register Paswoord vergeten?

Jupiler pro league topic 2010-2011

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Jupiler pro league topic 2010-2011

Berichtdoor VAMPIRO op za 16 apr 2011 9:38 pm

Deo_Volente schreef:
VAMPIRO schreef:
Deo_Volente schreef:
VAMPIRO schreef:
Spid3Y schreef:
VAMPIRO schreef:als em het voort geld moet doen kan em naar vitesse, en de jupkes league winnen da is veel succues se

Dat van Janssen is het eerst dat ik hoor maar bon toch effe vampiroke terecht wijzen.
Vitesse staat ocharme 15de in de eredivisie,als je evenveel kan verdienen bij een ploeg die jaarlijks europees voetbal speelt + titel en/of beker kan behalen dan lijkt me de keuze alleen al op sportief vlak snel gemaakt.
Natuurlijk hoor je in Brussel geen 50x c'mon racing op een zagerige toon waarvan je na de derde keer spontaan de mazelen op u gat krijgt.

wie zegt dat hij eveveel bij rsca krijgt? :D

Boussoufa.

uitleg aub

Boussoufa had een hoerensalaris bij rsca. Nu niet meer en hebben ze een groot budget kwa salaris

ahja...
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op zo 17 apr 2011 11:29 am

Ik denk niet dat theo Janssen naar België gaat komen, die is al eens gepaseerd via Genk en dat was toch niet echt succesvol.
Daarbij heeft België ook Janssen leren kennen, uitstekende speler maar aartsmoeilijk in de omgang... Dirar is een misdienaartje tov die kerel.

Mertens is te hoog gegrepen, die speelt basis bij Ajax, PSV... en dan hebben we nog geen weet van de buitenlandse clubs. De Bruyne idem, Genk zal die enkel naar RSCA laten gaan bij een astronomisch hoog bedrag. En Anderlecht zit in de schulden...
Als je 2 jaar op rij geld uitgeeft met de aanname dat je 2maal CL gaat spelen kan dat gebeuren. Daarom ook dat ze het salaris van Boussoufa niet snel gaan opvullen met een andere... en ook dat Lukaku en Biglia bijna zeker zullen vertrekken.
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor The_Tuxedo op zo 17 apr 2011 12:24 pm

Cab schreef:Ik denk niet dat theo Janssen naar België gaat komen, die is al eens gepaseerd via Genk en dat was toch niet echt succesvol.
Daarbij heeft België ook Janssen leren kennen, uitstekende speler maar aartsmoeilijk in de omgang... Dirar is een misdienaartje tov die kerel.

Mertens is te hoog gegrepen, die speelt basis bij Ajax, PSV... en dan hebben we nog geen weet van de buitenlandse clubs. De Bruyne idem, Genk zal die enkel naar RSCA laten gaan bij een astronomisch hoog bedrag. En Anderlecht zit in de schulden...
Als je 2 jaar op rij geld uitgeeft met de aanname dat je 2maal CL gaat spelen kan dat gebeuren. Daarom ook dat ze het salaris van Boussoufa niet snel gaan opvullen met een andere... en ook dat Lukaku en Biglia bijna zeker zullen vertrekken.

Ik denk het ook niet, maar hij is wel van het niveau dat Anderlecht nodig heeft en misschien zelfs financieel het voordeligst. Bovendien: Bertrand Crasson (ex-Anderlecht) zei onlangs nog dat Dirar een goeie speler voor Anderlecht zou zijn ondanks zijn karakter, waarom zou dan hetzelfde niet gelden voor Janssen?
Desondanks denk ik ook niet dat hij zal komen hoor, het zijn sowieso allemaal maar speculaties en waarschijnlijk komen ze uiteindelijk af met een paar nobele onbekenden. Maar iedereen begint ooit als nobele onbekende natuurlijk, en Soumahoro bewijst dat ook spelers uit een in onze ogen mindere competitie vriend en vijand kunnen verbluffen.

Wat Mertens en De Bruyne betreft. Ik heb het, denk ik, al eens gezegd: als ik hen was, zou ik niet naar Anderlecht vertrekken. En ik zie het hen dan ook alletwee niet doen. Mertens zou misschien nog willen komen, maar zoals je zegt: daar zijn velen in geïnteresseerd en Anderlecht zal waarschijnlijk het geld niet hebben/willen uitgeven om hem te halen.

Ten slotte: als Lukaku en Biglia ook nog vertrekken, zit RSCA volgend seizoen helemaal met de gebakken peren. Boussoufa, Lukaku én Biglia vervangen in 1 keer, dat wordt zeer moeilijk. Dat doet me eraan denken: is Saré nog steeds eigendom van Anderlecht? Want da's een controlerende middenvelder he. En zou misschien het nog niet zo slecht doen als spelverdeler, ALS hij zich goed ontwikkeld heeft bij z'n leenclub. (ik geloof toch dat hij uitgeleend was, niet?)
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TSJERNOBYL op zo 17 apr 2011 2:31 pm

The_Tuxedo schreef:Ten slotte: als Lukaku en Biglia ook nog vertrekken, zit RSCA volgend seizoen helemaal met de gebakken peren. Boussoufa, Lukaku én Biglia vervangen in 1 keer, dat wordt zeer moeilijk. Dat doet me eraan denken: is Saré nog steeds eigendom van Anderlecht? Want da's een controlerende middenvelder he. En zou misschien het nog niet zo slecht doen als spelverdeler, ALS hij zich goed ontwikkeld heeft bij z'n leenclub. (ik geloof toch dat hij uitgeleend was, niet?)

Ik denk dat Saré niet uitgeleend is, maarja, hoe kunt ge dat weten. De helft van de ploegen in België zit met een huurling van Anderlecht :D
Mijn probleem daarbij is dat ze veel spelers uitlenen die goed genoeg zijn voor een ploeg in de middenmotor, maar niet voor de kern van Anderlecht (Neem nu ne iakovenko en Reynaldo) Bulykin komt ook terug maar daar gaan ze ook van afdoen denk ik.
Noch Mertens, noch De Bruyne, noch Janssen zie ik komen naar Anderlecht. Het zal weer een congolees of argentijn worden wrs
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Bistiriko op zo 17 apr 2011 3:19 pm

Saré speelt nu bij het Roemeense Cluj dacht ik.
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TSJERNOBYL op zo 17 apr 2011 3:31 pm

Bistiriko schreef:Saré speelt nu bij het Roemeense Cluj dacht ik.

Verkocht of verhuurd?
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Schoor op zo 17 apr 2011 3:50 pm

Kan Chatelle nog iets betekenen voor Anderlecht?

DIe zit volgens mij ook nog steeds op huurbasis bij NEC.
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op zo 17 apr 2011 5:05 pm

Schoor schreef:Kan Chatelle nog iets betekenen voor Anderlecht?

chatelle, hoe dom om van genk naar rsca te gaan
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Schoor op zo 17 apr 2011 7:03 pm

VAMPIRO schreef:
Schoor schreef:Kan Chatelle nog iets betekenen voor Anderlecht?

chatelle, hoe dom om van genk naar rsca te gaan

Vond ik ook, maar hij is er nu, dus misschien kan hij volgend jaar nog iets betekenen in België.
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Bistiriko op zo 17 apr 2011 8:59 pm

TSJERNOBYL schreef:
Bistiriko schreef:Saré speelt nu bij het Roemeense Cluj dacht ik.

Verkocht of verhuurd?

Verkocht, wikipedia bevestigd :D
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Redboyke op zo 17 apr 2011 11:08 pm

jammer van lokeren

groeten vampiro
Afbeelding
Redboyke (oude nickname: redboyke)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Redboyke op do 21 apr 2011 12:03 pm

knap genk, duidelijk penaltyfout van simaeys, ok hij valt meer dan nodig is maar de boerkes van brugge kunne alles altijd opblazen

groeten vampiro
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op do 21 apr 2011 12:29 pm

redboyke schreef:knap genk, duidelijk penaltyfout van simaeys, ok hij valt meer dan nodig is maar de boerkes van brugge kunne alles altijd opblazen

groeten vampiro

toch maar een heel lichte penalty ook. hij gaat neer met een schroef omdat er een hand op zijn rechterschouder ligt :roll:
de penalty kan gegeven worden, en het is mss wel een foutje, maar een topsporter zou toch wel recht moeten kunnen blijven staan na zo een licht contact... goed uitgelokt van Barda, maar een penalty was het volgens mij niet

en wat is jammer van lokeren?
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Redboyke op do 21 apr 2011 12:32 pm

fatsjie schreef:
redboyke schreef:knap genk, duidelijk penaltyfout van simaeys, ok hij valt meer dan nodig is maar de boerkes van brugge kunne alles altijd opblazen

groeten vampiro

toch maar een heel lichte penalty ook. hij gaat neer met een schroef omdat er een hand op zijn rechterschouder ligt :roll:
de penalty kan gegeven worden, en het is mss wel een foutje, maar een topsporter zou toch wel recht moeten kunnen blijven staan na zo een licht contact... goed uitgelokt van Barda, maar een penalty was het volgens mij niet

die hand ligt er nie gewoon op, hij trekt hem toch wel duidelijk neer hoor, nu ist weer allemaal anti barda maar een van de vorige matchen dat hij gewoon springt, maar sowieso penalty had gekregen als hij viel weten ze weer niemeer...

en jammer lokeren was van na club-lokeren
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op do 21 apr 2011 12:52 pm

redboyke schreef:
fatsjie schreef:

groeten vampiro

die hand ligt er nie gewoon op, hij trekt hem toch wel duidelijk neer hoor, nu ist weer allemaal anti barda maar een van de vorige matchen dat hij gewoon springt, maar sowieso penalty had gekregen als hij viel weten ze weer niemeer...

die fase weet ik ook nog wel hoor, maar nu ligt het er toch vingerdik op dat het meer een shwalbe was als iets anders... en ik ben helemaal niet anti Barda. ik vind het een goede voetballer, maar goede voetballers kunnen ook fouten maken en zich laten vallen, en dit was duidelijk het laatste!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Redboyke op do 21 apr 2011 1:00 pm

fatsjie schreef:
redboyke schreef:
fatsjie schreef:

groeten vampiro

die fase weet ik ook nog wel hoor, maar nu ligt het er toch vingerdik op dat het meer een shwalbe was als iets anders... en ik ben helemaal niet anti Barda. ik vind het een goede voetballer, maar goede voetballers kunnen ook fouten maken en zich laten vallen, en dit was duidelijk het laatste!

ja maar toch een fout :mrgreen:
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op do 21 apr 2011 1:25 pm

of een gele kaart voor schwalbe, hangt maar van de interpretatie af. en hier zijn ze allebei mogelijk
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Redboyke op do 21 apr 2011 1:28 pm

fatsjie schreef:of een gele kaart voor schwalbe, hangt maar van de interpretatie af. en hier zijn ze allebei mogelijk

dus als iemand een kopstoot geeft aan barda, en barda rolt heel het veld rond al kreunend van de pijn kan die ook geel voor een shwalbe krijgen?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op do 21 apr 2011 1:37 pm

redboyke schreef:
fatsjie schreef:of een gele kaart voor schwalbe, hangt maar van de interpretatie af. en hier zijn ze allebei mogelijk

dus als iemand een kopstoot geeft aan barda, en barda rolt heel het veld rond al kreunend van de pijn kan die ook geel voor een shwalbe krijgen?

een vergelijking tussen een hand op de schouder en een kopstoot :-k bij een kopstoot mag hij zoveel kreunen als hij wil, in dit geval is het zwaar overdreven
als het een overtreding was, was het een lichte. de scheidsrechter ziet hem overdreven vallen, en kan dus 2 dingen beslissen: penalty of schwalbe. Hier was het een beetje van beide...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Spid3Y op do 21 apr 2011 2:13 pm

Bouss nummer 2 :o
Alleen ging Bouss vooral liggen om de vliegende tackle te ontwijken,Barda bij een aaike op de schouder =D>
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Kennyroelandts op do 21 apr 2011 2:35 pm

groeten vampiro

Haha en gij zijt serieus ja? In alle matchen die ik Barda al zag spelen (live, dat zullen er meer zijn dan u dus) deed hij niet anders van voor het minste als een stront op de grond vallen. En de arbiters trappen erin ja, das waar. Ergerlijk vind ik het eigenlijk maar bon. En boerkes, ik kan ook altijd eens kinderachtig doen over den Antwerp ze :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Redboyke op do 21 apr 2011 3:03 pm

Kennyroelandts schreef:

groeten vampiro

Haha en gij zijt serieus ja? In alle matchen die ik Barda al zag spelen (live, dat zullen er meer zijn dan u dus) deed hij niet anders van voor het minste als een stront op de grond vallen. En de arbiters trappen erin ja, das waar. Ergerlijk vind ik het eigenlijk maar bon. En boerkes, ik kan ook altijd eens kinderachtig doen over den Antwerp ze :mrgreen:

tis vampiro kenny [-(
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op za 07 mei 2011 11:52 am

Wat een weners van brussel
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TrakeTT op za 07 mei 2011 12:35 pm

Bwa, ze zijn gewoon gefrustreerd over de match aja.

Anderlecht (vooral eerste helft) de veel betere ploeg, zonder zelf goed te spelen eigenlijk. Kleine kansjes volgen elkaar op maar het lukt niet om die om te zetten.
We speelden eigenlijk met 10 man want De Sutter kon bijna niet in duel gaan, die zat constant aan zijn schouder te voelen :s Alweer rare keuze van Jacobs, maarja, we kennen hem é... Om moedeloos van te worden die gast.

Het probleem is verder dat we de kwaliteit niet hebben om de kansen die we kregen aan te grijpen. Geen creativiteit en geen afwerking. Dit is Anderlecht niet (meer).
Genk heeft heel de match geen enkele kans gehad, echt nul de botten. Maar Vossen scoort wel door vanop 25meter, tussen 2 verdedigers door, die bal prachtig binnen te knallen. Schitterende goal, Proto terecht aan grond genageld.

Zij kunnen wel een goal maken uit 0 kansen. Wij kunnen geen goal maken uit 6 kansen. Dan is Genk gewonnen é :p

Die hands op het einde hoefde voor mij niet. Scheids kan dat fluiten maar tzou maar flauw geweest zijn.
De penalty die Genk krijgt, vind ik wel terecht omdat Proto met gestrekt been te hoog van de grond vliegt. Maar ik maak er toch bedenkingen bij omdat Proto gewoon duidelijk vroeger op de bal is en Vossen eigenlijk OP Proto trapt... (als je tenminste de tijd neemt om de beelden ECHT te bekijken). Misschien gwn het best dat die gemist wordt.

Nu hopen dat Genk kampioen speelt é :D
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op za 07 mei 2011 8:19 pm

Nja Jacobs, toch ook niet mijn favo trainer.
Gedraagt zich arrogant en zeer vaak een slechte verliezer, geeft voor een trainer te zijn teveel beklag op de arbiters en zééér vaak onterecht, en maakt naar mijn mening teveel persoonlijke keuzes op het veld.
Ik begrijp niet dat je iemand als Veselinovic, een kluns zonder enig voetbaltalent boven De Sutter kiest. Een aanvaller pur sang die met een bal kan lopen, ballen kan bijhouden en makkelijk assists geeft.
Zo iemand past perfect naast Lukaku.
Nu moet Lukaku zich bezig houden met uit te wijken en voorzetten te geven omdat die kluns geen bal kan bijhouden of passen, koppen is het enige wat die kan. In Brussels was dat mss voldoende, maar in 1ste klasse moet ge toch meer hebben dan enkel dat.
En nu laat ie De Sutter spelen met een kapotte schouder... een zielige poging om Genk te verrassen, en kak voor De Sutter.

Heeft er ook voor gezorgd dat Anderlecht geen kern meer heeft, heeft de voorbije jaren geen jeugd laten doorstromen naar het A-elftal om ervaring op te doen bij de trainingen en wedstrijden. En talent zit er genoeg bij de Jeugd, heb gisteren in de gazet nog gelezen dat 4 spelers van het beloftenelftal gevolgd worden door Barca, Chelsea en ManU.
Heeft ook geen transfers aangemoedigd ondanks de kleine kern, is niet enkel verantwoordelijkheid van scouts en bestuur vind ik...

Mag vertrekken van mij.
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor TrakeTT op zo 08 mei 2011 7:29 am

Jacobs is het beste schoolvoorbeeld van een trainer die functioneert als marionet van het bestuur.
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TSJERNOBYL op zo 08 mei 2011 11:22 am

Ik zou toch geen andere trainer willen hebben die in België rondloopt ze. Eventueel Dury maar da ist dan ook
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Deo_Volente op zo 08 mei 2011 11:29 am

Peter Maes
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TSJERNOBYL op zo 08 mei 2011 11:35 am

Deo_Volente schreef:Peter Maes

Die melkt nog veel meer op de scheidsen & tegenstander, no thank you
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Chiconer op zo 08 mei 2011 12:02 pm

TSJERNOBYL schreef:
Deo_Volente schreef:Peter Maes

Die melkt nog veel meer op de scheidsen & tegenstander, no thank you

En Franky "de arrogante flik" Dury niet? :mrgreen:

Kzou voor Koster gaan, kent niets van voetbal maar is wel sympa!
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport