Geachte Fundalizers,
Hier ben ik terug met mijn pronostiek. Verleden jaar ging dat redelijk vlot dus doe ik vandejaar weer een poging om te even goed te doen, maar dit kan natuurlijk niet zonder deelnemers dus daarom ik reken op jullie! Er veranderd eigenlijk bijna niets. Even de spelregels:
Reglement:
* We houden het heel simpel zoals vorig jaar: als je pronostiek juist hebt krijg je 2 punten heb je die fout 0 logisch. Een voorbeeldje: Qoss zegt: Club Anderlecht 2 (uitploeg wint dus), VAMPIRO zegt: Club Anderlecht X (gelijkspel dus) en Kennyroelandts zegt: Club Anderlecht 1 ( thuisploeg wint dus). En de wedstrijd eindigt op 3-3 dan heeft VAMPIRO 2 punten en de rest niets dat is duidelijk denk ik. Ik heb nagedacht om iets extra te doen maar ik vind niet echt direct iets als jullie nog ideeën hebben mag je die gerust laten weten.
*Per speeldag moeten alle matchen gepronostikeerd worden en in dezelfde volgorde als aangegeven in de beginpost. Indien deze werkwijze niet gevolgd wordt telt uw prono niet mee.
*Uitgestelde wedstrijden: de punten van uitgestelde wedstrijden zullen later bijgeteld worden nadat deze wedstrijden zijn gespeeld. Of er al dan niet opnieuw zal kunnen gestemd worden op deze wedstrijden zal van wedstrijd tot wedstrijd bekeken worden.
*Bij wedstrijden waar klacht wordt tegen neergelegd of die om gelijke welke reden worden herroepen zal de uitslag tellen van deze herroeping en niet deze van de wedstrijd zoals deze gespeeld was, dus we volgen steeds de officiële uitslag.
*Nog even dit: vorig jaar ging dit niet echt spoepel maar soit nu direct duidelijk: Je prono voor de wedstrijden moeten TEN LAASTE 1 UUR VOOR DE WEDSTRIJDEN HIER STAAN.. Ben je 1 minuut te laat het gaat me geen zak aan en dit veranderd niet meer dit jaar!
Iedereen kent Joex ondertussen wel mijn teksten zijn misschien niet duidelijk dus als je iets niet snapt vraag het dan gewoonen veel succes anders
ffkes zeggen ik doe mee (als ge zeker zijt het vol te gaan houden tot eind van het seizoen) en dan beginnen we bij speeldag 2 volgende week, tussenstanden komen hier altijd nieuw topic per speeldag voor pronostieken