register Paswoord vergeten?

Jupiler pro league topic 2010-2011

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Jupiler pro league topic 2010-2011

Berichtdoor VAMPIRO op do 13 jan 2011 5:03 pm

Chiconer schreef:trouwens rsca had zo'n voorval al, wel niet bestraft cfr de paaseitjes die rijkelijk op het veld vlogen

ja paaseike/sneeuwbal is nu ook wel nie tzelfde e
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Pr0xje op ma 17 jan 2011 7:09 pm

Club Brugge schuift Devroe opzij als sportmanager
Coup de théâtre bij Club Brugge: sportmanager Luc Devroe wordt onverwacht opzijgeschoven en vervangen door Henk Mariman, tot nu toe de baas van de jeugdopleiding. Sven Vermant, ex-speler van Club, wordt de assistent van Mariman.

Devroe was sinds 2007 sportmanager bij Club Brugge, als opvolger van Marc Degryse. Maar de voormalige manager van Roeselare kon het tij ook niet keren.

Devroe moet nu plaats ruimen voor Henk Mariman, die tot nu toe baas was van de jeugd. Sven Vermant, die van 1993 tot 2001 voor blauw-zwart speelde en nu aan de slag was als coach van de Brugse beloften, wordt zijn assistent (foto: Mariman en Vermant).

Het managementteam van Club Brugge zal vanaf 1 april overigens geleid worden door Vincent Mannaert, de huidige algemeen manager van Zulte Waregem.

Voorzitter Pol Jonckheere heeft de paleisrevolutie bij Club Brugge wel overleefd. Toch krijgt de club er een gedelegeerd bestuurder bij. Die functie wordt ingevuld door Bart Verhaeghe, een ondernemer die zijn sporen verdiend heeft bij vastgoedgroep Uplace.
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor -Vdb op ma 17 jan 2011 7:25 pm

Voila hebben ze ook hun eerste transfer :)
-Vdb
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor eXistenZ op ma 17 jan 2011 9:16 pm

Vind het niet helemaal terecht. De spelersgroep is een stuk beter dan drie jaar geleden (Vargas, Perisic, Hoefkens), alleen komt dat er niet uit. En das dan weer de taak van de trainer.

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Noiz op di 18 jan 2011 4:43 pm

straks gaan kijken naar kvk - lokerenen ^^
Afbeelding
Noiz (oude nickname: just)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op ma 31 jan 2011 7:38 pm

Het perspraatje na de wedstrijd tussen KV Kortrijk en Cercle Brugge is ontaard in een potje bekvechten tussen de twee trainers. Hein Vanhaezebrouck en Bob Peeters gooiden met modder naar elkaar. Het was niet het eerste incident tussen de twee trainers.

Na het duel tussen Cercle Brugge en Kortrijk in de heenronde zat er al een haar in de boter tussen Hein Vanhaezebrouck en Bob Peeters op de persconferentie na de match en ook nu was het weer prijs.
De inworpen van Evens waren de aanleiding van het geruzie tussen de twee coaches. Na opmerkingen van Vanhaezebrouck mompelde Peeters wat over Mourinho.
Vanhaezebrouck antwoordde met "Ga jij maar naar Barcelona" en het spel zat op de wagen. "Jij hebt al eens hoger getraind zeker?", gaf Peeters een sneer naar zijn collega. (<-- AAAAUUUUUWWWTCHHH :mrgreen: )

Het bekvechten ging voort met "Jij bent pas bezig, zeker?" en "Leer jij maar eerst de reglementen". Daarna kon de moderator in Kortrijk het "gesprek" afronden.

Die Bob Peeters is een aanwinst in eerste klasse, topvent!
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor zillEh op ma 31 jan 2011 7:49 pm

Cab schreef:
Het perspraatje na de wedstrijd tussen KV Kortrijk en Cercle Brugge is ontaard in een potje bekvechten tussen de twee trainers. Hein Vanhaezebrouck en Bob Peeters gooiden met modder naar elkaar. Het was niet het eerste incident tussen de twee trainers.

Na het duel tussen Cercle Brugge en Kortrijk in de heenronde zat er al een haar in de boter tussen Hein Vanhaezebrouck en Bob Peeters op de persconferentie na de match en ook nu was het weer prijs.
De inworpen van Evens waren de aanleiding van het geruzie tussen de twee coaches. Na opmerkingen van Vanhaezebrouck mompelde Peeters wat over Mourinho.
Vanhaezebrouck antwoordde met "Ga jij maar naar Barcelona" en het spel zat op de wagen. "Jij hebt al eens hoger getraind zeker?", gaf Peeters een sneer naar zijn collega. (<-- AAAAUUUUUWWWTCHHH :mrgreen: )

Het bekvechten ging voort met "Jij bent pas bezig, zeker?" en "Leer jij maar eerst de reglementen". Daarna kon de moderator in Kortrijk het "gesprek" afronden.

Die Bob Peeters is een aanwinst in eerste klasse, topvent!

Haha, ergens beelden van?
zillEh (oude nickname: zillEh.)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TSJERNOBYL op ma 31 jan 2011 8:53 pm

Jan Polak ruilt Anderlecht voor Wolfsburg

Jan Polak (29) verlaat Anderlecht. De Tsjechische keert terug naar de Bundesliga. Hij tekende een contract voor 2,5 jaar bij Wolfsburg, de nieuwe club van Dieumerci Mbokani (ex-Anderlecht en -Standard). Polak speelde 3,5 jaar bij Anderlecht.
Tussen Anderlecht en Wolfsburg was er al een akkoord over Jan Polak en deze namiddag raakten de Tsjechische international en de Duitse club er ook uit.

Jan Polak tekende een contract tot juni 2013 bij Wolfsburg. Coach McClaren roert zich stevig op de transfermarkt, hij heeft dan ook een goedgevulde portefeuille nadat Manchester City zijn topspits Edin Dzeko voor 42,5 miljoen had weggeplukt.

"Dit is een win-winsituatie voor de drie partijen. RSCA ontvangt een mooie som en Jan Polak maakt zijn ambitie waar om terug te keren naar de Bundesliga. We zijn voldoende gewapend om zijn vertrek op te vangen", deelt RSCA maandag mee.

Jan Polak kent de Duitse competitie, want van 2005 tot 2007 speelde hij bij Nürnberg. Anderlecht plukte er de Tsjechische middenvelder weg in de zomer van 2007. In eigen land speelde de international voor Brno en Liberec.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg. Hij heeft zijn waarde wel gehad voor anderlecht maar de laatste tijd toch al ff niet meer. Als ik een match aan het kijken was wist ik altijd wanneer hij een fout ging maken.
+ Ik had hem niet gemist toen hij geblesseerd was.
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Joex op ma 31 jan 2011 8:59 pm

Club heeft 2.5 miljoen geboden op De Sutter bah laat em maar waar hij nu is.
Afbeelding

Thnx VAMPIRO <3
Joex (oude nickname: joex)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op ma 31 jan 2011 10:04 pm

Joex schreef:Club heeft 2.5 miljoen geboden op De Sutter bah laat em maar waar hij nu is.

nee ze, ontkend door rsca
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Deo_Volente op ma 31 jan 2011 10:14 pm

Alsof dat De Sutter ook naar Brugge zou gaan :p
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Schoor op ma 07 feb 2011 10:22 am

Hoefkens: "Contract wordt niet verlengd, hoor ik"

Carl Hoefkens heeft afgelopen weekend enkele tikken moeten incasseren op het veld, maar vooral ook naast het veld. De aanvoerder lijkt bezig aan zijn laatste maanden bij Club Brugge.

"Diverse bronnen die heel dicht bij het bestuur staan, kwamen me bevestigen dat de optie in mijn huidige contract niet zal worden verlengd", zei hij na de nederlaag in Genk in de kranten.
PhotoNews

"Als dat waar is, is dat een harde slag in mijn gezicht. Ik word 33. Stel dat mijn blessure ernstig is (hij viel uit in Genk,red), zal het niet makkelijk worden om een nieuwe club te vinden."

Hoefkens was en is een van de voorgangers in de Brugse strijd dit seizoen. "Het was niet leuk om dit te horen in de aanloop naar een topper, maar ik heb mijn verstand op nul gezet."

"Tot mijn laatste contractdag zal ik voor deze club het volle pond geven. Ik ben naar Brugge gekomen om kampioen te worden en het zou écht zonde zijn, mocht ik dat niet kunnen meemaken."

Vind ik persoonlijk een beetje jammer. Hij is wel het gezicht van Brugge geweest de afgelopen maanden, zeker na de blessures van Stijnen. Hij verdient beter dan dat. Maar er zijn nog genoeg eersteklassers waar ze met een ervaren verdediger best iets kunnen doen. (Genk na het vertrek van Carlos, of Standard, maar die zullen wel weer voor een buitenlander kiezen. En een niveau lager, bij LIerse of STVV kan hij zich zeker en vast ook nog nuttig maken bv) Maar dat is iets voor volgend seizoen dan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op zo 13 feb 2011 9:47 pm

6/6 tegen club en standard, altijd leuk ook al waren ze zwak
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op ma 14 feb 2011 1:34 pm

VAMPIRO schreef:6/6 tegen club en standard, altijd leuk ook al waren ze zwak

Ik denk dat ze gisteren allebei zwak waren. Het hing er gewoon vanaf wie er het eerste scoorde, al had Genk daar wel het meeste kans toe. Maar het verschil was niet zo groot! Spijtig dat de eerste goal uit buitenspel viel...
En ik heb nog maar eens gemerkt hoe wansmakelijk dom de Genk-supporters wel zijn. Als er een minuut stilte gevraagd wordt voor het overlijden van iemand, moet ge niet na 10 seconden Standard de merde beginnen zingen! Echt zielig!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op ma 14 feb 2011 2:30 pm

fatsjie schreef:

Ik denk dat ze gisteren allebei zwak waren. Het hing er gewoon vanaf wie er het eerste scoorde, al had Genk daar wel het meeste kans toe. Maar het verschil was niet zo groot! Spijtig dat de eerste goal uit buitenspel viel...
En ik heb nog maar eens gemerkt hoe wansmakelijk dom de Genk-supporters wel zijn. Als er een minuut stilte gevraagd wordt voor het overlijden van iemand, moet ge niet na 10 seconden Standard de merde beginnen zingen! Echt zielig!

standard was zowel aanvallend als verdedigend zwak

en over die minuut:
Ja, maar pas nadat er ene van Genk 'Standard merde' riep. Ik heb er speciaal op gelet omdat ik altijd mijn hart vast houdt als er bij een uitmatch een minuut stilte gehouden wordt.

Maar soit, dat is nog geen reden voor die van Standard om zo als door een wesp gestoken te reageren. Op die ene boerenpummel bij ons na, hebben zij hun eigen minuut stilte verkloot.

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op ma 14 feb 2011 2:52 pm

VAMPIRO schreef:
fatsjie schreef:

en over die minuut:
Ja, maar pas nadat er ene van Genk 'Standard merde' riep. Ik heb er speciaal op gelet omdat ik altijd mijn hart vast houdt als er bij een uitmatch een minuut stilte gehouden wordt.

Maar soit, dat is nog geen reden voor die van Standard om zo als door een wesp gestoken te reageren. Op die ene boerenpummel bij ons na, hebben zij hun eigen minuut stilte verkloot.

dan was Genk zowel verdedigend als aanvallend iets minder zwak. want echt de bovenhand hadden ze toch niet...
en het was wel meer als ene boerenpummel. ervoor hoort ge ook geroep en gelach... het zegt al genoeg dat gij uw hart moet vasthouden elke keer als er een minuut stilte is. ge hebt overal idioten rondlopen, maar bij Genk zijn het er precies toch meer. en dan heb ik het ook over alle na-aap liedjes, anti-waalse gezangen, etc.
grappig vond ik ook: "en laat uw ploeg maar in de steek"
ten eerste verstaan walen dat toch niet, ten tweede zijn zij deze week zelf nog in het nieuws geweest met hun gefluit op de tribunes :mrgreen:. zo was er ook "you only sing when you're winning" terwijl Standard nooit aan het winnen was. slim zijn ze daar toch niet :mrgreen:
maar buiten de gebruikelijke onnozelheden waren ze dit jaar wel veel vocaler als anders. normaal hoort ge alleen forza racing om het kwartier, nu hoorde ge ze ook op andere momenten. ook wel normaal gezien de stand en scoreverloop, maar toch.
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op ma 14 feb 2011 4:58 pm

fatsjie schreef:
VAMPIRO schreef:
fatsjie schreef:

en over die minuut:

dan was Genk zowel verdedigend als aanvallend iets minder zwak. want echt de bovenhand hadden ze toch niet...
en het was wel meer als ene boerenpummel. ervoor hoort ge ook geroep en gelach... het zegt al genoeg dat gij uw hart moet vasthouden elke keer als er een minuut stilte is. ge hebt overal idioten rondlopen, maar bij Genk zijn het er precies toch meer. en dan heb ik het ook over alle na-aap liedjes, anti-waalse gezangen, etc.
ten eerste verstaan walen dat toch niet, ten tweede zijn zij deze week zelf nog in het nieuws geweest met hun gefluit op de tribunes :mrgreen:. zo was er ook "you only sing when you're winning" terwijl Standard nooit aan het winnen was. slim zijn ze daar toch niet :mrgreen:
maar buiten de gebruikelijke onnozelheden waren ze dit jaar wel veel vocaler als anders. normaal hoort ge alleen forza racing om het kwartier, nu hoorde ge ze ook op andere momenten. ook wel normaal gezien de stand en scoreverloop, maar toch.

ja iets minder zwak dan, zoals ge wilt ;) en die quote is niet van mij natuurl;ijk... en als ge nie snapt dat die only sing when ur winning... niet alleen over die match gaat ... cinema publiekske
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op ma 14 feb 2011 6:13 pm

VAMPIRO schreef:
fatsjie schreef:
VAMPIRO schreef:
fatsjie schreef:

en over die minuut:

ja iets minder zwak dan, zoals ge wilt ;) en die quote is niet van mij natuurl;ijk... en als ge nie snapt dat die only sing when ur winning... niet alleen over die match gaat ... cinema publiekske

:lol: een Genk-supporter die begint over cinema-publiek. dan kunt ge dat toch van elk publiek zeggen zeker? of denkt ge dat er overal vollebak gezongen wordt als de playoffs 1 wss niet gehaald worden en ge 0-2 achter staat en zwak speelt? bij sommige ploegen gebeurt dit al als ze enkel zwak spelen (jawel, GENK vorige week) :lol:
Het is alom bekend dat de supporters van KVM en Standard de meest vocale zijn van het hele land. als dat een cinema-publiek is, wat is Genk dan wel niet. en het feit dat de supporters van Genk nu meer lawaai maken steunt de stelling van cinema-publiek alleen maar + de acties van de laatste jaren om meer sfeer te krijgen bij thuismatchen + het sfeerniks stadion vs. de hel van Sclessin... ken uw plaats ;)
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Kennyroelandts op ma 14 feb 2011 7:17 pm

I'm sorry Vampiro maar de Cristal-arena is echt zoals een cinema hoor :mrgreen: één vak met beleving, de rest weet precies niet wat doen. Die Forza-racings zorgen op café altijd voor gelach :mrgreen:

Vanaf ik die mannen van Poznan en PAOK (away) gezien heb lijken onze Belgische ultra's op niet zoveel allesinds.

En I know, Jan Breydel zuigt de kloten! Ga daar zelf niet zo graag naar de match maar bon, ik weet dat de Noord zeker en vast heel luid kan gaan, maar na al die slechte jaren is het enorm verminderd :(
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op ma 14 feb 2011 8:19 pm

Van ons word niet gezegd dat het een hel is of beste sfeer van belgie of weet ik veel wa, die van standard denke wel de beste sfeer te hebben...
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Spid3Y op ma 14 feb 2011 8:25 pm

fatsjie schreef:Het is alom bekend dat de supporters van KVM en Standard de meest vocale zijn van het hele land. als dat een cinema-publiek is, wat is Genk dan wel niet. en het feit dat de supporters van Genk nu meer lawaai maken steunt de stelling van cinema-publiek alleen maar + de acties van de laatste jaren om meer sfeer te krijgen bij thuismatchen + het sfeerniks stadion vs. de hel van Sclessin... ken uw plaats ;)

Standard supps waren de meest vocale tot hun glorietijd al snel weer voorbij was,nu stellen ze ook nog 0 de botten voor.
Idem ditto met Beerschot bijvoorbeeld,toen ze Losada,Ederson en co hadden zat er veel meer volk en werden er geregeld sfeeracties gehouden.Nu Kunt ge er me ne hele bus bejaarden arriveren en de sfeervolste bende int stadion hebben.

Dat er op de kazerne een goei sfeer heerst is waar,maar dat kan je dan ook onmogelijk vergelijken met stadions van 20 000 man waar het een kakafonie van geluiden is.
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op ma 14 feb 2011 8:46 pm

Spid3Y schreef:
fatsjie schreef:Het is alom bekend dat de supporters van KVM en Standard de meest vocale zijn van het hele land. als dat een cinema-publiek is, wat is Genk dan wel niet. en het feit dat de supporters van Genk nu meer lawaai maken steunt de stelling van cinema-publiek alleen maar + de acties van de laatste jaren om meer sfeer te krijgen bij thuismatchen + het sfeerniks stadion vs. de hel van Sclessin... ken uw plaats ;)

Standard supps waren de meest vocale tot hun glorietijd al snel weer voorbij was,nu stellen ze ook nog 0 de botten voor.
Idem ditto met Beerschot bijvoorbeeld,toen ze Losada,Ederson en co hadden zat er veel meer volk en werden er geregeld sfeeracties gehouden.Nu Kunt ge er me ne hele bus bejaarden arriveren en de sfeervolste bende int stadion hebben.

Dat er op de kazerne een goei sfeer heerst is waar,maar dat kan je dan ook onmogelijk vergelijken met stadions van 20 000 man waar het een kakafonie van geluiden is.

tuurlijk is de sfeer minder dan toen ze meededen voor het kampioenschap, dat is niet meer als normaal denk ik! maar er is nog altijd een lange wachtlijst voor een abonnement, zodat ze aan ongeveer 30.000 mogelijke abonnees zitten. het zegt toch al genoeg dat ze slechts 2 keer om de 25 jaar kampioen spelen (waar iedereen mee lacht), maar over het algemeen wel een zeer goede sfeer hebben! en het wordt niet de hel van Sclessin genoemd door de 2 laatste kampioensjaren hoor.
@ Vampiro: niemand zegt dat nee, maar de supporters denken het zelf toch wel hoor. en dat is ook aan uw reacties te merken!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Schoor op zo 20 feb 2011 4:45 pm

Onthulling: Stijnen bestookte anoniem internetfora

zo 20/02/2011 - 16:18 Peter Vandenbempt van Sporza is aan de weet gekomen waarom Stijn Stijnen naar de B-kern werd gezet: hij voerde op internetfora een anonieme lastercampagne tegen zijn concurrenten en het nieuwe bestuur.

"De club heeft zondag de spelers en de sportieve staf ingelicht, omdat ze daar recht op hebben en omdat ze het anders vroeg of laat toch te weten zouden komen", vertelde Peter Vandenbempt op Radio 1.

"Het is allemaal nog redelijk onschuldig begonnen. Met valse namen en emailadressen heeft Stijnen het internet bestookt met verheerlijkende mails over zichzelf. Onschuldig, maar ook zielig."

"Maar dat is geëscaleerd in een campagne tegen (collega-doelman) Geert De Vlieger. Het was een publiek geheim dat het tussen Stijnen en De Vlieger niet echt boterde."

"Maar ook (huidig eerste doelman) Colin Coosemans werd een doelwit. En dat zou in een van de volgende thuiswedstrijden hebben moeten uitmonden in een climax: een oproep om naar het stadion te komen met spandoeken tegen Coosemans en het nieuwe sportieve beleid."

"Nu, De Vlieger is 39 en zal er wel boven staan. Maar Coosemans is jong, onschuldig en een veelbelovende doelman."

Is dit allemaal bewezen?

Is dat allemaal bewezen? "Blijkbaar wel", zegt Vandenbempt. "Ik heb me door een IT-specialist laten vertellen dat al die mails makkelijk aan Stijnen en twee familieleden van hem te linken waren."

"Ik ben verbijsterd en vraag me af wat Stijnen heeft bezield. Ik probeer te begrijpen waarom hij dit heeft gedaan. Ik heb veel respect voor Stijnen als sportman en hij was ook de man die Club Brugge als eerste verdedigde in de soms heel moeilijke periodes van de club."

"Ik hoop dat ik Stijnen binnenkort kan vragen welke chemische reactie er in zijn hoofd heeft plaatsgevonden."

bron: sporza
Of: beluister

Wat heeft die nu weer gedaan :s
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Deo_Volente op zo 20 feb 2011 4:51 pm

Ik vind Stijnen echt een schande voor de Belgische voetbal. Zijn uitspraken en zijn gestes moeten ervoor zorgen dat hij niet meer te zien moet worden op tv me dunkt.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Beejay op zo 20 feb 2011 4:55 pm

Ach, als de mauve pers maar kan schrijven hé :)
Beejay
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Deo_Volente op zo 20 feb 2011 5:06 pm

Beejay schreef:Ach, als de mauve pers maar kan schrijven hé :)

Ik een rsca fan maar het is toch waar? :p

Vind je niet dat stijnen Club Brugge vaak een slecht imago geeft?

En btw, geen enkele rsca pers heeft er nog iets over geschreven ;) En die peter dat is ene van Genk/Gent dacht ik..
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor spikky7 op zo 20 feb 2011 5:22 pm

Deo_Volente schreef:

En btw, geen enkele rsca pers heeft er nog iets over geschreven ;) En die peter dat is ene van Genk/Gent dacht ik..

Voor deze affaire vond ik zeker niet dat Stijnen een slecht imago gaf aan club brugge. Dit seizoen was hij beetje op de sukkel met blessures enzo. Maar de vorige seizoenen deed hij het prima, heeft hij club meermaals rechtgehouden. Hij kreeg een mooi contract van 5 jaar, dit geven ze niet aan iedereen...

Wat hij nu heeft gedaan is gewoon belachelijk. Hoe haal je dit in je hoofd om zoiets te doen. Ik ben benieuwd bij welke ploeg hij volgend jaar zal voetballen, mss is buiteland beste optie...

Toch zot wat er allemaal gebeurt bij club tussen spelers en bestuur/supporters:
- Dalmat naar huis gestuurd
- Dirar tweemaal naar b-kern gestuurd
- Vadis' uitspraken over Gert Verheyen
- ...
Laatst bijgewerkt door spikky7 op zo 20 feb 2011 5:23 pm, in het totaal 1 keer bewerkt

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Beejay op zo 20 feb 2011 5:23 pm

Deo_Volente schreef:

Tuurlijk geeft Stijnen Club een slecht imago, en natuurlijk moeten ze 'm verkopen maar niemand wil zo'n contract overnemen (bedankt pol/luc).

Of indien ontslag met dwingende redenen kan... Graag.
Laatst bijgewerkt door Beejay op zo 20 feb 2011 7:33 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Beejay
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor eXistenZ op zo 20 feb 2011 6:06 pm

Tis omdat het blijkbaar al een paar maand bezig is, anders zou ik peizen dat hij naar Basta had gekeken :mrgreen:

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor Cab op zo 20 feb 2011 7:07 pm

Och ik verschiet er niet van, vond Stijnen al van in het begin een arrogante eikel! Ik denk dat ik dat hier duidelijk genoeg gemaakt heb...
Diene gast is de laatste jaren niet meer op de grond geweest met zijn voetjes, zag je ook aan zijn acties op het veld en de uitspraken erna.

Supporters opsteken om een met pensioengaande De Vlieger en een piepjonge nog lerende Coosemans uit te schelden.
Stijnen komt nog niet aan de hielen van wat De Vlieger al gepresteerd heeft.

Hopelijk gaat hij naar het buitenland en komt hij niet meer terug, ook niet bij de RD. Want je gaat zien, daar gaat hij ook nog op z'n knietjes voor terugkomen.
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport