben je veel geld kwijt.
EDIT: de Thoork is een 200gr
prachtig zadel:
http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0 ... oork_1.jpg
SjoerieMoerie schreef:*knip*
Edit 2:
Met het gewicht moete wel wa chance hebben.. officieel is het mijn 135gr maar ik kom op 145gr uit., maar ik ken er die exemplaren van 140 hebben.. daar is Selle Italia ook wel bekend voor
simmie schreef:SjoerieMoerie schreef:*knip*
Edit 2:
Met het gewicht moete wel wa chance hebben.. officieel is het mijn 135gr maar ik kom op 145gr uit., maar ik ken er die exemplaren van 140 hebben.. daar is Selle Italia ook wel bekend voor
hebde al met da zadel gereden?
er kan vocht inzitten ?
grtzz simmie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten