Cab schreef:Lekkere groep ! Vooral de loting van Valencia is geweldig!
Ook Chelsea is leuk, met De Bruyne die tegen z'n toekomstige werkgever mag spelen en eventueel Lukaku die ze mss gaan laten invallen hopelijk.
Enkel spijtig van Leverkusen, voze saaie Duitsers die toch niet te verslaan zijn.
Voor de rest is het uitkijken naar A, D en F (Arsenal heeft een pokkemoeilijke groep)
Deo_Volente schreef:Inderdaad, Anderlecht heeft weeral het moeilijkste geloot van alle Belgische ploegen..
Deo_Volente schreef:
Volgens mij heeft Standard de beste poule om te overwinteren, dan Anderlecht en dan Brugge.
Deo_Volente schreef:Inderdaad, Anderlecht heeft weeral het moeilijkste geloot van alle Belgische ploegen..
Deo_Volente schreef:Jup fatsjie, ik had niet ingezien dat Strom graz of blabla oostenrijks kampioen was. Lokomotiv la valle, Athene is fiftyfifty en storm graz is echt sterk naart schijnt. Brugge heeft het dan iets gemakkelijker. Dus drm dak het daarna anders zei.
@Vampiro: Ja duh, je weet het zelfs ze, bursaspor boeft maccabi gans op.
Chiconer schreef:Rsca heeft juist de makkelijkste poule, die van club is evenwichtiger alhoewel braga top kan zijn, maar hebben veel spelers verloren en hun trainer, Standard heeft de moeilijkste klus van allemaal, groep waar ik niet in wou zitten.
Deo_Volente schreef:Chiconer schreef:Rsca heeft juist de makkelijkste poule, die van club is evenwichtiger alhoewel braga top kan zijn, maar hebben veel spelers verloren en hun trainer, Standard heeft de moeilijkste klus van allemaal, groep waar ik niet in wou zitten.
Not sure if trolling
Pr0xje schreef:Binnenkort eens tickets gaan kopen voor Burningham - Club brugge! zou zonde zijn, nu Brugge eindelijk eens een een match speelt in het Engeland, om die te missen!
Pr0xje schreef:Binnenkort eens tickets gaan kopen voor Burningham - Club brugge! zou zonde zijn, nu Brugge eindelijk eens een een match speelt in het Engeland, om die te missen!
Rbbz schreef:Pr0xje schreef:Binnenkort eens tickets gaan kopen voor Burningham - Club brugge! zou zonde zijn, nu Brugge eindelijk eens een een match speelt in het Engeland, om die te missen!
Ik ga ook![]()
VAMPIRO schreef:Rbbz schreef:Pr0xje schreef:Binnenkort eens tickets gaan kopen voor Burningham - Club brugge! zou zonde zijn, nu Brugge eindelijk eens een een match speelt in het Engeland, om die te missen!
Ik ga ook![]()
ik ga naar chelsea
VAMPIRO schreef:Rbbz schreef:Pr0xje schreef:Binnenkort eens tickets gaan kopen voor Burningham - Club brugge! zou zonde zijn, nu Brugge eindelijk eens een een match speelt in het Engeland, om die te missen!
Ik ga ook![]()
ik ga naar chelsea
Rbbz schreef:VAMPIRO schreef:Rbbz schreef:Pr0xje schreef:Binnenkort eens tickets gaan kopen voor Burningham - Club brugge! zou zonde zijn, nu Brugge eindelijk eens een een match speelt in het Engeland, om die te missen!
Ik ga ook![]()
ik ga naar chelsea
ik ga ook naar genk chelsea
Spid3Y schreef:VAMPIRO schreef:Rbbz schreef:Pr0xje schreef:Binnenkort eens tickets gaan kopen voor Burningham - Club brugge! zou zonde zijn, nu Brugge eindelijk eens een een match speelt in het Engeland, om die te missen!
Ik ga ook![]()
ik ga naar chelsea
ja allemaal mee in redboyke zenne fiesta om dan voor Lukaku te gaan supporteren!
Kickass schreef:Ik zal rijden. Wie betaalt mijn ticket?
Kickass schreef:Ik zal rijden. Wie betaalt mijn ticket?
tonyt schreef:Kickass schreef:Ik zal rijden. Wie betaalt mijn ticket?
Als jij dan ook de overzet/trein betaald naar Engeland
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten