register Paswoord vergeten?

Tifo Standard Luik

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Tifo Standard Luik

Berichtdoor Mayo op ma 26 jan 2015 9:19 pm

Piieter04 schreef:
Mayo schreef:
krack schreef:Daarom is de sport zelf nog niet achterlijk.

Tuurlijk wel. Mocht het niet achterlijk zijn, dan zouden er zoveel mensen niet naar kijken. Het is een sport die perfect aansluit bij de hersenloze massa. Er zit quasi niks van strategie in dat spel. Wat die analisten ook mogen beweren in de talrijke - en al even hersenloze - talkshows.

Als ge dat effectief denkt, zijt ge echt te dom voor woorden, Mayo.

Er zit evenveel strategie in voetbal als in een meest gemakkelijke videospelletjes. En dat veel voetballers gatachterlijk zijn toont ook aan dat ge niet bepaald een briljante geest moet zijn om op een hoog niveau te spelen.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Piieter04 op ma 26 jan 2015 9:22 pm

Mayo schreef:
Piieter04 schreef:
Mayo schreef:

Tuurlijk wel. Mocht het niet achterlijk zijn, dan zouden er zoveel mensen niet naar kijken. Het is een sport die perfect aansluit bij de hersenloze massa. Er zit quasi niks van strategie in dat spel. Wat die analisten ook mogen beweren in de talrijke - en al even hersenloze - talkshows.

Er zit evenveel strategie in voetbal als in een meest gemakkelijke videospelletjes. En dat veel voetballers gatachterlijk zijn toont ook aan dat ge niet bepaald een briljante geest moet zijn om op een hoog niveau te spelen.

't Is duidelijk dat gij er niets van kent.
Uw opmerkingen tonen anders ook aan dat ge op dit vlak vrij achterlijk zijt.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op ma 26 jan 2015 9:29 pm

Ja, noem mij achterlijk. Daarmee bewijs je dat voetbal wél om strategie draait. :roll:
Afbeelding

Berichtdoor Da_Tonio op ma 26 jan 2015 9:34 pm

Mayo schreef:Ja, noem mij achterlijk. Daarmee bewijs je dat voetbal wél om strategie draait. :roll:

En da gij zegt da het ni zo is bewijst natuurlijk alles, oh alwetende altijd gelijkhebbende god!
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor timplex op ma 26 jan 2015 9:37 pm

Da_Tonio schreef:
Mayo schreef:Ja, noem mij achterlijk. Daarmee bewijs je dat voetbal wél om strategie draait. :roll:

En da gij zegt da het ni zo is bewijst natuurlijk alles, oh alwetende altijd gelijkhebbende god!

dit is Mayo, niet KS
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op ma 26 jan 2015 10:33 pm

Noem voetbal achterlijk, daarmee bewijs je dat er geen tactiek achter schuilt!
Als ge er iets van zou kennen, zou ge weten dat er wel veel tactiek mee gemoeid is.
Hoe denkt ge, om een voorbeeld te geven, dat een 'prutsploeg' als Sint-Truiden enkele jaren geleden 4de eindigt in de competitie? Met geluk alleen kom je er niet & aan de kwaliteiten van hun spelers (behalve tactieken volgen) zal het niet gelegen hebben.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bonzaikris op ma 26 jan 2015 11:06 pm

Mayo schreef:
Piieter04 schreef:
Mayo schreef:

Dit punt is gewoon zo marginaal .... Er zijn veel verschillende soorten intelligenties. Dat jij hier gewoon IQ bij neemt is volstrekt belachelijk en heeft helemaal niets met voetbal te maken.

Je moet over voetbal intelligentie praten, ik ben slimmer dan veel mensen ( IQ ) die veel slimmer zijn op het veld dan mij. ( VQ laten we zeggen )

Je moet rekening houden met hoe iedereen loopt enzo, je moet de gaten zien voor ze er zijn ...
Je snapt voetbal gewoon niet als je dit zegt. Er zijn spelers die zo dom zijn als het achterste van een koe, maar op het veld alles veel sneller zien en kunnen uitvoeren dan mensen die slimmer zijn dan die koe ;).

In een ploeg kan je spelers hebben die een pak slimmer zijn dan u mayo, maar je kan er inderdaad ook hebben zoals legear. Mensen wie ze hun poep moeten afkuisen omdat ze dat zelf niet kunnen. ( Echt wel een marginaal geval die kerel maar soit. )

En enkel omdat voetbal zo populair is word dit allemaal zo uitvergroot zodat jij ook weet dat hij dommer is dan die drol die daar op straat ligt. Moest voetbal niet populair geweest zijn had jij nooit geweten dat persoon X zo dom is, of dit en dat.

Maar om u conclussies te trekken uit dingen die de roddelboekjes halen, en uitvergroot word ...

Dan kan je ineens ook zeggen dat balloteli (ja die andere domme) elk jaar meer dan een miljoen euro aan goede doelen schenkt. Of Drogba die ziekenhuizen laat bouwen of ....
Maar nu gaat het ineens niet meer over tactiek.

Maar kwil gewoon zeggen dat bij voetbal VQ belangrijk is en dat er wel degelijk tactiek is in voetbal. Waarom wint real madrid met bijna dezelfde ploeg als 2 jaar geleden nu ineens wel alles? Door de trainer en ander tactiek natuurlijk.
Intelligentie heeft toch niets te maken met sport ... of IQ alleszins niet.
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 26 jan 2015 11:12 pm

Ik snap niet hoe velen, tot de kameraden van De Wereldmorgen toe, dit blijkbaar vinden kunnen onder het mom van vrije meningsuiting. Sterker nog, we zijn allemaal hypocrieten omdat we twee weken geleden nog met het potloodje in de lucht stonden te zwaaien maar dat blijkbaar enkel doen als het ons uitkomt.

What the fuck, ik dacht dat het ondertussen wel duidelijk was, na al het gepalaver erover, dat vrijheid van meningsuiting slechts één grens heeft en dat is oproepen tot haat en geweld. Die tifo had wel degelijk dat doel al moeten we het misschien ook wel binnen de context van de voetbaltribune beschouwen en het vrij onwaarschijnlijk is dat er iemand Dufour iets zou aandoen na het aanschouwen van dat spandoek (al had het soort volk in die tribune hem waarschijnlijk wel degelijk op zijn minst in elkaar gemept als hij tussen hen gestaan zou hebben).

Dus, imo, toch een beetje derover. Maar eigenlijk boeit het me nog geen halve flikker.

Over de "voetbal is voor mongolen" discussie. Half akkoord. Ik denk net als Mayo en JelleSG dat voetbal het soort sport is, net zoals American football, dat ideaal entertainment voor de massa is. Zeker wanneer mensen hun hele leven in het teken van een voetbalclub kleuren terwijl zo goed als iedereen die deel uit maakt van die club geen ene flikker om die mensen geeft en hen zouden verkopen aan de eerste beste slavenhandelaar als ze daarmee een extra Ferrari kunnen kopen. Ook hoe mensen blijkbaar vinden dat het normaal is dat je andere mensen haat omdat ze niet dezelfde club leuk vinden en dat je trots mag zijn als "jouw" club gewonnen heeft is beyond me.

Maar ik zal nooit beweren dat er geen tactiek inzit, waar ik gewoon niks van weet en ik kan er zeker en vast naar kijken. Ik zal ook nooit beweren dat het enkel mongolen zijn dat er zich in op leven. Ik ken zelf heel wat mensen die een stuk slimmer zijn dan mij die gepassioneerd zijn door deze sport. Maar het zal me nooit zo boeien dat ik het ook effectief ga volgen. Ik ben om de twee jaar geïnteresseerd in voetbal voor een maand. Bij het EK en het WK. Daar stopt het.

Als we toch over kutsporten bezig zijn: wielrennen en veldrijden zijn kutsaai en al het volk dat er naar gaat kijken zijn kutmongolen. Dan is voetbal tienduizend keer interessanter en leuker om te aanschouwen. Ah wat kan ik me ergeren aan wielrennen. Echt, hoe Vlaanderen zo geboeid kan zijn door zo'n ongelofelijk saai vertoon wil en kan ik niet begrijpen.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Sneezy op ma 26 jan 2015 11:33 pm

Wat een triestige off-topic discussie.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Mayo op ma 26 jan 2015 11:35 pm

elberto schreef:Als we toch over kutsporten bezig zijn: wielrennen en veldrijden zijn kutsaai en al het volk dat er naar gaat kijken zijn kutmongolen. Dan is voetbal tienduizend keer interessanter en leuker om te aanschouwen. Ah wat kan ik me ergeren aan wielrennen. Echt, hoe Vlaanderen zo geboeid kan zijn door zo'n ongelofelijk saai vertoon wil en kan ik niet begrijpen.

Afbeelding

En nu gaan er mensen komen beweren dat ook wielrennen een massa's tactische sport is. :roll:
Afbeelding

Berichtdoor TrakeTT op di 27 jan 2015 8:04 am

Waar gaat dit verdorie over? Voetbalsupporters zijn marginalen en wielerfans zijn kutmongolen...??
Gewoonweg omdat jullie dat geen leuke sporten vinden? Ja, hallo. Veeeeeel te kort door de bocht.
Wat doen jullie eigenlijk in jullie vrije tijd of waar praten jullie over, dat jullie zo fantastisch maakt en jullie verheven zijn boven dat boeltje marginalen en mongolen, laten we zeggen het plebs? Omdat je wat films of series bekijkt? Nou zeg, dan ben je een intellectueel, proficiat! Lekker deneigrerend.

Ik ga hier voetbal en wielrennen niet volledig verdedigen want ze hebben hun fouten. Daar ben ik het over eens.
Maar dat iemand dom is omdat je geniet van een pure machtsontplooing op de Oude Kwaremont van een op-en-top-sportman?
Zolang je je erdoor maar beter voelt dan de rest zeker..

Die "supporters" met hun tifo, dat zijn de marginalen en de mongolen. Maar daar stopt het ook. Eigenlijk vind ik het best jammer wat voor een wereldbeeld jullie hebben.
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op di 27 jan 2015 12:32 pm

TrakeTT schreef:Waar gaat dit verdorie over? Voetbalsupporters zijn marginalen en wielerfans zijn kutmongolen...??
Gewoonweg omdat jullie dat geen leuke sporten vinden? Ja, hallo. Veeeeeel te kort door de bocht.
Wat doen jullie eigenlijk in jullie vrije tijd of waar praten jullie over, dat jullie zo fantastisch maakt en jullie verheven zijn boven dat boeltje marginalen en mongolen, laten we zeggen het plebs? Omdat je wat films of series bekijkt? Nou zeg, dan ben je een intellectueel, proficiat! Lekker deneigrerend.

Ik ga hier voetbal en wielrennen niet volledig verdedigen want ze hebben hun fouten. Daar ben ik het over eens.
Maar dat iemand dom is omdat je geniet van een pure machtsontplooing op de Oude Kwaremont van een op-en-top-sportman?
Zolang je je erdoor maar beter voelt dan de rest zeker..

Die "supporters" met hun tifo, dat zijn de marginalen en de mongolen. Maar daar stopt het ook. Eigenlijk vind ik het best jammer wat voor een wereldbeeld jullie hebben.

Je hebt denigrerend verkeerd gespeld.
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op di 27 jan 2015 2:52 pm

Internetfora zijn trouwens ook voor kutmongolen.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor hypolicious op di 27 jan 2015 2:53 pm

Ik ken niets van voetbal maar...

Messi is de meest slechtste speler ooit en duitsland kent niets van strategie als het op voetbal aankomt!

/:D/
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor los_lampos op di 27 jan 2015 3:00 pm

Jellesg, hebt gij het dan niet enorm moeilijk om met uzelf te leven? Aangezien uw muzieksmaak bedoel ik dan. Want volgens velen moet ge wel een heel grote marginaal zijn om daar naar te luisteren (niet volgens mij, ik oordeel liever niet op basis van muziek- en sportvoorkeuren enz.)

edit: ook al vind ik elberto zijn stukje over wielrennen wel heel grappig :p
Laatst bijgewerkt door los_lampos op di 27 jan 2015 3:06 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op di 27 jan 2015 3:05 pm

los_lampos schreef:Jellesg, hebt gij het dan niet enorm moeilijk om met uzelf te leven? Aangezien uw muzieksmaak bedoel ik dan. Want volgens velen moet ge wel een heel grote marginaal zijn om daar naar te luisteren (niet volgens mij, ik oordeel niet op basis van muziek- en sportvoorkeuren enz.)

Naar wat luistert JelleSG dan zoal?

*typt alvast "wat een kutmongool"*
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor los_lampos op di 27 jan 2015 3:09 pm

elberto schreef:
los_lampos schreef:Jellesg, hebt gij het dan niet enorm moeilijk om met uzelf te leven? Aangezien uw muzieksmaak bedoel ik dan. Want volgens velen moet ge wel een heel grote marginaal zijn om daar naar te luisteren (niet volgens mij, ik oordeel niet op basis van muziek- en sportvoorkeuren enz.)

Naar wat luistert JelleSG dan zoal?

*typt alvast "wat een kutmongool"*

Hardstyle, de muziek waar type Bloky onder andere naar luistert :p
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op di 27 jan 2015 3:45 pm

voetbal is voor marginalen
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op di 27 jan 2015 7:16 pm

en toen was er dit..
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-01-27/opvallend-anderlecht-ultras-verdedigen-tifo-luikse-ultras-zijn-trouw-gebleven-aan-hun-mentaliteit

allemaal stadionverbod en nooit meer een voetbalmatch live mogen zien;
bende randdebielen dat het zijn :evil: er is nog altijd een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en pure aanzet tot haat en geweld
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op di 27 jan 2015 7:37 pm

Lupes schreef:en toen was er dit..
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-01-27/opvallend-anderlecht-ultras-verdedigen-tifo-luikse-ultras-zijn-trouw-gebleven-aan-hun-mentaliteit

allemaal stadionverbod en nooit meer een voetbalmatch live mogen zien;
bende randdebielen dat het zijn :evil: er is nog altijd een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en pure aanzet tot haat en geweld

De ultras zijn dan ook overal hetzelfde.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op di 27 jan 2015 8:24 pm

ja ok maar hooligans van een andere ploeg verdedigen (dan nog uw zogezegde aartsvijand) :shock: terwijl ze een speler van u met de dood bedreigen? :shock: ](*,)

ik niet begrijpen dat boeltje :(
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jellesg op di 27 jan 2015 8:44 pm

los_lampos schreef:Jellesg, hebt gij het dan niet enorm moeilijk om met uzelf te leven? Aangezien uw muzieksmaak bedoel ik dan. Want volgens velen moet ge wel een heel grote marginaal zijn om daar naar te luisteren (niet volgens mij, ik oordeel liever niet op basis van muziek- en sportvoorkeuren enz.)

edit: ook al vind ik elberto zijn stukje over wielrennen wel heel grappig :p

Ik oordeel ook niet op basis van muziek- en sportvoorkeuren. Ik hoor naast hardstyle overigens ook graag alle andere elektronische muziek, metal, hiphop en zo nog wel een rijtje. Maar dat is niet echt relevant :)

Ik zou je ook graag vragen waaruit je afleidt dat ik iedere voetbalfan per definitie een marginaal zou moeten vinden. Het enige wat ik daarover specifiek zou kunnen gezegd hebben is dit:
Jellesg schreef:Ik vind voetbal zelf ook een leuke sport (zélfs om naar te kijken) en ik ga nooit beweren dat er geen strategie in zit (al ga ik ook nooit beweren dat ik er veel van ken). 't Is het supporteren waar ik een probleem mee heb..

Verre van wat jij insinueert..
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op zo 01 feb 2015 7:40 pm

Jellesg schreef:
Lupes schreef:
Mayo schreef:
Jellesg schreef:
Da_Tonio schreef:
Mayo schreef:

Tuurlijk wel. Mocht het niet achterlijk zijn, dan zouden er zoveel mensen niet naar kijken.

Ben ik blij dat ik niet al die populaire programma's op tv volg... Er kijken enorm veel mensen naar, dus dat is zonder twijfel gatachterlijk. Het zijn programma's die perfect aansluiten bij de hersenloze massa. Er zit quasi niets van strategie in die programma's. Wat de recensenten ook mogen beweren in de talrijke - en al even hersenloze- magazines.

Grappig dat je post sarcastisch bedoeld is, maar dat het eigenlijk gewoon echt de waarheid is.

Dit. :mrgreen:

ik mag er dus van uitgaan dat noch Mayo, noch Jellesg naar populaire programma's kijkt?

anders noemt ge uzelf achterlijk..

Ik heb bewust geen TV aansluiting en ben al enkele jaren volledig Vlaamse TV-vrij, op enkele keren na als ik op bezoek ben bij anderen (vooral mijn ouders), waarvan ik elke keer opnieuw walg van de kutprogramma's die worden uitgezonden en de hersendoodheid van hun publiek.

Dus ja, je mag veilig aannemen dat ik niet kijk naar de populaire programma's (series en films via HDMI uitgezonderd).

dus je kijkt wel naar populaire series en films, dus volgens uzelf achterlijk...

voor de rest wordt hier toch veel veralgemeend, om nog over de elitaire geldingsdrang van anderen te zwijgen... ik weet weer waarom ik hier liever wegblijf

"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op ma 02 feb 2015 2:27 am

Jellesg schreef:
Lupes schreef:
Mayo schreef:
Jellesg schreef:
Da_Tonio schreef:
Mayo schreef:

Tuurlijk wel. Mocht het niet achterlijk zijn, dan zouden er zoveel mensen niet naar kijken.

Ben ik blij dat ik niet al die populaire programma's op tv volg... Er kijken enorm veel mensen naar, dus dat is zonder twijfel gatachterlijk. Het zijn programma's die perfect aansluiten bij de hersenloze massa. Er zit quasi niets van strategie in die programma's. Wat de recensenten ook mogen beweren in de talrijke - en al even hersenloze- magazines.

Grappig dat je post sarcastisch bedoeld is, maar dat het eigenlijk gewoon echt de waarheid is.

Dit. :mrgreen:

ik mag er dus van uitgaan dat noch Mayo, noch Jellesg naar populaire programma's kijkt?

anders noemt ge uzelf achterlijk..

Ik heb bewust geen TV aansluiting en ben al enkele jaren volledig Vlaamse TV-vrij, op enkele keren na als ik op bezoek ben bij anderen (vooral mijn ouders), waarvan ik elke keer opnieuw walg van de kutprogramma's die worden uitgezonden en de hersendoodheid van hun publiek.

Dus ja, je mag veilig aannemen dat ik niet kijk naar de populaire programma's (series en films via HDMI uitgezonderd).

This comment brought to you by:
Afbeelding
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Vorige

Keer terug naar Sport