register Paswoord vergeten?

Voetbal Nieuws

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Voetbal Nieuws

Berichtdoor Spid3Y op za 15 feb 2014 2:22 pm

Rbbz schreef:
Timmy blijft iets speciaal, hij speelt meestal foutloos, heeft een ijzersterke mentaliteit en veel ervaring. Legt zijn kop voor de bal maar als Radja zo blijft spelen danja, er zijn nog anderen die een penalty kunnen trappen ook.

Zet uwe fcb bril nu ne keer af en besef dat Timmy geen plek meer verdient bij de rode duivels! :clown:
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Rbbz op za 15 feb 2014 2:29 pm

Spid3Y schreef:
Rbbz schreef:
Timmy blijft iets speciaal, hij speelt meestal foutloos, heeft een ijzersterke mentaliteit en veel ervaring. Legt zijn kop voor de bal maar als Radja zo blijft spelen danja, er zijn nog anderen die een penalty kunnen trappen ook.

Zet uwe fcb bril nu ne keer af en besef dat Timmy geen plek meer verdient bij de rode duivels! :clown:

Ik zeg toch dat het moeilijk wordt. Simons heeft allesinds meer te bieden dan Gillet/Gillet Ciman.

Ook vind ik dat Wilmots Wedstrijdritme onderschat.

PS: Dat die ondankbare Januzaj maar rap voor Kosovo kiezen. Land waarin opgevoed > Land geboren.
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Gazebo op za 15 feb 2014 2:31 pm

Simons, Gillet, Ciman, Fellaini zou ik zeker niet meepakken (allesinds niet op dit moment)

En moet er eigenlijk een 3e keeper mee? Is het al voorgevallen op een wk/ek dat de 2 keepers van een land gekwetst geraken op het wk/ek? Dat lijkt mij zo een verloren plaats om daarvoor iemand mee te nemen.

En batshuayi moet op dit moment zeker mee. Klasse speler
Afbeelding

Merci vampiro
Gazebo (oude nickname: Jorislh)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op za 15 feb 2014 2:33 pm

Gazebo schreef:Simons, Gillet, Ciman, Fellaini zou ik zeker niet meepakken (allesinds niet op dit moment)

En moet er eigenlijk een 3e keeper mee? Is het al voorgevallen op een wk/ek dat de 2 keepers van een land gekwetst geraken op het wk/ek? Dat lijkt mij zo een verloren plaats om daarvoor iemand mee te nemen.

3 keepers is verplicht
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Rbbz op za 15 feb 2014 2:46 pm

fatsjie schreef:
Gazebo schreef:Simons, Gillet, Ciman, Fellaini zou ik zeker niet meepakken (allesinds niet op dit moment)

3 keepers is verplicht

Je kan in principe toch Simons als 3de keeper meenemen ?
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bonzaikris op za 15 feb 2014 3:11 pm

Rbbz schreef:
Spid3Y schreef:
Rbbz schreef:

Ik zeg toch dat het moeilijk wordt. Simons heeft allesinds meer te bieden dan Gillet/Gillet Ciman.

PS: Dat die ondankbare Januzaj maar rap voor Kosovo kiezen. Land waarin opgevoed > Land geboren.

Adnan Januzaj (Brussel, 5 februari 1995)

Hij is hier geboren en opgegroeid. Zijn vader is gewoon een dikke loser
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Durango op za 15 feb 2014 3:34 pm

bonzaikris schreef:
Rbbz schreef:
Spid3Y schreef:
Rbbz schreef:

Komaan, zeg. Timmy Simons...

Normaal gezien kunt ge een speler selecteren op basis van 2 criteria. Ik zal die eens analyseren voor Simons.

1. Huidige vorm: Neen, het is niet omdat je 2 penalty's scoort tegen Kortrijk dat je mee moet naar het wk. Simons moest het altijd hebben van zijn loopwerk en hij krijgt het nu al in JPL amper belopen. Bovendien hebben we op zijn posities veel betere spelers. Radja is ne heerser.

2. Ervaring: Simons heeft inderdaad ervaring. Maar denkt ge nu echt dat Vertonghen, Kompany, Hazard, Witsel, Fellaini, Vermaelen, Dembele, Defour, Mirallas, De Bruyne, Courtois op gebied van ervaring nog iets kunnen opsteken van onze Timmy? Die mannen spelen bij clubs waar de druk elk weekend hoog is, bij clubs waar Timmy op zijn hoogtepunt niet goed genoeg voor was. Ze zouden nogal lachen als ze naar den Timmy zouden moeten luisteren.

Het evenwicht in de groep zal er ook zonder Timmy zijn. Ik denk zelfs dat hij nog niet eens een leider in de kleedkamer is. Dat zijn naast het veld Kompany en op het veld is Witsel de leider (dat zei Jan Vertonghen in Karakters).

Ciman kan tenminste nog claimen dat hij de patron is in de beste verdediging van Belgiƫ. (12 tegendoelpunten op 25 wedstrijd, 2de beste verdediging Brugge heeft 25 tegendoelpunten op 26 wedstrijden). Hij kan dus nog vrij indrukwekkende cijfers voorleggen en ja, Ciman is de beste verdediger van de Rouches.

Als er mensen uit de JPL mee moeten, denk ik aan Batshuayi, Thorgan en Vandenborre/Meunier (schrap wat niet past). Niet aan Ciman en al zeker niet aan Timmy en Gillet.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor krack op zo 16 feb 2014 12:30 am

bonzaikris schreef:

Ik snap dat gezaag op Januzaj toch niet hoor. Hij is consequent omtrent de keuze. Vanaf het begin zei hij dat hij zijn keuze publiekelijk zou maken vanaf hij doorgebroken is bij een topploeg. Bij ManUtd is hij nog steeds aan het doorbreken dus ik zie het probleem niet. Een half jaar geleden kende amper iemand hem...

^Durango: goed verwoord. Simons brengt op geen enkel vlak nog iets bij. Het zou een verspilling van een selectieplaats zijn.
krack
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Sport