TSJERNOBYL schreef:Voor Brugge is het nog doenbaar. Voor Anderlecht ietske minder ma het zou moeten lukken. Gent vrees ik idd voor

Doenbaar is een mooi woord .. Vergeet niet dat Club dan moet afrekenen met Villareal en/of Dinamo Zagreb! En dan moet je ervan uitgaan dat PAOK Saloniki een gemakkelijke tegenstander is. Ik ben niet zo zeker van Brugse overwintering.
Hier wat informatie over de tegenstanders van Anderlecht:- Anderlecht treft
Zenit Sint-Petersburg van Nicolas Lombaerts als reekshoofd. Lombaerts staat met Zenit op kop in de Russische competitie, met vier punten voor op Kazan na 16 duels.
-
AEK Athene is een oude bekende. Beide teams zaten vier jaar geleden in dezelfde groep van de Champions League. In Athene werd het 1-1, thuis kwam er 2-2 op het bord tegen de Grieken.
- Met
Hajduk Split ten slotte ontmoet de Belgische kampioen een club met een rijk verleden.
Hier wat informatie over de tegenstanders van Club Brugge:- Club Brugge heeft
Villarreal als grootste naam in zijn groep. Vorig jaar eindigden de Spanjaarden zevende in de Primera Division.
-
Dinamo Zagreb, dat vorig jaar tegen Anderlecht speelde in de groepsfase, is het team van ex-Club-doelman Butina.
-
PAOK Saloniki is de onbekende in de poule. Bij die Griekse club stapte Sergio Conceiçao onlangs op om assistent te worden bij Standard. Het wipte Fenerbahçe in de play-offs.
Hier wat informatie over de tegenstanders van AA Gent- AA Gent zit in een aantrekkelijkere groep met
Sporting Lissabon, de nummer vier van vorig seizoen uit Portugal
- Het
Rijsel van Eden Hazard , de vierde uit Frankrijk.
-
Levski Sofia, momenteel derde in Bulgarije. Rijsel heeft wel zijn start in Frankrijk gemist met een 3 op 9 na drie draws.
Anderlecht heeft volgens mij het meeste kans op overwintering. Moet wel zeggen dat de loting veel erger had kunnen zijn