register Paswoord vergeten?

Uefa/Champions League Topic 2011-2012

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Uefa/Champions League Topic 2011-2012

Berichtdoor Pr0xje op vr 30 sep 2011 1:55 pm

3 lekkere zeges van de Belgische ploegen in de Uefa-beker! We mogen deze keer wel ECHT NIET klagen over de scheidsrechters! :mrgreen:

Jammer van Genk maar niveau is een serieus pak hoger in CL, maar ze hebben de 2 matchen toch al wel wat laten zien.
die eerste overwinning komt nog wel!
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor freak-o op vr 30 sep 2011 2:47 pm

Pr0xje schreef:3 lekkere zeges van de Belgische ploegen in de Uefa-beker! We mogen deze keer wel ECHT NIET klagen over de scheidsrechters! :mrgreen:

Jammer van Genk maar niveau is een serieus pak hoger in CL, maar ze hebben de 2 matchen toch al wel wat laten zien.

Jij bent wel erg positief over Genk, ik betreur het enkel dat ze in CL zitten door het feit dat Genk veel verder kan geraken in Europa league. Ik vind Genk ook het saaiste en slechtste voetbal brengen van de belgen europees.
Ik heb een voorgevoel dat Anderlecht, Standard, Brugge gaan doorstoten en overwinteren maar Genk echt niet.
Het was volgens mij veel beter geweest als Genk op zijn plaats zat (europa league), want het verdient europees maar CL is echt te hoog voor hun (ook voor de andere belgische ploegen).

Ik zie vooruitgang in belgisch voetbal en denk dat we volgend seizoen iets kunnen gaan maken in CL.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor eXistenZ op vr 30 sep 2011 3:47 pm

freak-o schreef:
Pr0xje schreef:3 lekkere zeges van de Belgische ploegen in de Uefa-beker! We mogen deze keer wel ECHT NIET klagen over de scheidsrechters! :mrgreen:

Jij bent wel erg positief over Genk, ik betreur het enkel dat ze in CL zitten door het feit dat Genk veel verder kan geraken in Europa league. Ik vind Genk ook het saaiste en slechtste voetbal brengen van de belgen europees.
Ik heb een voorgevoel dat Anderlecht, Standard, Brugge gaan doorstoten en overwinteren maar Genk echt niet.
Het was volgens mij veel beter geweest als Genk op zijn plaats zat (europa league), want het verdient europees maar CL is echt te hoog voor hun (ook voor de andere belgische ploegen).

Ik zie vooruitgang in belgisch voetbal en denk dat we volgend seizoen iets kunnen gaan maken in CL.

tja ge moet niet verwachten dat ze het spel maken tegen de europese top en subtop, anders zullen ze pas echt 6-0 op hun kloten krijgen zoals tegen real madrid 10 jaar geleden. True, ze raken miss wel verder in de europa league, maar geen enkele belgische club zal de finale spelen, en zelfs de winnaar van de europa league verdient niet wat de CL-groepsfase ploegen krijgen. dus laat ze maar ervaring opdoen, goed geld rapen (15M is een fortuin voor een belgische club), en zich ontwikkelen. enja, volgend jaar goed presteren in de europa league

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Rivfader90 op di 04 okt 2011 6:07 pm

Als Benteke niet zo'n scheve poten had gehad zouden ze minstens gelijk hebben gespeeld tegen Leverkussen en zeker gewonnen hebben tegen Anderlecht.

Ik ben van mening dat Genk met een spits van het kaliber Mbokani/Tchité de beste ploeg van België zou zijn.
Rivfader90 (oude nickname: G0bl!n)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Joex op di 04 okt 2011 8:06 pm

Peter vandenbempt had gisteren volledig gelijk. Anderlecht had met 6-0 kunnen verliezen, club kwam er ook niet aan te pas. Alleen standard heeft "verdiend" gewonnen.
Afbeelding

Thnx VAMPIRO <3
Joex (oude nickname: joex)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Kennyroelandts op wo 05 okt 2011 11:53 am

Kan mij allemaal niet schelen, goed feestje gehad in Braga 8-) (Y)
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Stephenn op di 21 feb 2012 9:43 pm

Het CL-topic terug leven inblazen, want tis terug de tijd van de interessante matchen.

Napels - Chelsea nu live aan het kijken, geweldige wedstrijd met toch wel sterk spel van Napels, verdiend 2-1 voor.
Ze zijn toch wel den underdog van de CL dees jaar, napels.

Voor de rest, Real gelijkgespeeld tegen Moskou, vind ik ook wel erg leuk :lol:
Afbeelding
Stephenn
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op wo 22 feb 2012 11:41 am

Wat een aanval ook bij Napels!
Lavezzi, Cavani en Hamsik is gewoon een droomaanval. Door velen nochtans onbegrijpelijk onbekend merk ik (buiten Cavani mss) of misschien eerder onbemind dan onbekend?
Al denk ik dat de mensen die dit topic komen bezoeken wel weten wie ze zijn en belangrijker: wat ze kunnen ;)
Die gasten spelen ook al tijdje samen en voelen elkaar daardoor perfect aan. Genot om bezig te zien.

Zou graag Man City ook bezig zien vanavond, alleen al om Aguero 8-)

Kga ook eens die Shaqiri van Basel moeten checken. Nieuwe aankoop van Bayern en schijnt ook wel zot spelerke te zijn.

Edit: Ah damn, blijkbaar zenden ze Marseille - Inter uit :(
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op wo 22 feb 2012 12:18 pm

in zo een kolkend stadion, met zo een ploeg, ik wist op voorhand dat chelsea er de boot in ging :D
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Stephenn op wo 22 feb 2012 2:46 pm

TrakeTT schreef:Wat een aanval ook bij Napels!
Lavezzi, Cavani en Hamsik is gewoon een droomaanval. Door velen nochtans onbegrijpelijk onbekend merk ik (buiten Cavani mss) of misschien eerder onbemind dan onbekend?
Al denk ik dat de mensen die dit topic komen bezoeken wel weten wie ze zijn en belangrijker: wat ze kunnen ;)
Die gasten spelen ook al tijdje samen en voelen elkaar daardoor perfect aan. Genot om bezig te zien.

Zou graag Man City ook bezig zien vanavond, alleen al om Aguero 8-)

Kga ook eens die Shaqiri van Basel moeten checken. Nieuwe aankoop van Bayern en schijnt ook wel zot spelerke te zijn.

Edit: Ah damn, blijkbaar zenden ze Marseille - Inter uit :(

Ik kende ze al, had er al veel goede dingen over gehoord, maar is bij deze ook bevestigd. Idd zotte spelers, als die in de juiste ploeg komen gaan die nog potten breken. Kzeg nie dat napels slecht is ofzo, maar tis door die 3 mannen dat ze nu staan waar ze staan. Mss inter, ac?

man city zal wel te zien zijn op prime sport of telenet sport ofzo. Moest ge digitale tv hebben, ge kunt zo ne dagpass kopen voor die kanalen, dan moet ge geen heel maand betale

VAMPIRO schreef:in zo een kolkend stadion, met zo een ploeg, ik wist op voorhand dat chelsea er de boot in ging :D

haha echt he, ze komen nog met sjans 0-1 voor eigenlijk, telkens als chelsea aan de bal was immens fluitconcert, geweldig die opgefokte italiane :mrgreen:
Afbeelding
Stephenn
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op do 23 feb 2012 3:57 pm

Vanavond de belgische ploegen in actie. Ben toch benieuwd of we allen kunnen doorstoten.

Ikzelf kijk vooral uit naar Anderlecht-AZ natuurlijk.
Qualificatie is nog altijd mogelijk denk ik. Niet op basis van de vorige wedstrijd, want toen kregen we op een vernederende manier voetballes van die hollanders.
Maar wel omdat Anderlecht thuis dit seizoen de pannen van het dak speelde en vaak veel scoorde in 1 wedstrijd + dat AZ het uit altijd lastig heeft. Ze hebben dit weekend dan ook met 3-0 verloren van Utrecht.. dat moet Anderlecht toch ook kunnen?

Het was een mirakel dat we vorige week slechts met 1-0 verloren, dus moeten we dat nu uitbuiten...
Ik zie AZ wel scoren, dus het zal 3-1 moeten zijn...
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hasjiesj op vr 24 feb 2012 5:20 pm

Hevige match tussen Standard & Wisla .. Niet altijd even proper, worden ze tenminste hard van, pussy voetballers.
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor fatsjie op za 25 feb 2012 10:57 am

priest schreef:Hevige match tussen Standard & Wisla .. Niet altijd even proper, worden ze tenminste hard van, pussy voetballers.

die keeper ging effe over de rooie ja!

Standard alweer de Belgische ploeg die het verste geraakt in Europa
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Bistiriko op za 25 feb 2012 11:47 am

fatsjie schreef:
priest schreef:Hevige match tussen Standard & Wisla .. Niet altijd even proper, worden ze tenminste hard van, pussy voetballers.

In dit geval wel door de beste loting. Ze waren de slechtste Belgische ploeg in de 1/16e finales. En als ze zo gaan spelen tegen Hannover, lijken forfaitcijfers me niet ver weg.
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op za 25 feb 2012 12:44 pm

Bistiriko schreef:
fatsjie schreef:

In dit geval wel door de beste loting. Ze waren de slechtste Belgische ploeg in de 1/16e finales. En als ze zo gaan spelen tegen Hannover, lijken forfaitcijfers me niet ver weg.

de ene match is de andere niet hé. enkele maanden geleden won Standard thuis met 2-0 van Hannover, en uit speelden ze gelijk... Misschien was Brugge ook gewoon zwak...
forfaitcijfers lijken me in ieder geval sterk overdreven!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Hasjiesj op za 25 feb 2012 12:57 pm

Ah alle 3 de ploegen waren barslecht, Standard had het geluk aan hun zijde met o.a. de loting, en in de match zelf. Maar inderdaad, als ze op het niveau spelen zoals het tegen Wisla was, dan zullen ze vrees ik tegen Hannover toch niet ver geraken, nu, nog tijd om hun te herpakken weliswaar, ben allesinds benieuwd naar nog de enigste belgische ploeg in de running voor Europese glorie.
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Roell op wo 18 apr 2012 11:01 am

Bayern Munchen vs Madrid was weer een heerlijke kraker. Ik hoop vandaag weer een pot te zien. :)
Roell
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor papfles op wo 18 apr 2012 12:48 pm

Vooral benieuwd naar hoe Real zal omgaan met een eventuele moeilijke match thuis. Ettelijke van die spelers hebben al niet meteen een lange lont en dat zou wel eens heel snel kunnen ontaarden in "Pepe voelt zich thuis"-gedrag.
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor eXistenZ op wo 18 apr 2012 1:13 pm

papfles schreef:Vooral benieuwd naar hoe Real zal omgaan met een eventuele moeilijke match thuis. Ettelijke van die spelers hebben al niet meteen een lange lont en dat zou wel eens heel snel kunnen ontaarden in "Pepe voelt zich thuis"-gedrag.

gezien hoe Robben zich gedroeg? met gestrekt been op de enkel van coentrao, en daarvoor ook nog nekeer gefrustreerd op Ozil (terwijl ze 1-0 voorstonden). en nog zeuren dat hij geel kreeg.

ik peis da die al aant oefenen is voor het EK (erop afgaande hoe nederland zich gedroeg op het WK)

(Waarmee ik ni wil zeggen da pepe ni al lang een levenslange schorsing had moeten krijgen :) )

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor freak-o op wo 18 apr 2012 4:03 pm

eXistenZ schreef:
papfles schreef:Vooral benieuwd naar hoe Real zal omgaan met een eventuele moeilijke match thuis. Ettelijke van die spelers hebben al niet meteen een lange lont en dat zou wel eens heel snel kunnen ontaarden in "Pepe voelt zich thuis"-gedrag.

gezien hoe Robben zich gedroeg? met gestrekt been op de enkel van coentrao, en daarvoor ook nog nekeer gefrustreerd op Ozil (terwijl ze 1-0 voorstonden). en nog zeuren dat hij geel kreeg.

ik peis da die al aant oefenen is voor het EK (erop afgaande hoe nederland zich gedroeg op het WK)

(Waarmee ik ni wil zeggen da pepe ni al lang een levenslange schorsing had moeten krijgen :) )

Om nog maar te zwijgen van al het natrappen van real madrid naar de andere toe. Lekker gezellig om ongezien weg te komen met een stamp op de knie.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor papfles op wo 18 apr 2012 5:24 pm

eXistenZ schreef:

Da's het jammere aan voetballers, ze hebben precies nooit iets gedaan, terwijl het altijd heel erg duidelijk is aan de beelden... Maar ja, Robben vs Pepe. Get ready. set. Kick :p
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Nielsi op do 19 apr 2012 9:15 am

Gisteren, barca, had echt met 1-4 moeten winnen hé. Al die kansen.
Ik vrees voor Chelsea in Spanje ...
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FuckThisShit op do 19 apr 2012 4:24 pm

Bayern gaat naar de finale, ik voel het!!!
Die legende aus Bayern ist schön wieder da!
FuckThisShit (oude nickname: Bonermaster)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor papfles op di 24 apr 2012 5:01 pm

Real - Bayern gaat spektakel zijn denk ik.

Barca tegen Chelsea gaat ofwel de absolute domper worden op een rotweek voor Barca of een mogelijke revanche voor de titel. Ben benieuwd :)
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Plop op di 24 apr 2012 6:19 pm

papfles schreef:Real - Bayern gaat spektakel zijn denk ik.

Barca tegen Chelsea gaat ofwel de absolute domper worden op een rotweek voor Barca of een mogelijke revanche voor de titel. Ben benieuwd :)

3-0 zowiezo
I am 56% addicted to Counterstrike. What about you?
Plop
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bloky op di 24 apr 2012 6:22 pm

barca - chelsea vanavond, en barca thuis schat ik
2 - 1
chelsea is zeker geen mindere ploeg en zullen denk ik toch ook een doelpunt maken denk ik...
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Noiz op di 24 apr 2012 10:49 pm

bloky schreef:barca - chelsea vanavond, en barca thuis schat ik
2 - 1
chelsea is zeker geen mindere ploeg en zullen denk ik toch ook een doelpunt maken denk ik...

dichtbij maar 2-2 na een zotte match (wel niet op voetballend vlak dan)
Afbeelding
Noiz (oude nickname: just)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Q-Dance op di 24 apr 2012 11:11 pm

Noiz schreef:
2 - 1

ja da wel, maar tis toch nie abnormaal da ge uwe voorsprong verdedigd ,

en zo ziede maar de beste ploeg wint nie altijd ;-)
Afbeelding

Afbeelding
Q-Dance (oude nickname: insanejunkiej)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Noiz op wo 25 apr 2012 9:17 am

Q-Dance schreef:
Noiz schreef:
2 - 1

kunt nu wok nie zegn dat chelsea slecht was :p ze waren de beste ploeg op verdedigend vlak dan :p met 10 man een aanvallend barca afhouden en (met geluk) gelijk spelen vind ik toch zeer sterk
Afbeelding
Noiz (oude nickname: just)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Gazebo op wo 25 apr 2012 9:39 am

Noiz schreef:
Q-Dance schreef:
Noiz schreef:
2 - 1

kunt nu wok nie zegn dat chelsea slecht was :p ze waren de beste ploeg op verdedigend vlak dan :p met 10 man een aanvallend barca afhouden en (met geluk) gelijk spelen vind ik toch zeer sterk

ik snap ni da er zoveel volk in de pers op Di Mateo aant zagen is over da verdedigend voetbal. Maakt ni uit hoe, ma als ge Barcelona uitschakelt hebt ge goed gespeeld
Afbeelding

Merci vampiro
Gazebo (oude nickname: Jorislh)
Ontslagen
Ontslagen

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport