Rbbz schreef:Cab schreef:Rbbz schreef:Als anderlecht geen goeie speler van de JPL koopt gaan ze onbekende jonge brazilianen of argentijnen halen die hun aangeboden worden die 25% slaag kans hebben
Buah... daar slaag je de bal wel ferm mis.
De Brazilianen en Argentijnen dat Anderlecht gaan halen zijn de laatste jaren zijn bijna allemaal geslaagd vind ik, meer zelfs voor sommigen.
Frutos, Biglia, Kanu, Suarez, Canesin, Pareja, Reynaldo... zijn toch allemaal al erg geslaagd vind ik, en zeker als je ziet wat ze er financieel voor gegeven hebben.
Als je het rijtje afgaat zie ik enkel Barrios en Leiva als echte mislukkingen.
Qua rendement kan dat tellen !
Reynaldo en kanu zijn nu toch niet echt zo geslaagd ? dan die samuel, diogo, chavarria en bernardez ( Losada ) ook dikke floppen
Frutos en biglia waren allebei 3miljoen euro en Pareja ook 2.5
Wat kraam jij nu toch uit man

Samuel en Diogo zijn pas een maand in Anderlecht en zijn al floppen..
Frutos heeft 3 miljoen euro gekost, net zoals Biglia maar ze hebben wel bewezen dat het goede investeringen waren.
Chavarria is in mijn mening een slechte transfer, € 920.000 voor een speler die nog niks heeft bewezen in 1 jaar. Atlético Madrid wou hem ook, maar de speler zelf wist er niks van dat hij getransfereerd ging worden en dat is nooit goed. Hij moet gewoon vertrouwen winnen, het is zo'n jongen gelijk Suarez, bij het minste zakt dat naar zijn schoenen.
Bernardez was een goede doublure voor zijn kleine prijs dus flop zou ik die ook niet noemen, hij werd ook niet gehaald om te potten te breken zoals de media dit zei. Hij kreeg eerst een testperiode van 4 maanden en als hij kon overtuigen kreeg hij een contractverlenging.
Losada werd gehaald als 5de Argentijn omdat ze dachten dat hij misschien goed zou kunnen samenspelen met Biglia, Frutos en de rest maar is niet gebeurd, mede door de grote concurrentie. Hem vind ik wel een flop.
En Pareja is een topspeler, beresterke verdediger in JPL toen en een aardig centje aan verdiend

@Tuxedo: ... Canesin heeft al 3 penalty's uitgelokt en tegen Mechelen moest er een 4de gefloten worden die 1tje was. Dus 4 normaal gezien. Reynaldo werd gehaald als jonge ket die eerst de JPL gewoon moet worden door uitleenbeurten. Gebeurd altijd zo bij Anderlecht. Zij kunnen het zich niet permitteren om een jongen te gaan halen en direct in de basis te steken.