Deo_Volente schreef:Toch een cooljo ze den Frankie, verbod op transfer voor concentratie op CL tot 27 augustus en hij gaat zelf weg, manman, Jacobs>Franky! Maja, Jacobs is ook genen vette.
fatsjie schreef:Deo_Volente schreef:Toch een cooljo ze den Frankie, verbod op transfer voor concentratie op CL tot 27 augustus en hij gaat zelf weg, manman, Jacobs>Franky! Maja, Jacobs is ook genen vette.
waar zou hij die hypocrisie toch maar geleerd hebben
Defour weg voor 6 miljoen, ook gene vetpot...
Joex schreef:Manman lokeren had met 8-1 kunnen winnen. Maar in voetbal tellen alleen de goals
Deo_Volente schreef:Joex schreef:Manman lokeren had met 8-1 kunnen winnen. Maar in voetbal tellen alleen de goals
8-1? Bedoelde gij niet 33-1? Of 62-1?
Anyway, keepers zijn er voor iets. Gelijk Verbist op de eerste speeldag op Gent. Voor de rest, 3 open kansen met wereldreflexen van Proto. Die van Persoons was hands en Juhasz raakt zijn been. Arbaoui ofzoiets heeft wel een dikke misser gedaan. Voor de rest heeft Suarez een goal weggegeven en Kouyaté ook, hij scoort al amper en gaat dan maar eens en lob proberen![]()
Anyhow, Proto man van't weekend voor mij.
VAMPIRO schreef:Deo_Volente schreef:Joex schreef:Manman lokeren had met 8-1 kunnen winnen. Maar in voetbal tellen alleen de goals
Anyway, keepers zijn er voor iets. Gelijk Verbist op de eerste speeldag op Gent. Voor de rest, 3 open kansen met wereldreflexen van Proto. Die van Persoons was hands en Juhasz raakt zijn been. Arbaoui ofzoiets heeft wel een dikke misser gedaan. Voor de rest heeft Suarez een goal weggegeven en Kouyaté ook, hij scoort al amper en gaat dan maar eens en lob proberen![]()
stop met die kut anyhows of anyways aub
Deo_Volente schreef:VAMPIRO schreef:Deo_Volente schreef:Joex schreef:Manman lokeren had met 8-1 kunnen winnen. Maar in voetbal tellen alleen de goals
Ok schat.
VAMPIRO schreef:Deo_Volente schreef:VAMPIRO schreef:Deo_Volente schreef:Joex schreef:Manman lokeren had met 8-1 kunnen winnen. Maar in voetbal tellen alleen de goals
Ok schat.
anyhow, lokeren verdiende meer
Deo_Volente schreef:Ik kan Anderlecht eventjes niet vatten.
1. Kanu moet weg wegens gedragsproblemen en het negeren van tactiek.
2. Ze halen Mbokani binnen die een icoon is van het misdragen.
...
TSJERNOBYL schreef:Deo_Volente schreef:Ik kan Anderlecht eventjes niet vatten.
...
Is Kanu weg?![]()
Ik ga blij zijn als die weg is ^^
Nuja van Mbokani ben ik ook nie content, maarja, hij zal zich moeten bewijzen
eXistenZ schreef:TSJERNOBYL schreef:Deo_Volente schreef:Ik kan Anderlecht eventjes niet vatten.
...
Is Kanu weg?![]()
Ik ga blij zijn als die weg is ^^
Nuja van Mbokani ben ik ook nie content, maarja, hij zal zich moeten bewijzen
Zal moeilijk gaan als hij in de lappenmand ligt
sporza.be schreef:KV Mechelen haalt een speler van Porto
KV Mechelen haalt zijn spelers bij Europese topploegen. Na die van Alibec kondigt het nu de komst van Sergio Oliveira, een jonge offensieve middenvelder van Portugees kampioen Porto.
Oliveira (19) is een offensieve middenvelder, die Portugees belofte-international is. Hij was in 2009 op zijn 17e ook de jongste speler die bij de A-ploeg van Porto speelde.
"Ik ben tevreden dat ik even bij KV Mechelen mag spelen", zegt de 19-jarige Portugees.
"KVM is goed voor mijn ontwikkeling. Ik hoop dat we een goed seizoen kunnen spelen. Daarna wil ik terug naar Porto, maar eerst moet ik me hier bewijzen en heel veel leren. Dit is een mooie kans om te groeien als voetballer."
Gisteren wist KV Mechelen de talentrijke Roemeen Denis Alibec op huurbasis los te weken bij Inter.
eXistenZ schreef:Freddy Adu was ook een toptalent op de vorige FM's
Ma nee tis waar, mooie vangst. en met een uitleenbeurt kun je nooit kwaad doen. Gingen ze er ook niet een van Porto halen?
eXistenZ schreef:Freddy Adu was ook een toptalent op de vorige FM's
Ma nee tis waar, mooie vangst. en met een uitleenbeurt kun je nooit kwaad doen. Gingen ze er ook niet een van Porto halen?
Sammos schreef:eXistenZ schreef:Freddy Adu was ook een toptalent op de vorige FM's
Adu zit toch bij Benfica , niet ?
tonyt schreef:Wat een matennaaier is diene vlemincx...als je zo een match moet winnen is het maar zielig...
freak-o schreef:Eventjes onverdiend een punt gaan pakken
FuckThisShit schreef:freak-o schreef:Eventjes onverdiend een punt gaan pakken
rsca of club? ik vond rsca persoonlijk absoluut nie slechter een terecht gelijkspel, alleen verschrikkelijk van de 2 penals
Pr0xje schreef:FuckThisShit schreef:freak-o schreef:Eventjes onverdiend een punt gaan pakken
rsca of club? ik vond rsca persoonlijk absoluut nie slechter een terecht gelijkspel, alleen verschrikkelijk van de 2 penals
Als wasyl de 11de minuut geen rood krijgt kom je HEEEEEEEEEEEL goed weg!
Als je zo ingaat zou je zelf eens zo getackeld moeten worden en u been moeten breken!!! Ahnee wacht ...
FuckThisShit schreef:Pr0xje schreef:FuckThisShit schreef:freak-o schreef:Eventjes onverdiend een punt gaan pakken
Als wasyl de 11de minuut geen rood krijgt kom je HEEEEEEEEEEEL goed weg!
Als je zo ingaat zou je zelf eens zo getackeld moeten worden en u been moeten breken!!! Ahnee wacht ...
ok, maar das 1 fase, over het algemeen ging het gelijk op. In het begin van beide helften Club met kleine stormloopkes maar dan na kwartiertje evenwicht hersteld en rsca met de beter kansen
tonyt schreef:Wat een matennaaier is diene vlemincx...als je zo een match moet winnen is het maar zielig...
freak-o schreef:tonyt schreef:Wat een matennaaier is diene vlemincx...als je zo een match moet winnen is het maar zielig...
Scheidsrechter is triest niveau. Maar op andere manier dan u reactie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten