register Paswoord vergeten?

UEFA Champions League

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: UEFA Champions League

Berichtdoor -Vdb op di 09 apr 2013 9:43 pm

puta malaga, puta malaga !!!!!
BORUSSIA DORTMUND :heartbeat: :heartbeat: :heartbeat:
-Vdb
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 10 apr 2013 3:09 am

Sammos schreef:
Lijkt me logisch dat ze PSG uitzenden, aangezien daar theoretisch gezien nog meer spanning in zit.

Spanning wel, maar qua voetbalgehalte haalt die match 't sowieso toch bijlange niet van Juv-Bay peis ik.
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Hasjiesj op wo 10 apr 2013 2:36 pm

Al het commentaar op het feit dat Dortmund geniet van een verkeerde beoordeling van de lijnrechter bij de 3-2 maar werd er voordien ook niet een fout begaan door de andere lijnrechter bij de 1-2 ?

Nu komt onze grote voetbalkenner uit het verre Qatar af met dergelijke uitspraken
Sjeik Abdullah Al Thani (Qatarese eigenaar van Malaga): "Ik vind het zo erg dat we er op deze manier uitvliegen. Ik hoop dat de UEFA een grondig onderzoek instelt. Dit is niet goed voor de geest van de sport. Dit is geen voetbal, maar racisme."

Degoutant
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Piieter04 op wo 10 apr 2013 9:42 pm

Piieter04 schreef:FC Barcelona - Paris SG: 1-1
Juventus - Bayern München: 0-2

ik ben zo goed he
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op wo 10 apr 2013 9:44 pm

Barcelona zonder veel glans door hoor...
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 11 apr 2013 4:48 am

Ik heb zo het gevoel dat Bayern de Champions League ook gaat pakken. :p
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op do 11 apr 2013 4:28 pm

BLUE_SMILEY schreef:Ik heb zo het gevoel dat Bayern de Champions League ook gaat pakken. :p

Got the same feel.

Rbbz schreef:Barcelona zonder veel glans door hoor...

Ook topploegen hebben eens een off-day ;)
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op do 11 apr 2013 4:29 pm

Keyser_Soze schreef:

das al de 3de off-day in 4 knock-out matchen...

Rubin Kazan -Chelsea 2-3
Basel -Tottenham H. 1-4
Lazio -Fenerbahce 2-2
Newcastle U.-Benfica 2-1
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op do 11 apr 2013 4:34 pm

Basel -Tottenham 2-1
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op do 11 apr 2013 4:35 pm

Rbbz schreef:
Keyser_Soze schreef:

Rubin Kazan -Chelsea 2-3
Basel -Tottenham H. 1-4
Lazio -Fenerbahce 2-2
Newcastle U.-Benfica 2-1

En 3 op een rij is onmogelijk voor een topploeg? Kijk ook eens naar het aantal wedstrijden dat Barça speelt. En so what dat ze zelfs maar een "off-seizoen" hebben. Ze staan toch maar weer voor de zesde keer op rij in de halve finale van de champions league, of niet?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op do 11 apr 2013 4:38 pm

Keyser_Soze schreef:
Rbbz schreef:
Keyser_Soze schreef:

Rubin Kazan -Chelsea 2-3
Basel -Tottenham H. 1-4
Lazio -Fenerbahce 2-2
Newcastle U.-Benfica 2-1

En 3 op een rij is onmogelijk voor een topploeg? Kijk ook eens naar het aantal wedstrijden dat Barça speelt. En so what dat ze zelfs maar een "off-seizoen" hebben. Ze staan toch maar weer voor de zesde keer op rij in de halve finale van de champions league, of niet?

Ahja, kvind het gewoon een saaie ploeg met veel succeso's ;)
'nuff said
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op do 11 apr 2013 4:38 pm

Rbbz schreef:Ahja, kvind het gewoon een saaie ploeg met veel succeso's ;)
'nuff said

²
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op do 11 apr 2013 4:39 pm

Rbbz schreef:
Keyser_Soze schreef:
Rbbz schreef:
Keyser_Soze schreef:

Rubin Kazan -Chelsea 2-3
Basel -Tottenham H. 1-4
Lazio -Fenerbahce 2-2
Newcastle U.-Benfica 2-1

Ahja, kvind het gewoon een saaie ploeg met veel succeso's ;)
'nuff said

Een saaie ploeg, hahahahaha. En gij baseert u op 3 matchen? Alé gast, dat ge supportert voor een andere ploeg is goed en wel, maar Barça een saaie ploeg noemen is gewoon onwetendheid. Seriously...
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op do 11 apr 2013 4:41 pm

Barça is gewoon een saaie ploeg. 95% Van de tijd de bal vanachter een beetje rondtikken & de overige 5 procent plots naar voor lopen & scoren.

Maar ik ben anti alle Spaanse clubs. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe schandalig het is hoeveel schulden zij mogen maken.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op do 11 apr 2013 4:59 pm

Piieter04 schreef:Barça is gewoon een saaie ploeg. 95% Van de tijd de bal vanachter een beetje rondtikken & de overige 5 procent plots naar voor lopen & scoren.

Maar ik ben anti alle Spaanse clubs. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe schandalig het is hoeveel schulden zij mogen maken.

Schulden doen toch geen afbreuk aan de manier waarop er gespeeld wordt? Er zijn clubs met grotere budgetten die een ander soort voetbal spelen, dus met geld heeft de speelstijl van Barça niks te maken, die stamt af van de Nederlandse periode.

Barça speelt op balbezit en van daaruit maken zij op in een kleine ruimte de actie. Je gaat me toch niet zeggen dat je zo'n technisch hoogstaand spel niet kunt appreciëren?

Je gaat me toch niet zeggen dat je de assist van Danny Alves voor Messi in de heenwedstrijd tegen Psg maar "saai" vond? Dat is allemaal deel van hun manier van spelen. En voor mij is dat erg aangenaam om naar te kijken, schulden of niet.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op do 11 apr 2013 5:10 pm

Keyser_Soze schreef:

Een saaie ploeg, hahahahaha. En gij baseert u op 3 matchen? Alé gast, dat ge supportert voor een andere ploeg is goed en wel, maar Barça een saaie ploeg noemen is gewoon onwetendheid. Seriously...

Ach man, zoals Piieter zei, veel balbezit amper kansen. De enige speler die me kan bekoren bij Barcelona is Iniesta.
De tijd met Ronaldinho was véél leuker, nog een ambiance op het plein, wat dollen met de tegenstander. Een beetje Braziliaanse flair en arrogantie. Nu is het gewoon een 1 sobere saaie boel. Als je kijkt naar samenvattingen van Barcelona is het inderdaad een leuke ploeg. Maar de rest van de match is ronduit saai, en veel te veel toneel. Busquests en Pedro wat een aanstellers...

De saaiheid is ook de schuld van de tegenstanders van Barcelona, omdat er niet veel tegen te doen valt dan counteren.

Barcelona heeft gewoon veel succes-supporters, in mijn vriendenkring is bijna iedereen voor Barcelona, toen ik gisteren ze 'uitlachte' met de goal van Pastore, was de meerderheid van de antwoorden :" ah spelen ze vanavond" of " staan ze achter mss?". Het merendeel van de "supporters" kent niet eens de volledige selectie van "hun" ploeg. Dat jij Dani Alves niet kan spellen toont dit ook aan. En ja, die assist was wonderbaarlijk alle superlatieven wat je wil, maar de rest van de match ? neen dank u!
Barça speelt op balbezit en van daaruit maken zij op in een kleine ruimte de actie. Je gaat me toch niet zeggen dat je zo'n technisch hoogstaand spel niet kunt appreciëren?

Veel ploegen doen dat zonder 70% balbezit. 'Koopploegen' ManCity en Chelsea kunnen dit ook met een Nasri/Silva Mata/Hazard.
't Zelfde met de Spaanse nationale ploeg, op het EK hebben ze maar 1 goeie match gespeeld en dat was de finale.

Hoeveel matchen van Barcelona bekijk jij volledig ?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op do 11 apr 2013 5:37 pm

Ik bekijk quasi alle matchen van Barça, al sinds de tijd van Kluivert, de broertjes De Boer, Reiziger en ga zo maar door. Dat ik de naam van Dani Alves verkeerd spel betekent dat ik een successupporter ben? Hahaha

En dan nog, eigenlijk ben ik dat wel logischerwijs, als je ziet dat ze de beste ploeg ter wereld is, dan ben je dat toch automatisch of niet?

Ik denk dat jij eens naar wat meer matchen van Barça moet kijken want jij baseert je op een paar matchen, momentopnames. En Pedro een aansteller? kom zeg, noem mij 1 ploeg waar er geen geboren acteurs in meespelen. Serieus, dat je iets tegen Barça hebt, tot daar, maar kom niet af met zaken waaraan de gehele voetbalwereld zich schuldig maakt...

En dat een ploeg quasi onklopbaar is maakt haar saai? Rare redenering. Nuja, de hoogste bomen enzo.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op do 11 apr 2013 5:44 pm

Keyser_Soze schreef:Ik bekijk quasi alle matchen van Barça, al sinds de tijd van Kluivert, de broertjes De Boer, Reiziger en ga zo maar door. Dat ik de naam van Dani Alves verkeerd spel betekent dat ik een successupporter ben? Hahaha

En dan nog, eigenlijk ben ik dat wel logischerwijs, als je ziet dat ze de beste ploeg ter wereld is, dan ben je dat toch automatisch of niet?

Ik denk dat jij eens naar wat meer matchen van Barça moet kijken want jij baseert je op een paar matchen, momentopnames. En Pedro een aansteller? kom zeg, noem mij 1 ploeg waar er geen geboren acteurs in meespelen. Serieus, dat je iets tegen Barça hebt, tot daar, maar kom niet af met zaken waaraan de gehele voetbalwereld zich schuldig maakt...

En dat een ploeg quasi onklopbaar is maakt haar saai? Rare redenering. Nuja, de hoogste bomen enzo.

Nu ja, ieder zijn eigen mening. Zoals ik al zei, ik vind Barça een saaie ploeg, indertijd was ik 'fan' van Barcelona voor Ronaldinho.
FYI, ik ben al 6x naar het Camp Nou geweest, en heb tot nu toe bijna alle CL-Matchen gezien van Barcelona van de laatste jaren.
kga niet beweren dat jij een succes supporter bent, ik ken je van toeten nog blazen. Maar het is gewoon een feit dat Barcelona veel succeso's heeft. Jij kan dit blijkbaar niet toegeven, net zoals je niet kan toegeven dat ze saaie matchen spelen. Ze spelen natuurlijk ook goeie matchen, maar de merendeel van de matchen die ik zie zijn ronduit saai, buiten een actie of 2/3. 2 keer naar voor en 10 keer naar achter passen vind ik saai. Jij ziet dat blijkbaar graag...
anyway gij Barca, ik nie.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op do 11 apr 2013 7:52 pm

Jij kan dit blijkbaar niet toegeven, net zoals je niet kan toegeven dat ze saaie matchen spelen.

Hold your horses pal!

Ik heb nooit gezegd dat ik niet kan toegeven dat ook Barça soms mindere dagen/wedstrijden kent. Dat heb ik een paar keer hierboven vermeld maar kom...

En ja, de terugwedstrijd in Camp Nou (waar ik overigens ook al 2 keer ben geweest, woohoo) vond ik ook van een veel minder niveau, ik heb me zelfs vaak geërgerd aan hun speelstijl en vooral aan de slordigheden waarmee ze speelden. Ik ben een supporter in hart en nieren, successen of niet, maar ik ben niet vies van wat kritiek. En met kritiek bedoel ik niet de ploeg te herleiden tot een periode waarin 1 bepaalde speler in de ploeg meedraaide, en in dat opzicht ben jij dus ergens ook een van die succeso's, al was het dan afhankelijk van een bepaalde speler, en niet van de geest van een ploeg.

Welke ploeg (die het goed doet) heeft geen succeso's? Kijk maar naar Cercle met De Boeck een aantal jaren geleden. Opeens was iedereen "fan" van Cercle. Zo gaat dat nu eenmaal met voetbalploegen, met ALLE voetbalploegen overigens... Het zijn de succeso's die van ploeg tot ploeg dwarrelen, dat ligt niet aan 1 specifieke club. Dat is net de betekenis van succeso's, dus is het absurd te stellen dat Barça er meer zou hebben dan een ander. Op dit moment hebben ze er mss veel, maar wat als Barça slecht begint te spelen? dan gaan die mannen terug supporteren voor Man City (de ploeg met in mijn ogen op dit moment toch de grootste achterban qua succeso's, amen met PSG). Die komen en gaan, maar een échte supporter blijft trouw aan zijn/haar club, ongeacht de successen/nederlagen.

MAAR anywaaays, nu we het er toch over hebben: wwelk soort voetbal zie je dan wel graag?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Durango op do 11 apr 2013 8:37 pm

Met mij is er ook iets raar aan de hand.
Sinds dat ik ben beginnen voetballen was ik fan van barca. Barca was altijd mijn tweede club na Standard. Mijn eerste voetbaltruitje was er een van Ivan De La Pena! Rivaldo is nog altijd mijn favo voetballer. De eerste 2 jaar van barca's supremacy wask ook nog fan.
Sinds de CL vorig jaar is er iets geknakt.

Ten eerste vind ik hun spel saai. Wedstrijden van Barca zijn zelden leuk om naar te kijken.
Ten tweede irriteer ik mij blauw aan het vallen en aansmeren van gele kaarten. Gisteren was dat ook weer het geval. Elke club doet het, mr bij barca valt het imo heel erg op. Kan ook aan mij liggen.
Jordi Alba die na een wrijf door zijn haar zijn nek vastneemt. Villa die over zijn eigen voeten valt en zich met zijn hoofd tussen de verdediger zijn benen gooit, vervolgens zijn handen in de lucht stekend.

Het zit ook in mij om voor de underdog te supporteren. Noem mij maar een soort omgekeerde successo. :p
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op do 11 apr 2013 8:43 pm

Keyser_Soze schreef:
Jij kan dit blijkbaar niet toegeven, net zoals je niet kan toegeven dat ze saaie matchen spelen.

Hold your horses pal!

Ik heb nooit gezegd dat ik niet kan toegeven dat ook Barça soms mindere dagen/wedstrijden kent. Dat heb ik een paar keer hierboven vermeld maar kom...

En ja, de terugwedstrijd in Camp Nou (waar ik overigens ook al 2 keer ben geweest, woohoo) vond ik ook van een veel minder niveau, ik heb me zelfs vaak geërgerd aan hun speelstijl en vooral aan de slordigheden waarmee ze speelden. Ik ben een supporter in hart en nieren, successen of niet, maar ik ben niet vies van wat kritiek. En met kritiek bedoel ik niet de ploeg te herleiden tot een periode waarin 1 bepaalde speler in de ploeg meedraaide, en in dat opzicht ben jij dus ergens ook een van die succeso's, al was het dan afhankelijk van een bepaalde speler, en niet van de geest van een ploeg.

Welke ploeg (die het goed doet) heeft geen succeso's? Kijk maar naar Cercle met De Boeck een aantal jaren geleden. Opeens was iedereen "fan" van Cercle. Zo gaat dat nu eenmaal met voetbalploegen, met ALLE voetbalploegen overigens... Het zijn de succeso's die van ploeg tot ploeg dwarrelen, dat ligt niet aan 1 specifieke club. Dat is net de betekenis van succeso's, dus is het absurd te stellen dat Barça er meer zou hebben dan een ander. Op dit moment hebben ze er mss veel, maar wat als Barça slecht begint te spelen? dan gaan die mannen terug supporteren voor Man City (de ploeg met in mijn ogen op dit moment toch de grootste achterban qua succeso's, amen met PSG). Die komen en gaan, maar een échte supporter blijft trouw aan zijn/haar club, ongeacht de successen/nederlagen.

MAAR anywaaays, nu we het er toch over hebben: wwelk soort voetbal zie je dan wel graag?

Maarja inderdaad, zoals je zelf zegt is iedereen wel ergens een succeso. Maar in het Ronaldinho tijdperk wonnen ze niet zo hééél veel.
"het onderlijnde" was me ook opgevallen!
En ik ben ergens wel fan van PSG en Man City maar das meer voor de spelers(oa Kompany en Zlatan), eens die top spelers daar weg zijn. Zal ik niet meer "supporteren" voor die ploeg. Al is fan mss niet het juiste woord.

"het vette"
Als Barcelona zeer rap tiki-taka speelt en kansen afmaakt kan mij dat zeker wel bekoren hoor, maar zoals je zelf zegt met slordigheden en geen tempo. dan is dat gewoon saai om te zien. En dit mag Barcelona al bijna heel het seizoen lang ongestraft doen.

Het voetbal dat ik graag zie is veel goals, goed tempo die op en neer gaat met veel acties/counters( een cupmatch). De eerste goal van Dortmund.
Zoals je waarschijnlijk al verwachtte ben ik fan van Real Madrid. De individuele acties van Ozil, Di Maria Ronaldo vind ik om duimen en vingers af te likken. De arrogantie waarmee Cristiano Ronaldo speelt vind ik leuk om te zien, dito Neymar, Zlatan , Bale en Hazard. Zij zijn de besten, en gedragen zich zo. Ik vind het flauwe kul hoe sober Messi wel niet is (of hoe hij in de media komt). Maar ja, eigenlijk zijn we het grotendeels eens met elkaar, alleen wil jij je club verdedigen :p en terecht
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op do 11 apr 2013 8:49 pm

Ik vind net die sereniteit en de rust die Messi uitstraalt veel meer aantrekkelijk dan de standaard voetballersarrogantie die gastjes zoals Zlatan en Ronaldo voor de dag brengen. Ongeacht hun kwaliteiten (het zijn en blijven topspelers) vind ik het intrigerender te kijken naar Messi dan te kijken naar zulke haantjes.

Want het moet gezegd: Messi is een doodgewone, simpele jongen die dolgraag een balletje trapt. Als je hem op de bank zag zitten, die gretigheid, die kinderlijke en speelse drive heb ik nog nooit gezien bij andere sterspelers die jij opsomt. Als Ronaldo niet speelt dan is de wereld te klein, als Zlatan iets niet bevalt dan krijgt ge slaag. Messi is een sereen talent, die zich steeds sportief opstelt en niet gaat vallen om een fout uit te lokken.

Nuja iedereen zijn meug en teug ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op do 11 apr 2013 8:53 pm

Keyser_Soze schreef:Ik vind net die sereniteit en de rust die Messi uitstraalt veel meer aantrekkelijk dan de standaard voetballersarrogantie die gastjes zoals Zlatan en Ronaldo voor de dag brengen. Ongeacht hun kwaliteiten (het zijn en blijven topspelers) vind ik het intrigerender te kijken naar Messi dan te kijken naar zulke haantjes.

Want het moet gezegd: Messi is een doodgewone, simpele jongen die dolgraag een balletje trapt. Als je hem op de bank zag zitten, die gretigheid, die kinderlijke en speelse drive heb ik nog nooit gezien bij andere sterspelers die jij opsomt. Als Ronaldo niet speelt dan is de wereld te klein, als Zlatan iets niet bevalt dan krijgt ge slaag. Messi is een sereen talent, die zich steeds sportief opstelt en niet gaat vallen om een fout uit te lokken.

Je mag alles zeggen over CR7 Maar hij heeft ook wel den "Drive" om elke match te spelen.
Messi is een doodgewone, simpele jongen die dolgraag een balletje trapt

of zo komt hij over in de media
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Spid3Y op do 11 apr 2013 8:56 pm

Rbbz schreef:Je mag alles zeggen over CR7 Maar hij heeft ook wel den "Drive" om elke match te spelen.

Precies Sven Nys van de voetbal,de "ideale" schoonzoon. :o
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op do 11 apr 2013 8:56 pm

Rbbz schreef:
Keyser_Soze schreef:Ik vind net die sereniteit en de rust die Messi uitstraalt veel meer aantrekkelijk dan de standaard voetballersarrogantie die gastjes zoals Zlatan en Ronaldo voor de dag brengen. Ongeacht hun kwaliteiten (het zijn en blijven topspelers) vind ik het intrigerender te kijken naar Messi dan te kijken naar zulke haantjes.

Je mag alles zeggen over CR7 Maar hij heeft ook wel den "Drive" om elke match te spelen.

Ik denk niet dat Messi dat speelt. En ik denk ook niet dat Ronaldo zijn arrogantie speelt. Natuurlijk is ook Ronaldo gretig, dat is normaal voor zo'n speler, maar zijn ego overschaduwt zijn prestaties soms, al moet ik toegeven dat het al erg verbeterd is.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hasjiesj op do 11 apr 2013 9:17 pm

Sympathie/bewondering hebben voor een ploeg ≠ Fan
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Keyser_Soze op do 11 apr 2013 9:19 pm

Hasjiesj schreef:Sympathie/bewondering hebben voor een ploeg ≠ Fan

Ja, een fan die een ploeg bewondert is geen fan!

jeetje jeetje, het niveau stijgt zienderogen.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hasjiesj op do 11 apr 2013 9:47 pm

Keyser_Soze schreef:

Noem het zoals je wil, in mijn ogen is een fan iemand die een ploeg steunt en aanmoedigt. Actief aanmoedigen weliswaar.
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Spoon3r op do 11 apr 2013 10:55 pm

Hasjiesj schreef:
Keyser_Soze schreef:

Noem het zoals je wil, in mijn ogen is een fan iemand die een ploeg steunt en aanmoedigt. Actief aanmoedigen weliswaar.

eigenlijk moet is hasjiesj er wel gelijk in geven, iedereen ziet wel graag een grote ploeg spelen zoals madrid, barcelona, macnhester... maar een echte fan ben je niet tenzij je echt gaat kijken naar de matchen in het stadion zelf, en echt de ploeg aanmoedigt. daarom heeft kleine ploegen zoals stvv en beerschot nog altijd een hecte aanghang die ongeacht de resultaten blijven gaan supporteren voor die clubs. kan niet gezegd worden van 90% van de supporters van grote ploegen. natuurlijk begrijp ik dat je graag topvoetbal ziet, en graag alleen de ploeg volgt die de beste kwaliteiten heeft. dat noemt men gewoon een voorkeur hebben, maar niet echt een fan zijn.

natuurlijk zijn er limieten, en stvv is voor mij al veel dichtbij de limiet geweest van het te verkloten. maar toch wil ik blijven supporteren voor hun.
Spoon3r
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op vr 12 apr 2013 5:25 am

Spoon3r schreef:eigenlijk moet is hasjiesj er wel gelijk in geven, iedereen ziet wel graag een grote ploeg spelen zoals madrid, barcelona, macnhester... maar een echte fan ben je niet tenzij je echt gaat kijken naar de matchen in het stadion zelf, en echt de ploeg aanmoedigt.

Op wat slaat dit nu weer?
Ik volg alle matches van de Pittsburgh Penguins die ze op ESPN America uitzenden (ik neem pas vanaf volgend seizoen een abonnement op gamecenter.com), draag met trots hun kleuren, begeef me elke dag op NHL.com om alle scores te checken om te kijken hoe ze er voor staan (Stanley Cup shizzle), maar meer kan ik niet doen wegens hun stadion in Pennsylvania ligt.
Keyser zijn team mag dan misschien wat dichter bij huis liggen, maar ik kan precies ook wel begrijpen dat hij niet elke match live kan gaan kijken... xD Ik zou precies ook niet veel zin hebben om elke week ff het vliegtuig naar Barcelona te nemen...

Echte die-hard fans zullen we niet zijn, maar we doen wel wat we kunnen I guess.
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport