register Paswoord vergeten?

Het Grote Tussenstand Topic

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Het Grote Tussenstand Topic

Berichtdoor Joex op wo 10 nov 2010 10:20 am

De genk supporters hebben zich weer van hun beste kant laten zien :|
Afbeelding

Thnx VAMPIRO <3
Joex (oude nickname: joex)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor -Vdb op wo 10 nov 2010 11:28 am

Joex schreef:De genk supporters hebben zich weer van hun beste kant laten zien :|

Hoezo? ge hoorde toch alleen ma "Steven Defour u moeder is een hoer" amai zeg..
-Vdb
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor VAMPIRO op wo 10 nov 2010 11:47 am

En nog veel meer hoor... die steven defour uw moeder is een hoer is nog altijd meer als terecht trouwens! :mrgreen:
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op wo 10 nov 2010 1:27 pm

Joex schreef:De genk supporters hebben zich weer van hun beste kant laten zien :|

ik wou het zelf al niet zeggen. de meest kinderachtige supporters die ik ken! de enige supporters die anti-waalse spreekkoren zingen, en nog vaak ook. idioten! maar ze hebben ook geen geschiedenis, mss moeten ze daarom zo belachelijk doen... heeee...hoooo....heeee....hoooo foifoi :roll:
"Wat wil je, een smurf is waarschijnlijk iets van een 5cm groot, dan kan je moeilijk verwachten dat ze in dat klein kopje van hen veel hersenen kunnen steken he. Ik hoop alleen dat ze niet in huis pissen..." :mrgreen:

Verbist heeft gisteren wel indruk op mij gemaakt als rechtsachter. En dat terwijl zo goed als niemand hem kende! Net als Fellaini tegen Steau, hopen dat hij zich ook zo blijft ontwikkelen :)
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op wo 10 nov 2010 2:05 pm

fatsjie schreef:

ik wou het zelf al niet zeggen. de meest kinderachtige supporters die ik ken! de enige supporters die anti-waalse spreekkoren zingen, en nog vaak ook. idioten! maar ze hebben ook geen geschiedenis, mss moeten ze daarom zo belachelijk doen... heeee...hoooo....heeee....hoooo foifoi :roll:
Verbist heeft gisteren wel indruk op mij gemaakt als rechtsachter. En dat terwijl zo goed als niemand hem kende! Net als Fellaini tegen Steau, hopen dat hij zich ook zo blijft ontwikkelen :)

Enige supporters die anti-waalse spreekkoren doen? Das een goei dadde :lol:

Enne, liever 2titels en 3bekers in een 22jarig bestaan (waaronder een tijd in tweede klasse) dan 2titels in 25jaar ;)

En om af te sluiten nog een leuke quote vanop blauwwit waar ik mij volledig bij aansluit:

Het rode publiek, tenslotte, wat een zielig publiek is me dat zeg. Niet gehoord tot 1-0, dan weer stil tot de 2-1 en zelfs dan nog moeite hebben om zich te laten horen. Most overrated publiek, samen met de kakkers.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op wo 10 nov 2010 2:18 pm

VAMPIRO schreef:
fatsjie schreef:

Enige supporters die anti-waalse spreekkoren doen? Das een goei dadde :lol:

Enne, liever 2titels en 3bekers in een 22jarig bestaan (waaronder een tijd in tweede klasse) dan 2titels in 25jaar ;)

En om af te sluiten nog een leuke quote vanop blauwwit waar ik mij volledig bij aansluit:

Het rode publiek, tenslotte, wat een zielig publiek is me dat zeg. Niet gehoord tot 1-0, dan weer stil tot de 2-1 en zelfs dan nog moeite hebben om zich te laten horen. Most overrated publiek, samen met de kakkers.

idd ja, de enige 'supporters' die anti-waalse spreekkoren doen. hoe zou gij weten wie nog door alleen naar Genk te gaan kijken? :roll: Ik zit elke thuismatch op Sclessin en heb alleen de Genk-supps zulke spreekkoren horen zingen... waar zijn uw argumenten?
vind ons maar het meest overrated publiek, er is meer sfeer dan in de meeste andere Belgische stadions, en zeker dan in Genk! tot spijt van wie het benijdt... (en ik zou die quote ook maar met een kilootje zout nemen... ik was er ook, en wat hij zegt klopt toch niet hoor ;))
in de beker is het wat minder, dat geef ik toe. maar dat zijn ook niet de echte abonnees... Genk heeft 2 keer in de 7-8 jaar een uitverkocht stadion, zeer indrukwekkend :lol: zelfs als ze wekenlang eerste staan, lukt het slechts 1 keer...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op wo 10 nov 2010 2:38 pm

Euhm, antwerp, gba da zijn er nog al twee die anti waalse spreekkoren zingen...

Dat ze daar harder zingen dan in de cristal arena das waar ja, maar zijn ze daarom de beste?
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op wo 10 nov 2010 2:43 pm

VAMPIRO schreef:Euhm, antwerp, gba da zijn er nog al twee die anti waalse spreekkoren zingen...

Dat ze daar harder zingen dan in de cristal arena das waar ja, maar zijn ze daarom de beste?

euhm, zelfs gba doet dit niet op Sclessin, Antwerp was ik niet bij. Ik vind het gewoon zeer zielig en kinderachtig, en het valt op dat die van Genk het altijd doen, terwijl de rest nog een beetje klasse heeft. vroeger gebeurde het idd meer, maar de laatste jaren (na charters en verdragen etc.) is het een heel stuk beter! bij de meesten toch...
En gij zegt dus dat het niet alleen de kwantiteit is, maar ook de kwaliteit. Awel, zulke spreekkoren betekenen dat er HEEL weinig kwaliteit is bij de supporters van Genk!! Een hele bevolkingsgroep uitmaken omdat ge tegen een waalse ploeg speelt :roll:
en geloof me: bij de matchen wat ik in mijn 4 jaar abo heb gezien op Sclessin, zaten echt pareltjes van supporter sfeer tussen! niet voor niets bekroond tot beste supporters van België hè... dus ge kunt eigenlijk zeggen wat ge wilt, de modale voetbalsupporter gaat er toch altijd van uit dat er meer sfeer is bij Standard dan bij Genk... Zelfs al is het gene schooldag erna!
Laatst bijgewerkt door fatsjie op wo 10 nov 2010 4:56 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Kennyroelandts op wo 10 nov 2010 4:10 pm

Ah ik heb het met Club ook al meegemaakt hoor op Standard en zeker op Charleroi, daar zit er toch geen publiek die het overstemt ;) Er zijn er meer dan je denkt, zeker weten.
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op wo 10 nov 2010 4:59 pm

Kennyroelandts schreef:Ah ik heb het met Club ook al meegemaakt hoor op Standard en zeker op Charleroi, daar zit er toch geen publiek die het overstemt ;) Er zijn er meer dan je denkt, zeker weten.

toch niet dat ik de laatste jaren heb gehoord op Sclessin dan...
en hoe meer het er zijn, hoe zieliger het gesteld is met Belgische voetbalsupporters! Ik ben eens benieuwd hoe de meesten zouden reageren als er anti-Vlaamse gezangen opstijgen...

"Do not do to others what would anger you if done to you by others."
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Schoor op wo 10 nov 2010 5:59 pm

fatsjie schreef:
Kennyroelandts schreef:Ah ik heb het met Club ook al meegemaakt hoor op Standard en zeker op Charleroi, daar zit er toch geen publiek die het overstemt ;) Er zijn er meer dan je denkt, zeker weten.

en hoe meer het er zijn, hoe zieliger het gesteld is met Belgische voetbalsupporters! Ik ben eens benieuwd hoe de meesten zouden reageren als er anti-Vlaamse gezangen opstijgen...

De Vlaamse Leeuw zingen ;-)
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Kennyroelandts op wo 10 nov 2010 8:09 pm

fatsjie schreef:

Het cliché dat Walen profiteurs zijn leeft nog altijd hoor :) Supporters die elkaar bestoken is part of the game, zoals die van Rsca zingen van 'alle boeren zijn homo's, die van Club zingen 'nog liever dood dan sportingjood' enzo, tegen Waalse ploegen heb je dat ene clichéliedje die iedereen maar blindelings meebrult, nja, voetbalsupporters he :mrgreen: zit wat tussen
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op wo 10 nov 2010 8:47 pm

Kennyroelandts schreef:
fatsjie schreef:

Het cliché dat Walen profiteurs zijn leeft nog altijd hoor :) Supporters die elkaar bestoken is part of the game, zoals die van Rsca zingen van 'alle boeren zijn homo's, die van Club zingen 'nog liever dood dan sportingjood' enzo, tegen Waalse ploegen heb je dat ene clichéliedje die iedereen maar blindelings meebrult, nja, voetbalsupporters he :mrgreen: zit wat tussen

voor mij zingen ze zoveel anti-standard liedjes als ze willen. met boeren en joden zou ik ook nog kunnen lachen, dat is gewoon de traditie. maar een hele bevolkingsgroep uitmaken, vind ik er wel over! en het was niet alleen dat ene clichéliedje... (bij Genk zijn het natuurlijk altijd clichéliedjes maar toch..)
ik ben er zeker van dat ze bij Standard zo geen dingen doen. het ergste is: boereuh (jaja, zoveel Vlaams kunnen ze wel), anti-(ploeg naar keuze) oléolé, (Naam) tu es une salope (vaak Proto :)), en (naam) enculer
ohja, en als de keeper inshot eeeeeeenculer, fils du put. valt nog allemaal goed mee, vind ik..
ik kan gewoon absoluut niet tegen veralgemenen en racisme, maakt niet uit waar!
Laatst bijgewerkt door fatsjie op do 11 nov 2010 7:08 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor zillEh op wo 10 nov 2010 10:32 pm

Anderlecht eruit gewipt door Westerlo

Brugge eruit gewipt door Beerschot, tot de 92ste minuut stond Brugge 0-1 voor, penalty zorgt voor 1-1, 93ste minuut de 2-1... ONBEGRIJPELIJK
zillEh (oude nickname: zillEh.)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor benoben op wo 10 nov 2010 11:05 pm

Oké dames, vanaf nu terug OT hé ;) :mrgreen: Discussies over liedjes moet je maar in een nieuw topic doen!
benoben
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op do 11 nov 2010 6:53 pm

benoben schreef:Oké dames, vanaf nu terug OT hé ;) :mrgreen: Discussies over liedjes moet je maar in een nieuw topic doen!

hahahahahaha :roll:
oké
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op wo 17 nov 2010 5:13 pm

RUSLAND - BELGIE : 0-1

2' Goal 1-0. De Belgen tikken de bal in de openingsfase makkelijk rond. Wanneer de Russen dan toch in balbezit komen, flatert doelman Akinfejev bij een terugspeelbal. Hazard kan voorzetten en centraal tikt Lukaku simpel binnen.
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor eXistenZ op wo 17 nov 2010 5:18 pm

Ja nu Bailly ni meedoet moet er nen andere keeper flateren he.

Akinfeev is nochtans gene slechte.

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Pr0xje op wo 17 nov 2010 6:40 pm

RUSLAND - BELGIE : 0-2

72' Goal: 0-2.Romelu Lukaku maakt zijn tweede in deze match en zijn tweede voor België. De aanvaller controleert een verre bal van Vertonghen, zet zijn Russische waakhond in de wind met een toegelaten schouderduw en scoort met links.
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor eXistenZ op wo 17 nov 2010 6:40 pm

# 74' Feestvarken Lukaku heeft zijn werk gedaan en wordt vervangen door Jelle Vossen, de topschutter van de competitie.
# 72' Goal: 0-2.

Romelu Lukaku maakt zijn tweede in deze match en zijn tweede voor België. De aanvaller controleert een verre bal van Vertonghen, zet zijn Russische waakhond in de wind met een toegelaten schouderduw en scoort met links.

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor -Vdb op wo 17 nov 2010 7:01 pm

In ur fat face advocaat !!! :lol:
-Vdb
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Chiconer op za 20 nov 2010 3:45 pm

Arsenal geeft 2-0 weg tegen de spurs

2-3 goals van Bale, Van der Vaart en Kaboul

en nog twee gasten van de verliezende ploeg 8-) tzal steken daar
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor spikky7 op za 20 nov 2010 9:03 pm

Ruststand tussen UD ALMERÍA tegen barcelona 0-5 :D

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op za 20 nov 2010 9:19 pm

55'

Het wordt voor Charleroi zaak om de score beperkt te houden. Serwy houdt op de doellijn Buffel van de 0-4.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eXistenZ op za 20 nov 2010 9:42 pm

0-8 voor barca, me nog 5 minuten. 3x Messi, 2x Bojan

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor -Vdb op za 20 nov 2010 9:49 pm

jammer geen 10 :| maar goed laat real ma komen 8-)
-Vdb
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Pr0xje op ma 29 nov 2010 9:56 pm

45+3' RUST Barcelona gaat verdiend de rust in met 2-0. Niu Camp kreeg een potje eenrichtingsvoetbal te zien. Xavi en Pedro brachten de combinerende thuisploeg vroeg op voorsprong. Real kon daar weinig tegenover stellen. Enkele counters brachten weinig op voor het team van José Mourinho.

18' GOAL: 2-0 Barcelona verdubbelt zijn voorsprong. Villa kapt op de linkerkant zijn verdediger uit en bedient Pedro, die in het centrum komt aangelopen.

10' GOAL: 1-0 Iniesta schiet de bal in de zestien. Marcelo kan er niet bij. De bal rolt op de hakken van Xavi. Hij kan het leer controleren en verschalkt Casillas. Een veelbelovend begin.
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor -Vdb op ma 29 nov 2010 11:00 pm

5 - O. HELDEN
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
-Vdb
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor spikky7 op do 16 dec 2010 8:20 pm

Lille OSC 2-0 AA Gent

Nog 30 min, AA gent moet nog 2 keer scoren of het europees uitgeschakeld ...

EDIT: 89' GOAL: 3-0

Uitschakeling is een feit, hopelijk kan anderlecht overwinteren :)

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op do 18 aug 2011 5:59 pm

Zestafoni - CLUB BRUGGE

26' GOAL: 0-1 Akpala breekt de ban voor Club. De Nigeriaan scoort op aangeven van Odjidja.

30' GOAL: 0-2 Club maakt korte metten met de Georgiërs: Dirar met de voorzet vanaf rechts, Refaelov trapt droog binnen.

60' GOAL:1-2 De aansluitingstreffer is er voor Zestafoni: 1-2. Gelashvili trapt laag binnen. Coosemans is geklopt.

64' GOAL: 2-2 Dvali knalt de bal heerlijk binnen via de paal. Coosemans heeft geen verhaal tegen zijn uithaal.

73' GOAL: 2-3 Vrije trap van Vàzquez naar Donk, zijn kopbal wordt gekeerd, in de rebound tikt Hoefkens binnen.

84' GOAL: 3-3 Club slikt opnieuw een goal: Gelashvili trapt opnieuw via de paal binnen: 3-3. Coosemans ziet er niet goed uit.
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport