Joex schreef:De genk supporters hebben zich weer van hun beste kant laten zien
Joex schreef:De genk supporters hebben zich weer van hun beste kant laten zien
fatsjie schreef:Joex schreef:De genk supporters hebben zich weer van hun beste kant laten zien
ik wou het zelf al niet zeggen. de meest kinderachtige supporters die ik ken! de enige supporters die anti-waalse spreekkoren zingen, en nog vaak ook. idioten! maar ze hebben ook geen geschiedenis, mss moeten ze daarom zo belachelijk doen... heeee...hoooo....heeee....hoooo foifoi![]()
Verbist heeft gisteren wel indruk op mij gemaakt als rechtsachter. En dat terwijl zo goed als niemand hem kende! Net als Fellaini tegen Steau, hopen dat hij zich ook zo blijft ontwikkelen
Het rode publiek, tenslotte, wat een zielig publiek is me dat zeg. Niet gehoord tot 1-0, dan weer stil tot de 2-1 en zelfs dan nog moeite hebben om zich te laten horen. Most overrated publiek, samen met de kakkers.
VAMPIRO schreef:fatsjie schreef:Joex schreef:De genk supporters hebben zich weer van hun beste kant laten zien
ik wou het zelf al niet zeggen. de meest kinderachtige supporters die ik ken! de enige supporters die anti-waalse spreekkoren zingen, en nog vaak ook. idioten! maar ze hebben ook geen geschiedenis, mss moeten ze daarom zo belachelijk doen... heeee...hoooo....heeee....hoooo foifoi![]()
Verbist heeft gisteren wel indruk op mij gemaakt als rechtsachter. En dat terwijl zo goed als niemand hem kende! Net als Fellaini tegen Steau, hopen dat hij zich ook zo blijft ontwikkelen
Enige supporters die anti-waalse spreekkoren doen? Das een goei dadde![]()
Enne, liever 2titels en 3bekers in een 22jarig bestaan (waaronder een tijd in tweede klasse) dan 2titels in 25jaar
En om af te sluiten nog een leuke quote vanop blauwwit waar ik mij volledig bij aansluit:Het rode publiek, tenslotte, wat een zielig publiek is me dat zeg. Niet gehoord tot 1-0, dan weer stil tot de 2-1 en zelfs dan nog moeite hebben om zich te laten horen. Most overrated publiek, samen met de kakkers.
VAMPIRO schreef:Euhm, antwerp, gba da zijn er nog al twee die anti waalse spreekkoren zingen...
Dat ze daar harder zingen dan in de cristal arena das waar ja, maar zijn ze daarom de beste?
Kennyroelandts schreef:Ah ik heb het met Club ook al meegemaakt hoor op Standard en zeker op Charleroi, daar zit er toch geen publiek die het overstemtEr zijn er meer dan je denkt, zeker weten.
"Do not do to others what would anger you if done to you by others."
fatsjie schreef:Kennyroelandts schreef:Ah ik heb het met Club ook al meegemaakt hoor op Standard en zeker op Charleroi, daar zit er toch geen publiek die het overstemtEr zijn er meer dan je denkt, zeker weten.
toch niet dat ik de laatste jaren heb gehoord op Sclessin dan...
en hoe meer het er zijn, hoe zieliger het gesteld is met Belgische voetbalsupporters! Ik ben eens benieuwd hoe de meesten zouden reageren als er anti-Vlaamse gezangen opstijgen..."Do not do to others what would anger you if done to you by others."
fatsjie schreef:Kennyroelandts schreef:Ah ik heb het met Club ook al meegemaakt hoor op Standard en zeker op Charleroi, daar zit er toch geen publiek die het overstemtEr zijn er meer dan je denkt, zeker weten.
en hoe meer het er zijn, hoe zieliger het gesteld is met Belgische voetbalsupporters! Ik ben eens benieuwd hoe de meesten zouden reageren als er anti-Vlaamse gezangen opstijgen..."Do not do to others what would anger you if done to you by others."
Kennyroelandts schreef:fatsjie schreef:Kennyroelandts schreef:Ah ik heb het met Club ook al meegemaakt hoor op Standard en zeker op Charleroi, daar zit er toch geen publiek die het overstemtEr zijn er meer dan je denkt, zeker weten.
Het cliché dat Walen profiteurs zijn leeft nog altijd hoorSupporters die elkaar bestoken is part of the game, zoals die van Rsca zingen van 'alle boeren zijn homo's, die van Club zingen 'nog liever dood dan sportingjood' enzo, tegen Waalse ploegen heb je dat ene clichéliedje die iedereen maar blindelings meebrult, nja, voetbalsupporters he
zit wat tussen
benoben schreef:Oké dames, vanaf nu terug OT hé![]()
Discussies over liedjes moet je maar in een nieuw topic doen!
2' Goal 1-0. De Belgen tikken de bal in de openingsfase makkelijk rond. Wanneer de Russen dan toch in balbezit komen, flatert doelman Akinfejev bij een terugspeelbal. Hazard kan voorzetten en centraal tikt Lukaku simpel binnen.
72' Goal: 0-2.Romelu Lukaku maakt zijn tweede in deze match en zijn tweede voor België. De aanvaller controleert een verre bal van Vertonghen, zet zijn Russische waakhond in de wind met een toegelaten schouderduw en scoort met links.
# 74' Feestvarken Lukaku heeft zijn werk gedaan en wordt vervangen door Jelle Vossen, de topschutter van de competitie.
# 72' Goal: 0-2.
Romelu Lukaku maakt zijn tweede in deze match en zijn tweede voor België. De aanvaller controleert een verre bal van Vertonghen, zet zijn Russische waakhond in de wind met een toegelaten schouderduw en scoort met links.
45+3' RUST Barcelona gaat verdiend de rust in met 2-0. Niu Camp kreeg een potje eenrichtingsvoetbal te zien. Xavi en Pedro brachten de combinerende thuisploeg vroeg op voorsprong. Real kon daar weinig tegenover stellen. Enkele counters brachten weinig op voor het team van José Mourinho.
18' GOAL: 2-0 Barcelona verdubbelt zijn voorsprong. Villa kapt op de linkerkant zijn verdediger uit en bedient Pedro, die in het centrum komt aangelopen.
10' GOAL: 1-0 Iniesta schiet de bal in de zestien. Marcelo kan er niet bij. De bal rolt op de hakken van Xavi. Hij kan het leer controleren en verschalkt Casillas. Een veelbelovend begin.
Lille OSC 2-0 AA Gent
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten