register Paswoord vergeten?

Jupiler pro league topic 2010-2011

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Jupiler pro league topic 2010-2011

Berichtdoor Cab op do 19 mei 2011 9:31 pm

Deo_Volente schreef:Frank Vercauteren vind ik dit seizoen zeer goed. Bij anderlecht suckte die en was die slecht. Raar om zo'n metamorfose te zien :p

... excuseer??
Vercauteren heeft geen metamorfose ondergaan, sportief gezien dezelfde trainer als bij Anderlecht. Zie je héél duidelijk in zijn commentaren, krak hetzelfde. Rechtuit, soms wat arrogant maar altijd correct !
En zie je nog meer op het veld, Genk speelt nu hoe Anderlecht toen speelde. Met de nadruk op het over de grond spelen van de bal, gecontroleerd en steevast aanvallend spel. Met snelle en technische flanken en één sterke spelverdeler, en dan een balvaste spits en een terugvallende aanvaller:
De Bruyne/Buffel/Anele - Wilhelmsson/Goor
Toszer - Zetterberg/Basseggio en daarna Hassan
Vossen/Barda - Mbo Mpenza/Aruna
Ogunjimi - Jestrovic en daarna Frutos

En slecht?
Als ik me niet vergis heeft Vercauteren als overnemende hulptrainer van de ontslagen Broos, kampioen gespeeld.
Daarna nog eens de titel gepakt... 2 titels in 3 jaar.
Als assistent-trainer en als trainer talenten als Kompany, Van Den Borre, Vadis en Legear laten doorstromen naar het A-elftal.
Franky Vercauteren is voor mij sinds de overname van Broos, de beste van trainer van België geworden... en gebleven.
Het voetbal dat Anderlecht toen speelde was het mooiste van de laatste 20 jaar, samen met de ploeg van 00/01 (CL).
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Deo_Volente op do 19 mei 2011 10:49 pm

Die gaf jongeren amper kansen, en die Kompany, Vadis en Legear weet ik niet of dat wel zo is maarja. Door hem heeft Anderlecht Tioté kwijtgespeeld en nog een andere, dieje zijn naam ben ik kwijt. Ze hebben hem zelfs de schuld gegeven..
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op do 19 mei 2011 11:16 pm

Deo_Volente schreef:Die gaf jongeren amper kansen, en die Kompany, Vadis en Legear heeft hij laten spelen onder druk van de directie. Door hem heeft Anderlecht Tioté kwijtgespeeld en nog een andere, dieje zijn naam ben ik kwijt. Ze hebben hem zelfs de schuld gegeven..

Ja hoor, Vercauteren heeft Kompany laten spelen door druk van de directie... :roll:
Wat weet gij daar nu in godsnaam van? Gij hebt contacten bij de directie van Anderlecht?
Kompany is door Vercauteren naar het A-elftal gebracht, als assistent trainer onder Broos was dat oa zijn taak. Broos heeft Kompany laten debuteren en Franky heeft hem basis gemaakt.
Vadis is pas doorgestroomd in het jaar dat Franky is ontslagen, was toen amper 17jaar en is het zelf afgetrapt naar Hamburg omdat hij in de basis wou staan.
Anderlecht heeft Tioté verkocht toen Vercauteren al een jaar weg was, get your facts right.

Ohja, tuurlijk geeft het bestuur nog steeds Vercauteren de schuld. Dat was water en vuur, al van in het begin!
Vercauteren is een karakter man die het doet volgens hij denkt, het bestuur strookte niet met zijn mening maar kon hem niet ontslagen omdat hij 2 keer kampioen werd. Het derde seizoen, een slechte start... en pats... ontslagen.
Waarom denkt ge anders dat Vercauteren Anderlecht en marionet Jacobs niet meer kan zien of ruiken?
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Deo_Volente op do 19 mei 2011 11:42 pm

Cab schreef:
Deo_Volente schreef:Die gaf jongeren amper kansen, en die Kompany, Vadis en Legear heeft hij laten spelen onder druk van de directie. Door hem heeft Anderlecht Tioté kwijtgespeeld en nog een andere, dieje zijn naam ben ik kwijt. Ze hebben hem zelfs de schuld gegeven..

Ja hoor, Vercauteren heeft Kompany laten spelen door druk van de directie... :roll:
Wat weet gij daar nu in godsnaam van? Gij hebt contacten bij de directie van Anderlecht?

Lol, jij weet precies alles wat gebeurd is tussen hen, zelfs de media weet het amper maar jij toch wel.. mooi! Dit is alleen wat jij denkt dat er gebeurd is, probeer niet de andere mensen met jouw versie te overtuigen, dat is belachelijk.

En over Tioté. Franky is hoofdtrainer, leent Tioté uit aan Roda JC, 3 maanden later is franky ontslagen, 7 maanden later is het seizoen over en tioté WOU NIET terugkomen omdat hij een dégout had van franky en anderlecht door franky. Daarom hebben ze hem die zomer verkocht. Normaal aan Roda maar zij konden de prijs niet betalen en dus nam Twente hem over. Met uwen bullshit da gij verkoopt :roll:

En wat ik daarvan weet? Ik heb geen contacten neen, maar de media wel.. en niet iedereen houdt zijn mondje toe binnen een kring en dat komt dan uit in de gazet.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op vr 20 mei 2011 12:39 pm

Deo_Volente schreef:
Cab schreef:

Lol, jij weet precies alles wat gebeurd is tussen hen, zelfs de media weet het amper maar jij toch wel.. mooi! Dit is alleen wat jij denkt dat er gebeurd is, probeer niet de andere mensen met jouw versie te overtuigen, dat is belachelijk.

:lol: hypocriet. kritiek geven op iemand anders, maar zelf net hetzelfde doen...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Chiconer op vr 20 mei 2011 1:40 pm

Is vadis ook niet weggegaan omdat hij zijn kansen niet kreeg? Of hij kreeg ze juist toen hij al weg was naar Duitsland
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Deo_Volente op vr 20 mei 2011 1:46 pm

fatsjie schreef:
Deo_Volente schreef:
Cab schreef:

:lol: hypocriet. kritiek geven op iemand anders, maar zelf net hetzelfde doen...

lol?

Ik zeg 'onder druk van de directie' omdat de media dit heeft gezegd in artikels, interviews en dergelijke toen e..
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Deo_Volente op vr 20 mei 2011 2:25 pm

Chiconer schreef:Is vadis ook niet weggegaan omdat hij zijn kansen niet kreeg? Of hij kreeg ze juist toen hij al weg was naar Duitsland

Jup, hij kreeg er ook amper. Alleszins niet genoeg voor het potentieel die hij had.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bjoerk op vr 20 mei 2011 3:51 pm

Deo_Volente schreef:Die gaf jongeren amper kansen, en die Kompany, Vadis en Legear weet ik niet of dat wel zo is maarja. Door hem heeft Anderlecht Tioté kwijtgespeeld en nog een andere, dieje zijn naam ben ik kwijt. Ze hebben hem zelfs de schuld gegeven..

Toch raar dat je dat zegt, zeker als je weet dat het elftal van Genk een zeer jong elftal is. Courtois, vossen, De Bruyne
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op vr 20 mei 2011 4:19 pm

Deo_Volente schreef:En over Tioté. Franky is hoofdtrainer, leent Tioté uit aan Roda JC, 3 maanden later is franky ontslagen, 7 maanden later is het seizoen over en tioté WOU NIET terugkomen omdat hij een dégout had van franky en anderlecht door franky. Daarom hebben ze hem die zomer verkocht. Normaal aan Roda maar zij konden de prijs niet betalen en dus nam Twente hem over. Met uwen bullshit da gij verkoopt :roll:

Dat Vercauteren Tioté niet in de basis heeft gezet en dat Tioté daarom weg wou van Anderelcht... helemaal akkoord, dat Tioté daarom naar Roda is verkast... inderdaad. Maar Mr. Van Holsbeeck en Mr. Vanderstock hadden wel nog een contract met hem, als ze toekomst in die jongen zagen dan hadden ze hem gewoon teruggehaald en zou Jacobs hem wel regelmatig hebben laten spelen. Dat is niet gebeurd... en niet omdat Tioté is weggegaan door Vercauteren, maar omdat Anderlecht hem verkocht heeft.
Mij gaat ge niet wijsmaken dat Tioté niet terug zou gekomen zijn onder Jacobs en met een basisplaats, echt niet.
Trouwens... Anderlecht heeft zoveel talenten laten liggen en laten weggaan net zoals elke andere ploeg, waarom zo'n spel over Tioté? Is maar een invaller bij Newcastle hoor...

Vadis heeft een basisplaats gekregen onder Jacobs, volgens mij had hij dan al getekend bij Hamburg voor het einde van het seizoen. Vind het trouwens nog steeds een goede beslissing van Vercauteren, hoe kan je nu een spelertje van 17jaar een basisplaats geven op de positie van Hassan en Boussoufa.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Chiconer op vr 20 mei 2011 4:36 pm

Vadis en Franky waren ook geen al te goeie vrienden hoor, lag meer aan die "relatie" dat hij wegging. Allez volgens de gazetten é.
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op vr 20 mei 2011 4:56 pm

pfff als 17-jarige weggaan omdat ge geen basisplaats krijgt bij een topploeg in België, zegt voor mij meer over de speler dan over de trainer. En ik zou hetzelfde zeggen moest die trainer niet Vercauteren zijn geweest, of die speler Vadis.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Deo_Volente op vr 20 mei 2011 5:03 pm

bjoerk schreef:
Deo_Volente schreef:Die gaf jongeren amper kansen, en die Kompany, Vadis en Legear weet ik niet of dat wel zo is maarja. Door hem heeft Anderlecht Tioté kwijtgespeeld en nog een andere, dieje zijn naam ben ik kwijt. Ze hebben hem zelfs de schuld gegeven..

Toch raar dat je dat zegt, zeker als je weet dat het elftal van Genk een zeer jong elftal is. Courtois, vossen, De Bruyne

Man toch, lees hierboven wat ik zei. Voor mij is Vercauteren positief veranderd.. :roll:

Btw, ik ben wel akkoord met Cab over het feit dat Franky nu de beste trainer die hier rondloopt in België.
Wrm zo'n spel over Tioté? Tjah, ik vind dit 1 vd beste talenten die ze hebben laten liggen in de laatste jaren. En heeft me Ivoorkust een beresterk WK gespeeld. Er zijn ook wel anderen zoals Soetaers(kwn alst juist is) maar die zijn net niet goed genoeg vind ik voor een Anderlecht.

En wat ik nu ook jammer vind, ik ken een jeudgspeler van Anderlecht zeer goed, De Greef en die laten ze ook gaan :roll:
2 jaar bij Westerlo..
Beresterke verdediger, basisplaats bij U21 en zonder probleem kampioen geworden dit jaar maar toch laten ze hem gaan en houden ze Seck bij..

Soms begrijp ik Anderlecht niet, het is wel een grote club en logisch gezien hebben jongeren het dan moeilijk om door te breken maar ze peizen soms dat ze te groot zijn qua naam om jongeren te laten spelen..
a
En over Vadis ben ik akkoord met Cab, het is een verwend nestje, op school was dat ook al zo waarmee Anderlecht een project mee samen had.. Liep daar rond alsof hij de man was.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Spid3Y op vr 20 mei 2011 5:10 pm

Deo_Volente schreef:
En wat ik nu ook jammer vind, ik ken een jeudgspeler van Anderlecht zeer goed, De Greef en die laten ze ook gaan :roll:
2 jaar bij Westerlo..
Beresterke verdediger, basisplaats bij U21 en zonder probleem kampioen geworden dit jaar maar toch laten ze hem gaan en houden ze Seck bij..

Soms begrijp ik Anderlecht niet, het is wel een grote club en logisch gezien hebben jongeren het dan moeilijk om door te breken maar ze peizen soms dat ze te groot zijn qua naam om jongeren te laten spelen..
a
.

En Seck schrijft gij al af na 1 ongelukkige wedstrijd tegen Standard? :shock:
Die Fernando Matos zou trouwens volgend seizoen zijn kansen krijgen ,laat ons hopen want wat hij in zijn eerste wedstrijd liet zien is veelbelovend!
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op vr 20 mei 2011 7:34 pm

Spid3Y schreef:
Deo_Volente schreef:
2 jaar bij Westerlo..

a
.

En Seck schrijft gij al af na 1 ongelukkige wedstrijd tegen Standard? :shock:
Die Fernando Matos zou trouwens volgend seizoen zijn kansen krijgen ,laat ons hopen want wat hij in zijn eerste wedstrijd liet zien is veelbelovend!

Ik denk dat hij het vooral ook heeft over de eigen jeugd. Jongeren uit het buitenland hun kans geven maar niet uit de eigen jeugd is eigenlijk zoals eten klaarmaken en dan pizza bestellen om je zelfgemaakt eten weg te smijten. Al moet ik zeggen dat ik weinig weet over de jeugdspelers van Anderlecht. Het kan best dat er geen enkele van klaar is voor een kans in de A-ploeg, al zou het me verbazen.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op vr 20 mei 2011 8:06 pm

Die Matos mag van mij volgend seizoen wel veel spelen eerlijk gezegd, zo'n flair en balvastheid dat die heeft... geweldig.
Deed me beetje denken aan Hazard en Messi, die kunnen zich ook tussen en rond elke verdediger wurmen met een bal aan de voet. Met een beetje geduld de opvolger van Boussoufa, no doubt.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor The_Tuxedo op vr 20 mei 2011 8:20 pm

Cab schreef:Die Matos mag van mij volgend seizoen wel veel spelen eerlijk gezegd, zo'n flair en balvastheid dat die heeft... geweldig.
Deed me beetje denken aan Hazard en Messi, die kunnen zich ook tussen en rond elke verdediger wurmen met een bal aan de voet. Met een beetje geduld de opvolger van Boussoufa, no doubt.

Exactly.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Qoss op za 21 mei 2011 9:46 am

Ik vind ook dat hij zich goed tot zeer goed uit de slag heeft getrokken, en dat voor zijn eerste wedstrijd. Maar toch niet te vroeg beginnen ophemelen of vergelijkingen maken.

Laat hem telkens 20 à 30 minuten invallen als hij presteert op training en naarmate dat goed lukt geef hem een hem een helft of basisplaats. Tegen de terugronde kan hij dan mss starten en laat hem dan zich een half seizoen bewijzen. Want zo 1 wedstrijd is moeilijk om een analyse op te bouwen.

Ook niet vergeten dat hij vaak aan de bal kwam omdat de natuurlijke leiders (Biglia oa) niet meededen. In normale wedstrijden eisen zij de bal op en niet Matos. Er heerst nog altijd hiërarchie binnen een club en zeker binnen Anderlecht. Deze match was ook einde seizoen zonder enige inzet, een veredelde oefenmatch laat ons zeggen dus druk enzo kwamen er nog niet aan te pas.
Ik ben op een missie: 1.000.000 FDLZ euro - klik hier om geld te doneren!!!
Qoss (oude nickname: MC Weed)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TSJERNOBYL op za 21 mei 2011 10:32 am

Ik volg Deo wel een beetje. Ze hebben inderdaad Vadis, Lamah en Tioté laten vertrekken zonder ze veel kans te geven.
Ma ze hebben toch de jeugd hun kansen gegeven ze. Vandenborre, Legear, Kompany,.. Vadis is weggegaan omdat hij naar Hamburg kon. Juist op het moment dat hij een basisplaats had bij RSCA. Op dat moment was hij de enige op niveau
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TSJERNOBYL op za 21 mei 2011 10:32 am

Ik volg Deo wel een beetje. Ze hebben inderdaad Vadis, Lamah en Tioté laten vertrekken zonder ze veel kans te geven.
Ma ze hebben toch de jeugd hun kansen gegeven ze. Vandenborre, Legear, Kompany,.. Vadis is weggegaan omdat hij naar Hamburg kon. Juist op het moment dat hij een basisplaats had bij RSCA. Op dat moment was hij de enige op niveau
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op za 21 mei 2011 1:39 pm

ik vind het wel terecht dat de spelers van Standard morgen niet naar het gala van de profvoetballer gaan. iedereen is nu weer bezig van "moeilijke ploeg, calimero's, maffia, etc.", maar verplichte aanwezigheid om 9u30 na een bekerfinale. doe eens normaal hé! en dan zeker als ze zouden winnen! effe Brussel-Luik-Brussel op 12u, met een match en feest erin...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op za 21 mei 2011 1:45 pm

fatsjie schreef:ik vind het wel terecht dat de spelers van Standard morgen niet naar het gala van de profvoetballer gaan. iedereen is nu weer bezig van "moeilijke ploeg, calimero's, maffia, etc.", maar verplichte aanwezigheid om 9u30 na een bekerfinale. doe eens normaal hé! en dan zeker als ze zouden winnen! effe Brussel-Luik-Brussel op 12u, met een match en feest erin...

iedereen? kvind het ook normaal hoor :mrgreen:
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TrakeTT op za 21 mei 2011 1:49 pm

Ik maak er ook geen spel van ze.
Zeker niet in het geval dat ze mochten winnen :D

edit: Over die Franky discussie hierboven:
Bij mij ,en bijna alle anderen op het Anderlecht-forum waar ik lid ben, staat Vercauteren als trainer bij ons toch bekend om zijn verdedigende opstellingen (of eerder mentaliteit) en het niet geven van kansen aan jeugd. Hij is wel degelijk de man die Vadis heeft weggejaagd. Al vind ik ook dat de eisen van dat 17-jarig broekventje der over waren: een basis-plaats eisen in de ploeg van toen doet ge gewoon niet. Uiteindelijk kreeg Vadis pas (zijn grote) kansen op het veld wanneer het al duidelijk was dat hij ging weggaan, een tevergeefse poging om hem toch nog te overtuigen om te blijven.

Tioté en Lamah speelden goed in Nederland, maar konden ook geen basisplaats gegarandeerd krijgen (wat ze wel wouden). Voor die 2 hebben we eigenlijk toch nog aardige sommen gehad dacht ik.
(respectievelijk 3,5 en 2milj ofzo? Iemand mag het gerust opzoeken om mij te verbeteren :p)
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op za 21 mei 2011 1:54 pm

op andere fora bedoel ik vooral :)
maar blij dat er hier toch mensen hun verstand gebruiken ipv hun eventuele haat tov van standard!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Deo_Volente op za 21 mei 2011 3:30 pm

fatsjie schreef:op andere fora bedoel ik vooral :)
maar blij dat er hier toch mensen hun verstand gebruiken ipv hun eventuele haat tov van standard!

Ja, ik haat Standard. Maar dat wist jij wel al denk ik maar ik vind het logisch dat zij niet naar het gala gaan. Zelfs als ze winnen of verliezen. Zo een finale spelen kan zeer vermoeiend zijn.

EDIT: Ik haat Standard als een geheel :mrgreen: Er zijn wel spelers die ik graag heb. Behalve 2 die ik niet afkan, voor de rest zijn ze cva 8-[
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TSJERNOBYL op za 28 mei 2011 5:19 pm

Diene nieuwe aanwinst van Brugge ziet er 40 uit? Of ligt het aan mij?
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor spikky7 op za 28 mei 2011 5:30 pm

TSJERNOBYL schreef:Diene nieuwe aanwinst van Brugge ziet er 40 uit? Of ligt het aan mij?

idd, komt vooral omdat hij geen haar heeft op zijne kop ^^

Afbeelding

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor eXistenZ op za 28 mei 2011 5:47 pm

TSJERNOBYL schreef:Diene nieuwe aanwinst van Brugge ziet er 40 uit? Of ligt het aan mij?

Maldini is de 40 voorbij, en die kunne ze wss nog gebruiken bij Club :mrgreen:

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Chiconer op za 28 mei 2011 5:55 pm

Mopjes!
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TSJERNOBYL op za 28 mei 2011 7:41 pm

eXistenZ schreef:

Maldini is de 40 voorbij, en die kunne ze wss nog gebruiken bij Club :mrgreen:

Het feit dat die 26 is en er 40 uitziet verraste mij een beetje
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Vorige

Keer terug naar Sport