register Paswoord vergeten?

Voetbal Nieuws

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Voetbal Nieuws

Berichtdoor Lupes op do 23 jan 2014 7:51 pm

Durango schreef:
Lupes schreef:Ik begrijp ook niet waarom zoveel Anderlechtsupporters tegen de komst van Defour waren. (het was echt belachelijk om horen)

"want hij heeft bij Standard gespeeld"
"diene vuile rouge moet nie bij ons komen"
"dat die vuile rat maar wegblijft en ergens crepeert"

:roll: :roll: :roll:

al die domme domme mensen :(

De uitspraken getuigen inderdaad niet van intelligentie, maar dat is het supportershart hé.
Ik zou ook niet willen dat Biglia voor Standard zou spelen.

Maar Defour speelde het laatste jaar / de laatste jaren toch niet meer bij Standard? :|
Of gaan ze hem t eeuwig blijven verwijten dat ie voor enkele jaren bij Standard gespeeld heeft..
Ik begrijp dat echt niet eerlijk gezegd :p
(IK zou denken dat 'het supportershart' denkt in positieve voor de ploeg; dat houdt in dat er een goede speler opgesteld staat die je niet afkunt)
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op do 23 jan 2014 8:06 pm

Lupes schreef:
Durango schreef:
Lupes schreef:Ik begrijp ook niet waarom zoveel Anderlechtsupporters tegen de komst van Defour waren. (het was echt belachelijk om horen)

De uitspraken getuigen inderdaad niet van intelligentie, maar dat is het supportershart hé.
Ik zou ook niet willen dat Biglia voor Standard zou spelen.

Maar Defour speelde het laatste jaar / de laatste jaren toch niet meer bij Standard? :|
Of gaan ze hem t eeuwig blijven verwijten dat ie voor enkele jaren bij Standard gespeeld heeft..
Ik begrijp dat echt niet eerlijk gezegd :p
(IK zou denken dat 'het supportershart' denkt in positieve voor de ploeg; dat houdt in dat er een goede speler opgesteld staat die je niet afkunt)

'k Zou Jovanovic/Mbokani/Proto ook nooit bij Club willen. Meerwaarde of niet.
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op do 23 jan 2014 8:19 pm

Ik vind dat eigenlijk een vrij bekrompen visie ma soit :P

Ik vind het raar dat je enkele persoonlijke meningen over een speler hoger zou inschatten dan de effectieve waarde van die speler op het plein.. Maar aangezien er met de meeste supporters niet deftig te klappen is kan ik dat wel perfect begrijpen 8-[

Ik weet nu niet of je een Messi dan wel Ronaldo fan bent.. Kies anders gewoon een speler van topniveau die je niet afkunt (Torres, Pepe, Suarez, andere ..) en stel u voor dat die bij uw ploeg kan komen; zou je dat dan afwijzen?
Waarschijnlijk is het een retorische vraag maar dit begrijp ik dus niet :)
Er zijn ook veel goede voetballers die ik niet afkan; maar moest Gent ze plots kunnen binnenhalen ik zou het alleen maar toejuichen..
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op do 23 jan 2014 8:27 pm

Lupes schreef:Ik vind dat eigenlijk een vrij bekrompen visie ma soit :P

Ik vind het raar dat je enkele persoonlijke meningen over een speler hoger zou inschatten dan de effectieve waarde van die speler op het plein.. Maar aangezien er met de meeste supporters niet deftig te klappen is kan ik dat wel perfect begrijpen 8-[

Ik weet nu niet of je een Messi dan wel Ronaldo fan bent.. Kies anders gewoon een speler van topniveau die je niet afkunt (Torres, Pepe, Suarez, andere ..) en stel u voor dat die bij uw ploeg kan komen; zou je dat dan afwijzen?
Er zijn ook veel goede voetballers die ik niet afkan; maar moest Gent ze plots kunnen binnenhalen ik zou het alleen maar toejuichen..

Er zijn zoveel spelers in de wereld, waarom dan net iemand die provoceerde in toppers ;) ?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op do 23 jan 2014 8:37 pm

Rbbz schreef:

Er zijn zoveel spelers in de wereld, waarom dan net iemand die provoceerde in toppers ;) ?

inderdaad ja! maar ik kan het wel begrijpen dat zoiets bij Gent supporters niet zo speelt...
nu denk ik niet dat de Anderlecht supporters het grootste probleem van Defour zouden zijn als hij naar daar zou gaan :)
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lupes op do 23 jan 2014 8:54 pm

Rbbz schreef:

Heb je het dan over Defour? of over wie :P
bvb Suarez vind ik echt een ambetant manneke; manier hoe hij zich gedraagt op het plein (en als ik media mag geloven ook naast het veld..) maar hij is echt een superspits :o
dus moest hij in mijn ploeg kunnen komen zou ik dan wel een oogje dichtknijpen dat hij soms mensen bijt :P

maar dat heeft natuurlijk weinig te maken met waar hij gespeeld had :)
in de JPL ben ik het meest anti Club Brugge :P (na OHL - die ploeg moet echt WEG uit de eerste klasse)
maar moest een speler zoals Lestienne naar Gent komen ; ik zou zeker niet klagen :mrgreen:
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op do 23 jan 2014 9:11 pm

Lupes schreef:
Rbbz schreef:

Heb je het dan over Defour? of over wie :P
bvb Suarez vind ik echt een ambetant manneke; manier hoe hij zich gedraagt op het plein (en als ik media mag geloven ook naast het veld..) maar hij is echt een superspits :o
dus moest hij in mijn ploeg kunnen komen zou ik dan wel een oogje dichtknijpen dat hij soms mensen bijt :P

maar dat heeft natuurlijk weinig te maken met waar hij gespeeld had :)
in de JPL ben ik het meest anti Club Brugge :P (na OHL - die ploeg moet echt WEG uit de eerste klasse)
maar moest een speler zoals Lestienne naar Gent komen ; ik zou zeker niet klagen :mrgreen:

Achja ik ben ook anti-buffalo, ik was bijvoorbeeld zeer kritisch toen jorgacevic kwam, wat een miskoop ook. Alhoewel hij nog redelijk speelde was ik gewoon niet aan de man.

Maar over defour weet ik het niet echt. Ik sprak over Jova/Mbokani, zij hebben de Club supps meerdere malen geprovoceerd en hun grote liefde voor A'lecht/Standard geuit. Zij mogen in de hoogste boom kruipen van mij part, net als Wasyl. Maar stel dat ze komen en ze maken 30 goals, nja dan sta ik wel op de eerste rij om hun aan te juichen. Hypocriet I know, maar ergens wel logisch :D

Natuurlijk zijn talentjes van concurrentie welkom( net als je voorbeeld van Lestienne) maar de meer ervaren spelers, die hun grote liefde verklaard hebben, die zijn niet welkom.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op do 23 jan 2014 9:16 pm

Dank u om het duidelijk uit te leggen :)

Was net nog eens naar wat dingen van voetbal aan het kijken op YT (meer bepaald: vechtpartijen in voetbal :P )

Mourinho is toch echt een idioot :o tijdens een van de zovele vechtpartijen tijdens een classico, knijpt / slaat hij stiekem tegen spelers hun gezichten :o
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op do 23 jan 2014 9:30 pm

Lupes schreef:Dank u om het duidelijk uit te leggen :)

Was net nog eens naar wat dingen van voetbal aan het kijken op YT (meer bepaald: vechtpartijen in voetbal :P )

Mourinho is toch echt een idioot :o tijdens een van de zovele vechtpartijen tijdens een classico, knijpt / slaat hij stiekem tegen spelers hun gezichten :o

Ach ik vond Mourinho schitterend bij Porto/ Chelsea / Inter en bij zijn aanstelling in Madrid. Maar hij blijft dalen in mijn achting. Hoe hij de Classico's speelde was gewoon met een ei in de broek. Pas in zijn laatste jaar kon hij overtuigen in Classico's. Wat hij met Casillas deed, met De Bruyne/Lukaku/Courtois, doen mij vooral meer en meer fronsen. Zijn transfers van deze zomer bij Chelsea stelde ik toch in vraag, waarom Eto'o/Willian voor zoveel geld. Ik vind ze beiden goeie spelers, maar geen toppers, of waarvoor je speciaal een truitje koopt ofzo. Toch heb ik er nog ergens sympathie voor.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op vr 24 jan 2014 7:26 am

In principe is Defour HET type speler dat Anderlecht nog echt nodig heeft. Meer dan een T Hazard.

Maar ik moet Steven ook niet in een paars shirt zien hoor, en dat heeft niets te maken met het feit dat hij voor Standard speelde, eerder met uitspraken en gebaren die gedaan heeft..
Maar zoals al geschreven en gezegd: eenmaal het zover is en hij zijn 3e doelpunt of assist geeft, is alles in het hypocriete supportershart blijkbaar vergeven.

Ik vind het goed dat Anderlecht voor grote namen gaat. Die zijn moeilijker te strikken, maar tis vaak nipt geweest.
Ruiz speelt bij PSV, Hazard zat bijna bij ons, Chadli heeft nieuwe trainer, Defour mag uiteindelijk niet worden verhuurd maar enkel verkocht...
Spelers dus die met heel wat geluk bij ons zouden kunnen terecht gekomen zijn, maar de omstandigheden zaten altijd net niet mee. Geen schande dus.

Wat erger is, is dat geen plan B lijkt te zijn!
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bonzaikris op vr 24 jan 2014 10:42 am

TrakeTT schreef:

In principe is Defour HET type speler dat Anderlecht nog echt nodig heeft. Meer dan een T Hazard.

Maar ik moet Steven ook niet in een paars shirt zien hoor, en dat heeft niets te maken met het feit dat hij voor Standard speelde, eerder met uitspraken en gebaren die gedaan heeft..
Maar zoals al geschreven en gezegd: eenmaal het zover is en hij zijn 3e doelpunt of assist geeft, is alles in het hypocriete supportershart blijkbaar vergeven.

Ik vind het goed dat Anderlecht voor grote namen gaat. Die zijn moeilijker te strikken, maar tis vaak nipt geweest.
Ruiz speelt bij PSV, Hazard zat bijna bij ons, Chadli heeft nieuwe trainer, Defour mag uiteindelijk niet worden verhuurd maar enkel verkocht...
Spelers dus die met heel wat geluk bij ons zouden kunnen terecht gekomen zijn, maar de omstandigheden zaten altijd net niet mee. Geen schande dus.

Ruiz Chadli en Defour zouden echt nooit gekomen zijn. Ik snap zelfs niet dat je Chadli hier durft noemen ....
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op vr 24 jan 2014 12:50 pm

Lees allemaal alleen eens sporza, de rest van de sites weet niemeer wa schrijven en komen nog eens met defour af
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Gazebo op vr 24 jan 2014 1:15 pm

VAMPIRO schreef:Lees allemaal alleen eens sporza, de rest van de sites weet niemeer wa schrijven en komen nog eens met defour af

Inderdaad. Die soap van Hazard heb k bewust niet gevolgd, want artikels als 'Anderlecht houdt plaats vrij op het vliegtuig voor Hazard' en 'Hazard: IK WIL WEG' zijn puur geschreven om commentaren uit te lokken.

Ik kijk geen geruchten meer, al zeker niet op die belachelijke, mediageile voetbalnieuws.be (die mij nog steeds geblokeerd hebben op fb omdat ik 1 keer had gereageerd op een foto waarop stond 1like = 1 respect, waarop ik vriendelijk heb gevraagd of de mods 10 jaar zijn of 12 jaar)
Afbeelding

Merci vampiro
Gazebo (oude nickname: Jorislh)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Piieter04 op vr 24 jan 2014 1:56 pm

Gazebo schreef:
VAMPIRO schreef:Lees allemaal alleen eens sporza, de rest van de sites weet niemeer wa schrijven en komen nog eens met defour af

Inderdaad. Die soap van Hazard heb k bewust niet gevolgd, want artikels als 'Anderlecht houdt plaats vrij op het vliegtuig voor Hazard' en 'Hazard: IK WIL WEG' zijn puur geschreven om commentaren uit te lokken.

Hazard heeft effectief gezegd dat hij weg wou?
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Durango op vr 24 jan 2014 2:46 pm

Ik vind het eig niet echt de fout van die voetbalkrantjes ed.

Ik reed bv naar examen en op het nieuws op de radio werd toen gezegd dat de transfer rond was. Toen ik terug naar huis reed, hoorde ik op het nieuws dat hij het seizoen uitdeed bij Zulte. Echt absurd! De eerste roddel werd door Bico, zijn manager, naar de pers gestuurd. Dat nieuws kwam overigens van dezelfde bron als Sporza, aangezien mijne radio bij het nieuws verspringt naar Radio 2.

De enige die in heel deze toestand fout zit, is dat smerig gastje van ne Bico. Die heeft zowel de hoofden van Anderlecht als het hoofd van Hazard nodeloos zot gemaakt.

Tweede keer overigens dat deze manager in het nieuws komt, na het eisen van de kapiteinsband eerder dit seizoen. Als ik Hazard was, gooide ik hem buiten. Weer een typische manager die enkel aan zijn eigen portefeuille denkt.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op vr 24 jan 2014 6:15 pm

bonzaikris schreef:
TrakeTT schreef:

Ruiz Chadli en Defour zouden echt nooit gekomen zijn. Ik snap zelfs niet dat je Chadli hier durft noemen ....

Natuurlijk is dat niet vanzelfsprekend, maar ik vind het geen schande dat je graag deze spelers zou willen huren en je je daarover informeert.
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Spid3Y op za 25 jan 2014 2:34 am

Ik blaam het Anderlecht bestuur hier toch voor, niet voor hun ambitieuze visie maar wel omdat het iedere transferperiode telkens hetzelfde verhaal is.
Ze lanceren grote namen en uiteindelijk draait het op niets uit, meestal komen ze dan nog met een afdankertje af die de bank kan warm houden.
Zo'n transferzaken kunnen ze beter intern behandelen, pas als de transfer bijna in kannen en kruiken is dan kan je ermee naar buiten komen.

Hazard is natuurlijk een ander verhaal, die wou van de zomer al naar Anderlecht.
Ik begrijp dat Dury hem graag wilt houden maar uiteindelijk als je een goeie coach bent dan ben je ook begaan met het welzijn van je speler.Wilt de speler absoluut naar een andere ploeg die interesse heeft? dan respecteer je dat en werk je een compromis uit.
En ik denk niet dat Zulte veel te klagen had, Verboom en Godeau in het verleden voor een appel en ei gekregen en voor Thorgan waren er belachelijk veel voorstellen om ze te overhalen.
(1miljoen + meerdere spelers aangeboden)
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bonzaikris op zo 26 jan 2014 12:33 pm

Spid3Y schreef:Ik blaam het Anderlecht bestuur hier toch voor, niet voor hun ambitieuze visie maar wel omdat het iedere transferperiode telkens hetzelfde verhaal is.
Ze lanceren grote namen en uiteindelijk draait het op niets uit, meestal komen ze dan nog met een afdankertje af die de bank kan warm houden.
Zo'n transferzaken kunnen ze beter intern behandelen, pas als de transfer bijna in kannen en kruiken is dan kan je ermee naar buiten komen.

Hazard is natuurlijk een ander verhaal, die wou van de zomer al naar Anderlecht.
Ik begrijp dat Dury hem graag wilt houden maar uiteindelijk als je een goeie coach bent dan ben je ook begaan met het welzijn van je speler.Wilt de speler absoluut naar een andere ploeg die interesse heeft? dan respecteer je dat en werk je een compromis uit.
En ik denk niet dat Zulte veel te klagen had, Verboom en Godeau in het verleden voor een appel en ei gekregen en voor Thorgan waren er belachelijk veel voorstellen om ze te overhalen.
(1miljoen + meerdere spelers aangeboden)

Goh, als dury hazard verkoopt zijn ze een vogel voor de kat en zakken ze X aantal plaatsen, als ze nu met hem nog goed spelen en goed aankomen zit er meer in dan 1 miljoen en een afdankertje van anderlecht hoor

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Gazebo op zo 26 jan 2014 12:36 pm

Zulte Waregem moet een nieuwe spits kopen! En een ideale man zou David Pollet van Charleroi zijn!
Afbeelding

Merci vampiro
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Spid3Y op zo 26 jan 2014 1:58 pm

bonzaikris schreef:
Goh, als dury hazard verkoopt zijn ze een vogel voor de kat en zakken ze X aantal plaatsen, als ze nu met hem nog goed spelen en goed aankomen zit er meer in dan 1 miljoen en een afdankertje van anderlecht hoor

Dury leent Hazard van Chelsea hé, hij zal der alleen truikes van kunnen verkopen. :lol:
En ja dat is het nadeel van Zulte natuurlijk, hun beste spelers werden gehuurd en dat is een goei oplossing voor een korte termijn.
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bonzaikris op zo 26 jan 2014 11:03 pm

Spid3Y schreef:
bonzaikris schreef:

Dury leent Hazard van Chelsea hé, hij zal der alleen truikes van kunnen verkopen. :lol:
En ja dat is het nadeel van Zulte natuurlijk, hun beste spelers werden gehuurd en dat is een goei oplossing voor een korte termijn.

Ja dat weet ik. Maar ik had het over tv geld, aanzien in europa, en de eventuele europese plek en het geld dat daarmee verdiend kan worden. Als ze hoog aankomen ...

Sorry ik dacht dat dit voor de hand liggend was

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op ma 27 jan 2014 12:52 am

Gazebo schreef:Zulte Waregem moet een nieuwe spits kopen! En een ideale man zou David Pollet van Charleroi zijn!

Tekent deze week voor Genk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Durango op ma 27 jan 2014 7:25 am

Er is hier een levensbelangrijk detail niet vermeld!

Zulte-Waregem zou 1 miljoen gekregen hebben als en slechts als Anderlecht de kwalificatie voor de Champions league zou behalen.
Dat vind ik een ernstige vorm van competitievervalsing.

Met nog 2 onderlinge wedstrijden tussen beiden ploegen in PO1 zou Zulte-Waregem dan meer baat hebben aan een verlies tegen Anderlecht, als ze hun geld alsnog willen krijgen.

Scenario: Laatste speeldag van PO1. Zulte maakt geen kans meer op Europees voetbal, Anderlecht leidt met 1 punt. Zulte heeft dan meer aan een verlies, wegens die beloning van 1 miljoen.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Gazebo op do 30 jan 2014 5:49 pm

VAMPIRO schreef:
Gazebo schreef:Zulte Waregem moet een nieuwe spits kopen! En een ideale man zou David Pollet van Charleroi zijn!

Tekent ie voor Anderlecht #-o
Afbeelding

Merci vampiro
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op do 30 jan 2014 6:50 pm

Gazebo schreef:
VAMPIRO schreef:

oops :clown:
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op do 30 jan 2014 8:09 pm

Gazebo schreef:
VAMPIRO schreef:

toch net gene Batshuayi, Defour of Hazard
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Rbbz op vr 31 jan 2014 5:27 pm

Ook al vind ik het ergens laf van Anderlecht dat ze de hele tijd proberen om (ex)-spelers weg te plukken uit eigen competitie, het is wel slim. De spelers zijn aangepast aan de competitie en hebben zich al bewezen.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hasjiesj op vr 31 jan 2014 7:25 pm

Rbbz schreef:Ook al vind ik het ergens laf van Anderlecht dat ze de hele tijd proberen om (ex)-spelers weg te plukken uit eigen competitie, het is wel slim. De spelers zijn aangepast aan de competitie en hebben zich al bewezen.

Meh, bewezen. Pollet speelt maar nog een jaar in de Belgische competitie, je ziet wel dat het een killer is maar daar zijn meerdere factoren de reden van, de slaagkans bij A'lecht is veel kleiner dan wat het bij Chalala was. Nu, ik zie hem alleszins graag spelen, alleen hoop ik dat dit niet de zoveelste speler in vorm is die we zien verdwijnen naarmate de tijd vordert.
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Rbbz op vr 31 jan 2014 8:17 pm

Hasjiesj schreef:
Rbbz schreef:Ook al vind ik het ergens laf van Anderlecht dat ze de hele tijd proberen om (ex)-spelers weg te plukken uit eigen competitie, het is wel slim. De spelers zijn aangepast aan de competitie en hebben zich al bewezen.

Meh, bewezen. Pollet speelt maar nog een jaar in de Belgische competitie, je ziet wel dat het een killer is maar daar zijn meerdere factoren de reden van, de slaagkans bij A'lecht is veel kleiner dan wat het bij Chalala was. Nu, ik zie hem alleszins graag spelen, alleen hoop ik dat dit niet de zoveelste speler in vorm is die we zien verdwijnen naarmate de tijd vordert.

Khad het ook over Defour, Hazard, Batshuayi, Jovanovic, Mbokani, Vargas enz enz
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op za 15 feb 2014 2:16 pm

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Rode_Duivels/140215_marc_wilmots
"Batshuayi speelt bij Standard in een 4-4-2, wij spelen 4-3-3"
Op 2 juni moet Marc Wilmots bij de FIFA zijn definitieve WK-selectie indienen. In de media rijzen vragen over bepaalde spelers en worden anderen naar voren geschoven, maar uiteindelijk zal het de bondscoach zijn die beslist. In Sudpresse geeft hij alvast zijn mening over enkele individuele gevallen.

Timmy Simons: "Ik lees niet wat over hem geschreven wordt. Voor mij telt het niveau van de speler. Vorig jaar speelde Timmy nog voor 50.000 toeschouwers bij Nürnberg. Vorige week zag ik hem aan het werk tijdens RC Genk-Club Brugge en hij deed het heel goed. Maar net als iedereen zal hij zijn plek moeten verdienen."

Radja Nainggolan: "Ik ken hem. Hij wil zijn wagonnetje aanhaken. Hij speelt nu bij een grote club (AS Roma, red) en ik ken het systeem van trainer Rudi Garcia. Bij de Rode Duivels speel ik maar met één nummer 6 (Witsel, red) en ik heb ook nog Fellaini, Defour, Dembele..."

Thibaut Courtois versus Simon Mignolet: "Een zaak? Welke zaak? Het is toch normaal dat een nummer 2 de ambitie heeft om eerste doelman te worden? Maar Thibaut heeft een geweldige kwalificatiecampagne gespeeld. Hij wordt de beste doelman ter wereld en de hiërarchie is duidelijk: 1. Courtois, 2. Mignolet."

Anthony Vanden Borre: "Af en toe zie ik nog mindere dingen, maar hij werkt hard. Hij is 8 kilogram afgevallen. We volgen hem, maar op de rechtsachter is Alderweireld onbetwistbaar. Gillet, Ciman en Meunier zijn er ook nog."

Michy Batshuayi: "Hij heeft klasse en talent, maar hij is een aanvaller van flitsen. Hij moet nog stappen zetten. Bij Standard speelt hij in een 4-4-2, maar bij de beloften en bij de Rode Duivels spelen we 4-3-3. Dat is moeilijker voor hem, alleen voorin spelen. Ook bij balverlies moet hij nog beter worden."

Jean-François Gillet: "Die 43 maanden schorsing, dat was onrechtvaardig. Nu zijn schorsing is gereduceerd, mist hij nog wel altijd het WK. Dat is voor hem een grote ontgoocheling. Maar ik heb hem gezegd dat er nog altijd Euro 2016 is. Zijn carrière is nog niet voorbij. Ik reken nog op hem. Hij is altijd belangrijk geweest, voor de doelmannen en voor de groep."

krijg zo den indruk dat Wilmots vrienden meepakt ipv kwaliteit.

Batshuayi moet altijd mee, als zo'n jongen in-vorm is kan hij het elke verdediger lastig maken.

Ciman/Gillet hebben absoluut geen meerwaarde te bieden aan de ploeg.

JF.Gillet, ook niet. Je kan even goed Danny Verlinden dan meepakken.

Timmy blijft iets speciaal, hij speelt meestal foutloos, heeft een ijzersterke mentaliteit en veel ervaring. Legt zijn kop voor de bal maar als Radja zo blijft spelen danja, er zijn nog anderen die een penalty kunnen trappen ook.

Ik kan mij soms wel storen aan de Cliché's van Wilmots en vind hem eigenlijk ietsje overschat.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport