register Paswoord vergeten?

Jupiler pro league topic 2010-2011

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Jupiler pro league topic 2010-2011

Berichtdoor VAMPIRO op zo 08 mei 2011 5:38 pm

TSJERNOBYL schreef:
Deo_Volente schreef:Peter Maes

Die melkt nog veel meer op de scheidsen & tegenstander, no thank you

meestal wel terecht, ook al moet het dan ook nie, jacbos daarentege... :mrgreen:
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor The_Tuxedo op zo 08 mei 2011 11:51 pm

Chiconer schreef:
TSJERNOBYL schreef:
Deo_Volente schreef:Peter Maes

Die melkt nog veel meer op de scheidsen & tegenstander, no thank you

En Franky "de arrogante flik" Dury niet? :mrgreen:

Kzou voor Koster gaan, kent niets van voetbal maar is wel sympa!

Dury arrogant? Volgens mij is Francky Dury de enige trainer in België die zowel qua verstand van voetbal, omgang met de pers én beoordeling van een wedstrijd(leiding) meestal goed zit. Bovendien heeft hij inzicht in de zaken die een speler optimaal kunnen laten presteren. Hij moet ook nog een hoop leren, maar dat weet hij zelf ook en daartoe is hij bereid. En ik denk daarom ook niet dat hij naar Anderlecht zal gaan binnen afzienbare tijd: hij zal verder leren bij Gent en dan een grotere stap zetten denk ik. Ik sluit niet uit dat hij net als Preud'homme bvb. twee jaar bij Gent blijft (misschien 3) maar na die leerzame periode naar het buitenland trekt.

Koster is inderdaad sympathiek, maar onderschat zijn voetbalkennis ook niet. Hij bezit er in elk geval meer van dan Jacobs. Ik zeg niet dat die volledig onwetend is, maar hij is erg gelimiteerd. Zijn visie laat weinig marge toe en zijn pogingen om buiten die visie te gaan zijn meestal niet erg succesvol en van korte duur, of slechts kortstondig succesvol. (zoals het gebruiken van Proto als nieuwe aangever van doelpunten) Jacobs mist flexibiliteit, als trainer én in z'n groep. Maar de flexibiliteit van z'n groep is deels ook zijn verantwoordelijkheid, zoals hierboven al aangegeven is.

Glenn De Boeck jongens, wat zeg je daarvan? :D
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op wo 11 mei 2011 7:10 pm

VAMPIRO schreef:Wat een weners van brussel

Het is dat Vercauteren gisteren ook zo 'volwassen' reageerde e met zijn 4 vingertjes? ;)

Zoals Club gisteren verdiend gewonnen is van Genk verdiend Genk de landstitel. Laat aub Standard de titel niet nemen omdat ze er een goede play-off hebben opzitten.. En oke! de prijzen delen ze op het einde uit maar Standard was één van de clubs dat tegen de play-offs was en nu houden ze er precies van :)
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor freak-o op wo 11 mei 2011 7:29 pm

Pr0xje schreef:

Het is dat Vercauteren gisteren ook zo 'volwassen' reageerde e met zijn 4 vingertjes? ;)

Zoals Club gisteren verdiend gewonnen is van Genk verdiend Genk de landstitel. Laat aub Standard de titel niet nemen omdat ze er een goede play-off hebben opzitten.. En oke! de prijzen delen ze op het einde uit maar Standard was één van de clubs dat tegen de play-offs was en nu houden ze er precies van :)

Ik hoop net dat standard kampioen word om aan te tonen dat play-offs toch niet zo een denderend systeem is.
Standard speelt wel erg goed laatste tijd maar de competitie zit er in feite al op. Gent viel bijna altijd net buiten de eerste plaatsen en is grote voorstander van die play-offs en ook groten deels verantwoordelijk voor het ontstaan van de play-offs maar nu dit jaar speelt het in nadeel terwijl vorig jaar in hun voordeel. Als Gent 5de blijft, standard kampioen word en anderlecht 3 of (het kan nog maar zo goed als uitgesloten) 4rde word dan zal denkek volgend jaar al het syteem afgeschaft worden. Ik denk dat er heel wat clubs en heel wat supporters de oude competitie formule verkiezen en ik hoop dan ook dat het terugkomt. Het is goed om vernieuwing te brengen maar het zit zo stom in elkaar vind ik.
18 ploegen 34 speeldagen = =D>
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op wo 11 mei 2011 7:40 pm

Pr0xje schreef:

Zoekt franky domme excuses achter dit verlies? dacht het niet hé ;)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Deo_Volente op wo 11 mei 2011 8:25 pm

Anderlecht moet Vargas kopen!!
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor The_Tuxedo op wo 11 mei 2011 8:56 pm

VAMPIRO schreef:
Pr0xje schreef:

Da's waar (hij kon ook niet echt natuurlijk, Genk had twee echte kansen over heel de match fzo), maar dat neemt niet weg dat hij zich als een heel slechte verliezer en een klein kind toont door op die manier met de Club supporters om te gaan. Ik zeg niet dat dat allemaal de meest aimabele mensen zijn, maar dat maakt niet uit. Franky moet ook het voorbeeld geven voor z'n spelersgroep he. Dit is laag vind ik persoonlijk. Vercauteren is een echte winnaar, maar hij moet zich nog steeds volwassen blijven gedragen. Zo lijkt hij wel een kleuter.

Ik hoop ook dat Standard kampioen speelt en de pro-Play-offers onderuit gaan, zodat we volgend jaar misschien al van die zever af zijn. En @ Pr0xje z'n comment: ik denk niet dat ze bij Standard nu plots van de play-offs houden, maar ze zullen wel in hun vuistje lachen en zeker niet nalaten van er ten volle van te profiteren. Nu ja, aan Herman Van Holsbeeck: eigen schuld, ... vul zelf maar aan he.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op wo 11 mei 2011 10:41 pm

idd, op Sclessin hangen nog altijd spandoeken anti-playoffs, en scanderen de supporters dit ook. het is natuurlijk wel mooi om misbruik te maken van een slecht systeem!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor kickazz op wo 11 mei 2011 11:09 pm

Na deze play offs zal De Witte wrs nog eens over zn ingevoerd systeem denken ..
Aangezien dat Gent er nx mee is nu :lol:
kickazz
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Qoss op za 14 mei 2011 8:22 am

mijn ploeg van het jaar even ingevuld, denk als je die hebt zitten in 1 ploeg dat je met de vingers in de neus kampioen wordt!

Afbeelding
Ik ben op een missie: 1.000.000 FDLZ euro - klik hier om geld te doneren!!!
Qoss (oude nickname: MC Weed)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bjoerk op zo 15 mei 2011 1:05 pm

The_Tuxedo schreef:
VAMPIRO schreef:
Pr0xje schreef:

Da's waar (hij kon ook niet echt natuurlijk, Genk had twee echte kansen over heel de match fzo), maar dat neemt niet weg dat hij zich als een heel slechte verliezer en een klein kind toont door op die manier met de Club supporters om te gaan. Ik zeg niet dat dat allemaal de meest aimabele mensen zijn, maar dat maakt niet uit. Franky moet ook het voorbeeld geven voor z'n spelersgroep he. Dit is laag vind ik persoonlijk. Vercauteren is een echte winnaar, maar hij moet zich nog steeds volwassen blijven gedragen. Zo lijkt hij wel een kleuter.

Ik hoop ook dat Standard kampioen speelt en de pro-Play-offers onderuit gaan, zodat we volgend jaar misschien al van die zever af zijn. En @ Pr0xje z'n comment: ik denk niet dat ze bij Standard nu plots van de play-offs houden, maar ze zullen wel in hun vuistje lachen en zeker niet nalaten van er ten volle van te profiteren. Nu ja, aan Herman Van Holsbeeck: eigen schuld, ... vul zelf maar aan he.

Nuja herman van holsbeeck is dan ook een complete randdebiel die al meer ploegen naar een lager niveau heeft gehaalt dan naar een hoger niveau. Da is het school voorbeeld van een manager die denkt dat em goed kan managen ma der gewoon ongelofelijk in sucked. MICHEL VERSCHUEREN :mrgreen:
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor VAMPIRO op zo 15 mei 2011 1:51 pm

Qoss schreef:mijn ploeg van het jaar even ingevuld, denk als je die hebt zitten in 1 ploeg dat je met de vingers in de neus kampioen wordt!

Afbeelding

henrique ipv van lukaku en ik ga akkoord :mrgreen:
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Spid3Y op zo 15 mei 2011 3:39 pm

VAMPIRO schreef:
Qoss schreef:mijn ploeg van het jaar even ingevuld, denk als je die hebt zitten in 1 ploeg dat je met de vingers in de neus kampioen wordt!

Afbeelding

henrique ipv van lukaku en ik ga akkoord :mrgreen:

Joneleit->Daan V.G.,Henrique-> Lukaku,Anele->odoi en Tchité naart middenveld en vervangen door een fitte Defour 8-)
Laatst bijgewerkt door Spid3Y op zo 15 mei 2011 4:55 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op zo 15 mei 2011 4:34 pm

Tchite naar het middenveld, en in zijn plaats Tözsér.
Van Gijseghem eruit en Overmeire erin.
Odoi eruit en Anele erin.

En ben nog aan het twijfelen tussen Biglia en Perisic...
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor TSJERNOBYL op zo 15 mei 2011 4:46 pm

Afbeelding

Ik ga grotendeels akkoord. Ma ik heb toch veranderingen aangebracht
Afbeelding

Biglia heeft toch nie zo een superseizoen gehad ze, Bouss was toch en pak beter. Tchite was ook gruwelijk wisselvallig. Ma ik wist geen betere dus heb ik man in vorm Henrique gekozen. En in verdediging vraag ik mij af hoe ge op Van Ghijsenghem komt. Anele was toch betrouwbaarder denk ik
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor VAMPIRO op zo 15 mei 2011 5:00 pm

Odoi in uw ploeg zetten, ofwel hebt ge dan uw paars witte bril op, ofwel stront in uw ogen!
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Chiconer op zo 15 mei 2011 5:07 pm

Juhasz toch niet, brol eerste klas!
Samen met Odoi, Tshimanga is wel beste LB in belgie, niet dat er veel concurrentie is ma bon.
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TSJERNOBYL op zo 15 mei 2011 6:08 pm

VAMPIRO schreef:Odoi in uw ploeg zetten, ofwel hebt ge dan uw paars witte bril op, ofwel stront in uw ogen!

Ten eerste heeft Odoi een goed seizoen eropzitten
ten tweede, geeft mij es een goed alternatief?
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op zo 15 mei 2011 7:27 pm

TSJERNOBYL schreef:
VAMPIRO schreef:Odoi in uw ploeg zetten, ofwel hebt ge dan uw paars witte bril op, ofwel stront in uw ogen!

Anele
Ook een veel te aanvallende ploeg die laatste: 6 aanvallend ingestelde spelers. niet genoeg evenwicht volgens mij...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op zo 15 mei 2011 7:33 pm

TSJERNOBYL schreef:

ik kan nu anele zeggen maar dan ben ik het met de blauwwitte bril dus laat ik het fatsjie hierboven zeggen :mrgreen:

en fatsjie, dinsdag aanwezig?
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op zo 15 mei 2011 8:10 pm

VAMPIRO schreef:
TSJERNOBYL schreef:

ik kan nu anele zeggen maar dan ben ik het met de blauwwitte bril dus laat ik het fatsjie hierboven zeggen :mrgreen:

niet in Genk. ofwel naar Luik ofwel op café
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op zo 15 mei 2011 8:23 pm

fatsjie schreef:
VAMPIRO schreef:
TSJERNOBYL schreef:

niet in Genk. ofwel naar Luik ofwel op café

dat de beste moge winne!
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op zo 15 mei 2011 9:16 pm

Neen, niet de beste. Ik hoop dat Genk wint !
Genk was de beste ploeg van het seizoen, Standard de beste van de play-offs.
En Genk speelde ook gewoon veel beter voetbal dan Standard, een heel jaar door.

Nu kan je wel argumenteren dat Standard veel beter was dan Genk in de onderlinge toppers, maar dat pleit volgens mij in het voordeel van Genk. Een ploeg dat de punten pakt enkel tegen grote ploegen is een ploeg met veel talent maar ook veel arrogantie tov kleinere ploegen, met individuen die enkel nog adrenaline halen uit die confrontaties en tegen de kleinere ploegen enkel denken aan hun volgende club.
Ik zeg niet dat dit zo is, dat is wat ik ervan denk !

De spelers van Standard hebben zichzelf wat voorbij gestreefd, ik heb het gevoel dat Witsel, Carcela, Tchité, Pocognoli, Mangala... van zichzelf denken dat ze alles hebben geleerd en gezien in Standard wat er te leren valt en zichzelf hoger inschatten dan de Belgische competitie. En deels hebben ze ook gelijk, maar ik vind niet dat ze dat moeten tonen op het veld.
Hoe die mannen soms gefrustreerd en ongeïnteresseerd over het veld sloften dit seizoen als het niet meezat voor de zoveelste keer.
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor TSJERNOBYL op zo 15 mei 2011 9:37 pm

VAMPIRO schreef:
TSJERNOBYL schreef:

Anele staat er in he kerel

Nu maakt het nie zo veel meer uit die wint.
Langs de ene kant verdient Genk het meer als Standard. Maar langs de andere kant zou het veel grappiger zijn als Standard kampioen wordt. Aangezien dat het aantal mensen die tegen mij emmeren recht evenredig staat met het aantal punten dat Genk heeft :p
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op zo 15 mei 2011 10:38 pm

Cab schreef:Neen, niet de beste. Ik hoop dat Genk wint !
Genk was de beste ploeg van het seizoen, Standard de beste van de play-offs.
En Genk speelde ook gewoon veel beter voetbal dan Standard, een heel jaar door.

Nu kan je wel argumenteren dat Standard veel beter was dan Genk in de onderlinge toppers, maar dat pleit volgens mij in het voordeel van Genk. Een ploeg dat de punten pakt enkel tegen grote ploegen is een ploeg met veel talent maar ook veel arrogantie tov kleinere ploegen, met individuen die enkel nog adrenaline halen uit die confrontaties en tegen de kleinere ploegen enkel denken aan hun volgende club.
Ik zeg niet dat dit zo is, dat is wat ik ervan denk !

De spelers van Standard hebben zichzelf wat voorbij gestreefd, ik heb het gevoel dat Witsel, Carcela, Tchité, Pocognoli, Mangala... van zichzelf denken dat ze alles hebben geleerd en gezien in Standard wat er te leren valt en zichzelf hoger inschatten dan de Belgische competitie. En deels hebben ze ook gelijk, maar ik vind niet dat ze dat moeten tonen op het veld.
Hoe die mannen soms gefrustreerd en ongeïnteresseerd over het veld sloften dit seizoen als het niet meezat voor de zoveelste keer.

idd, Standard laat de punten liggen in de 'kleine' matchen... Maar ik vind 25/27 toch ook wel heel straf tegen de top 5 van de competitie! don't hate the team, hate the system!
Als supporter hoop ik natuurlijk dat ze winnen, maar de comeback in de playoffs en het halen van de bekerfinale hebben voor mij al veel goed gemaakt. ik denk dat de klap van niet kampioen spelen harder zou aankomen in Genk, aangezien zij het hele jaar bovenin hebben meegedaan.
maarja, van mij moge de besten toch ook winnen :)
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Deo_Volente op zo 15 mei 2011 11:01 pm

Wajoo, heb net ingezien dat Standard de beker als zowel het kampioenschap kan pakken..

Zou fars zijn.

C'MON GENK EN WESTERLO!
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor spikky7 op ma 16 mei 2011 10:52 am

Deo_Volente schreef:Wajoo, heb net ingezien dat Standard de beker als zowel het kampioenschap kan pakken..

Zou fars zijn.

C'MON GENK EN WESTERLO!

Ik hoop dat genk kampioen wordt, ze verdienen het meer dan Standaard. Ze zijn al heel het jaar mee aan de top, het zou wel grappig zijn dat standaard voor het eerst dit seizoen op plaats 1 staat en dan direct kampioen is. Maar de prijzen worden op einde uitgedeeld....

De bekerfinale wordt zeer leuk. Zeker nu dat Westerlo zeer knap bezig is en ook wel goed voetbal brengt. Ik verwacht een finale met veel doelpunten.

Moest standaard kampioen zijn, het zou een pijnlijk geval zijn voor je ;)
Gewoon laatste 3 regels lezen :mrgreen:
link

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Deo_Volente op ma 16 mei 2011 12:26 pm

Klootzak :mrgreen:
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Nielsi op ma 16 mei 2011 12:49 pm

Ik hoop op de maffiosi van Standard. Over een eindspurt gesproken. =D>

Hoe zit het eigenlijk met Champions Leageau? Rechtstreekse plaatsing of allemaal voorrondes?
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor VAMPIRO op ma 16 mei 2011 12:57 pm

Nielsi schreef:Ik hoop op de maffiosi van Standard. Over een eindspurt gesproken. =D>

Hoe zit het eigenlijk met Champions Leageau? Rechtstreekse plaatsing of allemaal voorrondes?

voorrondes
Pastoor
Pastoor

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport