register Paswoord vergeten?

Jupiler pro league topic 2011-2012

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Jupiler pro league topic 2011-2012

Berichtdoor Pr0xje op wo 22 jun 2011 4:43 pm

De startdatum is bekend voor het nieuwe seizoen! Dat vraagt om een nieuw topic!

OHL-Anderlecht opent het seizoen op 29 juli
De Pro League heeft de kalender van het nieuwe seizoen bekendgemaakt. Op vrijdag 29 juli opent OH Leuven-Anderlecht de competitie. Kampioen Genk begint thuis tegen Beerschot, het nieuwe Club krijgt Westerlo op bezoek. Bergen-Standard is meteen de enige Waalse derby..

ieuwkomer OH Leuven mag bij zijn eerste match in eerste klasse meteen een vol huis verwachten, als op vrijdag 29 juli om 20.30u Anderlecht op bezoek komt. Bergen-Standard is een dag later om 18u.
Belga

Zaterdagavond om 20u spelen Genk en Gent hun eerste thuismatch, net als Lokeren, Kortrijk en KV Mechelen. Club Brugge-Westerlo is de enige zondagmatch.

De eerste topper staat eind augustus op het menu, met Club Brugge-Anderlecht. Ook dit jaar is er kerstvoetbal. De winterstop duurt twee weken, en geen drie zoals vorig seizoen. Op 12 januari wordt al weer gevoetbald.

Het reguliere seizoen van 30 speeldagen eindigt op 22 maart. Daarna beginnen de play-offs.

In de marge raakte bekend dat Jupiler ook de komende vijf seizoenen zijn naam blijft verbinden aan onze eerste klasse. Het huidige contract tussen de Pro League en het biermerk was afgelopen. Ook de trui met de Gouden Stier, voor de topschutter, blijft de volgende seizoenen behouden.

1e speeldag (29/07-31/07)

Vrijdag 29 juli, 20.30u:
OH Leuven - Anderlecht

Zaterdag 30 juli, 18u:
Bergen - Standard

Zaterdag 30 juli, 20u:
RC Genk - Beerschot
AA Gent - Cercle Brugge
Lokeren - Zulte Waregem
Kortrijk - Lierse
KV Mechelen - STVV

Zondag 31 juli, 20.30u:
Club Brugge - Westerlo

Ik ben vooral eens benieuwd naar Club brugge met hun transfers! dat is verdomme een heel nieuw ploeg!

Michael Almebäck (Zwe/Örebrö)
Tom Høgli (Noo/Tromsø)
Vladan Kujovic (Ser/Willem II)
Thomas Meunier (Bel/Virton)
Pietro Perdichizzi (Bel/Charleroi)
Lior Refaelov (Isr/Maccabi Haifa)
Fredrik Stenman (Zwe/Groningen)
Victor Vazquez Solsona (Spa/Barcelona)
Björn Vleminckx (Bel/NEC)
Niki Zimling (Den/Udinese)
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Re: Jupiler pro league topic 2011-2012

Berichtdoor Chiconer op wo 22 jun 2011 5:00 pm

Pietro Perdichizzi vergeten 8-[

staat er toch tussen :(
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor sandertjen23 op wo 22 jun 2011 5:34 pm

ik ben ook , als Club-fan, ook benieuwd naar wat ze dit jaar gaan doen.
ik kijk er naar uit !
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sandertjen23
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op wo 22 jun 2011 5:55 pm

Ik ben benieuwd naar Vasquez. Vindt het dan ook ongelooflijk dat een ploeg als Brugge de bankzitter van Iniesta en Xavi kan aantrekken.
Maar Vasquez, Vleminckx en naar het schijnt ook die Hogli zijn dan ook de enige uit de lijst die iets kunnen bijbrengen aan de ploeg. De rest is ook maar buitenlandse vulling denk ik, al mogen ze me verrassen.

Ben nog steeds stomverbaasd dat ze niet meer/geen spitsen hebben gekocht, die Refaelov is een goede reserve... maar wie gaan ze naast of achter of in steun van Vleminckx zetten?
Kouemaha en Akpala zijn grote brol, Perisic is weg, Vargas gaat wss weg en Dirar is onbetrouwbaar in z'n prestaties.

Zou het niet slimmer zijn geweest om hun geld wat te sparen voor een goede spits in plaats het weg te gooien aan bankzitters?
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Chiconer op wo 22 jun 2011 6:08 pm

effe mezelf citeren:

Van Hogli en Almeback verwacht ik dat ze gwn concurrentie zullen zijn voor Hoefkens/DVG/Donk, dus als ze invallen en ze spelen hun match zoals het moet is dat voor mij goed genoeg.

Wie er direct moet staan is Vleminckx (zal hij doen) Stenman en Zimling. Alle drie goeie voetballers in de gekende Club stijl, die komen er dus wel.

Zullen nog moeten aanpassen Rafa en Vazquez, verwacht ik niet meteen iets van maar die zullen ala Perisic gewijs wel hun niveau vinden (alhoewel die snel aangepast was).

Moet niets van verwacht worden Kujovic én Meunier, beide gehaald om niet meteen in de basis te staan (als alles goed verloopt). Kujovic is de nieuwe De Vlieger en Meunier is een jonge belofte die er wel komt, net zoals Ghano en Van Belle.

Betekend wel niet dat Meunier en Kujo sukkelaars zijn hé.
Wie ik zie falen? Vazquez of Rafa en mss Meunier die er niet meteen staat.
De rest zal zijn job goed doen.

Conclussie => stevige aankopen, goed elftal (goeie basis, bank vol met deftige vervangers)

aanval zal Dirar --- vleminckx ---- vazquez/rafa/Lestienne/Hysen(?) zijn
Alhoewel vazquez én rafa wel achter vleminckx kunnen spelen zoals vargas soms deed, Hysen kan ook centraal op de plaats van Bjorn. Reken daar nog eens Akpala bij die ook wel zijn goaltjes meepikt en je hebt een goeie aanvallende linie.

Ben niet zeker of één van de nieuwe mensen op rechts kan spelen, die rafa wrs wel vazquez niet zeker.
Verdedigend genoeg doublures.
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TSJERNOBYL op wo 22 jun 2011 6:11 pm

Ik heb idd ook de indruk dat ze kwantiteit boven kwaliteit gekozen hebben. Aangezien er toch wel wat vanuit en minderwaardige ploeg komen (imho dan toch: NEC, Virton, Groningen, Willem II, en die buitelandse ploegen waar ik nog nooit van gehoord heb.)
Vazquez kijk ik ook wel naar uit wat hij gaat kunnen doen.
Van de Transfers van Anderlecht langs de andere kant verwacht ik eigelijk ook nie gruwelijk veel...
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor sandertjen23 op wo 22 jun 2011 6:20 pm

TSJERNOBYL schreef:
Van de Transfers van Anderlecht langs de andere kant verwacht ik eigelijk ook nie gruwelijk veel...

De enige bij die van Anderlecht waar ik dan iets van verwacht is die Safari, en een beetje die Mollins, maar dan vooral omdat iedereen daar zo lovend over doet. De anderen lijken mij ook niet meteen toppers. Als je in 6 maanden maar 2 keer van de bank komt (diene van Bremen daar) zal da wel een reden hebben zeker (lees: niet goed genoeg) en da zou dan wel goed genoeg voor Anderlecht moeten zijn... Lijkt mij niet direct een kwaliteitsinjectie dan
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sandertjen23
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op wo 22 jun 2011 6:31 pm

Ik ben benieuwd naar Mujangi Bia bij Standard. Zien wat hij geleerd heeft in Engeland (vooral op training dan). En ik ben ook heel benieuwd naar Vazquez. En Refaelov is volgens Barda te vergelijken met De Bruyne, dus die heeft meteen ook al wat verwachtingen in te lossen. Wat die Zweden van Anderlecht betreft: Wilhelmsson vindt hen naar het schijnt geen slechte spelers... Zelf ken ik geen van beiden.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Rbbz op wo 22 jun 2011 7:34 pm

Chiconer schreef:effe mezelf citeren:

Van Hogli en Almeback verwacht ik dat ze gwn concurrentie zullen zijn voor Hoefkens/DVG/Donk, dus als ze invallen en ze spelen hun match zoals het moet is dat voor mij goed genoeg.

Wie er direct moet staan is Vleminckx (zal hij doen) Stenman en Zimling. Alle drie goeie voetballers in de gekende Club stijl, die komen er dus wel.

Zullen nog moeten aanpassen Rafa en Vazquez, verwacht ik niet meteen iets van maar die zullen ala Perisic gewijs wel hun niveau vinden (alhoewel die snel aangepast was).

Moet niets van verwacht worden Kujovic én Meunier, beide gehaald om niet meteen in de basis te staan (als alles goed verloopt). Kujovic is de nieuwe De Vlieger en Meunier is een jonge belofte die er wel komt, net zoals Ghano en Van Belle.

Betekend wel niet dat Meunier en Kujo sukkelaars zijn hé.
Wie ik zie falen? Vazquez of Rafa en mss Meunier die er niet meteen staat.
De rest zal zijn job goed doen.

Conclussie => stevige aankopen, goed elftal (goeie basis, bank vol met deftige vervangers)

aanval zal Dirar --- vleminckx ---- vazquez/rafa/Lestienne/Hysen(?) zijn
Alhoewel vazquez én rafa wel achter vleminckx kunnen spelen zoals vargas soms deed, Hysen kan ook centraal op de plaats van Bjorn. Reken daar nog eens Akpala bij die ook wel zijn goaltjes meepikt en je hebt een goeie aanvallende linie.

Ben niet zeker of één van de nieuwe mensen op rechts kan spelen, die rafa wrs wel vazquez niet zeker.
Verdedigend genoeg doublures.

Ik verwacht veel van Almeback hogli rafaelov en vazquez en zowiezo vleminckx
Khoop dat odjidja boven zijn niveau speelt en dan ist binnen ik vrees voor hoefkens
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op wo 22 jun 2011 7:43 pm

TSJERNOBYL schreef:Ik heb idd ook de indruk dat ze kwantiteit boven kwaliteit gekozen hebben. Aangezien er toch wel wat vanuit en minderwaardige ploeg komen (imho dan toch: NEC, Virton, Groningen, Willem II, en die buitelandse ploegen waar ik nog nooit van gehoord heb.)
Vazquez kijk ik ook wel naar uit wat hij gaat kunnen doen.

over die minderwaardige ploegen : Stenman( transfervrij) om VDH te vervangen het kan geen slechte speler zijn aangezien zijn carriere tot nu toe 27 is ook een goeie leeftijd ervaring en toch nog snel (hopelijk).
Vleminckx van NEC kan zowiezo het niveau aan van Belgisch top voetbal
Meunier(Virton) is op de toekomst gericht wrs en dat is nog een aanwinst van lucsje devroe
Zimling is eigendom van udinese ( dus geen minderwaardige ploeg) en die kujovic(willemII) is maar een invaller
en dan die scandinaviers zijn gewoon atletisch vermogen met een goeie mentaliteit
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op wo 22 jun 2011 8:00 pm

ale ale, allemaal zo optimistisch.
Die zimling heeft 5 wedstrijden in 2 seizoenen Udinese gespeeld en speelde vorige seizoen geen basis bij NEC, een 2de kolomsploeg in Holland. Das buitenlandse opvulling.
Die Stenman was basis bij Groningen, degelijke speler dus.. maar ik vind dat geen bijdrage aan kwaliteit. Hij was wel gratis, dus economisch gezien een goede koop.

Almeback en Hogli zijn gewoon degelijk, waarom konden ze geen Belgen of nog beter jeugd nemen dan?
De Monteyne gebroeders zijn ook zeer degelijke spelers.

Rafaelov ziet er ene aantrekkelijke speler uit, de vraag is of hij z'n kunstjes in een veel sterkere competitie ook kan.
Op youtube te zien is het wel geen De Bruyne... ferm overdreven. Is trouwens ook al 25, De Bruyne 18.

Voor mij zijn enkel Vleminckx en Vasquez echt toegevoegde kwaliteit van al hun transfers, de rest is kernverbreding.
En ook geen slimme aankopen, hun aanvalslinie is echt zeer zwak.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Chiconer op wo 22 jun 2011 8:03 pm

Als je Monteyne broertjes goed vind eindigt de discussie.
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor sandertjen23 op wo 22 jun 2011 8:37 pm

Chiconer schreef:Als je Monteyne broertjes goed vind eindigt de discussie.

Monteyne broertjes vind ik nu ook ni zo goed zeh, da zijn van die karakterspelers die in 1e nationale geraken en daar gewoon blijven inplakken zoals er zoveel lopen in belgie, ze zijn gewoon degelijk
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sandertjen23
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op wo 22 jun 2011 9:17 pm

Goh moest iedereen zo reageren, ge zou geen discussie meer kunnen aangaan chico...

De Monteyne gebroeders zijn gewoon ook degelijke spelers, geen basisspelers voor Brugge uiteraard... Maar dat zijn die 4 scandinaviërs ook niet. Dus waarom dan buitenlandse aankopen doen als je gratis Belgische spelers met ervaring in 1ste klasse kan hebben?
Klinkt toch niet zo onnozel?
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor sandertjen23 op wo 22 jun 2011 9:22 pm

Cab schreef:

Goh moest iedereen zo reageren, ge zou geen discussie meer kunnen aangaan chico...

De Monteyne gebroeders zijn gewoon ook degelijke spelers, geen basisspelers voor Brugge uiteraard... Maar dat zijn die 4 scandinaviërs ook niet. Dus waarom dan buitenlandse aankopen doen als je gratis Belgische spelers met ervaring in 1ste klasse kan hebben?

omda ge daarmee u supporters ni tevreden kunt stellen e ;) nu verwacht iedereen veel van de nieuwe aanwinsten,
waardoor er een soort positivisme is en das goe voor de financien e ;) (abbonnees, merchandising, etc...)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sandertjen23
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiconer op wo 22 jun 2011 9:40 pm

Cab schreef:

1) Belgen zijn te duur voor wat ze brengen, zeker als je ze bij andere ploegen moet halen
2) De ene zit bij Bergen, dus veel te weinig
3) als je Monteynes haalt kan je evengoed Clement nog een jaar laten tekenen als back-up
4) Het is middenmotor/degradatie materiaal, daarmee krijg je een donk en dvg niet beter hoor
5) Almeback, Hogli en Stenman zijn zeker de betere van die twee

voor mij genoeg redenen
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op wo 22 jun 2011 9:45 pm

Cab schreef:

Wie weet overstijgen die scandinaviers hun niveau, die monteynes zullen nooit goed genoeg zijn, het zijn noch talenten noch kwaliteits volle spelers. ( btw Cab in het jaar dat GBA 6de speelde met colman en losada waren ze inderdaad top die 2, maar de laaste 2 jaar gaan ze enkel naar benenden qua niveau) En als Topclub moet je altijd wel spelers van lagere ploegen kopen als ze betaalbaar willen zijn.
En die mannen speelden in een andere competitie dus wie weet ligt deze league hun wel goed.

Over die rafaelov: Hij speelt wel al 3 jaar champions league na elkaar ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op wo 22 jun 2011 10:54 pm

Wie weet... als als als... moet je daaraan je geld geven?
Inderdaad, ik kan goed geloven dat die Scandinaviërs wel eens sterke spelers kunnen worden.. mss zelfs basis. Maar de kans is veel groter dat ze dat niet doen en die bank amper afkomen, zou je dan niet beter wat jeugd ervaring laten opdoen en met dat verkwiste geld mss wat schulden afbetalen of in de jeugdopleiding steken?
Moest ik manager zijn, ik zou de bankzitters aan de jeugd laten. En als er ervaring is gewenst, niet naar het buitenland maar dan ervaring in België zoeken.
Dat jullie daar anders over denken, ok dan... dan laten we het daar maar bij.

Rbbz: Sinds wanneer speelt Haifa al 3 jaar na elkaar CL ?
Bronnen eens opnieuw checken...
Maar ik heb geen klachten over Rafaelov, interessante speler en aanvaller.. wat ze nodig hebben bij Club.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Rbbz op wo 22 jun 2011 11:33 pm

Cab schreef:Wie weet... als als als... moet je daaraan je geld geven?
Inderdaad, ik kan goed geloven dat die Scandinaviërs wel eens sterke spelers kunnen worden.. mss zelfs basis. Maar de kans is veel groter dat ze dat niet doen en die bank amper afkomen, zou je dan niet beter wat jeugd ervaring laten opdoen en met dat verkwiste geld mss wat schulden afbetalen of in de jeugdopleiding steken?
Moest ik manager zijn, ik zou de bankzitters aan de jeugd laten. En als er ervaring is gewenst, niet naar het buitenland maar dan ervaring in België zoeken.

Rbbz: Sinds wanneer speelt Haifa al 3 jaar na elkaar CL ?
Bronnen eens opnieuw checken...
Maar ik heb geen klachten over Rafaelov, interessante speler en aanvaller.. wat ze nodig hebben bij Club.

Mea culpa had het ergens mis gelezen twas vorig jaar dat ze cl speelden tegen
Groep Duitsland FC Bayern München 0-3, 0-1
Groep Frankrijk Girondins de Bordeaux 0-1, 0-1
Groep Italië Juventus FC
en hij werd telkens man van de match genoemd, ma dan nog elke CL ervaring is er 1 die kan tellen ;)
En in belgië hebben ze allemaal zo'n groot gedacht van hunzelf( tis nie allemaal hun eigen schuld he, ma vooral de media en hun managers) kijk naar de bruyne 15 miljoen, Lukaku 30 miljoen, carcela (?) maar ook veel te duur, defour witsel el ghannasy allemaal stront duur en te veel streken.
Dus waarom geen israelier kopen die ervan droomt om voor FCB te spelen ?
On verra On verra
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiconer op do 23 jun 2011 2:07 am

Cab schreef:Inderdaad, ik kan goed geloven dat die Scandinaviërs wel eens sterke spelers kunnen worden.. mss zelfs basis. Maar de kans is veel groter dat ze dat niet doen en die bank amper afkomen, zou je dan niet beter wat jeugd ervaring laten opdoen en met dat verkwiste geld mss wat schulden afbetalen of in de jeugdopleiding steken?

Tis ook plezant in tweede klas natuurlijk.

Mooi voorbeeld RSCA tijdens play-offs, hun bank trok op niets, hebben ook niets meer gepakt in PO. Indien uw bank niet volzit met goeie doublures haal je het niet, door eigen jeugd erop te zetten loop je de kans op een veel te groot verschil tussen basis én bank spelers. Indien je bank vol jeugd zit als topploeg ben je gedoemd te falen, wat als twee van uw beste spelers uit zijn en je moet ze vervangen door jongeren met minder kwaliteiten?

Plus indien je jonge kerels te vroeg dropt in de ploeg en ze spelen slecht is het vertrouwen ook weg, genoeg voorbeelden. De meeste jongeren lanceer je beter traag en dit is nog best door veel mee te trainen met mannen die al wat ervaring hebben in verschillende competities en ze in de mindere matchen te laten invallen. De kans dat uw beloften faalt, eender door minder kwaliteiten, of door gebrek aan ervaring is veel groter dan spelers die bij hun club al bewezen hebben een vaste waarde te zijn + heel belangrijk (Hogli, Almeback, Zimling, Vleminckx, Rafa).

Een bank vol eigen jeugd kan gewoon niet, onmogelijk. Als jij dat zou doen bij uw ploeg zal je niet lang uw job houden. Je moet een evenwichtig elftal hebben met 15 evenwaardige spelers + jeugd anders faal je gegarandeerd. Bij club is dit (althans defensief) nu in orde, de jonge beloften zijn er ook maar op rangorde 3, waar ze moeten staan. Indien ze kunnen verbazen in beker/invalbeurten schuiven ze een plaatsje op en maken ze meer kans op matchen, zo groeien ze ook.

Dan op het punt van ervaring in belgie te vinden, ten eerste onbetaalbaar indien je echt een meerwaarde wil. Ten tweede wie in Belgie zou (met ong leeftijd 27) een echte meerwaarde zijn voor een topclub én willen/mogen verhuizen naar andere ploeg? Monteyne's zijn slecht voorbeeld.
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Spid3Y op do 23 jun 2011 6:39 am

Ik vind het eerder een paniekbeleid van club brugge.
Begin al die investeringen maar eens terug te vorderen,volgens mij verlieslatend op langere termijn.
Tenzij het natuurlijk toptransfers zouden zijn,feit is dat 98% van ons nog nooit matchen van die getransfereerde spelers heeft gezien op Vleminckx na dan...

Ik ben wel eerder te vinden voor een paar stevige transfers die een meerwaarde zoude betekenen (maw verder bouwen op een stevige basis) ipv een heel nieuw onbekende ploeg bijeen te kopen.
En als het kan nog liefst binnenlandse transfers of eigen jeugd de kans geven(jammer genoeg in Belgie een zeldzaamheid).
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TrakeTT op do 23 jun 2011 8:24 am

Als Stenman, Zimling, Vazques, Rafaelov en Vleminckx ( en Hysen, Hogli) allen in uw basisploeg moeten is dat al minstens een halve nieuwe typeploeg?
Alle Club-supporters die ik tot nu toe gehoord heb (er mogen er mij hier gerust tegenspreken) denken hiermee meteen kampioen te spelen, maar die vergeten dat het niet simpel is om een ploeg bijeen te kopen.
Ik denk eerder dat ze volgend jaar gevaarlijker zullen zijn. Die mannen die ze nu aangekocht hebben zijn dan ingespeeld + ze kunnen dan nog gericht aankopen waar nodig en DAN pas zullen ze meespelen volgens mij.
Ik zie ze met deze spelers alleszins niet verrassen.
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Gazebo op do 23 jun 2011 8:59 am

Dien rafaelov ziet er juist uit as dirar. Hopen voor brugge da hij ni dezelfde streken heeft..
Afbeelding

Merci vampiro
Gazebo (oude nickname: Jorislh)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Chiconer op do 23 jun 2011 11:00 am

Het geld moet op hé btw, om van vzw naar NV te gaan, dat is blijkbaar simpeler zonder geld.
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Rbbz op do 23 jun 2011 12:20 pm

Spid3Y schreef:Ik vind het eerder een paniekbeleid van club brugge.
Begin al die investeringen maar eens terug te vorderen,volgens mij verlieslatend op langere termijn.
Tenzij het natuurlijk toptransfers zouden zijn,feit is dat 98% van ons nog nooit matchen van die getransfereerde spelers heeft gezien op Vleminckx na dan...

Ik ben wel eerder te vinden voor een paar stevige transfers die een meerwaarde zoude betekenen (maw verder bouwen op een stevige basis) ipv een heel nieuw onbekende ploeg bijeen te kopen.
En als het kan nog liefst binnenlandse transfers of eigen jeugd de kans geven(jammer genoeg in Belgie een zeldzaamheid).

Ze hebben ze ook allemaal heel vroeg gekocht, zodat ze de volledige voorbereiding kunnen mee doen
TrakeTT schreef:Als Stenman, Zimling, Vazques, Rafaelov en Vleminckx ( en Hysen, Hogli) allen in uw basisploeg moeten is dat al minstens een halve nieuwe typeploeg?
Alle Club-supporters die ik tot nu toe gehoord heb (er mogen er mij hier gerust tegenspreken) denken hiermee meteen kampioen te spelen, maar die vergeten dat het niet simpel is om een ploeg bijeen te kopen.
Ik denk eerder dat ze volgend jaar gevaarlijker zullen zijn. Die mannen die ze nu aangekocht hebben zijn dan ingespeeld + ze kunnen dan nog gericht aankopen waar nodig en DAN pas zullen ze meespelen volgens mij.
Ik zie ze met deze spelers alleszins niet verrassen.

Ik kan alleen maar hopen dat ze kampioen spelen. Kijk wat standard vorig jaar heeft gedaan, ook een hele ploeg volgekocht en met die super bank zijn ze toch maar mooi 2de geworden.
Je kan maar een mooie bank hebben he, als er dan eens blessures zijn of schorsingen, en die jeugd die in de A-kern zit zal wel blij zijn met de trainingen samen met de grote sterren.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TSJERNOBYL op do 23 jun 2011 12:35 pm

Vazquez en Vleminckx zijn sowieso pluspunten voor het Belgisch voetbal. Maar ik begrijp nie dat ze tegen Simaeys en Geeraert zeggen dat ze nie meer nodig zijn en zo van die tweederangsaankopen doen.
Geeraerts is een degelijke speler die Anderlecht mij part mag overnemen. Past wel nie echt in de ploeg maar toch, ik hoop dat die nie naar Lierse moet ofzo
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor sandertjen23 op do 23 jun 2011 12:46 pm

Duchatelet voorzitter bij standard!
over een verrassing gesproken zeg, da haddek ni zien aankomen
ik hoop da ze er een goeje zaak mee doen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sandertjen23
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op do 23 jun 2011 3:06 pm

Rbbz schreef:Ik kan alleen maar hopen dat ze kampioen spelen. Kijk wat standard vorig jaar heeft gedaan, ook een hele ploeg volgekocht en met die super bank zijn ze toch maar mooi 2de geworden.
Je kan maar een mooie bank hebben he, als er dan eens blessures zijn of schorsingen, en die jeugd die in de A-kern zit zal wel blij zijn met de trainingen samen met de grote sterren.

wat zegt gij toch maar allemaal? Standard een hele ploeg gekocht?
Standard begon na de winterstop pas goed te draaien owv JVD en Kanu, de terugkeer van Defour, en de betere vorm van Witsel. 2 spelers maken toch geen hele ploeg hé... En als ge over het hele seizoen kijkt, hebben ze 4-5 basisspelers gekocht nl. Kanu, JVD, Opare en Tchité/Nong/Leye. Nog altijd minder als Brugge momenteel...

Van de huidige aankopen van FCB heb ik alle spelers die uit holland komen zien spelen, en volgens mij zijn de meesten toch een versterking hoor! Stenman is zeker beter als het alternatief van Brugge, en heel zeker als 1 van de Monteynes. Geen twijfel mogelijk!
Zimling heeft trouwens wel 26 matchen bij NEC gespeeld. Toch veel voor niet in de basis te staan hé Cab? Eens benieuwd wie dan wel basis was, en dus meer als 26 matchen gespeeld heeft op die positie...
Kernverbreding, en meer kwaliteit. Ik vind het goede aankopen van FCB, tot nu toe het meest (en best) versterkt van alle ploegen!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Deo_Volente op do 23 jun 2011 3:32 pm

In de pers duikt opnieuw een naam op waar zowel Anderlecht als Club Brugge naar hengelen. Volgens voetbalbelgië.be azen beide clubs op Thomas Foket, een zestienjarige middenvelder van de Brabantse vierdeklasser Dilbeek Sport.
Laatst bijgewerkt door Deo_Volente op do 23 jun 2011 3:38 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor The_Tuxedo op do 23 jun 2011 3:36 pm

Seriously? Nobody's curious about Mujangi Bia? :) Voor mij persoonlijk is dat de tweede of derde beste aankoop van alle clubs tot nu toe. Met Vleminckx op 1.

Wat Duchatelet betreft: typisch Standard. Iedereen denkt dat ze hier bezig zijn en dan komen ze plots van helemaal ginder :p Ik denk niet dat het een slechte move is. Hij en Standard zaten in elk geval al min of meer op dezelfde golflengte wat de Play-Offs betreft en het is een veel betere optie dan het alternatief met die Nederlanders.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Volgende

Keer terug naar Sport