Jammer van Genk maar niveau is een serieus pak hoger in CL, maar ze hebben de 2 matchen toch al wel wat laten zien.
die eerste overwinning komt nog wel!
Pr0xje schreef:3 lekkere zeges van de Belgische ploegen in de Uefa-beker! We mogen deze keer wel ECHT NIET klagen over de scheidsrechters!![]()
Jammer van Genk maar niveau is een serieus pak hoger in CL, maar ze hebben de 2 matchen toch al wel wat laten zien.
freak-o schreef:Pr0xje schreef:3 lekkere zeges van de Belgische ploegen in de Uefa-beker! We mogen deze keer wel ECHT NIET klagen over de scheidsrechters!![]()
Jij bent wel erg positief over Genk, ik betreur het enkel dat ze in CL zitten door het feit dat Genk veel verder kan geraken in Europa league. Ik vind Genk ook het saaiste en slechtste voetbal brengen van de belgen europees.
Ik heb een voorgevoel dat Anderlecht, Standard, Brugge gaan doorstoten en overwinteren maar Genk echt niet.
Het was volgens mij veel beter geweest als Genk op zijn plaats zat (europa league), want het verdient europees maar CL is echt te hoog voor hun (ook voor de andere belgische ploegen).
Ik zie vooruitgang in belgisch voetbal en denk dat we volgend seizoen iets kunnen gaan maken in CL.
TrakeTT schreef:Wat een aanval ook bij Napels!
Lavezzi, Cavani en Hamsik is gewoon een droomaanval. Door velen nochtans onbegrijpelijk onbekend merk ik (buiten Cavani mss) of misschien eerder onbemind dan onbekend?
Al denk ik dat de mensen die dit topic komen bezoeken wel weten wie ze zijn en belangrijker: wat ze kunnen![]()
Die gasten spelen ook al tijdje samen en voelen elkaar daardoor perfect aan. Genot om bezig te zien.
Zou graag Man City ook bezig zien vanavond, alleen al om Aguero![]()
Kga ook eens die Shaqiri van Basel moeten checken. Nieuwe aankoop van Bayern en schijnt ook wel zot spelerke te zijn.
Edit: Ah damn, blijkbaar zenden ze Marseille - Inter uit
VAMPIRO schreef:in zo een kolkend stadion, met zo een ploeg, ik wist op voorhand dat chelsea er de boot in ging
priest schreef:Hevige match tussen Standard & Wisla .. Niet altijd even proper, worden ze tenminste hard van, pussy voetballers.
fatsjie schreef:priest schreef:Hevige match tussen Standard & Wisla .. Niet altijd even proper, worden ze tenminste hard van, pussy voetballers.
die keeper ging effe over de rooie ja!
Standard alweer de Belgische ploeg die het verste geraakt in Europa
Bistiriko schreef:fatsjie schreef:priest schreef:Hevige match tussen Standard & Wisla .. Niet altijd even proper, worden ze tenminste hard van, pussy voetballers.
die keeper ging effe over de rooie ja!
Standard alweer de Belgische ploeg die het verste geraakt in Europa
In dit geval wel door de beste loting. Ze waren de slechtste Belgische ploeg in de 1/16e finales. En als ze zo gaan spelen tegen Hannover, lijken forfaitcijfers me niet ver weg.
papfles schreef:Vooral benieuwd naar hoe Real zal omgaan met een eventuele moeilijke match thuis. Ettelijke van die spelers hebben al niet meteen een lange lont en dat zou wel eens heel snel kunnen ontaarden in "Pepe voelt zich thuis"-gedrag.
eXistenZ schreef:papfles schreef:Vooral benieuwd naar hoe Real zal omgaan met een eventuele moeilijke match thuis. Ettelijke van die spelers hebben al niet meteen een lange lont en dat zou wel eens heel snel kunnen ontaarden in "Pepe voelt zich thuis"-gedrag.
gezien hoe Robben zich gedroeg? met gestrekt been op de enkel van coentrao, en daarvoor ook nog nekeer gefrustreerd op Ozil (terwijl ze 1-0 voorstonden). en nog zeuren dat hij geel kreeg.
ik peis da die al aant oefenen is voor het EK (erop afgaande hoe nederland zich gedroeg op het WK)
(Waarmee ik ni wil zeggen da pepe ni al lang een levenslange schorsing had moeten krijgen)
eXistenZ schreef:papfles schreef:Vooral benieuwd naar hoe Real zal omgaan met een eventuele moeilijke match thuis. Ettelijke van die spelers hebben al niet meteen een lange lont en dat zou wel eens heel snel kunnen ontaarden in "Pepe voelt zich thuis"-gedrag.
gezien hoe Robben zich gedroeg? met gestrekt been op de enkel van coentrao, en daarvoor ook nog nekeer gefrustreerd op Ozil (terwijl ze 1-0 voorstonden). en nog zeuren dat hij geel kreeg.
ik peis da die al aant oefenen is voor het EK (erop afgaande hoe nederland zich gedroeg op het WK)
(Waarmee ik ni wil zeggen da pepe ni al lang een levenslange schorsing had moeten krijgen)
papfles schreef:Real - Bayern gaat spektakel zijn denk ik.
Barca tegen Chelsea gaat ofwel de absolute domper worden op een rotweek voor Barca of een mogelijke revanche voor de titel. Ben benieuwd
bloky schreef:barca - chelsea vanavond, en barca thuis schat ik
2 - 1
chelsea is zeker geen mindere ploeg en zullen denk ik toch ook een doelpunt maken denk ik...
Noiz schreef:bloky schreef:barca - chelsea vanavond, en barca thuis schat ik
2 - 1
chelsea is zeker geen mindere ploeg en zullen denk ik toch ook een doelpunt maken denk ik...
dichtbij maar 2-2 na een zotte match (wel niet op voetballend vlak dan)
Q-Dance schreef:Noiz schreef:bloky schreef:barca - chelsea vanavond, en barca thuis schat ik
2 - 1
ja da wel, maar tis toch nie abnormaal da ge uwe voorsprong verdedigd ,
en zo ziede maar de beste ploeg wint nie altijd
Noiz schreef:Q-Dance schreef:Noiz schreef:bloky schreef:barca - chelsea vanavond, en barca thuis schat ik
2 - 1
ja da wel, maar tis toch nie abnormaal da ge uwe voorsprong verdedigd ,
en zo ziede maar de beste ploeg wint nie altijd
kunt nu wok nie zegn dat chelsea slecht wasze waren de beste ploeg op verdedigend vlak dan
met 10 man een aanvallend barca afhouden en (met geluk) gelijk spelen vind ik toch zeer sterk
Gebruikers op dit forum: Yandex [Bot] en 3 gasten