register Paswoord vergeten?

Gewicht en verhouding

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Gewicht en verhouding

Berichtdoor BramVroy op do 26 aug 2010 9:47 am

Ik weer met waarschijnlijk een uit de lucht gegrepen vraag.

Ik vroeg me af hoeveel jullie wegen, lengte en bouw en evt. hobby/sport die hiermee in verband staat en of je dat gewicht in orde vindt.

Voor mij:

82kg
1m86 (allé, medisch onderzoek secundair: 1m87, eerstejaarsonderzoek unief: 1m85.. Dus er maar tussenin hé ;))
Drummen voor armspieren (veel mensen lachen hiermee, maar geloof mij, dat kan intensiever zijn dan je denkt ;))
Ik vind me wat te zwaar, alhoewel men zegt dat dit een goed gewicht is. Ik wil ofwel gewoon afvallen naar 75, ofwel naar de 85 met spiermassa :)

En mijn doel was ook dat hier niet alleen de sporters/fitnessers posten, maar ook de 'gewone mens' zoals ikzelf, om wat te kunnen vergelijken :)
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Re: Gewicht en verhouding

Berichtdoor scarrabee op do 26 aug 2010 9:55 am

62-64kg voor 1m85
ik doe triathlon
eigenlijk zou ik een kilo of 6-8 mogen bijkomen (dan wel spieren)
Afbeelding
scarrabee
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Jellesg op do 26 aug 2010 10:29 am

1m93 en 75kg, dat gewicht heb ik al drie jaar. Vermageren moet ik iig niet doen :p
Laatst bijgewerkt door Jellesg op vr 19 nov 2010 4:41 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ottorongo op do 26 aug 2010 10:45 am

+- 1m85 110 à 120 kg :) k zou een 10 kg moge afvallen wnt k begin een buikske te kweken opt moment ....
sport: krachtraining en binnekort mss trug rugby
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op do 26 aug 2010 10:49 am

1m75
59-60 kg

sport: gewichtheffen op café en achter bussen lopen die voor mijn neus wegrijden

Edit by Takai:
Ja, ma enkel gij moogt alles
FFFFFFUUUUUUUu (oude nickname: FFFFFFUUUUUUUU)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Interfred op do 26 aug 2010 10:52 am

1m84 en 79kg.
Ben sinds een drietal weken opnieuw beginnen fitnessen, daarvoor om en bij de 4 maand niet meer geweest.
Ook met betrekking tot dat ander topic 'verdikken':
Twee jaar geleden fitnesste ik ook al, maar kwam niets van massa bij (bleef onder de 65kg). Het was pas na een goed half jaar dat ik eens een fitness-site had opgezocht en ik mijn probleem stelde: 'hoeveel ik ook eet, ik kom niets bij'. De commentaar erop luidde: 'je dénkt dat je veel eet, maar je moet nóg meer eten.' En het is ook zo, sommigen (ikzelf vroeger ook) denken dan in een vlaag van zelfmedelijden dat zij ongeluk hebben met hun lichaam en dat ze het niet zelf in de hand (kunnen) hebben om een minder pezig lichaam te hebben. En dat is dus fout...
Interfred (oude nickname: InterFred)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor olbaat op do 26 aug 2010 10:56 am

1m81-83
70kg

Ik doe geen specifieke sport maar ik hef nu en dan ewa gewichtjes om mijn armen strak te houden, duidelijke spieren hoeven niet echt, maar mag. Voor de rest een paar buikspier oefeningskes om dezelfde reden: strak houden.
Ik kan het niet af als er iets blubbert, vel moet strak rond de spieren staan, niet ophopen gelijk ne pull.
U jelly?
olbaat
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Sneezy op do 26 aug 2010 10:58 am

1m69 - 70kg en ik ga binnenkort men vetpercentage is laten meten ik gok dak tussen de 10 en de 15% ga zitten.
en tegen men 25 zou ik toch zeker 75 a 80 kg willen wegen met dat zelfde vetpercentage.
hopelijk hebk wa goeie gene xD

edit: ik doe als sport football en krachttraining ma da weet iedereen hier al.

olbaat schreef:1m81-83
70kg

Ik doe geen specifieke sport maar ik hef nu en dan ewa gewichtjes om mijn armen strak te houden, duidelijke spieren hoeven niet echt, maar mag. Voor de rest een paar buikspier oefeningskes om dezelfde reden: strak houden.
Ik kan het niet af als er iets blubbert, vel moet strak rond de spieren staan, niet ophopen gelijk ne pull.

als ge 1m80 zijt en 70 kg weegt dan gade geen vet hebben en uw buikspieren zoizo goed zien ni?
abs(als ge het doet voor het zicht en niet voor een sterke core te krijgen) hangt meest af van wat je eet(70%) en niet van welke oefeningen die je doet(30%).
Laatst bijgewerkt door Sneezy op do 26 aug 2010 11:03 am, in het totaal 1 keer bewerkt
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor -liquid- op do 26 aug 2010 11:02 am

Kheb nogal wat schommelingen gehad afgelopen maanden. Tis ook voor mijn eetlust en lichaam een moeilijkere periode...

1m81cm
3maand geleden: 64 kg. Nog "gezond", deed niets van sport. Maar ook niet de hele dag voor de pc zitten.
2 maand geleden: 50 kg. Paar weken na de eerste chemo. Vreselijk ziek geweest en weinig gegeten. Dan hebben ze me bang gemaakt met sondevoeding en ben ik absurd veel (voor mijn doen) gaan eten.
nu: 55.6 kg. Eet veel zodat ik bijkom maar ik blijf rond de 55 hangen.
Bijkomen is altijd een probleem geweest...
Afbeelding
-liquid-
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor olbaat op do 26 aug 2010 11:09 am

Sneezy schreef:
70kg

als ge 1m80 zijt en 70 kg weegt dan gade geen vet hebben en uw buikspieren zoizo goed zien ni?
abs(als ge het doet voor het zicht en niet voor een sterke core te krijgen) hangt meest af van wat je eet(70%) en niet van welke oefeningen die je doet(30%).

Buikspieren zijn inderdaad te zien, armspieren ook wel. En die 70% wat voor eten is dat dan precies?
En oja, die 30% oefeningen, welke soort oef zijn dat dan?
Ik ga ervan uit dat gij daar alles van af weet, wegens uw fitness post opt forum ;)
U jelly?
olbaat
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Jellle op do 26 aug 2010 11:28 am

momenteel 1m 75 +- en weeg 63 kg, (20jaar) ik zou graag minstens de 70 kg willen halen..
in 2008 woog ik 43 kg..
lange weg te gaan

ik fitness normaal 5x per week maar dat gebeurd dat ik eens een dag 'skip'
anders heel af en toe een potje voetballen ;)
Jellle (oude nickname: jelle?)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Psycho op do 26 aug 2010 11:29 am

2m, gewicht 91kg.
Veel te laag, klote gewichtsklasse. Mijn doel is 99kg, geen vet natuurlijk.
Sport: powertraining, hoofdzakelijk benchpress.
Afbeelding
Psycho (oude nickname: Psycho.)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ottorongo op do 26 aug 2010 11:35 am

iedereen weegt ier wel weinig :shock: k kan me de meeste iere smijten

olbaat schreef:Buikspieren zijn inderdaad te zien, armspieren ook wel. En die 70% wat voor eten is dat dan precies?
Ik ga ervan uit dat gij daar alles van af weet, wegens uw fitness post opt forum ;)

de 3 belangrijkste dingen bij het trainen zijn : training, voeding en rust zonder een van deze 3 hebde minder resultaat tot geen

voeding: proteinerijk eten me in uw geval ook genoeg koolhydraten (aangezien ge een ectomorf bent) en best in meerdere malen per dag ( 5 à 7 maaltijden). proteines en koolhydraten berekend volgens uw vet vrije massa. in uw geval zal uw vetmassa onder de 12% zitten aangezien ge zegt da ge blokskes hebt

training: uw hele lichaam trainen inclusief benen! ge hebt van die mense die alleen hun buikspieren, armen en borst trainen en dan dikwijls zelf alleen hun biceps traine als ze hun arme traine... dit zijn de mense die het minste resultaat hebben
waarom uw hele lichaam trainen ? hoe meer spiergroepen ge traint hoe meer testosteron uw lichaam aanmaakt en hoe beter uw resultaat! en uw benen zijn een heel grote spiergroep.

rust: spreekt voor zichzelf

en sneezy weet wel waarover hij het heeft ;) das de grootste jock van it
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op do 26 aug 2010 12:07 pm

olbaat schreef:
Sneezy schreef:
70kg

Buikspieren zijn inderdaad te zien, armspieren ook wel. En die 70% wat voor eten is dat dan precies?

Sneezy schreef:abs
sit ups zijn zowat de grootste leugen voor een ab workout. Ge gaat steeds meer en meer kracht zetten via uw benen ipv uw buikspieren het werk te laten doen. ipv sit ups moet je crunches doen.

zie wel dat je niet uw hoofd of nek omhoog trekt, maar uw volledig opperlichaam(zoals ze dus zegge in het filmpje, beeld u in dat je je schouders recht omhoog wilt brengen).

Nu crunches worden saai dat was mijn grootste probleem. Nu doe ik een "ab circuit" waardoor je meerdere oefeningen afwisselt, zo blijft het leuk om de oefeningen uit te voeren.
Mijn ab circuit lijkt sterk op deze.

ik voer elke oefening 20 keer uit voor ik naar de volgende oefening ga en voer het volledige circuit voer ik 4 keer uit. Elke week voeg ik 1 rep toe bij elke oefening.

hanging leg raises.

dees zijn zowat alle variaties, je kan ook nog uw benen in CW of CCW laten draaien voor meer "fun"
ik doe men leg raises altijd in 4 sets elke set tot fail(dus wanneer je je benen nimmer omhoog krijgt of wanneer je begint te slingeren(slingeren is vals spelen! zo ga je je abs niet trainen!).

de Reverse Crunch is ook wel leuk die heb ik gwn bij men ab circuit gestoken.

ik heb nog een toffe oef dak doe, waar ik geen naam voor weet, (ik heb het geleerd van men QB) maar ik heb er geen filmpje van. ik ga het dus proberen uit te leggen. je zit op de grond benen gestrekt, of gebogen (ik heb men knieën in een hoek van 45°) Je zet je handen naast je zitvlak. Je duwt je zelf volledig van de grond en je gaat je benen openen en sluiten(snelle beweging) De kans is enorm dat je deze oefening niet kan maar als je deze kan is het echt een zotte oefening.

zizo :p
maar train niet enkel uw buikspieren, zie dat je je rug niet vergeet te trainen door te pompen en pull ups, anders gaan uw buikspieren te krachtig worden en ga je rugklachten krijgen(ik heb nog nooit iemand gekend die te sterke buikspieren had voor zijn rug, wel andersom, mja beter voorkomen dan genezen aja).

en kwa eten, stop me saus op uw vlees te doen, grootste rommel ooit, probeer geen rood vlees meer te eten, geen kaas bij uw spaghetti doen, olie i.p.v. botter, geen frisdrank, geen choco of speculoos of al die andere brol op uw boterham doen. cornflakes is echt niet goed! eet muesli dat is de echte cornflakes(maar niet die van kellogg's)
in het begin is dat wel wennen maar uiteindelijk leer je het echte eten en niet al dat snoep dat ze tegenwoordig eten noemen te appreciëren en echt te smaken(want meeste mensen proeven nu hun saus ipv hun vlees).
probeer meer groenten te eten.

Ik eet nu een maaltijd om de 2 uur en ALTIJD direct na het trainen zou je moeten eten.

zon aanpassing in uw leven moet je niet forceren bouw da rustig op als je van vandaag op morgen ineens geen saus meer eet ga je te hard verlangen en ga je het wss niet volhouden.

nja zo eet ik nu toch :p

en ook nog! als je info vraagt over eten en training methodes, hou u niet op één iemand zijn uitleg hoor rond bij vrienden, lees forums, check bij de fitness(mensen die daar trainen niet mensen achter de balie want die vertrouw ik echt ni :p)
en stel zoveel moogelijk vragen, mijn huidig schema is een progressie van 2 a 3 jaar opzoeken, rond horen, zien waar mijn lichaam het best op reageert, etc, etc en ik ga wss nog veel aanpassingen maken.

vergeet ook niet dat je je lichaam hebt gekregen van mama en papa, niet alle mensen kunnen een brede kas krijgen, sommige kunnen dan weer een brede kas krijgen maar zijn niet zo sterk als die jonge met de smalle kas. genen heb je en hang je aan vast, maar je kan wel uw genen tot het maximum benutte!
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor spikky7 op do 26 aug 2010 12:22 pm

1m72 & 63 kg ;)

Enigste sport dat ik doe is voetbal & tijdens zomerstop af en toe lopen :)

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor olbaat op do 26 aug 2010 12:24 pm

Sneezy schreef:Great info

Aight, geen saus meer en geen Kellogs smorgens is het enige wat ik nog kan veranderen.
Alvast bedankt! Verdere vragen stel ik anders wel op uw profiel ;)
U jelly?
olbaat
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Didier Deluxe op do 26 aug 2010 1:02 pm

1m82 met 67kg
Dat komt dus neer op geen vet en geen spieren. :)
Normaal weeg ik wel nog een kilo of 2-3 minder maar dat ligt volgens mij aan het feit dat ik dankzij (de laatste maand van) de vakantie meer gegeten heb en veel minder bewogen (dankzij mijn 2e zit).
Ik zou graag wel wat aan mijn conditie werken maar spieren kweken om spieren te kweken en dat door middel van saaie en repetitieve oefeningen zal ik niet doen. Mijn conditie is voor de moment gene vette, maar spieren heb ik nooit veel gehad, en ik heb ze ook niet nodig.
Als ik met een beetje chance binnenkort een fiets kan scoren zal ik wel beginnen fietsen, omdat ik dat wel graag doe.
Afbeelding

"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Kennyroelandts op do 26 aug 2010 2:03 pm

1m76 en 70kg :D

Niet vet en ook niet gespierd, gewoon zeker? En ik doe niet aan sport. Zou het dan toch vet zijn 8-[
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Carelski op do 26 aug 2010 2:13 pm

1m88 en 82 kg.

Er mag een kilo of 2 vet vanaf.
Carelski
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op do 26 aug 2010 2:41 pm

wat eet ge dan als ge om de 2 uur eet?

en mensen die van nature uit een meer pezig lichaam hebben en niet veel bijkomen, gaan die ongeveer terug naar hun oorspronkelijk gewicht als ze stoppen met zoveel te eten?
ikzelf zou ook wel een paar kilo willen bijkomen, maar ik weet niet of ik mijn hele leven ervoor wil veranderen. zeker niet als die kilo's er na een jaar weer terug vanaf zouden zijn...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op do 26 aug 2010 2:44 pm

1m75

70 kilo

Het dieet van sneezy gaat mij wat ver (m.a.w. dikke zot :mrgreen:), maar ik denk wel dat het zijn effect niet zal missen. Ik heb het er in elk geval niet voor over.

Ik hef elke ochtend en avond gewichten, pompen en crunches. Soms ga ik gaan fietsen met een paar vrienden, dat zijn tourtjes van ongeveer 40 km met de koersfiets.
Moest ik nu iets hebben om me aan op te trekken (ow ik voel de mopjes al komen) dan zou ik ook pull ups doen, maar dat heb ik dus niet ter beschikking...
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor r0o op do 26 aug 2010 3:00 pm

1m70 - 75kg... ik ben een beest voor mij grootte ;p

Nja, ik speel handbal en sta op top als verdediging, dus heb ik mijn gewicht wel wat nodig... Ik sprint het snelst van de hele ploeg op 60m (vraag me niet welke tijd :p).
Mijn normale gewicht vorig seizoen was 70kg maar doordat ik 3maanden niet meer gesport heb zijn er een hoop aangekomen... Ik hoop terug te vallen naar 72kg fzo :)

Ik studeer ook LO&sport dus normaal zou mijn gewicht weer snel moeten dalen wanneer het schooljaar weer begint :D
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op do 26 aug 2010 3:10 pm

fatsjie schreef:wat eet ge dan als ge om de 2 uur eet?

en mensen die van nature uit een meer pezig lichaam hebben en niet veel bijkomen, gaan die ongeveer terug naar hun oorspronkelijk gewicht als ze stoppen met zoveel te eten?
ikzelf zou ook wel een paar kilo willen bijkomen, maar ik weet niet of ik mijn hele leven ervoor wil veranderen. zeker niet als die kilo's er na een jaar weer terug vanaf zouden zijn...

een kommeke reist me wa ei, ham(beetje), wat olijf olie, shushi er ook bij en wat groenten eronder.
ge kunt uw reist altijd extra smaak geven met wat peper, of met vruchten sap, paar citroen druppels fzo

diene muesli waar ik het eerder over had met half volle melk of met yoghurt(yoghurt niet dagelijks of het is zon klein potteke).

kip, ma ni zo van die mega gekruide, met reist of gekookte aardappelen.

groente schotel/fruitsalades

lams vlees, eend, kalkoen, gevogelte int algemeen.

4 L water op ne dag en 2 glazen fruitsap.

en tussendoor is ne granny fzo

proteine shakes

boterhamme me groente en kippenwit.

de dag voor een grote inspanning bv. wedstrijd fzo spaghetti

Ik ben zelf nog maar 2 maand echt intensief bezig met dat dieet hoor, en als ge is naar familie gaat fzo moete u er ni zo streng aan houden ge moet zien dat ge op ne dag 80 a 90% nuttig eet en 10 a 20% eet voor de luxe.
zo probeer ik het dus te doen.

dat eten is bij mij niet om bij te komen hé, dat is om men lichaam de voeding stoffen te geven zodat ik kan trainen en door te trainen ga ik bijkomen.
als je wilt bijkomen ga dan elke dag naar de Mcdonnalds fzo :p en eet veel rood vlees en spuit er goed veel saus op XD
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor fatsjie op do 26 aug 2010 3:23 pm

Sneezy schreef:als je wilt bijkomen ga dan elke dag naar de Mcdonnalds fzo :p en eet veel rood vlees en spuit er goed veel saus op XD

ja ok, maar dat is ook niet echt een verantwoorde manier aangezien er dan na een tijdje meer cholesterol als bloed in uw aders zit :)
nu, ik heb me der al lang bij neergelegd dat ik nooit breed ga worden. iedereen zen eigen kwaliteiten he...
maar als ik dat op een verantwoorde manier zou kunnen doen, wil ik het wel eens proberen
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Mele op do 26 aug 2010 3:30 pm

1m83 en 73.5kg

Ik doe krachttraining voor bijna een jaar nu, na een jaar gestopt te hebben (daarvoor 1.5jaar 'redelijk' gefitnessed), vetverbrandend lopen met af en toe een sprint of beklimming voor explosiviteit (maar dat is bijna helemaal weer stilgevallen door de blok), af en toe een goede sessie squash (1.30-2u).
Ik zou liefst nog een beetje vet verliezen rond de zijbuik, voor definitie, maar voor de rest is het wel redelijk goed.

Ik train helaas niet genoeg mijn benen, vooral omdat mijn trainingspartner daar last door krijgt aan zijn knie, wat hij niet kan gebruiken bij de voetbal.

Eten is zeker heel belangrijk, maar ook drinken, +2liter per dag, minstens. Uw oefeningen goed doen is ook belangrijk, niet zwaaien met het lichaam bij bv bicep, de juiste houding enz.. Meestal zullen mensen ook niet diep genoeg trainen doordat ze niet genoeg doorzetten. Afwisseling van oefeningen is ook belangrijk.
Generating electricity since 17-11-2007 :D
HaWe'r in Gent!
Mele
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op do 26 aug 2010 3:32 pm

fatsjie schreef:
Sneezy schreef:als je wilt bijkomen ga dan elke dag naar de Mcdonnalds fzo :p en eet veel rood vlees en spuit er goed veel saus op XD

ja ok, maar dat is ook niet echt een verantwoorde manier aangezien er dan na een tijdje meer cholesterol als bloed in uw aders zit :)
nu, ik heb me der al lang bij neergelegd dat ik nooit breed ga worden. iedereen zen eigen kwaliteiten he...
maar als ik dat op een verantwoorde manier zou kunnen doen, wil ik het wel eens proberen

ik ben ook ni "breed" é.
ge moet gwn de genen die ge hebt tot het max benutten en echt trainen geeft geen resultaat na 3 maand(voelen wel zien niet)
ge zou op een jaar tijd als -20 jarigen tussen de 5 a 20 kg kunnen bijkomen (spieren) het meeste van dat gewicht is puur uw genen of ge nu gaat trainen of niet moeder natuur geeft u dat. het kleinste deel was dat extra trainen, als ge de 20 gepasseerd zijt zoude jaarlijks tussen de 2 a 5 kg kunnen bijkomen, dat hangt ook weer af van uw genen.
maar na 3 jaar trainen ben je dan wel mss 6 kg aan spieren bij gekomen and that shows.

ge moet maar is zoeken naar desean jackson das de magerste NFL speler van het moment, hij had geen geluk met zijn genen weegt zon 75 kg denk ik, maar is wel afgetraind, ookal is hij skinny.
als ge het wilt kan het, maar als je er geen moeite voor wilt doen moet je niet zagen(klinkt hard maar tis zo :p)
er bestaan nu eenmaal geen wonder middeltjes (of ge wilt illegaal gaan beginne) die u een uber lichaam gaan geven
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor fatsjie op do 26 aug 2010 3:44 pm

Sneezy schreef:
fatsjie schreef:

ik ben ook ni "breed" é.
ge moet gwn de genen die ge hebt tot het max benutten en echt trainen geeft geen resultaat na 3 maand(voelen wel zien niet)
ge zou op een jaar tijd als -20 jarigen tussen de 5 a 20 kg kunnen bijkomen (spieren) het meeste van dat gewicht is puur uw genen of ge nu gaat trainen of niet moeder natuur geeft u dat. het kleinste deel was dat extra trainen, als ge de 20 gepasseerd zijt zoude jaarlijks tussen de 2 a 5 kg kunnen bijkomen, dat hangt ook weer af van uw genen.
maar na 3 jaar trainen ben je dan wel mss 6 kg aan spieren bij gekomen and that shows.

ge moet maar is zoeken naar desean jackson das de magerste NFL speler van het moment, hij had geen geluk met zijn genen weegt zon 75 kg denk ik, maar is wel afgetraind, ookal is hij skinny.
als ge het wilt kan het, maar als je er geen moeite voor wilt doen moet je niet zagen(klinkt hard maar tis zo :p)
er bestaan nu eenmaal geen wonder middeltjes (of ge wilt illegaal gaan beginne) die u een uber lichaam gaan geven

ik weet dat wel, het is ook niet mijn bedoeling om vollebak afgetraind te worden, want daar heb ik de discipline niet voor. er gewoon wat minder mager uitzien, zou al nice zijn :)
maar dat zijn idd de genen, ook liever zo dan het omgekeerde: dik worden zonder veel te eten. ik kan tenminste nog alles eten wat ik wil :)
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Astro op do 26 aug 2010 3:48 pm

1,81m - 61kg
Nog niet lang bezig met fitness, en kben aant verzwaren :D
Afbeelding
Astro (oude nickname: Astroboy)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor collie op do 26 aug 2010 4:30 pm

Pakt 1m 76

& kleine 70Kg na een jaarke te traine =)
collie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor embryonaal_geheugen op do 26 aug 2010 4:54 pm

ne meter in de tachtig en in de tachtig kilo

sport: wa sukkelen met gewichten in de fitness :mrgreen:
embryonaal_geheugen
Ontslagen
Ontslagen

Volgende

Keer terug naar Sport