register Paswoord vergeten?

Power and building: from A to Z

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Power and building: from A to Z

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 16 apr 2014 2:24 pm

bulck schreef:
Keyser_Soze schreef:Net terug van de gym, denk dat er iets geknapt is in mijn rechterelleboog...

Doet fucking veel zeer :(

Bij het benchen gebeurd ? Dan is het gewoon een ontsteking. Niets ergs, laten rusten, en warm houden.

Neen :(

Was bij het roeien, verkeerde beweging denk ik. Dedju!
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op wo 16 apr 2014 2:27 pm

Keyser_Soze schreef:
bulck schreef:
Keyser_Soze schreef:Net terug van de gym, denk dat er iets geknapt is in mijn rechterelleboog...

Bij het benchen gebeurd ? Dan is het gewoon een ontsteking. Niets ergs, laten rusten, en warm houden.

Bij het roeien dan nog wel, jezus wat een pech :p
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 16 apr 2014 2:33 pm

Sneezy schreef:
Keyser_Soze schreef:
bulck schreef:

Bij het roeien dan nog wel, jezus wat een pech :p

Ja, wilde gwn rustig mijn dag afsluiten met 15 min roeien, en zonder zever, op min 12 schiet er een pijnscheut in mijn elleboog. Hoe kak is da?!
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op wo 16 apr 2014 2:35 pm

Is niets ergs hoor, ik zeg het gewoon warm houden. Met een bijna puur dynamische beweging als dat kun je weinig misdoen.
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Matah op wo 16 apr 2014 3:52 pm

Sneezy schreef:100kg bij 1m95 vind ik eigenlijk normaal. :p
Hangt er natuurlijk volledig vanaf hoe ge er bij loopt.

Meeste mensen die ik tegenkom vinden de 100 een soort magische grens en verwachten dan ook een dikkertje denk ik :p

Mn huisgenoot is 2m02 en weegt 78kg, maar ik vind die er ook wel ongezond dun uitzien. Die vreet trouwens als een gek, niet normaal veel, maar boven de 80kg komt hij echt niet. En zijn sport is hoogspringen, toch ook niet de meest intensieve trainingen.

@Keyzer
Met roeien komt er als je het goed doet nauwelijks belasting op je ellebogen, das voornamelijk benen en een beetje rug. Misschien te hard in de hendel geknepen? Als je goede techniek hebt en het gewoon pech is kan het bijna niet iets zijn waar je lang last van gaat krijgen, daarvoor belast je de elleboog te weinig.
Matah
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Sneezy op wo 16 apr 2014 4:12 pm

Matah schreef:
Sneezy schreef:100kg bij 1m95 vind ik eigenlijk normaal. :p
Hangt er natuurlijk volledig vanaf hoe ge er bij loopt.

Meeste mensen die ik tegenkom vinden de 100 een soort magische grens en verwachten dan ook een dikkertje denk ik :p

Mn huisgenoot is 2m02 en weegt 78kg, maar ik vind die er ook wel ongezond dun uitzien. Die vreet trouwens als een gek, niet normaal veel, maar boven de 80kg komt hij echt niet. En zijn sport is hoogspringen, toch ook niet de meest intensieve trainingen.

@Keyzer
Met roeien komt er als je het goed doet nauwelijks belasting op je ellebogen, das voornamelijk benen en een beetje rug. Misschien te hard in de hendel geknepen? Als je goede techniek hebt en het gewoon pech is kan het bijna niet iets zijn waar je lang last van gaat krijgen, daarvoor belast je de elleboog te weinig.

lol in de winter periode weeg ik 78kg xD
Das echt ongezond weinig voor +2m, zeker te verstaan dat die er niet gezond uitziet. Ge zult die zijn ribbekes goed zien steken.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Matah op wo 16 apr 2014 4:20 pm

Ja klopt wel ja, maar ik ken zijn eetpatroon een beetje en ondervoed is hij zeker niet ;) hij heeft er zelf geen problemen mee, dus ja, dan gaat dat ook niet veranderen denk ik zo.
Matah
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor embryonaal_geheugen op di 06 mei 2014 10:31 pm

Ik had vandaag niet veel tijd en deze lowerbody workout is eruit voorgekomen:

Front Squat superset Deadlift 10 sets van 5 reps
3-tal minuutjes rust , gewicht: 70-75 procent

Just sharing :D
embryonaal_geheugen
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bulck op wo 07 mei 2014 8:15 am

In mijn ogen is dat meer een core workout, maar hangt af van je dominante spieren
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op za 24 mei 2014 11:37 pm

110 kg strikt, booooom babbbyyyyyy
http://youtu.be/gQbpsmr_Umo
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op di 27 mei 2014 7:46 pm

Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Wafelsap op wo 28 mei 2014 12:57 pm

iemand noemt u een homofiele jood op youtube, Bulck
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bulck op wo 28 mei 2014 3:54 pm

Wafelsap schreef:iemand noemt u een homofiele jood op youtube, Bulck

Das mijn fetisj, homofiele joden
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op do 05 jun 2014 8:51 pm

Platform gemaakt, nu kan ik stones op hoogte doen!

Afbeelding
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Nasa op zo 15 jun 2014 2:35 pm

Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op zo 15 jun 2014 2:45 pm

Hmmm

Handdoekje
Spotters te laag
Instabiele walk out
Riem verkeerd
Verkeerde stance
Bankje dat te kort staat
Rom van 5 cm

Waarom leeft en lift deze persoon nog. Darwin moest gewoon ingrijpen :roll:
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op zo 15 jun 2014 9:44 pm

Gisteren een 140 kg boom boven mijn vuile kop gekregen.
Feels good maaaaajn

Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eclipx op ma 16 jun 2014 7:45 pm

bulck schreef:Gisteren een 140 kg boom boven mijn vuile kop gekregen.
Feels good maaaaajn

Bulcks wordt bult haha xD =(help)=
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor PietVerkest op ma 16 jun 2014 8:11 pm

Zou je uw inspanning niet eerst in wat cardio steken? Ge staat nog altijd veel te vet.
Afbeelding
PietVerkest (oude nickname: clappie)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bulck op ma 16 jun 2014 8:47 pm

PietVerkest schreef:Zou je uw inspanning niet eerst in wat cardio steken? Ge staat nog altijd veel te vet.

Best mogelijk. Niet dat ik het gaat goedpraten, maar als ik aan het trainen ben, heb ik 'last' van uitpuilende guts.
Dus mijn romp zwelt enorm op, en met een belt bij, valt het natuurlijker harder op.

Ik ben inmiddels afgevallen ja, heb nog een weg te gaan. Maar mijn bloedwaarden zijn in orde, dus in theorie zou ik op dit gewichten mogen blijven staan. Maar ik ga er nog mogelijk een kg of 10-15 afpitsen.

En Exclipx, liever wa boller dan als een manlet zoals gij ;)
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op wo 02 jul 2014 8:05 pm

Vandaag weer een speeltje bij. Pittig ding.200 kg zou blijkbaar een deftig niveau zijn.
Bij de squats in de opwarming een vuile tik in mijn rechter hams gehad, rotzooi

http://youtu.be/HODAI98YAlY
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Proto op wo 02 jul 2014 8:18 pm

Het is goed man, we weten allemaal dat je sterk bent en thuis zelf je dingen maakt en traint. Maar het is niet nodig om daar iedere keer video's van te maken en hier te posten. Ik ben het beu om dit bulck filmt zichzelf-topic steeds op de homepage te zien. Kan je dat niet gewoon op jouw facebook posten zoals iedereen die gaat gaan trainen? We weten allemaal dat het toch is om wow-zot-man-reacties van Sneezy uit te lokken... :roll:

En dan nog die heavy metal die totaal misplaatst is...
Proto
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op wo 02 jul 2014 8:30 pm

Proto schreef:Het is goed man, we weten allemaal dat je sterk bent en thuis zelf je dingen maakt en traint. Maar het is niet nodig om daar iedere keer video's van te maken en hier te posten. Ik ben het beu om dit bulck filmt zichzelf-topic steeds op de homepage te zien. Kan je dat niet gewoon op jouw facebook posten zoals iedereen die gaat gaan trainen? We weten allemaal dat het toch is om wow-zot-man-reacties van Sneezy uit te lokken... :roll:

Jij bent wel een vrij gefrustreerde man lijkt me. Wat zou mij tegenhouden om het te filmen en te delen?
Misschien kan iemand er ook nuttige dingen uit halen en vragen stellen.
Je bent niet verplicht om in dit topic te komen zien. Je zult blijkbaar niet aan sport doen aangezien je u druk maakt om iets wat wereldwijd gebeurd. En da is nekeer buiten komen en bewegen.
Niet melken op het minste wa een persoon doet en zelf het zieligste leven hebben.
En ja, ik wil zotte reacties uitlokken, daar doe ik het voor!
Geeft mij een minneke en denkt maar gewoon is na voor ge uw zwarte bekrompen mond opentrekt.
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Ottorongo op wo 02 jul 2014 9:38 pm

Proto schreef:Het is goed man, we weten allemaal dat je sterk bent en thuis zelf je dingen maakt en traint. Maar het is niet nodig om daar iedere keer video's van te maken en hier te posten. Ik ben het beu om dit bulck filmt zichzelf-topic steeds op de homepage te zien. Kan je dat niet gewoon op jouw facebook posten zoals iedereen die gaat gaan trainen? We weten allemaal dat het toch is om wow-zot-man-reacties van Sneezy uit te lokken... :roll:

joenge ga is me uwe piet spele
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor krack op wo 02 jul 2014 9:40 pm

Om eerlijk te zijn waardeer ik dit topic wel, ik ben net terug begonnen met fitnessen en dus is het wel handig om hier zo wat te lezen voor tips of zo. Als je het totaal niet boeit dan snap ik niet goed waarom je het nog opent...

OT: Kan het na een pauze van een jaar kwaad om direct zwaar erin te vliegen en max 1 pauzedag per week in te lassen? Ik wil zo snel mogelijk terug naar waar ik een jaar geleden stond en meer trainen levert dus sneller resultaat maar rust is ook nodig ofc. Een overbelasting krijg je toch niet al te snel? Minimum pauzedagen per week?
krack
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op wo 02 jul 2014 9:54 pm

krack schreef:Om eerlijk te zijn waardeer ik dit topic wel, ik ben net terug begonnen met fitnessen en dus is het wel handig om hier zo wat te lezen voor tips of zo. Als je het totaal niet boeit dan snap ik niet goed waarom je het nog opent...

OT: Kan het na een pauze van een jaar kwaad om direct zwaar erin te vliegen en max 1 pauzedag per week in te lassen? Ik wil zo snel mogelijk terug naar waar ik een jaar geleden stond en meer trainen levert dus sneller resultaat maar rust is ook nodig ofc. Een overbelasting krijg je toch niet al te snel? Minimum pauzedagen per week?

Hangt echt af van bepaalde factoren.
Rust is even belangrijk. Kzou rusten op woensdag en zondag.
En de training dagen op Split schema zette.
Aangezien je al gesport hebt int verleden, zul je (afhankelijk van variabelen) ongeveer op 3-4 weken op je oude niveau zitten. Als ge uw voeding en slaap deftig aanpakt, nog sneller zelfs
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor embryonaal_geheugen op wo 02 jul 2014 9:58 pm

krack schreef:Om eerlijk te zijn waardeer ik dit topic wel, ik ben net terug begonnen met fitnessen en dus is het wel handig om hier zo wat te lezen voor tips of zo. Als je het totaal niet boeit dan snap ik niet goed waarom je het nog opent...

Ik zou 3 dagen , max 4 dagen nemen om te beginnen. ( naargelang uw split natuurlijk)
Verder zou je best nog niet heel zwaar gaan en uw spieren het terug gewend laten komen. Je zal zien dat het niet zolang zal duren voor je aan hetzelfde niveau van vroeger zat, maar ga ook niet te overhaast te werk.

Edit: bulck was me voor :p
embryonaal_geheugen
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor krack op wo 02 jul 2014 10:14 pm

bulck schreef:Hangt echt af van bepaalde factoren.
Rust is even belangrijk. Kzou rusten op woensdag en zondag.
En de training dagen op Split schema zette.
Aangezien je al gesport hebt int verleden, zul je (afhankelijk van variabelen) ongeveer op 3-4 weken op je oude niveau zitten. Als ge uw voeding en slaap deftig aanpakt, nog sneller zelfs

Split schema als in dag 1 die spiergroep, dag 2 de andere? Zoja, doe ik inderdaad.
Zaterdag is momenteel mijn vaste rustdag ivm werkuren, dus ik ga dat deze week op zaterdag & zondag zetten. Ben maandag begonnen.
Slapen ben ik niet goed in, maar vroeg moeten opstaan ivm studentenjob helpt (kwart na 8, fml, ja ik ben verwend op dat vlak :p ). Ik let wel meer op mijn eten en heb al thuis gevraagd om er wat rekening mee te houden.

embryonaal_geheugen schreef:Ik zou 3 dagen , max 4 dagen nemen om te beginnen. ( naargelang uw split natuurlijk)
Verder zou je best nog niet heel zwaar gaan en uw spieren het terug gewend laten komen. Je zal zien dat het niet zolang zal duren voor je aan hetzelfde niveau van vroeger zat, maar ga ook niet te overhaast te werk.

Edit: bulck was me voor :p

Ik weet het maar ik vind het zo frustrerend en moeilijk om het rustig aan te doen :p
Je weet dat je vroeger bij die oefening zoveel pakte en als je daar nu serieus onder zit dan motiveert dat wel natuurlijk.
Momenteel was ik van plan om 5 dagen zwaar te beginnen en dan het weekend rusten (aangezien ik dit weekend wss niks kan doen), maar als ik het zo lees las ik misschien toch best een rustdag in morgen.

Bedankt voor de tips en ik zal ze zeker in beschouwing nemen. Als het moet doe ik gewoon morgen een dag puur cardio?! Ik merk nl dat mijn pezen/spieren serieus stijf zijn al sinds na maandag (dag 1). Kwestie van iets te doen :)
Ik zal binnen een maand of zo laten weten of ik uw 'deadline' heb gehaald Bulck :p
krack
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op wo 02 jul 2014 10:22 pm

Wat zijn je doelen eigelijk? Kracht, uithouding, fysiek, hybride van alles,...?

Want dat beïnvloedt natuurlijk je manier van werken.
Rust en voeding is belangrijker dan de training zelf. Als je tussen 2 van de 3 moet kiezen.
Niks haasten. Je lichaam kennen en herkennen is iets waar je ongelooflijk veel kunt uit halen.
Als ik mijn barbell vastpak, heb ik vrijwel meteen en accuraat een gevoel hoe ik die training er vanaf ga brengen.

Hebt ge bv een zware legday achter de rug en ze voelen nog als pap aan, fietst of snelwandelen voor je eraan begint.
Je gaat dat wel zelf leren. Onthoudt, elk lichaam is anders en reageert anders.
De ene schema kan voor u goud zijn, en voor de andere de pest. In de zin van vooruitgang
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor krack op wo 02 jul 2014 10:47 pm

Kracht/fysiek is waar ik momenteel toch wel op focus, mijn conditie is nog wel voldoende tot goed (ivm voetbal).
Als ik merk dat ik echt te ver ga dan stop ik of doe ik het natuurlijk iets rustiger aan maar ik denk dat ik (nog) niet over mijn grens ga.
Qua voeding, tja wij eten thuis doorgaans wel gezond en zo maar bv vandaag was het frit met varkenshaasje. Niet het meest geschikte ik weet het. Pasta & kip en zo bv moet ik eten.

Tja zware legday... ik verwaarloos mijn benen momenteel toch nog wel op de fitness nu :oops:
Naar mijn mening heb ik mijn benen nog wel onderhouden door andere sporten maar mijn bovenlichaam was gewoon verwaarloosd (niet qua vet, dat zit bij mij van nature wel goed).
Maar daar ga ik spoedig ook terug mee beginnen zodat het wat in evenwicht blijft.
't Is vandaar ook dat ik cardio zei, mijn benen zitten nog fris.

Ik zal ook is terug wat research op het internet doen, kan nooit kwaad :)
krack
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport